JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210528/0006821601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068216 z dnia 2021-05-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawę urządzeń, artykułów i produktów medycznych oraz ustników <br/>do alkomatów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Jednostka Wojskowa Nr 6021</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Jednostka Wojskowa Nr 6021</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 146268471</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Żwirki i Wigury 9/13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-909</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261848574</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ozgst.zampub@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.ozgst.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka Wojskowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawę urządzeń, artykułów i produktów medycznych oraz ustników <br/>do alkomatów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b9237073-bf92-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00068216</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000518/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.6 Urządzenia i artykuły medyczne i laboratoryjne oraz leki.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d)włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna odnosząca się do sytuacji pozyskiwania danych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą (pozyskiwanie danych osobowych pośrednio) - przetwarzanie danych na podstawie wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z art. 14 RODO (klauzula wskazana z ostrożności, mimo wyłączenia zawartego w art. 14 ust. 5 RODO) Podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. c RODO Informacje podawane w przypadku pozyskiwania danych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą: Zgodnie z art. 14 ust. 1 - 2 RODO* informuje się, że: 1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa. 2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail ozgst.iodo@ron.mil.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz realizacją zawartej w wyniku tego postępowania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4)Pani/Pana dane osobowe pochodzą z następujących źródeł: od WYKONAWCY uczestniczącego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, który przekazał te dane w związku i na potrzeby udziału w postępowaniu i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego; ze źródeł publicznie dostępnych. 5)Administrator będzie przetwarzać w szczególności następujące kategorie Pani/Pana danych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, informacje dotyczące wykształcenia i uprawnień, inne informacje niezbędne <br/>do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.6)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty przetwarzające - podmiotom tym mogą zostać ujawnione Pani/Pana dane osobowe. 7)Uwzględniając obowiązki prawne ciążące na Administratorze informuje się, iż Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują przechowywanie dokumentacji i wypełnianie względem Pani/Pana obowiązków z nich wynikających. W szczególności Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W wyjątkowych przypadkach związanych z ochroną prawnie istotnych i uzasadnionych interesów ZAMAWIAJĄCEGO (np. w przypadku prowadzenia spraw sądowych) Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres dłuższy - do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia sprawy. 8)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 9)Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Szczególnie wrażliwe dane osobowe znajdujące się w dokumentacji postępowania w sprawie zamówienia publicznego, w szczególności w dokumentach i oświadczeniach przekazywanych przez WYKONAWCÓW, które wymagają w świetle przepisów RODO podwyższonej ochrony i wobec których RODO wprowadza ograniczenia w ich przetwarzaniu (m.in. wskazane w art. 10 RODO informacje dotyczące karalności - skazań i innych naruszeń prawa przez konkretne osoby), będą udostępniane przez ZAMAWIAJĄCEGO w trybie art. 18 i 74 ustawy Pzp z poszanowaniem przepisów RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">16/2021/TP/OPBMR/UZBR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 27605,43 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń, artykułów i produktów medycznych oraz ustników do alkomatów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: I część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – strzykawki, II część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – płyny do dezynfekcji, III	część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – kolumienki i włókna, IV część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – worki, torebki do sterylizacji, V część zamówienia: dostawa drobnych przyrządów i artykułów medycznych, VI część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – osprzęt ambulatoryjny, VII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – taśma uszczelniająca, folia aluminiowa, VIII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – lampa namiotowa akumulatorowa, IX część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – filtropochłaniacze i filtry, X część zamówienia: dostawa ustników do alkomatów. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33190000-8, 33793000-5, 38437000-7, 34928480-6 Różne urządzenia produkty medyczne, 33631600-8 Środki aseptyczne i dezynfekcyjne, 30300000-1 ustniki do alkomatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5, 6 tj.: Projektowane postanowienia umów do wszystkich części. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 738,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty(w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń, artykułów i produktów medycznych oraz ustników do alkomatów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: I część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – strzykawki, II część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – płyny do dezynfekcji, III	część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – kolumienki i włókna, IV część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – worki, torebki do sterylizacji, V część zamówienia: dostawa drobnych przyrządów i artykułów medycznych, VI część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – osprzęt ambulatoryjny, VII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – taśma uszczelniająca, folia aluminiowa, VIII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – lampa namiotowa akumulatorowa, IX część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – filtropochłaniacze i filtry, X część zamówienia: dostawa ustników do alkomatów. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33190000-8, 33793000-5, 38437000-7, 34928480-6 Różne urządzenia produkty medyczne, 33631600-8 Środki aseptyczne i dezynfekcyjne, 30300000-1 ustniki do alkomatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5, 6 tj.: Projektowane postanowienia umów do wszystkich części. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1082,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</p> <p class="mb-0">33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty(w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń, artykułów i produktów medycznych oraz ustników do alkomatów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: I część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – strzykawki, II część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – płyny do dezynfekcji, III	część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – kolumienki i włókna, IV część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – worki, torebki do sterylizacji, V część zamówienia: dostawa drobnych przyrządów i artykułów medycznych, VI część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – osprzęt ambulatoryjny, VII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – taśma uszczelniająca, folia aluminiowa, VIII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – lampa namiotowa akumulatorowa, IX część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – filtropochłaniacze i filtry, X część zamówienia: dostawa ustników do alkomatów. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33190000-8, 33793000-5, 38437000-7, 34928480-6 Różne urządzenia produkty medyczne, 33631600-8 Środki aseptyczne i dezynfekcyjne, 30300000-1 ustniki do alkomatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5, 6 tj.: Projektowane postanowienia umów do wszystkich części. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 9471,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</p> <p class="mb-0">33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty(w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń, artykułów i produktów medycznych oraz ustników do alkomatów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: I część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – strzykawki, II część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – płyny do dezynfekcji, III	część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – kolumienki i włókna, IV część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – worki, torebki do sterylizacji, V część zamówienia: dostawa drobnych przyrządów i artykułów medycznych, VI część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – osprzęt ambulatoryjny, VII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – taśma uszczelniająca, folia aluminiowa, VIII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – lampa namiotowa akumulatorowa, IX część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – filtropochłaniacze i filtry, X część zamówienia: dostawa ustników do alkomatów. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33190000-8, 33793000-5, 38437000-7, 34928480-6 Różne urządzenia produkty medyczne, 33631600-8 Środki aseptyczne i dezynfekcyjne, 30300000-1 ustniki do alkomatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5, 6 tj.: Projektowane postanowienia umów do wszystkich części. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 2478,90 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</p> <p class="mb-0">33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty(w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń, artykułów i produktów medycznych oraz ustników do alkomatów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: I część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – strzykawki, II część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – płyny do dezynfekcji, III	część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – kolumienki i włókna, IV część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – worki, torebki do sterylizacji, V część zamówienia: dostawa drobnych przyrządów i artykułów medycznych, VI część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – osprzęt ambulatoryjny, VII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – taśma uszczelniająca, folia aluminiowa, VIII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – lampa namiotowa akumulatorowa, IX część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – filtropochłaniacze i filtry, X część zamówienia: dostawa ustników do alkomatów. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33190000-8, 33793000-5, 38437000-7, 34928480-6 Różne urządzenia produkty medyczne, 33631600-8 Środki aseptyczne i dezynfekcyjne, 30300000-1 ustniki do alkomatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5, 6 tj.: Projektowane postanowienia umów do wszystkich części. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4197,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</p> <p class="mb-0">33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty(w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń, artykułów i produktów medycznych oraz ustników do alkomatów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: I część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – strzykawki, II część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – płyny do dezynfekcji, III	część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – kolumienki i włókna, IV część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – worki, torebki do sterylizacji, V część zamówienia: dostawa drobnych przyrządów i artykułów medycznych, VI część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – osprzęt ambulatoryjny, VII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – taśma uszczelniająca, folia aluminiowa, VIII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – lampa namiotowa akumulatorowa, IX część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – filtropochłaniacze i filtry, X część zamówienia: dostawa ustników do alkomatów. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33190000-8, 33793000-5, 38437000-7, 34928480-6 Różne urządzenia produkty medyczne, 33631600-8 Środki aseptyczne i dezynfekcyjne, 30300000-1 ustniki do alkomatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5, 6 tj.: Projektowane postanowienia umów do wszystkich części. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 12208,32 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</p> <p class="mb-0">33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty(w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń, artykułów i produktów medycznych oraz ustników do alkomatów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: I część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – strzykawki, II część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – płyny do dezynfekcji, III	część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – kolumienki i włókna, IV część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – worki, torebki do sterylizacji, V część zamówienia: dostawa drobnych przyrządów i artykułów medycznych, VI część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – osprzęt ambulatoryjny, VII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – taśma uszczelniająca, folia aluminiowa, VIII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – lampa namiotowa akumulatorowa, IX część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – filtropochłaniacze i filtry, X część zamówienia: dostawa ustników do alkomatów. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33190000-8, 33793000-5, 38437000-7, 34928480-6 Różne urządzenia produkty medyczne, 33631600-8 Środki aseptyczne i dezynfekcyjne, 30300000-1 ustniki do alkomatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5, 6 tj.: Projektowane postanowienia umów do wszystkich części. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1795,80 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</p> <p class="mb-0">33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty(w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń, artykułów i produktów medycznych oraz ustników do alkomatów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: I część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – strzykawki, II część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – płyny do dezynfekcji, III	część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – kolumienki i włókna, IV część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – worki, torebki do sterylizacji, V część zamówienia: dostawa drobnych przyrządów i artykułów medycznych, VI część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – osprzęt ambulatoryjny, VII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – taśma uszczelniająca, folia aluminiowa, VIII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – lampa namiotowa akumulatorowa, IX część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – filtropochłaniacze i filtry, X część zamówienia: dostawa ustników do alkomatów. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33190000-8, 33793000-5, 38437000-7, 34928480-6 Różne urządzenia produkty medyczne, 33631600-8 Środki aseptyczne i dezynfekcyjne, 30300000-1 ustniki do alkomatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5, 6 tj.: Projektowane postanowienia umów do wszystkich części. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 127,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</p> <p class="mb-0">33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty(w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń, artykułów i produktów medycznych oraz ustników do alkomatów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: I część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – strzykawki, II część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – płyny do dezynfekcji, III	część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – kolumienki i włókna, IV część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – worki, torebki do sterylizacji, V część zamówienia: dostawa drobnych przyrządów i artykułów medycznych, VI część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – osprzęt ambulatoryjny, VII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – taśma uszczelniająca, folia aluminiowa, VIII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – lampa namiotowa akumulatorowa, IX część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – filtropochłaniacze i filtry, X część zamówienia: dostawa ustników do alkomatów. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33190000-8, 33793000-5, 38437000-7, 34928480-6 Różne urządzenia produkty medyczne, 33631600-8 Środki aseptyczne i dezynfekcyjne, 30300000-1 ustniki do alkomatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5, 6 tj.: Projektowane postanowienia umów do wszystkich części. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 836,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</p> <p class="mb-0">33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty(w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń, artykułów i produktów medycznych oraz ustników do alkomatów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: I część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – strzykawki, II część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – płyny do dezynfekcji, III	część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – kolumienki i włókna, IV część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – worki, torebki do sterylizacji, V część zamówienia: dostawa drobnych przyrządów i artykułów medycznych, VI część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – osprzęt ambulatoryjny, VII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – taśma uszczelniająca, folia aluminiowa, VIII część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – lampa namiotowa akumulatorowa, IX część zamówienia: dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych – filtropochłaniacze i filtry, X część zamówienia: dostawa ustników do alkomatów. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33190000-8, 33793000-5, 38437000-7, 34928480-6 Różne urządzenia produkty medyczne, 33631600-8 Środki aseptyczne i dezynfekcyjne, 30300000-1 ustniki do alkomatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5, 6 tj.: Projektowane postanowienia umów do wszystkich części. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1020,04 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37322300-4 - Ustniki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty(w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące: Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Sytuacji finansowej lub ekonomicznej. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zdolności technicznej lub zawodowej. ZAMAWIAJĄCY uzna spełnienie tego warunku, jeżeli WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp. /Przedmiotowe środki dowodowe/ 1.5. ZAMAWIAJĄCY wymaga aby WYKONAWCA wraz z ofertą złożył karty katalogowe produktu producenta (dotyczy wszystkich pozycji przedmiotu zamówienia wskazanych w załączniku nr od 1.1 do 1.10 do SWZ) potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz opisem przedmiotu zamówienia. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp. [Obligatoryjne podstawy wykluczenia – art. 108 ust. 1 ustawy Pzp] Podstawy wykluczenia WYKONAWCY z postępowania o udzielenie zamówienia: będącego osobą fizyczną, którą prawomocnie skazano za przestępstwo: udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie, finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa <br/>w art. 299 Kodeksu karnego, o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769 z późn. zm.), przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296 –307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego; jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo - akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że WYKONAWCA odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; jeżeli ZAMAWIAJĄCY może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że WYKONAWCA zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r., poz. 1096 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie; jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego WYKONAWCY lub podmiotu, który należy z WYKONAWCĄ do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r., poz. 1096 z późn. zm.), chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie WYKONAWCY z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. WYKONAWCA może zostać wykluczony przez ZAMAWIAJĄCEGO na każdym etapie postepowania o udzielenie zamówienia. <br/>[Obligatoryjne podstawy wykluczenia – art. 108 ust. 1 ustawy Pzp]<br/>Podstawy wykluczenia WYKONAWCY z postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>1)	będącego osobą fizyczną, którą prawomocnie skazano za przestępstwo: <br/>a)	udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, <br/>b)	handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, <br/>c)	o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie, <br/>d)	finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, <br/>e)	o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, <br/>f)	powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769 z późn. zm.), <br/>g)	przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296 –307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, <br/>h)	o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej <br/>– lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego; <br/>2)	jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo - akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; <br/>3)	wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że WYKONAWCA odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; <br/>4)	wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; <br/>5)	jeżeli ZAMAWIAJĄCY może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że WYKONAWCA zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r., poz. 1096 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie; <br/>6)	jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego WYKONAWCY lub podmiotu, który należy z WYKONAWCĄ do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r., poz. 1096 z późn. zm.), chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie WYKONAWCY z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. <br/>WYKONAWCA może zostać wykluczony przez ZAMAWIAJĄCEGO na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>[Fakultatywne podstawy wykluczenia] Podstawy wykluczenia WYKONAWCY z postępowania o udzielenie zamówienia: ZAMAWIAJĄCY przewiduje wykluczenia WYKONAWCÓW, przypadku określonym w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp tj.: w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać <br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych <br/>a WYKONAWCA w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY, WYKONAWCY wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również <br/>w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez WYKONAWCĘ dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, ZAMAWIAJĄCY może żądać od WYKONAWCY przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez ZAMAWIAJĄCEGO dokumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY wzywa WYKONAWCĘ, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, wymaganych do ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.: oświadczenia WYKONAWCY o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu WYKONAWCY w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, zgodnie z załączonym wzorem załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem umowy na inne (tożsame), lub zmiany producenta asortymentu (dystrybutora) określonego w umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, <br/>że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w umowie nie ulegnie zwiększeniu – na wniosek WYKONAWCY.2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji, gdy nowy WYKONAWCA ma zastąpić dotychczasowego WYKONAWCĘ w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki WYKONAWCY, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy WYKONAWCA spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp.3. Zgodnie z art. 15r. ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych WYKONAWCA niezwłocznie poinformuje ZAMAWIAJĄCEGO o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy załączając stosowne oświadczenia lub inne dokumenty, które potwierdzą stan faktyczny podany w informacji. ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem w terminie 14 dni liczonym od dnia otrzymania oświadczenia lub dokumentów. Jeśli ZAMAWIAJĄCY uzna, że takie okoliczności mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy w uzgodnieniu z WYKONAWCĄ dokona zmiany umowy m.in. poprzez: zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, zmianę sposobu wykonywania dostaw i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia WYKONAWCY - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-15 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji przedmiotu zamówienia: (dotyczy części od I do IX zamówienia) <br/>do 30 dni roboczych licząc od dnia przesłania zapotrzebowania przez Zamawiającego; (dotyczy części X zamówienia) do 14 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy. Termin obowiązywania umowy: (dotyczy części od I do X zamówienia) od dnia podpisania umowy do dnia 29.10.2021 r.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com