JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210510/0005021701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050217 z dnia 2021-05-10</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi wykaszania terenów zielonych na terenie gminy Kruszwica </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KRUSZWICA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350777</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nadgoplańska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kruszwica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-150</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@kruszwica.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi wykaszania terenów zielonych na terenie gminy Kruszwica </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a4336086-b181-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00050217</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003549/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Usługi wykaszania terenów zielonych na terenie gminy Kruszwica</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie,tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałe wymagania zostały określone w specyfikacji warunków zamówienia oraz w regulaminie korzystania z platformy Open Nexus.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Kruszwicy, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica;b)	inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Kruszwicy jest Pan Mariusz Andryszak, kontakt: e-mail: mariusz.andryszak@gmail.com, telefon: 797 599 363;c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy,e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;g)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h)	posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i)	nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2.	Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 15 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PIFZ-Z.271.10.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Wykaszanie terenów zielonych na obszarach miejskich w Kruszwicy”Wspólny Słownik Zamówień: CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawnikówCPV 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonychCPV 77312000-0 Usługi usuwania chwastówZamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy I.	Przedmiot zamówienia 1.	Przedmiot umowy obejmuje następujący zakres prac: 1)	mechaniczne i ręczne koszenie trawy na terenach zielonych w Kruszwicy wraz z zebraniem pokosu:a) przy ulicy Nadgoplańskiej o powierzchni - 3,2 ha,b) przy ulicy Kujawskiej i Wiejskiej o powierzchni - 5,0 ha,c) przy ulicy Portowej o powierzchni – 0,3 had) przy ulicy Osiedle Robotnicze i Lipowej o powierzchni – 1,5 ha,e) przy alejce pieszo-rowerowej pomiędzy mostami i na małym moście o powierzchni – 1,1 ha,lokalizacje i zakres terenów koszenia przedstawiają mapy poglądowe - załącznik nr 7 do SWZ.2)	po wykoszeniu terenów zielonych kosiarką należy każdorazowo wykosić wykaszarką trawę przy skarpach, drzewkach, krzewach oraz usunąć chwasty przy krawężnikach, skoszoną trawę należy w tym samym dniu wygrabić i usunąć.3)	oczyszczanie wszystkich terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu i wywozie nieczystości m.in.: kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp. przy każdorazowym wykonywaniu zleconych prac we wszystkich wskazanych lokalizacjach.II.	Wytyczne dla Wykonawcy:1.	Ustala się 4-krotne koszenie każdego z terenów wymienionych w punkcie I „Przedmiot zamówienia” w czasie obowiązywania umowy. Ilość koszeń Zamawiający może ograniczyć do 1 koszenia w zależności od warunków atmosferycznych.2.	Zamawiający wypłacać będzie wykonawcy wynagrodzenie odrębnie za każde zlecenie, według cen podanych w formularzu ofertowym. Oferta musi zawierać odrębną cenę (netto i brutto w złotych) dla każdego z terenów zielonych podanych w opisie przedmiotu zamówienia (razem 11,1 ha). 3.	Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) z określeniem zakresu zlecanych prac, przedmiaru, lokalizacji, kolejności wykonania usługi i terminu realizacji wykonywania prac.4.	Jedno zlecenie może obejmować maksymalnie 2 lokalizacje. 5.	Maksymalna wysokość trawy na terenach zielonych w Kruszwicy po skoszeniu nie może być wyższa niż 2 cm.6.	Zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) wytwórcą odpadów jest Wykonawca. Zagospodarowanie powstających odpadów powinno następować zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019r. poz. 1219 z późn. zm.) i ustawie o odpadach. 7.	Dowody przekazania odpadów (karty przekazania odpadów), należy przekazywać Zamawiającemu podczas odbioru koszenia. Dostarczenie kserokopii karty odpadu Zamawiającemu jest warunkiem niezbędnym do dokonania odbioru prac a brak karty w dniu odbioru traktowany będzie jako zwłoka w wykonaniu prac oraz będzie podstawą do naliczenia kary umownej. 8.	Podana ilość wykonywanych prac, jak również wielkości wyrażone w jednostkach miar są wielkościami szacunkowymi, niezbędnymi do wyceny danego zakresu prac. 9.	Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości prac w przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że realizacja pełnej ilości prac jest niemożliwa lub nie jest konieczna.10.	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy na piśmie. III.	Termin realizacji zamówienia1.	Przedmiot umowy będzie wykonywany w okresie 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.2.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania koszenia trawy na terenach zielonych w Kruszwicy na danym terenie w terminie: 1)	przy ulicy Nadgoplańskiej o powierzchni 3,2 ha - 5 dni roboczych2)	przy ulicy Kujawskiej i Wiejskiej o powierzchni 5,0 ha- 7 dni roboczych3)	przy ulicy Portowej o powierzchni 0,3 ha– 1 dzień roboczy4)	przy ulicy Osiedle Robotnicze i Lipowej o powierzchni 1,5 ha– 3 dni robocze5)	przy alejce pieszo-rowerowej pomiędzy mostami i na małym moście o powierzchni 1,1 ha– 3 dni robocze3.	Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zlecenia w ciągu …… dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zlecenia. IV.	Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:1)	pracownicy fizyczni / operatorzy sprzętu koszącego,jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały przedstawione w §9 projektu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:Cena (C)Liczba punktów = (Cmin/Cof)* 60 gdzie :- Cmin- najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert- Cof – cena podana w ofercie Czas przystąpienia do realizacji zlecenia (R)Liczba punktów = (Rof/Rmax)* 40 gdzie:- Rof - liczba punktów za deklarowany czas przystąpienia do realizacji zlecenia- Rmax – maksymalna liczba punktówPrzez czas przystąpienia do realizacji zlecenia wykonania rozumie się czas jaki upłynie od odebrania pisemnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) do fizycznego rozpoczęcia realizacji zleconych usług. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania zlecenia wykonania. W przypadku nie potwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru zlecenia wykonania (pomimo takiego żądania), Zamawiający uzna, że wiadomość dotarła do wykonawcy po wydrukowaniu informacji o wysłaniu e-maila i braku informacji o odrzuceniu maila.Liczba punktów za deklarowany czas przystąpienia do realizacji zlecenia: Za przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 5 dni Wykonawca otrzyma - 0 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 4 dni Wykonawca otrzyma - 15 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 3 dni Wykonawca otrzyma - 30 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 2 dni Wykonawca otrzyma - 40 pktWykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac w terminie 5 dni od momentu uzyskania informacji o konieczności wykonania prac. Za skrócenie czasu reakcji Wykonawca otrzyma większą liczbę punktów przy ocenie ofert. W przypadku wpisania krótszego czasu reakcji niż 2 dni, do oceny Zamawiający przyjmie wartość punktów, jakby Wykonawca zaoferował czas reakcji do 2 dni. Jeżeli Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym czasu reakcji, Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje maksymalny czas reakcji co będzie równoznaczne z przyznaniem 0 punktów w danym kryterium oceny.3.	Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru: Lp = C + R gdzie: Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę, C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”, R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „czas przystąpienia do realizacji zlecenia”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do realizacji zlecenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:Cena (C)Liczba punktów = (Cmin/Cof)* 60 gdzie :- Cmin- najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert- Cof – cena podana w ofercie Czas przystąpienia do realizacji zlecenia (R)Liczba punktów = (Rof/Rmax)* 40 gdzie:- Rof - liczba punktów za deklarowany czas przystąpienia do realizacji zlecenia- Rmax – maksymalna liczba punktówPrzez czas przystąpienia do realizacji zlecenia wykonania rozumie się czas jaki upłynie od odebrania pisemnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) do fizycznego rozpoczęcia realizacji zleconych usług. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania zlecenia wykonania. W przypadku nie potwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru zlecenia wykonania (pomimo takiego żądania), Zamawiający uzna, że wiadomość dotarła do wykonawcy po wydrukowaniu informacji o wysłaniu e-maila i braku informacji o odrzuceniu maila.Liczba punktów za deklarowany czas przystąpienia do realizacji zlecenia: Za przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 5 dni Wykonawca otrzyma - 0 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 4 dni Wykonawca otrzyma - 15 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 3 dni Wykonawca otrzyma - 30 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 2 dni Wykonawca otrzyma - 40 pktWykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac w terminie 5 dni od momentu uzyskania informacji o konieczności wykonania prac. Za skrócenie czasu reakcji Wykonawca otrzyma większą liczbę punktów przy ocenie ofert. W przypadku wpisania krótszego czasu reakcji niż 2 dni, do oceny Zamawiający przyjmie wartość punktów, jakby Wykonawca zaoferował czas reakcji do 2 dni. Jeżeli Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym czasu reakcji, Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje maksymalny czas reakcji co będzie równoznaczne z przyznaniem 0 punktów w danym kryterium oceny.3.	Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru: Lp = C + R gdzie: Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę, C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”, R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „czas przystąpienia do realizacji zlecenia”. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Wykaszanie terenów zielonych na obszarach wiejskich gminy Kruszwica”.Wspólny Słownik Zamówień: CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawnikówCPV 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonychCPV 77312000-0 Usługi usuwania chwastówZamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowyI.	Przedmiot zamówienia: 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykaszaniu terenów zielonych na terenach sołectw Gminy Kruszwica bez zbierania pokosu.2.	Zakres świadczenia usług obejmuje: 1)	mechaniczne i ręczne koszenie terenów zielonych w tym terenów przy świetlicach, boiskach, terenach rekreacyjnych, placach zabaw oraz pozostałych terenach zielonych należących do Gminy Kruszwica.2)	oczyszczanie terenów zielonych z zanieczyszczeń m.in.: kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp. przy każdorazowym wykonywaniu zleconych prac we wszystkich lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 8 do SWZ,lokalizacje i zakres terenów koszenia przedstawiają mapy poglądowe - załącznik nr 9 do SWZ.3.	Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zlecenia w ciągu …… dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zlecenia. II.	Wytyczne dla Wykonawcy:1.	Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia, lokalizacja, częstotliwość wykonywania prac, orientacyjny szacunkowy obmiar powierzchni zostały określone w załączniku nr 8 do SWZ.2. Zamawiający będzie zlecać prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) z określeniem zakresu zlecanych prac, przedmiaru, lokalizacji, kolejności wykonania usługi i terminu realizacji wykonywania prac.3.	Jedno zlecenie może obejmować maksymalnie 4 sołectwa.4.	Przy określaniu terminu realizacji Zamawiający przyjmuje zasadę, że Wykonawca winien w ciągu 1 dnia roboczego wykonać usługi objęte przedmiotem zamówienia do 5.000 m2. Długość terminu zostanie dostosowana proporcjonalnie do ilości zleconej w danym zleceniu powierzchni (obowiązuje zaokrąglenie w górę).5.	Maksymalna wysokość trawy na terenach zielonych po skoszeniu nie może być wyższa niż 2 cm.6.	W przypadku wykaszania ogrodzonych terenów zielonych Wykonawca zobowiązany jest do wycięcia zewnętrznej strony ogrodzenia na szerokości minimum 30 cm.7.	Należy zachować porządek w obrębie prowadzonych prac m.in. poprzez: oczyszczenie chodników, jezdni dróg oraz innych miejsc znajdujących się na wykaszanych i przyległych terenach z zalegającej ściętej trawy po wykonaniu usługi.8.	Zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) wytwórcą odpadów jest Wykonawca. Zagospodarowanie powstających odpadów powinno następować zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019r. poz. 1219 z późn. zm.) i ustawie o odpadach. 9.	Podana ilość wykonywanych prac, jak również wielkości wyrażone w jednostkach miar są wielkościami szacunkowymi, niezbędnymi do wyceny danego zakresu prac. 10.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zamówienia do 20.000 m2. 11.	Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości prac w przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że realizacja pełnej ilości prac jest niemożliwa lub nie jest konieczna.12.	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy na piśmie.13.	Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zlecenia w ciągu …… dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zlecenia. 14.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zamówienia:1) do wykoszenia 20.000 m2 terenów zielonych,2) do zmniejszenia krotności koszeń dla poszczególnych terenów, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zleci co najmniej jednokrotne koszenie danych terenów, 3) w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może odstąpić od wykaszania danego terenu, np. w przypadku przekroczenia kwoty jaką dane sołectwo zamierza przeznaczyć na wykoszenie danego obszaru lub w zależności od warunków atmosferycznych.III.	Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:1)	pracownicy fizyczni / operatorzy sprzętu koszącego,jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały przedstawione w §9 projektu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:Cena (C)Liczba punktów = (Cmin/Cof)* 60 gdzie :- Cmin- najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert- Cof – cena podana w ofercie Czas przystąpienia do realizacji zlecenia (R)Liczba punktów = (Rof/Rmax)* 40 gdzie:- Rof - liczba punktów za deklarowany czas przystąpienia do realizacji zlecenia- Rmax – maksymalna liczba punktówPrzez czas przystąpienia do realizacji zlecenia wykonania rozumie się czas jaki upłynie od odebrania pisemnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) do fizycznego rozpoczęcia realizacji zleconych usług. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania zlecenia wykonania. W przypadku nie potwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru zlecenia wykonania (pomimo takiego żądania), Zamawiający uzna, że wiadomość dotarła do wykonawcy po wydrukowaniu informacji o wysłaniu e-maila i braku informacji o odrzuceniu maila.Liczba punktów za deklarowany czas przystąpienia do realizacji zlecenia: Za przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 5 dni Wykonawca otrzyma - 0 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 4 dni Wykonawca otrzyma - 15 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 3 dni Wykonawca otrzyma - 30 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 2 dni Wykonawca otrzyma - 40 pktWykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac w terminie 5 dni od momentu uzyskania informacji o konieczności wykonania prac. Za skrócenie czasu reakcji Wykonawca otrzyma większą liczbę punktów przy ocenie ofert. W przypadku wpisania krótszego czasu reakcji niż 2 dni, do oceny Zamawiający przyjmie wartość punktów, jakby Wykonawca zaoferował czas reakcji do 2 dni. Jeżeli Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym czasu reakcji, Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje maksymalny czas reakcji co będzie równoznaczne z przyznaniem 0 punktów w danym kryterium oceny.3.	Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru: Lp = C + R gdzie: Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę, C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”, R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „czas przystąpienia do realizacji zlecenia”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do realizacji zlecenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:Cena (C)Liczba punktów = (Cmin/Cof)* 60 gdzie :- Cmin- najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert- Cof – cena podana w ofercie Czas przystąpienia do realizacji zlecenia (R)Liczba punktów = (Rof/Rmax)* 40 gdzie:- Rof - liczba punktów za deklarowany czas przystąpienia do realizacji zlecenia- Rmax – maksymalna liczba punktówPrzez czas przystąpienia do realizacji zlecenia wykonania rozumie się czas jaki upłynie od odebrania pisemnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) do fizycznego rozpoczęcia realizacji zleconych usług. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania zlecenia wykonania. W przypadku nie potwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru zlecenia wykonania (pomimo takiego żądania), Zamawiający uzna, że wiadomość dotarła do wykonawcy po wydrukowaniu informacji o wysłaniu e-maila i braku informacji o odrzuceniu maila.Liczba punktów za deklarowany czas przystąpienia do realizacji zlecenia: Za przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 5 dni Wykonawca otrzyma - 0 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 4 dni Wykonawca otrzyma - 15 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 3 dni Wykonawca otrzyma - 30 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 2 dni Wykonawca otrzyma - 40 pktWykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac w terminie 5 dni od momentu uzyskania informacji o konieczności wykonania prac. Za skrócenie czasu reakcji Wykonawca otrzyma większą liczbę punktów przy ocenie ofert. W przypadku wpisania krótszego czasu reakcji niż 2 dni, do oceny Zamawiający przyjmie wartość punktów, jakby Wykonawca zaoferował czas reakcji do 2 dni. Jeżeli Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym czasu reakcji, Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje maksymalny czas reakcji co będzie równoznaczne z przyznaniem 0 punktów w danym kryterium oceny.3.	Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru: Lp = C + R gdzie: Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę, C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”, R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „czas przystąpienia do realizacji zlecenia”. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Wykaszanie traw i chwastów w pasie drogowym dróg gminnych na terenie gminy Kruszwica”Wspólny Słownik Zamówień: CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawnikówCPV 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonychCPV 77312000-0 Usługi usuwania chwastówZamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 3 miesiące od dnia zawarcia umowyI.	Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wykaszania terenów zielonych w zakresie wykaszania traw i chwastów w pasie drogowym dróg gminnych na terenie Gminy Kruszwica. Lokalizacje i zakres terenów przeznaczonych do wykoszenia przedstawia załącznik nr 10 do SWZ – wykaz dróg.Zamówienie obejmuje koszenie traw, chwastów i odrostów krzewów na powierzchni koszonej w pasie drogowym. Przez powierzchnię koszoną w pasie drogowym rozumie się pobocze, rów, skarpę, przeciwskarpę w odległości 1,5 m od krawędzi jezdni bitumicznej lub powierzchniowo utrwalonej i linii utwardzenia dla drogi gruntowej.Zamawiający zakłada wykonanie dwukrotnego wykaszania traw i chwastów w pasie drogowym dróg gminnych.2. Wytyczne dla oferenta:a)	Wykonawca będzie realizował usługi w pasie drogowym w sposób nie utrudniający ruchu pojazdów i nie zagrażający bezpieczeństwu użytkowników dróg.b)	Wykonawca zobowiązany jest realizować usługi nie powodując uszkodzenia istniejącej infrastruktury drogowej.c)	W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania odcinka drogi na długości wykonywania prac znakami A 14 „roboty na drodze”. Środki transportowe i inny sprzęt kołowy wykorzystywany do realizacji zamówienia musi być obowiązkowo wyposażony w lampy ostrzegawcze oraz znaki A 14 „roboty na drodze” i C 10 „nakaz jazdy z lewej strony znaku”.d)	Zamawiający będzie zlecać prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) z określeniem zakresu zlecanych prac, przedmiaru, lokalizacji, kolejności wykonania usługi i terminu realizacji wykonywania prac. Przy określaniu terminu realizacji Zamawiający przyjmuje zasadę, że Wykonawca winien w ciągu 1 dnia kalendarzowego wykonać usługi objęte przedmiotem zamówienia na odcinku minimum 5 km drogi. Wykaszanie będzie obejmować stroną prawą i lewą drogi. Wskazana długość dotyczy pikietaża drogi. Długość terminu zostanie dostosowana proporcjonalnie do ilości zleconych w danym poleceniu kilometrów drogi.e)	Zamówienie realizowane będzie na drogach gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Kruszwica. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg gminnych i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów.f)	Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SWZ w sprawach merytorycznych.g)	Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni sprzęt techniczny. Sprzęt niżej wymieniony musi być w pełnej sprawności, gotowy do przedstawienia komisji przetargowej:-	ciągnik z kosiarką doczepną bijakową do koszenia poboczy lub sprzęt równoważny 2 szt.-	kosa spalinowa żyłkowa lub z trójzębem lub sprzęt równoważny: 3 szt.h)	Zamawiający wymaga żeby usługa była realizowana w minimum dwóch lokalizacjach jednocześnie. Zmniejszenie zaangażowania sprzętowego może się odbyć jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego w przypadku zmniejszenia zakresu prac do wykonania. i)	W ciągu drogi gminnej nr 150833C w miejscowości Kobylniki, cena sługi zawiera ręczne koszenie poboczy pomiędzy krawędzią jezdni i chodnikiem, chodnikiem a ogrodzeniami oraz pomiędzy krawędzią jezdni a ogrodzeniami w miejscu gdzie nie występuje chodnik na odcinku długości 840 mb. Ściętą trawę należy zgrabić oraz wywieźć. II.	Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:1)	pracownicy fizyczni / operatorzy sprzętu koszącego,jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały przedstawione w § 9 projektu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:Cena (C)Liczba punktów = (Cmin/Cof)* 60 gdzie :- Cmin- najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert- Cof – cena podana w ofercie Czas przystąpienia do realizacji zlecenia (R)Liczba punktów = (Rof/Rmax)* 40 gdzie:- Rof - liczba punktów za deklarowany czas przystąpienia do realizacji zlecenia- Rmax – maksymalna liczba punktówPrzez czas przystąpienia do realizacji zlecenia wykonania rozumie się czas jaki upłynie od odebrania pisemnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) do fizycznego rozpoczęcia realizacji zleconych usług. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania zlecenia wykonania. W przypadku nie potwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru zlecenia wykonania (pomimo takiego żądania), Zamawiający uzna, że wiadomość dotarła do wykonawcy po wydrukowaniu informacji o wysłaniu e-maila i braku informacji o odrzuceniu maila.Liczba punktów za deklarowany czas przystąpienia do realizacji zlecenia: Za przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 5 dni Wykonawca otrzyma - 0 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 4 dni Wykonawca otrzyma - 15 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 3 dni Wykonawca otrzyma - 30 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 2 dni Wykonawca otrzyma - 40 pktWykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac w terminie 5 dni od momentu uzyskania informacji o konieczności wykonania prac. Za skrócenie czasu reakcji Wykonawca otrzyma większą liczbę punktów przy ocenie ofert. W przypadku wpisania krótszego czasu reakcji niż 2 dni, do oceny Zamawiający przyjmie wartość punktów, jakby Wykonawca zaoferował czas reakcji do 2 dni. Jeżeli Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym czasu reakcji, Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje maksymalny czas reakcji co będzie równoznaczne z przyznaniem 0 punktów w danym kryterium oceny.3.	Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru: Lp = C + R gdzie: Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę, C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”, R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „czas przystąpienia do realizacji zlecenia”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do realizacji zlecenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:Cena (C)Liczba punktów = (Cmin/Cof)* 60 gdzie :- Cmin- najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert- Cof – cena podana w ofercie Czas przystąpienia do realizacji zlecenia (R)Liczba punktów = (Rof/Rmax)* 40 gdzie:- Rof - liczba punktów za deklarowany czas przystąpienia do realizacji zlecenia- Rmax – maksymalna liczba punktówPrzez czas przystąpienia do realizacji zlecenia wykonania rozumie się czas jaki upłynie od odebrania pisemnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) do fizycznego rozpoczęcia realizacji zleconych usług. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania zlecenia wykonania. W przypadku nie potwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru zlecenia wykonania (pomimo takiego żądania), Zamawiający uzna, że wiadomość dotarła do wykonawcy po wydrukowaniu informacji o wysłaniu e-maila i braku informacji o odrzuceniu maila.Liczba punktów za deklarowany czas przystąpienia do realizacji zlecenia: Za przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 5 dni Wykonawca otrzyma - 0 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 4 dni Wykonawca otrzyma - 15 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 3 dni Wykonawca otrzyma - 30 pktZa przystąpienie do realizacji zlecenia w ciągu 2 dni Wykonawca otrzyma - 40 pktWykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac w terminie 5 dni od momentu uzyskania informacji o konieczności wykonania prac. Za skrócenie czasu reakcji Wykonawca otrzyma większą liczbę punktów przy ocenie ofert. W przypadku wpisania krótszego czasu reakcji niż 2 dni, do oceny Zamawiający przyjmie wartość punktów, jakby Wykonawca zaoferował czas reakcji do 2 dni. Jeżeli Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym czasu reakcji, Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje maksymalny czas reakcji co będzie równoznaczne z przyznaniem 0 punktów w danym kryterium oceny.3.	Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru: Lp = C + R gdzie: Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę, C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”, R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „czas przystąpienia do realizacji zlecenia”. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. - Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty). Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelnionaprzez upełnomocnionego. -W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. -Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów. -Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). - formularz cenowy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniamogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jeśli będzie konieczny dodatkowy czas na wykonanie usług, w przypadku:1)	wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. W takim wypadku termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o ilość dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Wykonawca ma obowiązek złożenia wniosku do Zamawiającego w tym zakresie wraz z udokumentowaniem tego faktu,2)	siły wyższej.2.	Zmiana terminu może dotyczy również realizacji poszczególnych zleceń, zarówno w zakresie ich rozpoczęcia, jak i zakończenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-18 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-16</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> cena - waga 60%czas przystąpienia do realizacji zlecenia - waga 40%</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com